Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi marketingowe

 

usługi marketingowe 574 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

2012.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-236/12-2/RS
     ∟1. Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wskazane powyżej wydatki m. in. na usługi gastronomiczne, cateringowe oraz zakup produktów spożywczych i gadżetów reklamowych, poniesione w celu świadczenia usług marketingowych i badań klinicznych na rzecz Zleceniodawcy? 2. Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wskazane powyżej wydatki m.in. na usługi gastronomiczne, cateringowe oraz zakup produktów spożywczych i gadżetów reklamowych, które zostaną przez Spółkę poniesione w przyszłości w celu świadczenia usług marketingowych i badań klinicznych na rzecz Zleceniodawcy?

2012.05.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-314/12-2/RD
     ∟Czy na podstawie art. 86 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 lit. a i b ustawy o VAT Spółce przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o całą kwotę podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach wystawionych przez Agencje z tytułu świadczonych przez nie usług marketingowych zgodnie z umową o świadczenie usług marketingowych w zakresie organizacji oraz obsługi konkursów i akcji marketingowych?

2012.05.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-155/12-2/JL
     ∟Spółka nie ma prawa do odliczenia podatku VAT, stosownie do art. 88 ust. 3a pkt 4 lit. a ustawy, od wydatków udokumentowanych fakturą VAT dotyczących nabywanych przez Zleceniobiorcę towarów, przekazywanych następnie nieodpłatnie beneficjentom, bowiem Wnioskodawca nie nabywa prawa do rozporządzania tymi towarami jak właściciel, a ta część kwoty wynagrodzenia stanowi w istocie zapłatę przez Wnioskodawcę (jako podmiot trzeci) za dostawę towarów dokonaną przez Zleceniobiorcę na rzecz klientów.

2012.05.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-124/12/BG
     ∟Ustalenie miejsca opodatkowania dochodów Spółki uzyskanych z tytułu działalności dodatkowej obejmującej:- działalność agencyjną związaną ze sprzedażą pasażerom posiłków, napojów i pamiątek na pokładzie samolotu, - usługi agencyjne dotyczące sprzedaży (poprzez własną lub inną stronę internetową) innych usług związanych z podróżą, - otrzymanie prowizji od banków wydających karty kredytowe pod wspólną marką ze Spółką, - opłaty klientów z tytułu członkostwa w klubie lojalnościowym klientów, - usługi marketingowe świadczone lotniskom, - usługi zarządzania biznesowego i usługi administracyjne świadczone na rzecz innych podmiotów z Grupy, - wyd...

2012.04.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-143/12-2/MM
     ∟1) Czy czynność polegająca na przekazaniu towarów m.in. upominków, nagród, gadżetów reklamowych oraz ulotek i prospektów w ramach usług marketingowych świadczonych na rzecz Zleceniodawców nie podlega odrębnemu opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług jako nieodpłatne przekazanie towarów lub nieodpłatne świadczenie usług, o którym mowa w art. 7 ust. 2 i art. 8 ust. 2 ustawy o VAT?2) Czy w przypadku nabywania usług marketingowych, w ramach których następują bezpłatne przekazania towarów lub usług m.in. upominków, nagród, gadżetów reklamowych, ulotek i prospektów, Spółce przysługuje pełne prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku VAT naliczonego, wykazanego na fakturach wystawionych z tytułu świadczonych przez kontrahenta usług mar...

2012.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-113/12-2/AP
     ∟Wydanie przez Wnioskodawcę towarów w ramach świadczonej usługi marketingowej uznać należy za odpłatną dostawę towarów, a w konsekwencji za czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT. Spółka ma zatem obowiązek naliczania podatku VAT należnego z tytułu wydań towarów w ramach świadczenia ww. usługi.

2012.04.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-43/12-2/JL
     ∟Wydanie przez Wnioskodawcę nagród w ramach organizowanych akcji promocyjnych należy uznać za odpłatną dostawę towarów, a w konsekwencji za czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT.

2012.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-34/12-2/AS
     ∟przekazanie towarów w ramach usługi marketingowej, prawo do odliczenia

2012.04.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-77/12-2/SJ
     ∟Czy wydanie przez Wnioskodawcę towarów (nagród w akcji marketingowej), realizowane w ramach kompleksowej usługi obsługi akcji marketingowej podlega odrębnemu od tej usługi opodatkowaniu VAT?

2012.04.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-18b/12/AW
     ∟Czy wynagrodzenia z tytułu usług marketingowych, logistycznych, badania jakości, obsługi finansowej płatności, elektronicznego przesyłania faktur i dostarczania informacji handlowej stanowią pośrednie koszty uzyskania przychodów, bez względu na sposób ustalania ich wartości?

2012.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-48/12-2/AD
     ∟Czy przekazania nagród przez Spółkę dla Uczestników w ramach świadczonej na rzecz Zleceniodawcy kompleksowej usługi marketingowej polegającej na obsłudze programu lojalnościowego stanowią „dostawę towarów” podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy o VAT?

2012.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1241/11-4/JC
     ∟Czy w oparciu o przedstawiony stan faktyczny, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym możliwe jest zaliczenie przez nią do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi?

2012.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1244/11-4/JC
     ∟Czy w oparciu o przedstawiony stan faktyczny, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym możliwe jest zaliczenie przez nią do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi, tj. wydatków dotyczących spotkań przedstawicieli handlowych Spółki z Osobami upoważnionymi?

2012.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1239/11-5/JC
     ∟Czy w oparciu o przedstawiony stan faktyczny, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym możliwe jest zaliczenie przez nią do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi, tj. wydatków na zakup materiałów promocyjnych (odnośnie reklamy produktów leczniczych Rx oraz wyrobów medycznych)?

2012.03.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-10/12-2/LK
     ∟opodatkowania świadczonych usług

2012.03.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1560/11-5/AW
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT z faktur dokumentujących premie pieniężne transakcyjne.

2012.03.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1560/11-4/AW
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie udokumentowania udzielenia premii pieniężnych oraz prawa do odliczenia podatku VAT z faktur dokumentujących premie pieniężne.

2012.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1378/11-4/MM
     ∟Premia pieniężna jako wynagrodzenie za świadczenie usług

2012.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-200/12-2/RD
     ∟Czy Spółka ma obowiązek rozliczenia podatku VAT należnego z tytułu towarów i usług przekazywanych adresatom działań marketingowych bez dodatkowego wynagrodzenia, które stanowią integralny element usług marketingowych świadczonych odpłatnie przez Spółkę na rzecz Kontrahenta i których koszt wliczany jest do podstawy opodatkowania podatkiem VAT tych usług?

2012.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1547/11-3/AI
     ∟Spółka nie ma obowiązku naliczenia podatku VAT należnego od wydań towarów i świadczenia usług bez wynagrodzenia, jeżeli czynności te wykonywane są w związku ze świadczeniem, w ramach umowy, odpłatnej, kompleksowej usługi marketingowej na rzecz Kontrahenta.

2012.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1547/11-2/AI
     ∟Spółka nie ma obowiązku naliczenia podatku VAT należnego od wydań towarów i świadczenia usług bez wynagrodzenia, jeżeli czynności te wykonywane są w związku ze świadczeniem, w ramach umowy, odpłatnej, kompleksowej usługi marketingowej na rzecz Kontrahenta.

2012.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-884/11-2/KW
     ∟Prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o całą kwotę podatku VAT naliczonego wykazanego w fakturach wystawionych przez Agencję z tytułu świadczonych przez nią usług marketingowych.

2012.02.29 - Minister Finansów - DD3/033/7/MCA/12/PK-39
     ∟opodatkowanie podatkiem dochodowym od osób fizycznych nagrody w postaci vouchera na udział w wycieczce

2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-5/MP
     ∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody, w związku z reklamą i promocją Kontrahenta Spółki i oferowanych przez niego towarów lub usług, prowadzoną wśród pracowników sklepów mających w ofercie produkty Kontrahenta Spółki w ramach akcji marketingowych (polegających na promowaniu ekspozycji lub osiągnięciu pułapu sprzedaży produktów Kontrahenta Spółki), o wartości nie przekraczającej 200 złotych brutto, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.02.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-1250/11/KO
     ∟w zakresie obowiązku zgłoszenia świadczonej usługi marketingowej na rzecz firmy angielskiej jako wykonywania transakcji wewnątrzwspólnotowych na druku zgłoszenia rejestracyjnego w zakresie podatku od towarów i usług VAT-R i wykazania świadczonej usługi marketingowej na rzecz firmy angielskiej w informacji podsumowującej o dokonanych wewnątrzwspólnotowych transakcjach VAT-UE

2012.01.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1266/11-2/JO
     ∟Czy Spółka ma obowiązek naliczenia podatku VAT należnego z tytułu wydawanych towarów, w ramach świadczonej przez Spółkę dla Kontrahenta usług marketingowych, których koszt wliczony został do podstawy opodatkowania takich usług, gdy towary te są nabywane przez Spółkę?Czy Spółka ma obowiązek naliczenia podatku VAT należnego z tytułu wydawanych towarów, w ramach świadczonych przez Spółkę dla Kontrahenta usług marketingowych, których koszt nie został wliczony do podstawy opodatkowania takich usług, a towary te są własnością Kontrahenta lub podmiotu trzeciego (towary nie są nabywane przez Spółkę - Spółka jedynie wydaje towary w imieniu innego podmiotu)?

2012.01.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1522/11-4/ISz
     ∟prawo od odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usług marketingowych

2012.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-502/11-EK
     ∟Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

2012.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-502/11-3/EK
     ∟Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

2012.01.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1473/11-3/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj