Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: akcja promocyjna

 

akcja promocyjna 470 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

2007.02.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-397/06/MK
     ∟Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie gazetek reklamowych, umieszczanie materiałów reklamowych w placówkach, akcje promocyjne, otwarcie nowych sklepów i budżet powiększenia, konkursy, degustacje)?

2007.02.06 - Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku - IIUSpb/IA/1/415-8/268d/128/07/BB
     ∟Czy wspólnicy spółki jawnej mają prawo zaliczyć w miesiącu październiku 2006r. do kosztów uzyskania przychodów wydatek na nabycie artykułów gospodarstwa domowego za kwotę 2.259,82 zł netto, które to przedmioty zostaną wydane klientom apteki w miesiącu grudniu 2006r. w ramach konkursu promującego aptekę? STAN FAKTYCZNY Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, iż w ramach prowadzonej działalności podatnicy prowadzą aptekę. Do dnia 29 grudnia 2005r. podatnicy prowadzili działalność w formie spółki cywilnej. W dniu 29 grudnia 2005r. nastąpiło skuteczne przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną w trybie regulowanym przez przepisy kodeksu s...

2007.01.05 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-387/06/ST
     ∟Czy czynność polegająca na dystrybuowaniu przez Spółkę upominków, nagród, gadżetów reklamowych oraz ulotek i prospektów w ramach akcji promocyjnych świadczonych na rzecz Zleceniodawców, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2006.12.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-296/06/RM
     ∟Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów z klientami warsztatów.

2006.11.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-94/06/PK
     ∟Czy świadczenie pieniężne przekazane osobie fizycznej w związku z promocją karty kredytowej podlega opodatkowaniu PIT? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Bank zamierza zorganizować akcję promocyjną skierowaną do swoich klientów, którzy podpiszą z Bankiem umowę o wydanie karty kredytowej, a następnie dokonają transakcji, przy jej użyciu. W ramach promocji, po dokonaniu przez klienta pierwszej transakcji, Bank zobowiązuje się przelać na rachunek klienta określoną kwotę pieniężną.Bank stoi na stanowisku, iż przedmiotowe świadczenie korzysta ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie: - art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawa z dn...

2006.10.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/109/06/MK
     ∟Czy akcja motywacyjna skierowana do pracowników sprzedawców hurtowych i detalicznych produktów Spółki ma charakter wsparcia sprzedaży i nie mieści się w zakresie regulacji art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a tym samym jest kosztem uzyskania przychodów w całości.

2006.10.18 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-274/28539/06/DP
     ∟Czy koszty organizacji akcji wsparcia sprzedaży będącej konkursem polegającym na współzawodnictwie w osiągnięciu przez sprzedawców klienta Spółki jak największej sprzedaży towarów zakupionych u organizatora konkursu są w całości kosztami uzyskania przychodu? Czy podatek należny VAT od przekazanej nagrody rzeczowej w ramach tego konkursu jest kosztem uzyskania przychodu?

2006.10.10 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/65/06
     ∟Spółka w celu uatrakcyjnienia sprzedaży przeprowadza akcje sprzedaży premiowej, polegającej na wydawaniu nagród w zamian za zebrane punkty, przyznawane za określone wielkości zakupów. Celem akcji przeprowadzanych przez podatnika jest zachęcenie potencjalnych klientów do większych zakupów, co z kolei przyczyni się do zwiększenia przychodów. Czy koszty zakupu nagród stanowią w całości (bez limitu) koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?

2006.09.29 - Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku - II US pb IB / 415 - 65 / 198a/60 / 06 / KSz
     ∟jakie obowiązki podatkowe ciążą na Spółce (w związku z ufundowaniem nagrody), wobec kontrahentów Spółki: osób fizycznych oraz osób prawnych - uczestników wycieczki?; czy inaczej, jak należy rozliczyć właścicieli firmy, delegowanych przez kontrahentów pracowników, czy dyrektorów spółek osób prawnych? Stan faktyczny Ze stanu faktycznego będącego przedmiotem zapytania wynika, iż w bieżącym roku w ramach sprzedaży premiowej dla najlepszych kontrahentów Spółka ufundowała wycieczkę zagraniczną, która odbędzie się we wrześniu. Wycieczka jako nagroda w sprzedaży premiowej przyznana została kontrahentom, którzy osiągnęli określony obrót w sprzedaży. Wart...

2006.09.26 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni - II-2/4111/415/46/362/06
     ∟Czy akcja promocyjna z tytułu dofinansowania do kredytu oraz bezpłatnego pakietu ubezpieczeniowego z tytułu sprzedaży samochodu stanowi koszty uzyskania przychodu?

2006.09.22 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-555/06/SZU
     ∟Zdaniem Strony, w opisanym powyżej stanie faktycznym, przekazanie prezentów promocyjnych nie stanowi przekazania towarów bez wynagrodzenia, o którym mowa w art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług, ani też darowizny, ponieważ jest realizowane w ramach przedsiębiorstwa prowadzonego przez Wnioskodawcę lub przez podwykonawcę.

2006.09.18 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0101/06/AK
     ∟Podatnik ma wątpliwości, czy wartość sprzedawanych promocyjnie bluz i lekarstw w cenie zakupu stanowi w całości koszt uzyskania przychodów, czy też koszt ten podlega limitowaniu.

2006.09.08 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - II/415-8/300/48704/06/MW
     ∟Spółka jawna zwróciła się z zapytaniem, czy jako płatnik zobowiązana jest do pobrania zryczatowanego 10% podatku dochodowego od nagród przyznanych uczestnikom organizowanych przez siebie akcji promocyjnych dla osób fizycznych zatrudnionych w punktach sprzedaży.

2006.08.29 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-61/06/PK
     ∟Czy niezbywalne ekwiwalenty akcji otrzymywane przez pracowników Spółki należałoby zakwalifikować jako przychody ze stosunku pracy i czy w związku z tym ciążą na Spółce obowiązki płatnika? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że pracownicy Spółki biorą udział w programie RSU. W ramach tego programu jego uczestnicy mogą otrzymać nieodpłatnie prawo do akcji polegające na dokonaniu przydziałów Niezbywalnych Ekwiwalentów Akcji. Ekwiwalent ten reprezentuje hipotetyczną akcję i z chwilą wygaśnięcia ograniczeń na koniec okresu zastrzeżonego określonego w umowie o przyznanie Niezbywalnych Ekwiwalentów Akcji pomiędzy Spółką a pracownikiem uczestnik programu może automatycznie otrzymać jedną akcję podmiotu zagranicznego(spółki-matki Spó...

2006.08.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/85/06/JB
     ∟Czy przysługuje Spółce prawo zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kwot wydatkowanych na fundowane nagrody pieniężne dla zwycieżców konkursu w zamian za promowanie i reklamowanie usług Spółki przez organizatora konkursu?

2006.07.27 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-184/242/06/PK
     ∟Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki za usługi świadczone przez odbiorcę towarów-sieć handlową zgodnie z umowami współpracy (1/ odbiorca zobowiązuje się do sprzedaży towarów Spółki za pośrednictwem katalogu i przez sklep internetowy, 2/ sprzedaż towarów Spółki jako towaru promocyjnego, 3/ umowy z supermarketem, zgodnie z którymi towar jest zamieszczany w gazetce, wystawiany do akcji promocyjnej, odpowiednio eksponowany, opatrzony informacją "dobra cena", usługi marketingowe i reklamowe w związku z otwarciem i przekształceniem sklepów, 4/ konsultacja handlowa w miejscu powstania nowej hali, urodzinowa karta okolicznościowa, korzystanie z centralnie wynegocjowa...

2006.07.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-171-238/06/RM
     ∟Czy koszty kuponów gry T-L o wartości 1,40 zł, przekazywanych nieodpłatnie nabywcom kuponów gry T-M w celu uatrakcyjnienia sprzedaży, są kosztami reklamy nielimitowanej czy limitowanej, czy kosztami działalności poniesionymi w celu zwiększenia przychodu i zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są kosztami uzyskania przychodu?

2006.07.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-37/06/PK
     ∟Czy w związku z przekazywaniem nagród w konkursach agentom prowadzącym działalność gospodarczą ciążą na przekazującym obowiązki płatnika? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży swoich produktów prowadzi program motywacyjny (dalej: Program) skierowany do osób bezpośrednio zajmujących się ich sprzedażą. Sprzedaż produktów jest prowadzona za pośrednictwem przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą (dalej: Agenci). Uczestnikami Programu mogą być osoby zatrudnione przez Agentów, które na podstawie umów o pracę lub umów cywilnoprawnych bezpośrednio zajmują się sprzedażą produkt

2006.06.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-154/212/06/PK
     ∟1. Czy przychodem ze sprzedaży leku po cenie obniżonej o kwotę wynikającą z bonu przedstawionego przy zakupie przez nabywcę, otrzymanego w ramach akcji promocyjnej, jest kwota zapłacona przez nabywcę, odpowiadająca cenie obniżonej, tj. 1 grosz? 2. Czy koszt nabycia przez Spółkę produktów, których sprzedaż objęta jest tą promocją jest w całości kosztem uzyskania przychodu?

2006.06.27 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/165/05/JB
     ∟Czy w przypadku przeprowadzonej akcji promocyjnej, zwrot gotówki ostatecznemu klientowi powinien być kwalifikowany u Spółki dla celów CIT jako rabat finansowy wpływający, w momencie jego udzielenia, na zmniejszenie przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,

2006.06.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-36/06/KK
     ∟Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2006.06.22 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-155/198/06/MC
     ∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki dotyczące usług takich jak: testowanie nowych produktów, usługi marketingowe, reklamowe, logistyczne, promocyjne, pośrednictwa handlowego oraz inne mające na celu intensyfikację sprzedaży, świadczonych przez odbiorcę towarów oraz usług świadczonych przez dystrybutora są kosztem uzyskania przychodu?

2006.06.20 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-64/CIT/06
     ∟Jaką dokumentację powinna zgromadzić Wnioskująca, aby została wypełniona dyspozycja przepisu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (aby można uznać wartość, na którą opiewa bon za koszt uzyskania przychodu)? W dniu 20 marca 2006r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 13 czerwca 2006r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka jest przedsiębiorstwem handlowym, którego klientami są podmioty gospodarcze prowadzące działalność na podstawie zaświadczenia o prowadzeniu działalności go...

2006.06.20 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-63/CIT/06
     ∟Czy Spółka jest uprawniona do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wartości bonów w miesiącu, w którym dochodzi do realizacji bonu (gdy posiadacz bonu zwraca go Spółce, dokonując kolejnych zakupów), jeśli jednocześnie rozpoznano przychód i koszt z tytułu wydania (sprzedaży) towarów w pełnej wysokości? W dniu 20 marca 2006r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka jest przedsiębiorstwem handlowym, którego klientami są podmioty gospodarcze prowadzące działalność na podstawie zaświadczenia o prowad...

2006.06.09 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu - PD-2/415/149/06
     ∟1. Czy organizowana przez podatników promocja ma charakter sprzedaży premiowej,2. czy na wnioskodawcy w trakcie organizowanej przez nich sprzedaży premiowej ciążą obowiązki płatnika, o których mowa w art. 41 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,3.czy wydatki poniesione na zorganizowanie sprzedaży premiowej będą stanowiły u wnioskodawców koszty uzyskania przychodu Wnioskodawcy są osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej. W zakresie prowadzonej działalności gospodarczej podatnicy sprzedają kołdry i poduszki, planują zorganizowanie akcji promocyjnej o charakterze sprzedaży premiowej. Promocja ma polegać na przyznawa...

2006.06.08 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP1/423-48/06/45397
     ∟Zapytanie Spółki dotyczy kwestii, czy koszty opisanej we wniosku akcji prowadzonej na rzecz określonej grupy są dla Spółki kosztem uzyskania przychodów?

2006.06.05 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS II-2-423/48/06/AT
     ∟Czy wydatki poniesione na zorganizowanie akcji promocyjnej wyrobów Spółki (druk ulotek, zakup nagród w postaci bonów, itp.) skierowanej do indywidualnego klienta za pośrednictwem apteki stanowią koszty uzyskania przychodów.

2006.06.02 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-76/06/JD
     ∟Pytanie podatnika dotyczy opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego przekazania towarów klientom w ramach świadczenia usługi akcji promocyjnej na rzecz innego podmiotu, w świetle ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.)

2006.05.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-36/06/KK
     ∟Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

2006.05.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-28/06/PK
     ∟Czy w przypadku przekazywania prezentów pracownikom kontrahentów można zastosować zwolnienie zawarte w art. 21 ust. 1 pkt 68 updof? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka prowadzi sprzedaż hurtową części komputerowych i oprogramowania na terenie Polski. Odbiorcami towarów są osoby prawne i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (dalej: Odbiorcy). W ramach uatrakcyjniania sprzedaży Spółka organizuje akcje promocyjne. W ramach tej akcji przekazuje prezenty pracownikom Odbiorców, którzy to pracownicy są odpowiedzialni za dokonywanie zamówień w imieniu swoich pracodawców. Te akcje promocyjne mają na celu skłonienie tych osób do c...

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj