Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: logo

 

logo 347 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2009.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1714/08-2/KK
     ∟Czy w sytuacji, gdy Spółka obciążyła się podatkiem VAT należnym w związku z wydaniem Uczestnikom nagród w ramach opisanej akcji promocyjno-reklamowej, to ma prawo do zaliczenia takiego podatku VAT należnego do kosztów uzyskania przychodów?

2009.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-276/08-2/MŚ
     ∟Czy wydatki pokryte ze środków obrotowych Przedsiębiorstwa związane z zakupem odzieży sportowej oznakowanej logo firmy oraz pokryciem kosztów wyjazdów integracyjno-sportowych pracowników można zaliczyć do wydatków o charakterze reklamowym, tym samym do kosztów uzyskania przychodów w świetle zapisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Czy równowartość przekazanych pracownikom strojów sportowych z logo firmy podlega zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych?

2009.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1633/08-2/MK
     ∟Czy wydatki pokryte ze środków obrotowych Przedsiębiorstwa związane z zakupem odzieży sportowej oznakowanej logo firmy oraz pokryciem kosztów wyjazdów integracyjno-sportowych pracowników można zaliczyć do wydatków o charakterze reklamowym tym samym do kosztów uzyskania przychodów w świetle zapisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ? Czy równowartość przekazanych pracownikom strojów sportowych z logo firmy podlega zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych?

2009.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1633//08-2/MK
     ∟zwolnienie z opodatkowania przychodu uzyskanego z tytułu przekazania pracownikom strojów sportowych opatrzonych logo firmy

2009.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1115/08/PP
     ∟Czy Spółka postępuje prawidłowo zaliczając do kosztów uzyskania przychodów zakupione stroje służbowe noszone przez pracowników obiektów hotelowych, opatrzone w logo firmy, charakteryzujące się określoną barwą i krojem – traktując je jako koszty materiałowe funkcjonowania danego obiektu hotelowego na równi z innymi kosztami takimi jak np. materiały dekoracyjne, naczynia, obrusy itp.?

2009.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-685/08/MT
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki z zakresu Public Relations (takie jak wyspecyfikowane w zapytaniu) na organizowane przez podmioty zewnętrze imprezy o charakterze sportowym, kulturalnym, czy też edukacyjnym, można uznać za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.01.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-691/08-4/MC
     ∟Czy koszty związane z prowadzeniem, utrzymaniem oraz promocją centrów wycieczkowych mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów Spółki?

2008.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-883/08/AT
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie kontrahentom prezentów z logo firmy wraz z folderami reklamowymi podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2008.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-127/07/08-S/MH
     ∟Czy wydatki związane z zakupem odzieży oznakowanej poprzez umieszczenie logo firmy lub w inny sposób, wykluczający używanie jej na potrzeby osobiste, wykorzystywanej przez pracowników oraz inne osoby w trakcie pielgrzymek, zawodów sportowych lub innych imprez masowych można zaliczyć do wydatków o charakterze reklamowym i tym samym do kosztów uzyskania przychodów spółki?

2008.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-553/08/PS
     ∟Czy przekazanie kontrahentom prezentów można sklasyfikować jako koszty reklamy i uznać za koszt uzyskania przychodu?

2008.10.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-676/08/EŁ
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakup usług transport zawodniczek na mecze wyjazdowe.

2008.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-931/08/JS
     ∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na reklamę.

2008.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-375/08/MK
     ∟Czy Spółka może zaliczyć wartość zakupionych gadżetów (w kwocie netto) do kosztów uzyskania przychodów?

2008.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-301/08-7/KS
     ∟Czy przekazywane niewielkiej wartości nagrody, upominki i gadżety kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, osobom współpracującym ze Spółką (w ogólnym tego słowa znaczeniu osobom mającym wpływ na generowane przez Spółkę przychody) uznać można za reklamę i w związku z tym zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2008.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-301/08-6/KS
     ∟Czy przekazywane niewielkiej wartości nagrody, upominki i gadżety kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, osobom współpracującym ze Spółką (w ogólnym tego słowa znaczeniu osobom mającym wpływ na generowane przez Spółkę przychody) uznać można za reklamę i w związku z tym zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2008.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-296/08-4/MC
     ∟1. Czy wydatki poniesione na organizację konferencji i gali można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?2. Czy w przypadku braku możliwości odliczenia podatku VAT od reprezentacji można uznać go za koszt uzyskania przychodów?

2008.07.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-715/08-2/MŚ
     ∟Czy wydatki Spółki na zakup ww. gadżetów reklamowych o charakterze masowym, oznaczonych jej logo i ww. dodatkowymi oznaczeniami, o niskiej wartości jednostkowej stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2008.07.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-713/08-2/MŚ
     ∟Czy wydatki Spółki na zakup ww. gadżetów reklamowych o charakterze masowym, oznaczonych jej logo i ww. dodatkowymi oznaczeniami, o niskiej wartości jednostkowej stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2008.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-228/08-3/MC
     ∟Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego (w tym w szczególności przyjętej przez Spółkę strategii marketingowej na kolejne lata) oraz brzmienia wydanej przez Naczelnika Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w P., należy przyjąć, że dla potrzeb rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych można uznać za koszty uzyskania przychodów wydatki na zakup upominków zawierających logo Spółki, których przekazywanie przez Spółkę ma na celu promocję marki oraz utrwalenia oznaczenia firmy w pamięci aktualnych oraz przyszłych nabywców, zachęcając ich w konsekwencji do nabywania produktów Spółki?

2008.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-228/08-2/MC
     ∟Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego (w tym w szczególności przyjętej przez Spółkę strategii marketingowej na kolejne lata) oraz brzmienia wydanej przez Naczelnika Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w P., należy przyjąć, że dla potrzeb rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych można uznać za koszty uzyskania przychodów wydatki na zakup upominków zawierających logo Spółki, których przekazywanie przez Spółkę ma na celu promocję marki oraz utrwalenia oznaczenia firmy w pamięci aktualnych oraz przyszłych nabywców, zachęcając ich w konsekwencji do nabywania produktów Spółki?

2008.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-628/08-3/MS
     ∟VAT - w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych

2008.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-628/08-2/MS
     ∟VAT - w zakresie odliczenia podatku od towarów i usług od towarów przekazanych na cele reprezentacji

2008.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-613/08-2/DG
     ∟Czy w odniesieniu do towarów opatrzonych logo Spółki (wymienionych w pkt 1 i pkt 2 opisu stanu faktycznego) i przekazywanych kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, X jest uprawniona do zaliczania wydatków na ich nabycie w ciężar kosztów uzyskania przychodu? Czy w odniesieniu do artykułów spożywczych (pkt 3) i przekazywanych kontrahentom tub potencjalnym kontrahentom, X jest uprawniona do zaliczania wydatków na ich nabycie w ciężar kosztów uzyskania przychodu? Czy w odniesieniu do artykułów spożywczych (pkt 4) i przekazywanych kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, X jest uprawniona do zaliczania wydatków na ich nabycie w ciężar kosztów uzyskania przychodu? Czy w odniesieniu do towarów wymienionych w pkt 1- 4 opisu stanu faktycznego oraz usług cateringowych i gastronomicznych nabywanych w związku z organizowaniem imprez integracyjnych oraz spotkań okolicznościowych (Wigilia, Wielkanoc), dla pracowników, Spółka ma prawo zaliczyć poniesione wydatki w ciężar kosztów uzyskania przychodu? Czy w odniesieniu do usług cateringowych oraz gastronomicznych nabywanych w związku z organizowaniem imprez dla pracowników i ich rodzin, takich jak bale karnawałowe, pikniki, imprezy integracyjne, Spółka ma prawo zaliczyć poniesione wydatki w ciężar kosztów uzyskania przychodu zarówno w części przypadającej na pracowników, jak i w części przypadającej na rodziny pracowników? Czy w odniesieniu do towarów wymienionych w pkt 1- 4 opisu stanu faktycznego oraz usług cateringowych nabywanych w związku z organizowaniem targów i spotkań (dla kontrahentów i potencjalnych kontrahentów), Spółka ma prawo zaliczyć poniesione wydatki w ciężar kosztów uzyskania przychodu? (we wniosku ORD-IN oznaczone jako 8) Czy w przypadku wydatków na reprezentację, jeżeli Spółka odliczyła podatek VAT naliczony i naliczyła podatek VAT należny (na przekazaniu) podatek VAT należny z tytułu nieodpłatnego przekazania takich towarów / świadczenia usług będzie stanowił koszty podatkowe Spółki? (we wniosku ORD-IN oznaczone jako 9) Czy w przypadku wydatków, które jako wydatki reprezentacyjne (zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT) nie stanowią kosztów uzyskania przychodów, Spółka ma prawo do zaliczenia w ciężar kosztów uzyskania przychodów nieodliczonego podatku VAT od takich wydatków, na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 ustawy o CIT? (we wniosku ORD-IN oznaczone jako 11) Czy wydatki na zakup kalendarzy z logo X, które przekazywane są obecnym kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom stanowią koszty uzyskania przychodów?

2008.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-241/08/MT
     ∟Czy wydatek na zakup eleganckich, jednorodnych ubrań dla pracowników administracyjnych, opatrzonych logo firmy i wydawanych na podstawie regulaminu pracy należy uznać za wydatek na cele reklamy czy reprezentacji?

2008.06.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-485/08-MS
     ∟w zakresie uznania przekazywanych towarów za prezenty o małej wartości w rozumieniu art. 7 ust. 4 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług, w brzmieniu obowiązującym w okresie od dnia 1 czerwca 2005 r. do dnia 31 grudnia 2007 r

2008.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-145/08-2/IM
     ∟Czy naliczone odsetki od należności głównej po zawiadomieniu o bezskutecznej egzekucji stanowią koszty uzyskania przychodu działalności?

2008.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-90/08-2/IM
     ∟Czy Wnioskodawca może zaliczyć wydatki na zakup przedmiotów, na których widnieje logo firmy do kosztów uzyskania przychodów?

2008.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-52/08-4/AJ
     ∟Czy wydatek poniesiony na udział pracowników w zawodach międzybranżowych (w tym opłata za uczestnictwo i stroje sportowe z logo firmy) dla pracowników Wnioskodawcy ze środków obrotowych stanowi w pełni odliczalny koszt uzyskania przychodu ?

2008.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-75/08-4/MC
     ∟Czy wydatki poniesione na nabycie gadżetów firmowych w postaci długopisów, piór, smyczy, kalendarzy, czapek, portfeli, latarek itp. opatrzonych logo Spółki przeznaczonych do nieodpłatnego rozprowadzenia wśród kontrahentów i kooperantów stanowią koszt uzyskania przychodów jako wydatki związane z reklamą?

2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-6/MC
     ∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj