Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: logo

 

logo 347 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2007.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-56/07/PC
     ∟Czy można zakwalifikować wydatki poniesione na zakup gadżetów opatrzonych logo Spółki jako wydatki reklamowe, a w związku z tym wydatki stanowiące koszty uzyskania przychodów?

2007.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-33/07-2/MC
     ∟Czy koszty gadżetów z logo – wydawanych przez Spółkę zleceniobiorcom i agentom, rekrutowanym potencjalnym współpracownikom oraz klientom – są dla Spółki kosztem uzyskania przychodów?

2007.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-22/07-2/IM
     ∟Zapytanie dotyczy ustalania czy ponoszone wydatki na zakup drobnych przedmiotów oznakowanych logo firmy i w dalszej kolejności rozdawanych publicznie na targach krajowych i zagranicznych mogą być traktowane jako koszty uzyskania przychodu.

2007.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-27/07-2/MS
     ∟W przypadku przekazywania przez Wnioskodawcę gadżetów o wyższej wartości, wyselekcjonowanym klientom lub potencjalnym klientom to mimo, iż będą one oznakowane logo firmy z nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub strona internetową, gdy celem wydatku jest tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i budowa odpowiednich relacji z klientami, wydatki takie będą miały charakter reprezentacyjny i w efekcie na podstawie art.16 ust.1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych nie mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów

2007.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IB-PB3-423-1/07-4/MS
     ∟Czy przekazane gadżety i prezenty z logo firmy można uznać za materiały reklamowe, a wydatki na ich nabycie uznać, na podstawie art 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, za koszt uzyskania przychodów?

2007.09.26 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-157/2/07
     ∟Czy upominek dla kontrahenta (w postaci: kalendarza, kartki świątecznej, wizytownika, portfela i innego typu gadżetów), nieoznaczony logo firmy, należy traktować jako koszt uzyskania przychodów Spółki, czy też stanowi on koszt związany z reprezentacją? W dniu 28.06.2007r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który uzupełniono w dniach 5.09.2007r. i 18.09.2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż w celu pozyskania nowych zamówień i zagwarantowania dalszej współpracy, Wnioskująca organizuje spotkania z kontrahentami. Spotkania te odbywają się w restauracjach lub organizowane są przez specjalistyczne firmy. W spotkaniach tych obok kontrahentów...

2007.09.25 - Urząd Skarbowy w Zgierzu - I-1/415/53/07
     ∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone na zakup: kawy, herbaty, ciastek oraz prezentów dla konsultantek, a także zakup strojów reprezentacyjnych ? Pismem z dnia 22.06.2007r zwróciła się Pani z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji w sprawie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup kawy, herbaty, ciastek i prezentów dla konsultantek oraz zakupu strojów reprezentacyjnych. Do wniosku załączyła Pani: - umowę z dnia 16.09.2003r. zawartą z firmą, a Panią - Okręgowym Kierownikiem Sprzedaży, z której wynika, iż ma ona na celu wprowadzenie oferty produktów w Polsce poprzez działania podejmowane przez Okręgowych Kierowników Sprzedaży na zlecenie, które mają na celu promocję produktów i aktywizację działal...

2007.09.20 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/982/KDO/423/87/07/EK
     ∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia metrówek z logo Spółki (miarka składana).

2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-132/07/JB/1
     ∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów:1.wydatki na nabycie przedmiotów opatrzonych logo Spółki, przekazywanych kontrahentom Spółki, ich klientom, wykonawcom robót budowlanych i architektom,2.wydatki na refundację części albo całości kosztów poniesionychprzez jej kontrahentów na: a) udział w targach branżowych, na których wystawiają oni produkty swoichdostawców, w tym Spółki,b) przygotowanie i druk gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową dostawców, w tym Spółki,c) przygotowanie, druk i kolportaż wśród swoich klientów ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktach,d) nabycie plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych zawierających loga dostawców, w tym Spółki,e) zakup nagród dla swoich klientó...

2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-83/07/KK/2
     ∟Czy wydatki na upominki z logo firmy przekazywane pracownikom stanowią koszty uzyskania przychodów.

2007.09.10 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-85/07/MK
     ∟1.czy reklamy świetlne zawierające tylko logo, zainstalowane na budynku wynajmowanym przez Spółkę mogą być uznane za środki trwałe Spółki, podlegające amortyzacji orazczy dokonując odpisów amortyzacyjnych można stosować stawkę w wysokości20%,2.czy wydatki związane z nabyciem i umieszczeniem reklam świetlnych z logoSpółki poprzez dokonywane odpisy amortyzacyjne mogą być zaliczone dokosztów uzyskania przychodów?

2007.09.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-326/07/MF
     ∟Czy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ma zastosowanie (czy będą to wydatki reprezentacyjne) w stosunku do wydatków poniesionych na upominki (książki, pióra, zegarki, talerze, kosmetyki w większości oznaczone logo miesięcznika “M”, którego wydawcą jest Spółka), przekazywane stałym kontrahentom-podmiotom zlecającym zamieszczenie reklamy w „M”, podczas akcji promocyjnych przeprowadzanych z okazji świąt i uroczystości m. in. Dnia Kobiet, Bożego Narodzenia, Dnia Wiosny?

2007.09.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-284/07/MF
     ∟Czy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (czy są to koszty reprezentacji) ma zastosowanie w stosunku do wydatków na: upominki (dodatki) dla prenumeratorów za zaprenumerowanie miesięcznika “MM”, którego wydawcą jest Spółka; upominki dla stałych kontrahentów (zlecających zamieszczenie reklamy w “MM”) podczas akcji promocyjnych; organizację spotkań (konferencji, imprez), w szczególności na wynajęcie pomieszczeń, catering, nagrody?

2007.09.07 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/191/07/JB
     ∟dotyczy zaliczenia wydatków ponoszonych na zakup artykułów reklamowych takich jak np. latarki, długopisy, smycze, kubki, t-shirty i tym podobnych upominków, niosących informację o firmie i jej produktach, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

2007.09.07 - Urząd Skarbowy w Strzyżowie - US.II.423/12/2007
     ∟Dot. zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków na zakup gadżetów reklamowych z logo firmy oraz kawy, herbaty, ciastek i soków na potrzeby sekretariatu do przyjmowania gości, interesantów.

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/250/07/AT
     ∟Dotyczy zaliczenia wydatków na refundację części albo całości kosztów poniesionych przez jej kontrahentów na nabycie plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych zawierających logo dostawców, w tym Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/245/07/AT
     ∟dotyczy nieuznania wydatków na nabycie prezentów, tj. alkoholu, słodyczy, karnetów, kwiatów, perfum, toreb nie oznaczonych logo Spółki , które przekazywane są odbiorcom i gościom, za koszty uzyskania przychodów w świetle art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/243/07/AT
     ∟dotyczy zaliczenia wydatków poniesionych na dofinansowanie różnego rodzaju imprez (zawodów sportowych, konferencji branżowych, targów specjalistycznych) w zamian za wyeksponowanie na nich logo Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/242/07/AT
     ∟dotyczy zaliczenia wydatków na nabycie banerów, flag, stojaków i modeli suchej zaprawy z logo Spółki przekazywanych kontrahentom do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/203/07/AT
     ∟Czy wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych takich jak np. kurtki, czapki, portfele, kalendarze, pamięć USB, parasole, ręczniki i tym podobnych upominków, oznakowanych logo Spółki, które następnie są nieodpłatnie, przy okazji targów, szkoleń produktowych, spotkań handlowych a także świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocnych, przekazywane:* dystrybutorom produktów Spółki (czyli bezpośrednim klientom)* wykonawcom robót budowlanych (klientom dystrybutorów)* architektom, którzy nie są klientami ani Spółki ani dystrybutorów, ale mają wpływ na ich decyzje zakupowe poprzez wskazanie w swoich projektach architektonicznych materiałów budowlanych, z których mają być one realizowanemożna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

2007.08.22 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-65/07/RT
     ∟Czy z tytułu nieodpłatnego przekazania kontrahentom gadżetów opatrzonych logo firmy, powstaje obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług, jeśli tak to jaki jest momentu powstania obowiązku podatkowego od w/w czynności, podstawa opodatkowania oraz wysokości opodatkowania podatkiem od towarów i usług.

2007.08.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-247/07/KM
     ∟Czy koszty w zakresie gadżetów reklamowych, wystroju firmy i terenu wokół niej Spółka może zaliczyć w koszty uzyskania przychodów?

2007.08.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-71/07/MK/1
     ∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na:1.organizowanie spotkań integracyjnych dla pracowników Spółki,2.upominki dla klientów z logo Spółki

2007.08.14 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/69/07
     ∟Czy wydatki na materiały z logo są kosztami reklamy czyli stanowią koszt uzyskania przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych czy też kosztami reprezentacji?

2007.08.09 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/164/07/JB
     ∟Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

2007.08.03 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-95/07/AB
     ∟Czy wydatki poniesione na zakup towarów z umieszczonym na nich logo przedsiębiorstwa (np. maskotki, smycze, długopisy, kalendarze) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów.

2007.08.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-298/07/MF
     ∟Czy są kosztami uzyskania przychodów Spółki - świadczącej usługi telekomunikacyjne (telefonii komórkowej, dostępu do sieci Internet za pomocą telefonu komórkowego) pod marką PP, prowadzącej sprzedaż aparatów telefonicznych i akcesoriów do nich, umożliwiających korzystanie z oferowanych usług - wydatki na zakup lub wyprodukowanie gadżetów - długopisy, smycze, odzież sportowa (koszulki, czapki), kubki, kalendarze, portfele, przenośne nośniki pamięci, wydawanych klientom, kontrahentom, dziennikarzom i agentom sprzedażowym z sieci dystrybucyjnych sprzedających telefony, akcesoria i usługi PP, które są opatrzone logo PP bądź zawierają logo PP i informacje identyfikujące markę PP z rodzajem świadczonych usług - jako wydatki na reklamę i promocję marki PP?...

2007.07.25 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/46/07
     ∟Czy Spółka postąpiła słusznie zaliczając w/w wydatki na zakup gadżetów do kosztów uzyskania przychodów (traktując je jako wydatki na reklamę)?

2007.07.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-215/07/AK
     ∟Czy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki ponoszone na gadżety reklamowe z logo firmy wydawane klientom i potencjalnym klientom stanowią koszty uzyskania przychodu?

2007.07.20 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-267/07/MG
     ∟Czy zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki na tzw. gadżety reklamowe przekazywane potencjalnym klientom, jak również klientom z którymi już Spółka współpracuje, są kosztami reklamowymi i stanowią tym samym koszty uzyskania przychodów.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj