Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama publiczna

 

reklama publiczna 115 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4

2006.10.13 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-183/1/06
     ∟Spółka złożyła zapytanie, w którym momencie koszty usług reklamowych obejmujące koszty produkcji filmu należy zakwalifikować do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych – w momencie poniesienia tych kosztów, czy też dopiero w momencie emisji filmu w telewizji?

2006.08.13 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO1/423-41/06/70811
     ∟Czy można zaliczyć do kosztów reklamy publicznej przekazane nieodpłatnie swoim dystrybutorom (hurtownią) wyroby własnej produkcji na cele reklamowe?

2006.08.11 - Urząd Skarbowy w Suwałkach - US.III-415/18/94/06
     ∟W której kolumnie podatkowej księgi przychodów i rozchodów: 12 czy też 14, należy zaksięgować otrzymaną fakturę za ogólnokrajową reklamę w Panoramie Firm?

2006.08.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/85/06/JB
     ∟Czy przysługuje Spółce prawo zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kwot wydatkowanych na fundowane nagrody pieniężne dla zwycieżców konkursu w zamian za promowanie i reklamowanie usług Spółki przez organizatora konkursu?

2006.07.27 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-184/242/06/PK
     ∟Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki za usługi świadczone przez odbiorcę towarów-sieć handlową zgodnie z umowami współpracy (1/ odbiorca zobowiązuje się do sprzedaży towarów Spółki za pośrednictwem katalogu i przez sklep internetowy, 2/ sprzedaż towarów Spółki jako towaru promocyjnego, 3/ umowy z supermarketem, zgodnie z którymi towar jest zamieszczany w gazetce, wystawiany do akcji promocyjnej, odpowiednio eksponowany, opatrzony informacją "dobra cena", usługi marketingowe i reklamowe w związku z otwarciem i przekształceniem sklepów, 4/ konsultacja handlowa w miejscu powstania nowej hali, urodzinowa karta okolicznościowa, korzystanie z centralnie wynegocjowa...

2006.07.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-171-238/06/RM
     ∟Czy koszty kuponów gry T-L o wartości 1,40 zł, przekazywanych nieodpłatnie nabywcom kuponów gry T-M w celu uatrakcyjnienia sprzedaży, są kosztami reklamy nielimitowanej czy limitowanej, czy kosztami działalności poniesionymi w celu zwiększenia przychodu i zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są kosztami uzyskania przychodu?

2006.06.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-126-181/06/AJ
     ∟Czy wydatki na: 1) nagrody promocyjne rzeczowe w loteriach promocyjnych dla biorących udział w grze bingo, przekazywane losowo zgodne z Regulaminem, 2) art. przemysłowe, nie będące małymi prezentami i próbkami, przekazywane w ramach programu lojalnościowego dla zawierających zakłady bukmacherskie, 3) artykuły spożywcze, wykorzystywane w siedzibie w trakcie spotkań z kontrahentami oraz w niektórych punktach sprzedaży, gdzie gracz może bezpłatnie się nimi poczęstować stanowią koszt uzyskania przychodów, czy koszty te są kosztami reklamy podlegającej limitowi czy też reklamy nielimitowanej?

2006.06.05 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-3/06
     ∟Czy wartość części nakładu na cele reprezentacji i reklamy stanowi reklamę publiczną czy niepubliczną gdy:a) gazety rozdawane są przypadkowym przechodniom, bez możliwości udowodnienia tego faktu;b) wyłożono kilkadziesiąt egzemplarzy w holu biurowca, który jest ogólnie dostępny dla osób z zewnątrz:c) rozdano część gazet ze zbiorów archiwalnych na dowolnej uczelni wśród studentów i wykładowców;d) gazety rozsyłane są do dobieranych losowo odbiorców np. jako przesyłka bezadresowa;e) gazety rozsyłane są do osób oraz firm, które zgłosiły chęć zapoznania się z zawartością pisma przed ewentualnym zakupem?

2006.05.30 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/518/WD/423/22/06/JL
     ∟1.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy upominków przekazywanych lekarzom, aptekarzom i hurtownikom Spółka może w całości zaliczyć w koszty reklamy publicznej?2.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy bonów YYY Spółka może zaliczyć w koszty reklamy publicznej?3.Czy przekazanie placówkom medycznym świadczeń rzeczowych stanowi koszty uzyskania przychodu jako reprezentacja w ramach limitu 0,25%?4.Czy koszty organizacji spotkań promocyjnych dla lekarzy oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi stanowią koszty uzyskania przychodu w pełnej wysokości?5.Czy koszt przeprowadzenia akcji dla pacjentów (Białe Tygodnie, Białe Soboty) stanowi koszty uzyskania Spółki w pełnej wysokości jako reklama publiczna?6.Czy koszty sponsoringu w przypadku braku faktur...

2006.05.24 - Izba Skarbowa w Olsztynie - PP2/4407-005-9/06
     ∟- dotyczy opłaty wnoszonej przez podmioty świadczące usługi będące reklamą napojów alkoholowych.Działając na podstawie art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Olsztynie po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 10.03.2006r. na postanowienie Naczelnika Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Skarbowego w Olsztynie z dnia 06.03.2006r., znak: US.PPM/443-94/AT/05, w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji w przedmiocie opłaty wnoszonej przez podmioty świadczące usługi będące reklamą napojów alkoholowych, - odmawia zmiany przedmiotowego postanowienia.Pismem z dnia 14.12.2005r, uzupełnionym pismem z dnia 2.02.2006r., Wnioskodawca wystąpił do Naczelnika Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Skarbowe...

2006.05.24 - Izba Skarbowa w Olsztynie - P2/4407-005-9/06
     ∟- dotyczy udzielenia pisemnej interpretacji w przedmiocie prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktury wystawionej we wrześniu 2003r., dokumentującej poniesione nakłady na odcinek drogi, do którego Spółka nie posiada tytułu prawnego. Dyrektor Izby Skarbowej w Olsztynie na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm.), zmienia z urzędu postanowienie

2006.05.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-63/160/06/PK
     ∟1. W związku ze stosowaną zasadą ustalania wynagrodzenia opartą na metodzie "koszt plus" (faktycznie poniesione wydatki w danym miesiącu powiększone o 5% marżę), wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami i uwzględniane w bazie kosztowej stanowią jej koszty uzyskania przychodu w oparciu o art. 15 ust.1 ze względu na bezpośredni związek z faktycznie uzyskiwanym przychodem w postaci wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług marketingowych. 2. konsekwentnie, do wydatków uwzględnianych w wynagrodzeniu za usługi marketingowe (ujmowanych w tzw. bazie kosztowej) nie mają zastosowania art. 16 ust. 1 pkt 14, pkt 28, pkt 37 oraz pkt 65 ustawy...

2006.05.12 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-44/150 /06/PK
     ∟Czy koszty i wydatki związane z zamieszczaniem reklam na zlecenie dostawców oraz reklam Spółki w czasopismach branżowych mogą zostać w całości zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, a więc nie będą w tym przypadku miały zastosowanie ograniczenia, wynikające z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2006.05.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-135/145/06/MC
     ∟Czy wydatki na zakup opakowań z logo firmy i adresami sklepów, wydawanych nieodpłatnie klientom zakupującym towar w celu zapakowania go, są kosztami podatkowymi zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, czy kosztami reklamy niepublicznej zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28? Spółka prowadzi działalność handlową polegającą na sprzedaży detalicznej.

2006.04.27 - Drugi Urząd Skarbowy w Bydgoszczy - DG/415-IX/60-18a/06
     ∟Czy wydatek na zakup sprzętu nagłaśniającego potwierdzony fakturą, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów firmy oraz czy będzie to koszt limitowany na reprezentację i reklamę.

2006.03.07 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-11/06/GZ
     ∟Czy przedstawione przez Podatnika stanowisko w sprawie zaliczenia wydatków z tytułu reklamy publicznej i niepublicznej do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia jest prawidłowe ?

2006.02.07 - Urząd Skarbowy w Pszczynie - US.PDFD/415-4/06
     ∟Czy wydatki poniesione na założenie firmowej strony WWW takie jak: wykupienie domeny, miejsca na serwerze (hosting), zaprojektowanie strony i odpowiednie zabezpieczenie programem antywirusowym, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości (tak jak dla reklamy w środkach masowego przekazu), czy tylko do wysokości 0,25% przychodu (jak dla reklamy niepublicznej) ?

2006.01.25 - Izba Skarbowa w Opolu - PD-I-42190/I/1/MC/06
     ∟Spółka zwróciła się o wyjaśnienie, czy wydatki ponoszone na realizację Umowy o wspólną promocję "Znaku Towarowego" będą stanowiły dla niej koszt uzyskania przychodu. Dyrektor Izby Skarbowej w Opolu, działając na podstawie art. 14b § 5 i art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. � Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn.zm.), z urzędu zmienia postanowienie interpretacyjne

2005.12.12 - Prezydent Miasta Zielona Góra - FN.III.31010/I/2005
     ∟Czy udostępnianie części muru ochronnego Aresztu Śledczego w celu umieszczenia tablic reklamowych przesądza o gospodarczym wykorzystaniu budowli , w związku z czym czy ta część muru ochronnego winna być przedmiotem opodatkowania podatkiem od nieruchomości

2005.12.08 - Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto - PDP423-27-A-05-BA-57483
     ∟Jednostka pyta czy przekazanie próbek (prezentu o niewielkiej wartości) w celach rozpowszechnienia informacji o produkcie i jego zaletach nieograniczonemu kręgowi potencjalnych odbiorców można uzać za reklamę prowadzoną w sposób publiczny?

2005.12.08 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-100/05/JP
     ∟czy koszty pojedynczych próbek, testerów bądź produktów, przekazywanych redakcjom, stanowią koszty uzyskania przychodu dla Spółki w sytuacji gdy bezpośrednim skutkiem takiego przekazania nie były ukazujące się w prasie artykuły na temat towarów sprzedawanych przez Spółkę lub artykuły w inny sposób dotyczące Spółki. Decyzja

2005.11.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-305-291/05/AW
     ∟Spółka zwraca się o wyjaśnienie, czy ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących przyznawanego klientom budżetu marketingowego, o którym mowa w pkt. 5 umowy, dokumentowanych fakturą wystawianą przez klienta oraz czy ma prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony zawarty w fakturach VAT.

2005.11.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/110/05/JB
     ∟CZY wydatki ponoszone na reklamę produktów leczniczych do momentu wstrzymania emisji, jak i późniejsze nakłady na dostosowanie kampanii marketingowych do ograniczeń wynikających z decyzji GIF dla celów podatkowych są kwalifikowane jako w pełni odliczalne koszty reklamy publicznej.

2005.11.04 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - DP/423-0010/05
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na promocję sprowadzanych do Polski towarów związane z degustacją, przygotowaniem stoiska targowego i uczestnictwem w targach stanowią koszt uzyskania przychodów w pełnej wysokości?

2005.10.18 - Urząd Skarbowy Warszawa-Praga - US34/DD2/415/25/05
     ∟Czy zakup napojów do przeprowadzenia degustacji dla firmy "J", z którą ma Pan podpisaną umowę o przedstawicielstwie handlowym objęty jest limitem kosztów reklamy i reprezentacji w wysokości 0,25% osiągnietego przychodu?

2005.10.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-255-277/05/MP
     ∟Czy koszty związane z organizowaną akcją promocyjną dla swoich odbiorców, polegającą na przekazywaniu nagród w zamian za spełnienie regulaminowych warunków (zrealizowanie określonej ilości zakupu) stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?

2005.10.14 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/108/05/AG
     ∟Czy wydatki na zakup regałów (ekspozytorów) z logo firmy udostępnianych kontrahentom podlegają zaliczeniu do kosztów reprezentacji i reklamy nielimitowanej?

2005.10.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DP2/423/80/05/JB
     ∟czy koszty związane z czynnościami faktycznymi, stanowiącymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r- Prawo farmaceutyczne reklamę produktów leczniczych są w całości traktowane jako koszty uzyskania przychodów na potrzeby podatku dochodowego od osób prawnych.

2005.10.07 - Urząd Skarbowy w Czechowicach-Dziedzicach - PDI-415/23/2005
     ∟Czy wydatki ponoszone na udział w targach mody stanowią reklamę publiczną, a związane z tym wszelkie koszty stanowią koszty uzyskania przychodu w tym również wydatki związane z odprawą celną.

2005.10.04 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-285/05
     ∟Wnioskująca zwróciła się z zapytaniem, czy w świetle przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, która obowiązuje od 1 czerwca 2005 r., ma prawo odliczać podatek naliczony z faktur dokumentujących nabycie w/w materiałów, które następnie są przekazywane na potrzeby prowadzonej działalności ?

1 2 3 4

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj