Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi marketingowe

 

usługi marketingowe 574 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-239/06/US
     ∟czy ograniczenie zawarte w art. 88 ust. 1 pkt 3 ma zastosowanie w przypadku paliwa przekazywanego jako nagroda w programie lojalnościowym?

2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-131/06/AJ
     ∟Czy składki na rzcz organizacji do których obecność jest obowiązkowa, będące częścią wynagrodzenia Spółki za usługi marketingowe świadczone przez nią na rzecz innego podmiotu, stanowią koszt uzyskania przychodu (art.16 ust. 1 pkt 37)?

2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-130/06/AJ
     ∟Czy wpłaty na PFRON, będące częścią wynagrodzenia Spółki za usługi marketingowe świadczone przez nią na rzecz innego podmiotu, stanowią koszt uzyskania przychodu?

2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-129/06/AJ
     ∟Czy wydatki związane z wykonaniem przez Spółkę usługi marketingowej na rzecz podmiotu powiązanego stanowią koszty reprezentacji i reklamy Spółki?

2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-128/06/AJ
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami marketingowymi i uwzględniane w bazie kosztowej będącej podstawą wyliczenia wynagrodzenia należnego Spółce z tytułu świadczenia tych usług. stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?

2006.04.20 - Izba Skarbowa w Łodzi - PB/II-2/4210-3/Int/06/AB
     ∟Czy istnieje możliwość zakwalifikowania wydatków ponoszonych na czynsz najmu samochodów ciężarowych najmowanych przez Stronę od X Sp. z o.o. do kosztów uzyskania przychodu Spółki ? We wniosku z dnia 03.11.2005 r., o udzielenie interpretacji przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, zwanej dalej updop (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.), Strona zwróciła się z pytaniem, co do możliwości zakwalifikowania wydatków ponoszonych na czynsz najmu samochodów ciężarowych najmowanych przez Stronę od X Sp. z o.o. do kosztów uzyskania przychodu Spółki. Zgodnie z przedstawionym stanem faktycznym Spółka w ramach restrukturyzacji dzia

2006.04.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-127/06/AJ
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi w formie sponsoringu usługami marketingowymi, uwzględniane w bazie kosztowej będącej podstawą wyliczenia wynagrodzenia należnego Spółce z tytułu świadczenia tych usług. stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?

2006.03.29 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-192/06/AW
     ∟Spółka zwróciła się z wątpliwościami dotyczącymi zasad opodatkowania podatkiem VAT usług o charakterze promocyjno-marketingowym świadczonych na rzecz kontrahentów posiadających siedziby na terytorium Unii Europejskiej.

2006.02.15 - Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach - OG-005/23/2006 PDI-415/2/2006
     ∟Do jakiego źródła przychodu należy zakwalifikować przychody osiągane z zawartych umów na rzecz osób prawnych w zakresie doradztwa ekonomicznego, działań promocyjnych, sporządzania opinii handlowych oraz usług marketingowych ? Wnioskiem z dnia 12.01.2006 r. podatnik zwrócił się do tut. organu podatkowego o udzielenie pisemnej interpretacji w zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego - podatku dochodowego od osób fizycznych. Z wniosku wynika, że podatnik w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na podstawie zawartych umów świadczy usługi na rzecz osób prawnych w zakresie doradztwa ekonomicznego, działań promocyjnych, sporządzania opi...

2006.01.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Katowicach - PP/443-205/05
     ∟Czy podatnik ma obowiązek rejestracji w zakresie transakcji wewnątrzwspólnotowych w przypadku nabywania usług niematerialnych z zakresu badań rynkowych od podmiotów z krajów członkowskich Unii ? Spółka nabywa usługi niematerialne w zakresie badań rynkowych od podmiotów zagranicznych z krajów Wspólnoty. Jeden z kontrahentów czeskich do ceny świadczonych usług naliczył podatek VAT, mimo przedłożenia przez Spółkę dokumentu potwierdzającego jej zarejestrowanie dla potrzeb podatku od towarów i usług. W związku z powyższym Spółka skierowała zapytanie, czy w przypadku nabywania przez nią usług niematerialnych od kontrahentów unijnych winna ona wystąpić do organu...

2005.11.29 - Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku - IIUSpbIA/1/415-78/298a/87/05/BB
     ∟Czy wspólnicy prawidłowo zaliczyli wydatki poniesione w roku podatkowym 2005 w łącznej kwocie 4.225,89 zł z tytułu usług marketingowych i telekomunikacyjnych? STAN FAKTYCZNYZ przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, iż podatnicy są wspólnikami spółki jawnej, zobowiązanej w roku podatkowym 2004 i 2005do prowadzenia ksiąg rachunkowych.W roku podatkowym 2005 spółka poniosła następujące wydatki:1)w dniu 11.01.2005r. w kwocie 105,60 zł - wydatek z tytułu opłat za usługi marketingowe,2)w dniu 11.01.2005r. w kwocie 909,04 zł - wydatek z tytułu opłat za usługi marketingowe, 3)w dniu 12.01.2005r. w kwocie 2765,88 zł - wydatek z tytułu opłat za usługi market...

2005.11.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-86/05/KK/1
     ∟Jakie kursy walut powinny być stosowane w przypadku wpływu na rachunek walutowy zapłaty od kontrahenta oraz odsprzedaży waluty zgromadzonej na tym rachunku bankowym, aby ustalone różnice były uznawane przez prawo podatkowe.

2005.11.15 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie - PDFII/415-32/2005
     ∟ Czy będą stanowiły koszt uzyskania przychodów w prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług edukacyjnych i marketingowych świadczonych u klienta, wydatki związane z zakupem biletów komunikacji MPK, PKS, PKP oraz dojazdem w wyjątkowych przypadkach TAXI, udokumentowane rachunkami wystawionymi na firmę, w przypadku braku samochodu osobowego? Zgodnie z art. 14a § 1, § 4 cyt. ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa, stosownie do swojej właściwości naczelnik urzędu skarbowego, naczelnik urzędu celnego lub wójt, burmistrz (prezydent miasta), starosta albo marszałek województwa na pisemny wniosek podatnika, płatnika lub inkasenta mają obowiązek udzielić ...

2005.10.18 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-571/05/KB
     ∟Spółka zwróciła się z zapytaniem, czy ma prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z nabycia usług marketingowych od Franczyzodawcy.

2005.10.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR1/443-366/05/AM
     ∟Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Strona podpisała umowę z firmą Wielkiej Brytanii, która jest tam zarejestrowana jako podatnik VAT, na świadczenie usług promocyjnych mających na celu wyeksponowanie w ramach prowadzonej przez Stronę działalności jej marki firmy brytyjskiej. Za świadczone usługi Strona otrzymuje wynagrodzenie. W celu wywiązania się z warunków umowy Strona będzie korzystała z usług profesjonalnych firm z branży marketingu i reklamy. W związku z tym Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, że w odniesieniu do świadczonych przez nią usług na rzecz zagranicznego zleceniodawcy w sprawie będzie mieć zastosowanie a...

2005.09.16 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-182-86/05
     ∟Czy kwota jaką „Y” zapłaci Spółce „X” z tytułu udziału w kosztach reklamy i promocji produktu Campari prowadzonej przez Spółkę „X” stanowi dla podatnika przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych.

2005.09.16 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-182-85/05
     ∟Czy koszty poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w celu wykonania w Polsce usług o charakterze promocyjno-reklamowym na rzecz „Y” będą stanowiły w całości koszt uzyskania przychodu.

2005.09.13 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/176/179/05
     ∟Wątpliwości Podatnika dotyczą zaliczenia do importu usług transakcji zakupu usług reklamy, doradztwa w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, badania rynku. W opinii Spółki, z tytułu świadczonych na jej rzecz usług przez podmioty zagraniczne, Spółka powinna rozpoznać import usług, niezależnie od tego, czy podmiot zagraniczny posiada siedzibę na terytorium Wspólnoty (np. w Grecji), czy też poza nią (np. w Szwajcarii lub w Serbii).W złożonym wniosku Strona podaje, iż w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka zawarła umowy o świadczenie usług z podmiotami mającymi siedziby w Serbii, Szwajcarii i Grecji. W myśl zawartych umów, podmioty zagra...

2005.09.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-219-218/05/PS
     ∟Czy jest kosztem uzyskania przychodów wynagrodzenie wypłacane sieci handlowej (franszyzodawcy) za usługi marketingowe (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, dbanie o stałe zapełnienie półek tymi produktami) oraz za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki przez sklepy sieci handlowej franszyzodawcy?

2005.08.04 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-96/CIT/05
     ∟ Podatnik prosi o potwierdzenie, czy prawidłowe jest Jego stanowisko, zgodnie z którym koszty ponoszone z tytułu usług reklamowych i marketingowych świadczonych przez zleceniobiorcę stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów? Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka na podstawie zawartej umowy nabywa od Firmy X (zleceniobiorca) usługi reklamowe i marketingowe, dotyczące produktów leczniczych z tzw. grupy leków bez recepty, kosmetyków i suplementów diety. Świadczenie w sposób ciągły kompleksowej usługi reklamowej na rzecz Spółki obejmuje w szczególności następujące działania: - tworzenie koncepcji promocji marki...

2005.07.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/185/WD/423/57/05/HO
     ∟Czy można uznać za koszty uzyskania przychodu wydatki na prowadzenie działań pormocyjnych i reklamowych w świetle art.15 ust.1?

2005.07.26 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/193/140/05
     ∟Z treści wniosku Podatnika wynika, iż przedmiotem działalności Spółki jest prowadzenie działań o charakterze inwestycyjnym, w szczególności kupno nieruchomości gruntowych i ich zabudowa pod przyszły wynajem na rzecz podmiotów trzecich. W tym celu Podatnik współpracuje z firmą, która zajmuje się szeregiem prac związanych z badaniem rynku lokalnego danego miasta oraz wykonywaniem czynności ustalających stan formalno-prawny nieruchomości.Wątpliwości Podatnika dotyczą określenia czy jest on uprawniony i w jakim momencie do odliczenia podatku naliczonego za ww. usługi ponoszone przed podpisaniem umowy z właścicielem nieruchomości, przed uzyskaniem pozwolenia na budow...

2005.07.22 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - III/443-31.1/05/WI
     ∟Podatnik jest przedstawicielem włoskiej firmy produkującej tkaniny na odzież roboczą i ochronną. Tkaniny te są sprzedawane polskim odbiorcom, którzy są ich bezpośrednimi nabywcami. Firma, którą podatnik reprezentuje nie ma swojej siedziby na terytorium RP. Jako pośrednik, działając na podstawie zawartej umowy, świadczy na jej rzecz usługi przedstawicielskie (PKWiU 74.87.14-00.00) oraz usługi marketingu (PKWiU 74.13.11-00.00) i doradztwa (PKWiU 74.14.13-00.00). Kontrahent włoski, na rzecz którego podatnik świadczy usługi, jest na terenie Włoch podatnikiem podatku od wartości dodanej i podaje swój numer NIP. Za świadczone usługi podatnik otrzymuje zapłatę w formie p...

2005.07.21 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/174/115/2005/GW
     ∟ Czy Spółka na podstawie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r jest zobowiązany opodatkowywać podatkiem od towarów i usług towary – materiały promocyjne, w tym prezenty, gadżety przekazywane przez przedstawicieli Spółki podczas spotkań z osobami, do których kierowana jest reklama produktów farmaceutycznych oraz innymi osobami, które biorą udział w obrocie tymi produktami w ramach wykonywania usługi marketingowej zleconej przez podmiot zagraniczny ?

2005.07.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie - PP/443-66/05
     ∟Kiedy powstaje obowiązek podatkowy od dodatkowego wynagordzenia z tytułu świadczonych usług w zakresie reklamy i promocji wyrobów i usług, pozyskiwania klientów i doprowadzania do zawarcia umów o współpracy handlowej? Stan faktyczny przedstawiony we wniosku: Pan ... prowadzi firmę zajmującą się działalnością agencyjną w zakresie sprzedaży drewna i materiałów budowlanych. W sierpniu 2004r. Podatnik zawarł umowę z kontrahentem, w ramach której zobowiązał się do reklamy i promocji oferowanych przez niego wyrobów i usług, pozyskiwania zamówień klientów na te usługi i wyroby oraz doprowadzania do zawarcia umowy o współpracy handlowej między zleceniodawcą, a n...

2005.07.05 - Urząd Skarbowy w Wadowicach - PP/443-79/05
     ∟1) Czy podatek ma prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z zakupem usług promocyjnych i marketingowych ?., 2) Czy podlega opodatkowaniu zakup ww. usługi promocyjnych i marketingowych i w związku z tym czy nalezy wystawic fakturę wewnętrzną ?.

2005.06.17 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/62/05/AMM
     ∟Czy stosownie do art. 86 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług Podatnikowi przysługuje odliczenie podatku naliczonego VAT z faktur zakupu usług reklamowych (marketingowych) związanych z organizacją promocji produktów Spółki prowadzoną przez wyspecjalizowaną agencję reklamową ? Z wniosku Spółki X o udzielenie pisemnej interpretacji wynika, iż Podatnik celem zwiększenia sprzedaży podejmuje różne kampanie promujące produkty (np. sprzedaż premiowa, konkursy wiedzy o produktach). Kampanie kierowane są do odbiorców produktów Spółki, a ich całościową obsługę Spółka powierza wyspecjalizowanej agencji reklamowej zawierając w tym celu stosowną umowę. Spółka...

2005.06.14 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-166/05
     ∟Spółka zwróciła się z zapytaniem, czy świadczenie przedmiotowych usług, jest zwolnione z podatku od towarów i usług ?

2005.06.08 - Drugi Urząd Skarbowy w Bydgoszczy - DV-II/443-72-35a/05
     ∟Dotyczy opodatkowania podatkiem VAT uzyskiwanych przychodów z tytułu zawartej umowy o świadczenie usług marketingowych i zarządzania oraz wystawiania faktur VAT dokumentujących świadczenie tych usług.

2005.06.02 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/92/57/2005/AN
     ∟Czy przesunięcie towaru będącego własnością spółki A pomiędzy własnym magazynem a składem fabrycznym na terenie Niemiec powoduje powstanie obowiązku podatkowego w podatku VAT?Czy obowiązek podatkowy od importu usług świadczonych na terenie Niemiec będzie spoczywał na firmie A?

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj