Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: logo

 

logo 347 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2010.01.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-931/09-4/AO
     ∟Czy, i jeżeli tak kiedy, wydatki podatnika na nabycie ubioru służbowego mogą zostać zakwalifikowane jako koszt uzyskania przychodu?

2009.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-899/09-4/MC
     ∟Czy ww. koszty ponoszone w związku z organizacją targów stanowią koszty uzyskania przychodów w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-560/09/PS
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup nagród przekazanych w związku z reklamą i promocją przedsiębiorstwa.

2009.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-594/09-4/AM
     ∟Czy przekazane prezenty (gadżety) z logo firmy oraz przekazane w ramach prezentu towary handlowe (np. model statku), które nie spełniają definicji prezentu o małej wartości są kosztem podatkowym? Czy wydatki związane z zakupem artykułów spożywczych dla pracowników i kontrahentów oraz usług gastronomicznych i catering będą stanowić dla Spółki koszt uzyskania przychodów?

2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1047/09/PP
     ∟Czy wyżej opisane nieodpłatne przekazanie takich gadżetów reklamowych, opatrzonych logo Spółki, stanowi wydatek związany z reklamą Spółki, czy jej reprezentacją? Czy takie wydatki stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki?

2009.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-672/09/BK
     ∟W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków z tytułu zakupu odzieży specjalistycznej.

2009.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-460/09-3/AJ
     ∟Czy stanowisko strony francuskiej, stwierdzającej że spółka polska nie ma obowiązku pobrania tzw. podatku u źródła od należności licencyjnych, jest prawidłowe ?

2009.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-824/09-3/MN
     ∟Nieodpłatne przekazanie upominków z logo oraz bez logo w ramach promocji Gminy, wobec których Zainteresowanemu nie będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego (§ 13 ust. 1 pkt 11)

2009.08.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-616/09/MO
     ∟Czy wydatki na zakup wymienionych wyżej materiałów i usług reklamowych, które nie zawierają logo Spółki a jedynie logo towaru (będącego przedmiotem obrotu Spółki) lub logo jego dostawcy (producenta) zagranicznego, stanowią koszty uzyskania przychodu?

2009.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-274/09-2/DG
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę na organizację Targów wydatki związane z transportem części uczestników targów, kosztami noclegu, wynajmem powierzchni targowej, sceny, nagłośnienia, gadżetami z logo Spółki, ulotkami, folderów, katalogów, wystroju stoisk targowych, wynajęciem ochrony Targów, posiłków w czasie trwania targów oraz kosztu występu artystycznego oraz poczęstunku alkoholem stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.07.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-260/09-4/GJ
     ∟Czy poniesione koszty na rozwój i opracowanie strategii marki na rynku polskim, opracowanie logo wspomagającego markę, koszty strategii marki, specyfikacja techniczna związana z marką powinny zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich faktycznego poniesienia jako koszty pośrednie związane z oczekiwanymi przyszłymi przychodami Spółki ( tzn. odpowiednio w 2007 i 2008r.)?

2009.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-270/09-2/EŻ
     ∟Czy rozgrywanie przez reprezentację Spółki meczy piłkarskich, w ramach wewnętrznego turnieju spółek z Grupy P. o puchar Prezesa..., w miejscach ogólnie dostępnych (boiskach piłkarskich lub halach sportowych), w przypadku, gdy zawodnicy grają w koszulkach z logo i nazwą Spółki, zaś na stadionie, bądź w hali sportowej eksponowane są banery reklamowe Spółki, można traktować jako wewnętrzną imprezę integracyjno-reklamową oraz koszty związane z jej organizacją jako koszty uzyskania przychodów?

2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-305/09-3/MC
     ∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z uroczystymi obchodami jubileuszu 110 - lecia istnienia Banku podczas Zebrań Grup Członkowskich organizowanych w 2009 roku, w tym w szczególności koszty kateringu, zakupu drobnych upominków, nagród w konkursie oraz zamówienie odpowiedniej ilości monografii na temat Banku , wręczanej następnie uczestnikom Zebrań, będą kosztami uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-304/09-4/MC
     ∟Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją jednorazowej imprezy marketingowej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-311/09-2/JB
     ∟PIT - w zakresie przekazywania ubioru opatrzonego logo

2009.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-242/09-4/MC
     ∟Czy koszty poniesione na organizację konkursu, czyli m.in. ogłoszenia w prasie, ogłoszenia wywieszone na uczelniach, nagrody pieniężne przekazane laureatom konkursu, zakup nagród rzeczowych, itp. Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2009.06.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-300/09-4/AD
     ∟Czy Wnioskodawca postępuje prawidłowo nie naliczając podatku należnego od wydawanych towarów z logo spółki?

2009.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-206/07/09-S/MC
     ∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane ze zorganizowaniem imprezy?2. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki związane z nabyciem gadżetów reklamowych z logo Spółki, nieodpłatnie przekazywanych na rzecz uczestników imprezy mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów?3. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są wydatki związane z organizacją sesji fotograficznej, z której zdjęcia zamieszczono w sklepach w celu promowania marki oraz wykorzystano do wyprodukowania kalendarzy?

2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-5/MC
     ∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?

2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-4/MC
     ∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?

2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-64/09/MT
     ∟Czy poniesione wydatki związane z umową sponsoringu Wnioskodawca może zaliczyć w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów?

2009.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-78/09-4/TW
     ∟Czy wymienione m.in. wydatki związane z organizacją tzw. „dni otwartych”, podczas których prezentowane i reklamowane są najnowsze modele samochodów mogą stanowić koszt uzyskania przychodu?

2009.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-78/09-3/TW
     ∟Czy wydatki ponoszone na zakup gadżetów i upominków oznakowanych marką i logo firmy dla klientów Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2009.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-78/09-2/TW
     ∟Czy do kosztów uzyskania przychodu Wnioskodawca może zaliczyć zakup ubrań opatrzonych marką i logo firmy dla pracowników pracujących w działach obsługi klientów?

2009.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-58/09-4/MC
     ∟Czy i po spełnieniu jakich warunków, dla celów podatku dochodowego od osób prawnych, wymienione we wniosku wydatki, poniesione przez Spółkę na świadczenie kompleksowej usługi organizacji spotkania branżowego - Spółka może traktować jako wydatki stanowiące koszt uzyskania przychodów?

2009.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-2/09/AM
     ∟Czy Spółka może zaliczyć wartość zakupionych gadżetów (w kwocie netto) do kosztów uzyskania przychodów?

2009.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-21/09/AT
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie przez podatnika towarów o dowolnej wartości, należących do jego przedsiębiorstwa, na cele związane z prowadzonym przez niego przedsiębiorstwem, jeżeli przysługiwało mu prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony z tytułu ich nabycia, są opodatkowane podatkiem od towarów i usług?

2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-34/09-3/MC
     ∟Czy wydatki na gadżety reklamowe przekazywane kontrahentom oraz potencjalnym klientom opatrzone logo firmy lub produktu do kwoty 100 zł brutto mogą stanowić koszt podatkowy Spółki z uwagi na to, iż są to wydatki na reklamę, a nie reprezentację?

2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-34/09-2/MC
     ∟Czy wydatki na gadżety reklamowe przekazywane kontrahentom oraz potencjalnym klientom opatrzone logo firmy lub produktu do kwoty 100 zł brutto mogą stanowić koszt podatkowy Spółki z uwagi na to, iż są to wydatki na reklamę, a nie reprezentację?

2009.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-4/09/AP
     ∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków poniesionych za zakup zegarków opatrzonych logo.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj