Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: logo

 

logo 347 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2011.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-920/10-4/KS
     ∟1. Czy zgodnie z zawartą umową, gdzie określono w regulaminie stanowiącym załącznik do umowy, że licencja ma charakter nieodpłatny, powstaje w MZK przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych?2. Jeżeli podlegać będzie opodatkowaniu, to jak należy oszacować powstały przychód podatkowy?

2011.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1718/10/AK
     ∟Czy wydatki poniesione przez Bank na zakup pomocy naukowych, książek i sprzętu sportowego oznaczonych logiem akcji i informacją, że zostały zakupione ze środków uzyskanych w ramach akcji dla placówek kulturalno-oświatowych są kosztem uzyskania dla Banku?

2011.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/443-1132a/10/AD
     ∟Czy wydatki poniesione na zakup kalendarzy, notesów, długopisów oraz czekoladek – opatrzonych nazwą i logo, rozdawane klientom potencjalnym i aktualnym, np. na targach, w czasie rozmów handlowych lub spotkań biznesowych będzie stanowił koszt uzyskania przychodu?

2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1483/10/MS
     ∟Czy zakup ubrań roboczych jest kosztem uzyskania przychodów?

2011.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-251/10-4/MC
     ∟Czy wydatki związane z organizacją Konferencji:1) koszty bezpośrednio związane z organizacją Konferencji: koszty zaproszeń, koszty wynajmu sali, koszty usługi gastronomicznej i napoi, koszty wykładowców, ulotek i przekazywanych produktów firmy oraz czekoladek z logo firmy - koszty dojazdu z dworca do hotelu, koszt zakwaterowania uczestników Konferencji,2) koszty pośrednio związane z organizacją Konferencji (mające zachęcić do jej uczestnictwa): wynajem przewodnika, zespołu muzycznego oraz koszt śpiewającej gwiazdy, mogą stanowić koszty uzyskania przychodu?

2010.12.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-867/08/10-S1/JK
     ∟Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo – plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.

2010.12.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-867/08/10-S/JK
     ∟Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo – plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.

2010.12.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-602/08/10-S/JK
     ∟Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo – plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.

2010.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-476b/10/PS
     ∟W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących kosztów promocji i reklamy towarów Spółki.

2010.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-476a/10/PS
     ∟W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z ozdobieniem ścian i innych powierzchni w ramach promocji nowych towarów Spółki.

2010.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1072/10/EA
     ∟Uznanie czynności związanych z wykonywaniem zadań nałożonych ustawą z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) polegających na przekazywaniu upominków związanych z promocją miasta

2010.11.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-182/07/10-S/JK
     ∟Nieodpłatne przekazanie klientom upominków opatrzonych logo firmy – dostawa towarów.

2010.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1515/10/MS
     ∟Czy przekazane prezenty (gadżety) z logo firmy oraz przekazane w ramach prezentu towary handlowe (np. model samochodu) są kosztem podatkowym?

2010.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1011/10/MS
     ∟Czy przekazane prezenty (gadżety) z logo firmy oraz przekazane w ramach prezentu towary handlowe (np. model samochodu) są kosztem podatkowym?

2010.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-648/10/EK
     ∟Mając jedną fakturę od firmy zewnętrznej za organizację imprezy, która obejmuje część artystyczną, oprawę muzyczną, udostępnienie sali i pokoi gościnnych oraz usługę gastronomiczną – w tym alkohol – Spółka zwraca się z pytaniem o możliwość uznania w całości wydatku za koszt uzyskania przychodu.

2010.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-406/10/PS
     ∟W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wytworzenia produktów oraz nabycia towarów i gadżetów przekazywanych nieodpłatnie kontrahentom.

2010.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-707/10-2/KŁ
     ∟Czy będzie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów zakup opakowań na okulary (etui), które w ramach reklamy będą następnie bezpłatnie wydawane klientom?

2010.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-454/10-6/MK
     ∟zwolnienie z opodatkowania przychodu uzyskanego z tytułu przekazania członkom Zarządu Głównego dresów sportowych z napisem i marynarki z wyhaftowanym logo Stowarzyszenia do użytkowania w celu odpowiedniej reprezentacji na międzynarodowych mistrzostwach sportowych w wędkarstwie.

2010.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-437/10-4/MM
     ∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z organizacją imprezy z okazji jubileuszu firmy, tzn.:a. koszty usługi kompleksowej organizacji imprezy (w tym cateringu, oprawy artystycznej, aranżacji i wystroju wnętrz, w których odbywała się impreza – z elementami prezentacji dorobku Spółki oraz jej aktualnej oferty),b. koszty druku zaproszeń,c. koszty nabycia wina,d. koszty wykonania skrzynek na wino z grawerem firmowym,mogą zostać zaliczone w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów?

2010.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-272/10-6/AS
     ∟Czy zakup tego typu ubiorów będzie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w PDOP i czy przekazanie ww. ubioru na rzecz członków Zarządu Głównego będzie wolne od opodatkowanie w PDOF?

2010.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-249/10-4/PS
     ∟Wydatki ponoszone na zakup materiałów (gadżetów) reklamowych o niskiej wartości jednostkowej oznaczonych logo firmy, wręczanych klientom bądź potencjalnym klientom podczas imprez zbiorowych takich jak: ogólnodostępne targi, imprezy promocyjne, itp. mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. W przypadku natomiast przekazywania takich prezentów o wyższej wartości wybranym kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom w celu wywołania u nich jak najlepszego wrażenia, należy uznać tego typu działania za wiążące się z wytwornością i okazałością występowanie w imieniu Spółki. Wydatki na zakup takich prezentów mają charakter reprezentacyjny, a co za tym idzie nie stanowią kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2010.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-353/10/MS
     ∟Czy w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki poniesione na zakup ww. gadżetów reklamowych stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodów?

2010.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-110/10-2/AM
     ∟Czy koszty zakupu jednorodnych ubrań dla wyznaczonych pracowników opatrzonych trwale logo Banku oraz koszty ryczałtu za pranie lub czyszczenie tego ubioru należy uznać za wydatek ponoszony na cele reklamy, i w związku z tym Bank może zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodu na gruncie updop?

2010.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1768/09-4/BA
     ∟1. Czy Spółka prawidłowo rozpoznaje materiały drukowane i informacyjne, co ma znaczenie dla prawidłowego postępowania w podatku od towarów i usług?2. Czy Spółka prawidłowo rozlicza podatek od towarów i usług od zużytych materiałów reklamowych?

2010.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-857/09-2/AM
     ∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup upominków dla kontrahentów oznaczonych logo Spółki, wydatków na zakup upominków dla kluczowych i strategicznych klientów bez logo Spółki, wydatków na drobny poczęstunek podawany podczas spotkań z kontrahentami w siedzibie Spółki, wydatków związanych z odbywaniem spotkań z kontrahentami poza siedzibą Spółki np. w restauracjach, kawiarniach, wydatków na zorganizowanie wielostronnych/ grupowych spotkań z kontrahentami tj. wynajęcie sali, obsługa cateringowa, wydatków na zapewnienie dodatkowych atrakcji podczas spotkań z kontrahentami (tj. oprawa muzyczna, konkursy, gry i zabawy sprawnościowe oraz umysłowe), wydatków na sfinansowanie zajęć sportowych i uczestnictwa w turniejach pracowników Spółki.

2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-939/09-4/JB
     ∟1. Czy można wydatki zaliczyć do wydatków poniesionych na reklamę firmy w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-689/09/PS
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup gadżetów opatrzonych logo firmy.

2010.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-747/09-2/AJ
     ∟Czy poniesione w celu realizacji umowy o świadczenie usług marketingowych koszty, obejmujące wydatki, którymi jest obciążany nabywca Świadczonych przez Spółkę usług, w szczególności: na zakup gadżetów reklamowych i upominków opatrzonych logo leków lub firmy zleceniodawcy wydawanych osobom decydującym o zakupie produktów sprzedawanych przez zleceniodawcę Spółki; na zakup artykułów gastronomicznych lub usług cateringowych, nie mających charakteru reprezentacyjnego zużywanych w związku z działaniami promocyjnymi na rzecz zleceniodawcy Spółki; mogą być uznawane przez Spółkę za koszt uzyskania przychodów ?

2010.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-771/09-4/JC
     ∟1. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z podejmowaniem działań wskazanych w punkcie od 1 do 3 skierowanych do Klientów posiadających „Złote Karty” można zakwalifikować jako koszty promocji i wsparcia sprzedaży i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?2. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacja corocznych Bali w których uczestniczą Klienci posiadający „Złote Karty” można zakwalifikować jako koszt reklamy i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?

2010.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1018/09-3/MC
     ∟Czy wartość zakupionych gadżetów (w kwocie netto) można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj