Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama publiczna

 

reklama publiczna 115 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4

2005.09.22 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB I-2/415-37/05
     ∟Spółka jest producentem i dystrybutorem sysytemów domofonowych przeznaczonych dla budownictwa jedno i wielorodzinnego. Oferta skierowana jest do odbiorców na terenie w całym kraju. Spółka poniosła wydatki związane z przygotowaniem folderów i ulotek opisujących parametry techniczne oraz ceny a także wykonaniem zdjęć oferowanych wyrobów. Tak pomyślane materiały informacyjne umieszczane są w tekturowych teczkach opatrzonych nazwą oraz wizytówką z adresami i telefonami firmy. W ten sposób przygotowane informacje wyłożone sa dla potencjalnych klientów firmy w ich hurtowniach. Podatnik stoi na stanowisku, że spółka nie ma wpływu na adresata tych materiałów.W związku...

2005.09.09 - Izba Skarbowa w Białymstoku - PBI/4218i-3/MS/05
     ∟Czy wydatki reklamowe, którymi Spółka A zostaje obciążona przez swojego agenta, a które potem będą zrefundowane przez Spółkę X, w Spółce A należy kwalifikować jako pozostałe koszty, czy też mają one być zaliczone do kosztów reklamy limitowanej lub nielimitowanej w zależności od formy przeprowadzonej akcji reklamowo-promocyjnej. Wnioskiem z dnia 18 kwietnia 2005 roku (wpłynął do Urzędu w dniu 19 kwietnia 2005 roku) Spółka A zwróciła się do

2005.08.30 - Urząd Skarbowy w Żarach - USX-443-P/34/DN/05
     ∟Czy przekazanie akcesoriów sportowych dla klubu sportowego podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? W jaki sposób należy to przekazanie udokumentować? Postanowienie

2005.08.11 - Urząd Skarbowy w Wolsztynie - ZD-G/415-7/05, ZD-G/415-8/05
     ∟Czy wartość towaru, przeznaczonego na podstawie dokumentu wydania zewnętrznego (WZ) na degustacje, można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, bez konieczności ograniczania limitem stanowiącym 0,25% przychodu?

2005.08.04 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-192-189/05/PS
     ∟Czy wydanie nagród w związku ze sprzedażą premiową jest w całości kosztem uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako reklama nie objęta limitem? Do każdej zakupionej sztuki towaru X lub złożonego zamówienia powyżej określonej kwoty przysługuje nabywcy nagroda w postaci sztuki towaru Y. P O S T A N O W I E N I E

2005.08.04 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-192-188/05/PS
     ∟Czy wydanie nagród w związku z sprzedażą premiową jest w całości kosztem uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako reklama nie objęta limitem? Do każdej zakupionej sztuki towaru X lub złożonego zamówienia powyżej określonej kwoty przysługuje nabywcy nagroda w postaci sztuki towaru Y.

2005.08.03 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/67/05/KZ
     ∟Czy koszty pozyskania respondentów do badania opinii publicznej w drodze otwartej oferty reklamowej są limitowane pod kątem podatku dochodowego od osób prawnych?

2005.08.03 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/61/2005/EC
     ∟czy wydatki na przeprowadzenie akcji mailingowych do osób znajdujących się w bazach danych Banku, stanowią koszt uzyskania przychodu nie objęty ograniczeniem art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

2005.07.28 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-191-180/05/PS
     ∟Czy zakup regałów/gablot o jednostkowej cenie do 3.500 zł oznakowanych logo Spółki-dystrybutora narzędzi i urządzeń dla instalatorów, wstawionych do placówek handlowych klientów (hurtowni, sieci handlowych) w celu ekspozycji dostarczanych im narzędzi (tylko towarów Spółki) jest reklamą publiczną nielimitowaną i jednorazowo kosztem uzyskania przychodów?

2005.07.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/185/WD/423/57/05/HO
     ∟Czy można uznać za koszty uzyskania przychodu wydatki na prowadzenie działań pormocyjnych i reklamowych w świetle art.15 ust.1?

2005.07.21 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/005-0108/05
     ∟Czy wydatek na zakup ulotek reklamowych, które będą rozdawane potencjalnym klientom na ulicy lub rozsyłane za pośrednictwem poczty można zaliczyć w całości do kosztów uzyskania przychodów czy jedynie do wysokości limitu określonego w art. 23 ust. 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Stan faktyczny:Podatnik prowadzący pozarolniczą działalność gospodarczą zamierza zakupić ulotki reklamujące jego działalność. Ulotki te będą rozkładane w lokalu (w którym prowadzona jest działalność gospodarcza) na stolikach, rozdawane na ulicy lub nadawane przez pocztę jako druki bezadresowe.Ocena prawna stanu faktycznego:Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 li...

2005.07.20 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-176/166/05/PK
     ∟Czy sponsorowanie imprez organizowanych przez inny podmiot dla publicznego odbiorcy stanowi reklamę publiczną, a wydatki z tym związane w pełni są kosztem uzyskania przychodu? Spółka przekazała do Urzędu Miasta lampki rowerowe w ramach sponsoringu organizowanego publicznie przez urząd programu, w zamian za umieszczenie w miejscu publicznym znaków firmowych Spółki.

2005.07.14 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/423/36/IK/05
     ∟Czy ponoszone wydatki reklamowo - promocyjne, które w Spółce A zakwalifikowano do kosztów reklamy limitowanej należy w całości zaliczyć do limitu 0,25% wartości przychodów, czy tylko tą część, która nie zostanie zrefundowana przez Spółkę X? Pismem z 18 kwietnia 2005 r., uzupełnionym 07.06.2005 r., Spółka A zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Zgodnie z podpisaną umową ze Spółką X , Spółka A jako autoryzowany przedstawiciel ma obowiązek przeprowadzać różnego rodzaju akcje promocyjno – reklamowe. A...

2005.07.13 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP.2-448/I/255/04
     ∟1. Jeśli firma przekazuje na cele reklamowe foldery, katalogi, produkowane przez niąwyroby, to czynności takie nie będą podlegały opodatkowaniu podatkiem V A T jakozwiązane bezpośrednio z prowadzonym przedsiębiorstwem?2. Czy w przypadku przekazania upominków uprzednio zakupionych (np. pióra, albumy,krawaty, biżuteria itp.) należy potraktować je jako niezwiązane z prowadzonym przedsiębiorstwem, wystawiać faktury wewnętrzne i naliczać V AT należny? Czy dotyczy to również prezentów o małej wartości w przypadku braku ewidencji ich przekazania?3. Czy zużycie kawy, herbaty, ciasteczek na cele reprezentacji i reklamy należy udokumentować fakturą V A T wewnętrzną z nal...

2005.07.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/46/05/DP
     ∟Czy akcja marketingowa polegająca na rozdawaniu produktów dla niemowląt adresowana do kobiet z dużych miast, w 7-8 miesiącu ciąży, z wykształceniem minimum średnim oraz dobrze sytuowane- może być uznana za reklamę publiczną?

2005.07.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/37/05/BK
     ∟Potwierdzenie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów dokonanej na rzecz Fundacji dobrowolnej wpłaty w wysokości 5 tysięcy zł, oraz czy powyższy wydatek może być zakwalifikowany do kosztów reklamy publicznej

2005.06.30 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - BP/423-0019/05/OK
     ∟Czy koszty zakupu ulotek, materiałów informacyjnych oraz katalogów reklamowych oraz ich dystrybucji do odbiorców porzez wrzutki prasowe, wysyłkę listów, wyeksponowanie w punktach sprzedaży towarów są wydatkami, które w pełnej wysokości mogą stanowić koszty uzyskania przychodów, jako reklama publiczna?

2005.06.23 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WP/415/186/19/05/JK/2
     ∟Czy podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych nagroda o wartości do 100 zł. przyznana we wszelkiego rodzaju konkursach?

2005.06.21 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-51/05
     ∟Pytanie podatnikaCzy druk gazetek informacyjno- reklamowych oraz ich kolportaż można zaliczyć do kosztów uzyskania przychdów w całości, czy tylko w wysokości nie przekraczającej 0,25% przychodu uzyskanego w roku podatkowym? P O S T A N O W I E NI E

2005.06.16 - Lubuski Urząd Skarbowy - I-3/423/3/30/JW/2005
     ∟Czy wydatki ponoszone na sponsoring mogą stanowić u podatnika koszt uzyskania przychodu?

2005.06.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-53/CIT/05
     ∟Czy przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych znajduje zastosowanie w przypadku: - rozprowadzania folderów reklamowych wyłożonych przed punktami kasowymi w hurtowni, dostępnymi dla nieograniczonego kręgu klientów, - rozprowadzania folderów reklamowych, przez firmę dystrybucyjną, do konkretnych firm?W dniu 10.03.2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka prowadzi reklamę sprzedawanych przez siebie towarów przy pomocy folderów reklamowych. Foldery te trafiają bezpośrednio do hurtowni Pod...

2005.06.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-52/CIT/05
     ∟Czy w przypadku reklamy prowadzonej przy pomocy folderów reklamowych, dostępnych dla nieograniczonego kręgu adresatów (klientów), zastosowanie znajduje przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Z przedstawionego w złożonym przez Spółkę wniosku stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca prowadzi reklamę sprzedawanych przez siebie towarów przy pomocy folderów reklamowych. Foldery te trafiają do sklepów współpracujących z Podatnikiem, gdzie są dostępne dla wszystkich klientów dokonujących zakupów w danym sklepie. Klienci mają wgląd do takiego folderu, jednocześnie w celach informacyjno – promocyjnych foldery te są im przekazywane....

2005.05.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-80-112/05/IW
     ∟Czy koszty związane ze świadczeniem usług promocyjnych i reklamowych, o charakterze zarówno publicznym, jak i niepublicznym na zlecenie YYY S.A., będą stanowiły dla A-B, w całości koszt uzyskania przychodów, bez limitu 0,25 % przychodu i art. 16 ust. 1 pkt 28 updop nie znajdzie w tym przypadku zastosowania?

2005.05.09 - Małopolski Urząd Skarbowy - PD2/423-29/05/32662
     ∟Spółka zwróciła się z zapytaniem czy postanowienia art. 16 ust. 1 pt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, dotyczą również kwot podatku od towarów i usług, wynikających z faktur dokumentujących zakup towarów i usług nabywanych przez Spółkę w celach reprezentacji i reklamy.POSTANOWIENIA

2005.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-93/73/05/PK
     ∟Czy koszty towarów (pojedyncze egzemplarze kosmetyków, próbki i testery kosmetyków), przekazywanych redakcjom czasopism (w celu wykonania zdjęć lub w celu zapoznania się z towarem) oraz dziennikarzom w charakterze upominków, a także koszty zaproszeń na konferencje prasowe i koszty opakowań przekazywanych towarów są kosztami uzyskania?

2005.04.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Krakowie - PD/415-14/05
     ∟Czy wydatki poniesione na wytworzenie i kolportaż gazetki reklamowej należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów lud do kosztów reklamy publicznej, czy też, wydatki te należy zaliczyć do "zwykłych" kosztów wykonania usługi, mając na względzie fakt, iż koszty te są w dużej części refakturowane najemcom?

2005.04.04 - Urząd Skarbowy w Kole - PB/415-8/05
     ∟ Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, że podatnik prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie produkcji i handlu art. ściernych. Posiada ok. 1000 odbiorców produkowanych przez firmę artykułów, którym podczas przebywania w firmie wręczane są ulotki i foldery prezentujące ofertę handlową firmy i jej reklamę. Materiały reklamowe wyłożone są także w dziale zbytu oraz na stoiskach firmy w trakcie imprez targowych. Część materiałów reklamowych rozdawana jest hurtownikom, celem umieszczenia ich w widocznym miejscu, dostępnym dla każdego. Podatnik wnosi w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych następujące zapytanie: Czy wy...

2005.03.30 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-22-13/05
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie materiałów informacyjnych typu ulotki promocyjne, katalogi, stanowią koszty uzyskania przychodów czy koszty reklamy limitowanej.

2005.03.25 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-45-28/05
     ∟Czy przekazanie na targach krajowych i zahranicznych oraz wyłożenie w punktach sprzedaży katalogów, folderów, długopisów z logo firmy można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów jako reprezentacja nie limitowana.

2005.03.22 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0010/05/AP
     ∟Czy zakup usługi polegającej na przekazaniu gazetek przez dystrybutora potencjalnym klientom Spółki stanowi dla Spółki w całości koszt podatkowy?

1 2 3 4

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj