Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: rabaty premiowe

 

rabaty premiowe 128 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5

2007.12.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-170/07-2/AS
     ∟1. Czy bony zakupowe wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego przez Spółkę programu lojalnościowego oraz nagrody w postaci obniżki ceny towarów lub usług otrzymywanych przez Konsumentów za dopłatą stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?2. Czy wartość wydanych nagród rzeczowych lub usług otrzymanych przez Konsumenta za dopłatą w części pokrytej umorzonymi punktami stanowi nagrodę uzyskaną w sprzedaży premiowej, a więc jeśli wartość umorzonych punktów nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustaw...

2007.09.11 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WVO/443-67/2007/AN
     ∟1. Czy należna premia wynikająca z przekroczenia progu obrotów może być rozliczana fakturą (VAT) wystawioną przez odbiorcę towarów za świadczenie usług? 2. Czy należna premia może być rozliczana fakturą korygującą wystawianą przez naszą firmę dokumentującą udzielone rabaty? 3. Czy premie te powinny być rozliczanie w formie not księgowych obciążeniowych od odbiorcy lub uznaniowych od dostawcy, - czyli niepodlegające pod ustawę o podatku VAT?.

2007.08.10 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-34/07/KO
     ∟1)Czy zgodnie z art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym od 01.01.2007 r. który będzie miał zastosowanie do Spółki od dnia 01.02.2007 r.) Spółka w momencie zrealizowania warunków przewidzianych w umowach lub porozumieniach dotyczących premii przysługujących odbiorcom może na koniec okresu rozliczeniowego danej premii zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wartość należnej odbiorcy premii, w części w jakiej premia ta zgodnie z warunkami umowy jest faktycznie należna za dany okres premiowy, bez względu na moment otrzymania faktury od odbiorcy uprawnionego do tej premii i mimo nie uzyskania jeszcze tej faktury? 2)Które przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych powinny znaleźć zastosowanie do kosztów rozliczanych...

2007.06.28 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-68/07
     ∟W opinii Spółki, opisany wyżej mechanizm sprzedaży premiowej, tj. sprzedaży z dużym rabatem lub sprzedaży w cenie 1 grosza, nie rodzi po stronie Spółki obowiązku opodatkowania podatkiem VAT tychże transakcji ponad wartości ustalone przez strony tych transakcji. Oznacza to, że podstawę opodatkowania dla towaru stanowiącego premię stanowi cena sprzedaży netto jednostki towaru w wysokości 1 grosz (cena uwzględniająca wysoki rabat premiowy).

2007.03.13 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VTR1/443-459/06/AW
     ∟Czy dostawa dodatkowej ilości towarów jest rabatem w rozumieniu art. 29 ust. 4 ustawy o podatku od towarów i usług i czy należy opodatkować podatkiem od towarów i usług dodatkową ilość towarów oraz wystawić fakturę wewnętrzną ?

2007.01.29 - Urząd Skarbowy w Wadowicach - PD1A/415-48/06
     ∟Czy koszty związane ze sprzedażą za tzw. symboliczny grosz, sprzedażą gratisową, sprzedażą premiową mają być zaliczone do kosztów reklamy i podlegają limitowaniu, czy też są kosztami sprzedaży bez limitu będącymi wydatkami na promocję sprzedaży mającymi na celu jej zwiększenie?

2007.01.29 - Urząd Skarbowy w Wadowicach - PD1A/415-47/06
     ∟Czy koszty związane ze sprzedażą za tzw. symboliczny grosz, sprzedażą gratisową, sprzedażą premiową mają być zaliczone do kosztów reklamy i podlegają limitowaniu, czy też są kosztami sprzedaży bez limitu będącymi wydatkami na promocję sprzedaży mającymi na celu jej zwiększenie?

2006.11.03 - Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-112/06/AZ-70760
     ∟Zakres i sposób zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej zasad opodatkowania podatkiem od towarów i usług sprzedaży premiowej polegającej na udzieleniu wysokiego rabatu. Z opisu stanu faktycznego przedstawionego w przedmiotowym piśmie wynika, że Spółka w celu promocji swoich produktów prowadzi sprzedaż premiową, której zasady są następujące: klient dokonując zakupu 10 zgrzewek wody gazowanej ma prawo do zakupu dodatkowo 1 zgrzewki wody w cenie 6 groszy za zgrzewkę tj. 1 butelka za 1 grosz. Mechanizm przedstawionej sprzedaży premiowej polega na tym, że klient przy zakupie określonej ilości towaru wg cen cennikowych, kupuje dodatkową ilość to...

2006.09.18 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-206/06/MS
     ∟Czy w przedstawionej sytuacji występuje sprzedaż premiowa czy rabat naturalny i w związku z tym czy istnieje obowiązek odprowadzenia podatku należnego w wysokości podatku naliczonego przy zakupie "prezentów"?

2006.09.18 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0101/06/AK
     ∟Podatnik ma wątpliwości, czy wartość sprzedawanych promocyjnie bluz i lekarstw w cenie zakupu stanowi w całości koszt uzyskania przychodów, czy też koszt ten podlega limitowaniu.

2006.09.12 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-137/06
     ∟Spółka wnioskuje o potwierdzenie stanowiska, zgodnie z którym, rabaty przyznawane w danym roku podatkowym, dotyczące sprzedaży zrealizowanej w poprzednim roku podatkowym, pomniejszają na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych bieżące przychody Spółki (tj. Spółka zobowiązana jest do zmniejszania o kwotę przyznanego rabatu przychodów podatkowych wykazanych w roku podatkowym, w którym rabat został udzielony i wystawione zostały faktury korygujące, dokumentujące przyznane rabaty). W dniu 12.06.2006r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa pod...

2006.06.27 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/165/05/JB
     ∟Czy w przypadku przeprowadzonej akcji promocyjnej, zwrot gotówki ostatecznemu klientowi powinien być kwalifikowany u Spółki dla celów CIT jako rabat finansowy wpływający, w momencie jego udzielenia, na zmniejszenie przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,

2006.06.01 - Urząd Skarbowy w Lubinie - PDI-415/39/WŁ/13/06
     ∟Czy rabat finansowy udzielony przez spółkę jawną kontrahentowi na przełomie roku podatkowego tj. udzielony w 2006 r. z tytułu sprzedaży dokonanej w 2005 r., pomniejsza u sprzedającego przychody w momencie udzielenia rabatu i wystawienia faktury korygującej?

2006.05.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR1/443-69/06/LS
     ∟Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Strona prowadzi działalność wydawniczą. W celu zwiększenia sprzedaży wydawanych gazet i czasopism organizuje konkursy i promocje z udziałem partnerów (tzw. współorganizatorów). W ich ramach zamieszcza w gazetach i czasopismach kupony rabatowe lub kupony uprawniające do nieodpłatnego nabycia towarów lub usług współorganizatora. W tym celu zawiera ze współorganizatorami dwojakiego rodzaju umowy: o wspólnej akcji promocyjnej oraz o wspólnej organizacji konkursu.

2006.01.17 - Urząd Skarbowy w Nowym Sączu - PD-3-423-16-05
     ∟Czy sprzedaż promocyjna podlega ograniczeniu do 25% przychodu jako reprezentacja i reklama i czy nie jest darowizną ?

2005.12.08 - Urząd Skarbowy w Wyszkowie - 1443PD/41/415/418/20/05
     ∟Czy nieodpłatna usługa mycia samochodu na kartę rabatową jest sprzedażą detaliczną ?

2005.09.30 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-416/05/TK
     ∟Czy wypłata premii pieniężnej z tytułu zakupu towarów na ustalonym poziomie oraz niezaleganiu z płatnościami wobec dystrybutora (klienta Strony) stanowi wynagrodzenie za świadczone usługi w rozumieniu art. 8 ust 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) albo rabat w rozumieniu art 29 ust. 4 w/w ustawy.

2005.09.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/74/2005/EC
     ∟czy koszty związane z zakupem przez Spółkę towarów przekazywanych następnie klientom nie będących bezpośrednimi odbiorcami Spółki są kosztem uzyskania przychodów w roku poniesienia tych kosztów.

2005.08.16 - Izba Skarbowa w Kielcach - PP2-443-34/2005
     ∟Czy otrzymany od zagranicznego kontrahenta "bonus za dobrą współpracę na koniec roku" podlega opodatkowaniu VAT ?

2005.08.04 - Urząd Skarbowy w Łukowie - PD-415/19/2005
     ∟Czy premia otrzymana w związku z dokonaniem zakupów towarów handlowych, powinna być traktowana jako rabat pomniejszający wartość zakupionych towarów handlowych, czy też stanowi przychód z działalności gospodarczej? W złożonym w dniu 09.06.2005r (uzupełnionym w dniu 20.06.2005r) wniosku zwróciła się Pani o udzielenie odpowiedzi na pytanie: „czy prawidłowo postąpiłam nie księgując w zapisach księgowych 2005r wartości wynikających z faktur korygujących... Prowadzi Pani działalność gospodarczą w formie apteki. W roku 2004 otrzymywała Pani od dostawców towarów handlowych premie pieniężne z tytułu terminowych zapłat i wysokości obrotu, które były dokum...

2005.07.21 - Izba Skarbowa w Zielonej Górze - II-1/443/Z-7/05
     ∟Czy podlega opodtkowaniu podatkiem od towarów i usług czynność otrzymania premii pieniężnej przez kontahenta niemieckiego? Decyzja

2005.06.20 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/121/80/2005/GS
     ∟Czy premie pieniężne wypłacane kontrahentom pod warunkiem dokonania przez nich ustalonej wartości zakupów oraz terminowego regulowania płatności należy uznać za rabat, o którym mowa w przepisie atr. 29 ust. 4 ustawy?

2005.06.20 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/37/2005/EC
     ∟Czy premia otrzymana w związku z dokonaniem zakupów towarów handlowych powinna być rozpoznawana jako rabat pomniejszający wartość zakupionych towarów handlowych i w związku z powyższym obniżać koszty uzyskania przychodów związanych ze sprzedażą zakupionych przez Spółkę towarów?

2005.06.17 - Urząd Skarbowy w Oleśnie - PDF-415/10/KG/05
     ∟W jaki sposób należy zaksięgować w podatkowej księdze przychodów i rozchodów zdarzenia gospodarcze wynikające z otrzymanych faktur korygujących ?Postanowienie

2005.05.02 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu - 1424/1110/443/22/1/2005/IW
     ∟Czy Spółka będzie mogła na zasadach ogólnych odliczyć podatek VAT zawarty w fakturach dokumentujących przekazanie premii i w którym miesiącu powinno nastąpić odliczenie?

2005.04.05 - Drugi Urząd Skarbowy w Lublinie - P-1-423/2/05
     ∟Zapytanie dotyczy możliwości zakwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów "rabatowania własnym towarem" przy sprzedaży zgodnie z regulaminem programu rabatowego na podstawie art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

2005.03.14 - Urząd Skarbowy w Cieszynie - PD II/415-3/05
     ∟Czy Spółka w momencie przekazania pieniędzy na konto uczestników systemu XXX, posługujących się kartą rabatową, powinna pobrać zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych? Stan faktyczny opisany przez wnioskodawcę:Z w/w pism wynika, że w ramach działalności Spółka prowadzi działalność polegającą na pozyskiwaniu za opłatą klientów dla podmiotów gospodarczych. Polega to na tym, że klientom uczestniczącym w programie wydawane są karty rabatowe stanowiące własność Spółki. Karty te uprawniają do dokonywania zakupów, na preferencyjnych warunkach, w placówkach współpracujących podmiotów gospodarczych. Karty rabatowe umożliwiają identyfikację osob...

2005.02.28 - Urząd Skarbowy Wrocław-Psie Pole - US-PP 0090/1/6/3/05
     ∟Podatnik zamierza podjąć akcje promocyjne mające na celu zintensyfikowanie swojej sprzedaży. Jedna z akcji miałaby następującą formułę: każdy podmiot - kontrahent, który dokona zakupu danego produktu w określonej ilości będzie mógł dokonać zakupu kolejnej sztuki tego produktu za cenę 1 grosza, bowiem na ten produkt kontrahent otrzymuje rabat wartościowy w takiej wysokości, że cena po rabacie wynosi 1 grosz. Faktura VAT dokumentująca przedmiotową transakcję zawiera zatem dwie pozycje transakcyjne, gdzie w poz. Nr 1 występują towary (w określonej w promocji ilości) w cenie netto x, a w poz. Nr 2 towar w cenie netto x minus 99,9% rabatu.Podatnik zwraca się z prośb...

2005.02.11 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437US37/ZI/79/KO/05
     ∟Podatnik zwraca się z z zapytaniem, czy otrzymanie premii pieniężnej od kontahenta z tytułu terminowej realizacji zobowiązań uzależnioną od wielkości zakupów podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2005.02.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-78/2005/JJ
     ∟Z opisu stanu faktycznego zawartego we wniosku wynika, że Spółka premiuje odbiorców towarów poprzez udzielanie rabatów. Cyt.: “Rabaty należne są detaliście po osiągnięciu odpowiedniego poziomu zakupów i są przyznawane okresowo (kwartalnie lub rocznie), z dołu, po zakończeniu danego okresu, w stosunku do wszystkich zakupów dokonanych w tym okresie i są wyrażone jako procent wartości tych zakupów.” Spółka stoi na stanowisku, że rabaty powinny być dokumentowane fakturą korygującą. Z uwagi na techniczną uciążliwość przygotowania kilkutysięcznostronicowych faktur korygujących, Spółka proponuje wystawianie faktur zbiorczych. W odpowiedzi na wniosek z dnia 20-07-2004 (złożony w dniu 21-07-2004 w Departamencie Podatków Pośrednich Ministerstwa Finansów)...

1 2 3 4 5

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj