Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: akcja promocyjna

 

akcja promocyjna 470 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

2015.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-466/15-5/AO
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie określenia przychodu z tytułu sprzedaży w ramach prowadzonej akcji promocyjnej.

2015.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-1352/15-3/MS
     ∟Czy świadczenia w postaci nagród wydawanych przez Bank w ramach oferowanych akcji promocyjnych należy zakwalifikować do źródła przychodów - pozarolnicza działalność gospodarcza z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r. doz. 361, z późn. zm.; dalej: ustawa pdof), w stosunku do których Bank nie pełni funkcji płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych?

2015.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-1352/15-2/MS
     ∟Czy świadczenia w postaci nagród wydawanych przez Bank w ramach oferowanych akcji promocyjnych należy zakwalifikować do źródła przychodów - pozarolnicza działalność gospodarcza z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r. doz. 361, z późn. zm.; dalej: ustawa pdof), w stosunku do których Bank nie pełni funkcji płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych?

2015.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-441/15-3/KS
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacją akcji w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?

2015.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-830/15-4/MG
     ∟Czy uczestnicy Programu opisanego w zdarzeniu przyszłym, którzy z tytułu uczestnictwa w tym Programie otrzymali nagrody o wartości nieprzekraczającej jednorazowo kwoty 760 zł korzystają ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 z późn. zm.) oraz, czy w związku z powyższym Agencja zobowiązana jest sporządzić i przekazać podatnikom oraz naczelnikom - właściwych urzędów skarbowych informację o wysokości przychodów (PIT-8C) zgodnie z art. 42a tej ustawy?

2015.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-1275/15-3/EC
     ∟Wartość nagród uzyskiwanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą , nabywających produkty na cele związane z pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowić będzie dla tych osób przychód z pozarolniczej działalności gospodarczej, o którym mowa w zacytowanym powyżej art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy podatku dochodowym od osób fizycznych. Przychód ten podlegać będzie opodatkowaniu zgodnie z wybraną formą opodatkowania. Zatem Spółka w odniesieniu do tych osób nie będzie występowała w roli płatnika.

2015.11.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/4511-480/15-4/MD
     ∟Program lojalnościowy (promocja i reklama) – obowiązki płatnika

2015.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-404/15-2/MK
     ∟Czy powstanie przychód podatkowy po stronie Wnioskodawcy z tytułu wykonywanych przez XX SA czynności, za które Wnioskodawca otrzymuje punkty w ramach Programu Lojalnościowego?Czy przychód powinien być rozpoznany w wysokości udzielonego opustu z tytułu wykorzystanych w Programie Lojalnościowym punktów w dniu dokonania kompensaty (wykorzystania punktów), rozumianej jako zapłata, tj. w dniu wystawienia faktury przez Spółkę z przypisaną kwotą opustu?

2015.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-753/15-2/IZ
     ∟Wnioskodawca nie będzie miał prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków udokumentowanych fakturą VAT dotyczących nabywanych przez Podmioty Trzecie towarów, prezentów o małej wartości.

2015.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-752/15-2/IZ
     ∟dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur za kompleksową usługę organizacji i obsługi Akcji Promocyjnych, tj. również w części, w jakiej uwzględniają one wartości wydanych w tych akcjach nagród i prezentów, których jednostkowa cena nabycia netto lub jednostkowy koszt ich wytworzenia, określone w momencie ich przekazywania nie przekraczają 10 zł

2015.10.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1196/13/15-7/S/RD
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego w pełnej wysokości z faktur wystawianych przez agencję oraz brak obowiązku udokumentowania oraz opodatkowania przez Spółkę przekazania towarów w ramach akcji promocyjno-reklamowej dokonanego przez agencje reklamową.

2015.09.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-920/15-2/EC
     ∟Czy po stronie nabywców lokali mieszkalnych (zarówno osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, jak i prowadzących taką działalność), korzystających z organizowanej przez Spółkę sprzedaży promocyjnej polegającej na umożliwieniu im zakupu tzw. smart house w cenie 1 zł netto, powstanie przychód z tytułu uzyskania częściowo nieodpłatnego świadczenia w rozumieniu Ustawy PIT i czy na Spółce będą ciążyły obowiązki związane z funkcją płatnika, bądź obowiązek wystawienia informacji PIT-8C?

2015.09.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-515/15/BM
     ∟w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakup towarów na akcję promocyjną

2015.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-354/15/NL
     ∟obowiązki płatnika związane z wypłatą nagród pieniężnych osobom prowadzącym działalność gospodarczą, które będą nabywały towary objęte akcją promocyjną w ramach i na cele prowadzonej działalności gospodarczej

2015.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/4511-671/15/IB
     ∟Czy Spółka przekazując losy staje się płatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych od wygranej w loterii?

2015.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-538/15/LSz
     ∟Dotyczy ustalenia podstawy opodatkowania w podatku VAT udzielanych aptekom rabatów pośrednich oraz sposobu i terminu ich dokumentowania.

2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-787/12/14/15-8/S/MG
     ∟w zakresie zwolnienia z opodatkowania drobnych upominków związanych z organizowanymi przez Spółkę akcjami promocyjno-reklamowymi, o wartości nieprzekraczającej 200 zł

2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-680/15-2/EC
     ∟Czy świadczenia dokonywane w związku z akcjami promocyjnymi oferowanymi przez Bank przekazywane osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą należy zakwalifikować do źródeł przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 ze zmianami; dalej jako: „ustawa o pdof’) i związku z tym na Banku nie ciążą obowiązki płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych? (pyt. 1) Czy w przypadku stwierdzenia, że świadczenia, o których mowa w pytaniu nr 1, nie stanowią przychodu z pozarolniczej działalności gospodarczej, świadczenia te należy uznać za świadczenia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o pdof i w związku z tym Bank - jako płatnik podatku zobowiązany jest do pobierania zryczałtowanego 10% podatku od tych świadczeń zgodnie z art. 41 ust. 4 ustawy o pdof.? (pyt. 2)

2015.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-345/15-4/HW
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku z tytułu nabywanych towarów i usług podlegających przekazaniu jako nagrody lub sprzedawanych z rabatem uczestnikom programu.

2015.08.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-689/15-2/IM
     ∟1. Czy nagrody przekazywane przez Bank na rzecz klientów, osób fizycznych, w ramach przedstawionego w opisie stanu faktycznego schematu programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych organizowanych przez Bank stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową towarów i usług w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podlegają opodatkowaniu 10% zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych ? 2. Czy w przypadku spełnienia przesłanek wynikających z art. 21 ust. 1 pkt 68 ww. ustawy, nagrody przekazane klientom w ramach przedstawionych we wniosku akcji będą korzystały ze zwolnienia z opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?

2015.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-199/15-4/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

2015.07.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-683/15-2/MP
     ∟Obowiązek Spółki jako płatnika związanych z przekazaniem Klientom świadczeń w ramach organizowanych przez Spółkę akcji promocyjnych stanowiących konkursy, loterie oraz sprzedaże premiowe

2015.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-677/15-2/EC
     ∟Czy z tytułu przekazywanych przez Spółkę uczestnikom akcji promocyjnych (nie będącymi osobami prawnymi) nagród nie ciążą na Spółce obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, o którym mowa w art. 30 ust 1 pkt. 2) UPDOF, a także inne obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 42a UPDOF?

2015.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-418/15-4/MG
     ∟Czy Wnioskodawca, jako płatnik będzie zobowiązany pobrać od wartości wszystkich przekazanych zwycięzcom w Programie nagród podatek dochodowy w stawce 10%, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 2012 r., poz. 361 z późn. zm.) bez względu na status zwycięzcy (pracownik firmy partnerskiej lub osoba współpracująca z firmą partnerską na podstawie stosunku cywilnoprawnego?

2015.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-684/15-2/MP
     ∟Obowiązek Spółki jako płatnika związany z opodatkowaniem przychodów z tytułu wydawanych przez Bank nieodpłatnych świadczeń w ramach organizowanych akcji promocyjnych oraz reklamowych.

2015.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-745/13/15-7/S/MG
     ∟PIT - w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników akcji promocyjnej organizowanej przez Kontrahenta, premiującej zakup produktów Kontrahenta, oraz ciążących na Spółce obowiązkach płatnika oraz obowiązkach informacyjnych związanych z wydawaniem nagrody związanej z zakupem produktów Kontrahenta.

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-454/15-2/MG
     ∟Należy zgodzić się ze stanowiskiem Spółki, że obowiązki informacyjne, tj. obowiązek wystawienia i przekazania informacji PIT-8C ciążyć będą na Kliencie, który zleci Wnioskodawcy organizację i obsługę programu motywacyjnego w zamian za określone w umowie wynagrodzenie. Ponadto celem głównym i podstawowym programu motywacyjnego jest zintensyfikowanie sprzedaży produktów Klienta i osiągnięcie jak najwyższego wyniku finansowego, a także promocja wybranych produktów Klienta, który ponosić będzie ciężar ekonomiczny nagród. Zatem, Wnioskodawca jako podmiot wydający nagrody nie będzie zobowiązany do wystawienia uczestnikom programu motywacyjnego, będącym osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej, którzy z tytułu uczestnictwa w programie motywacyjnym będą otrzymywali, zgodnie z zasadami opisanego we wniosku programu motywacyjnego nagrody pieniężne lub rzeczowe informacji PIT-8C, zgodnie z treścią art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-529/15-2/EC
     ∟Czy z tytułu przekazywanych przez Spółkę uczestnikom akcji promocyjnych (nie będącymi osobami prawnymi) nagród nie ciążą na Spółce obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, o którym mowa w art. 30 ust 1 pkt. 2) UPDOF, a także inne obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 42a UPDOF?

2015.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-744/13/15-9/S/MG
     ∟Nie można zgodzić się ze stanowiskiem Spółki, że Spółka będzie płatnikiem zryczałtowanego podatku dochodowego. Płatnikiem tego podatku będzie Kontrahent, ponoszący ekonomiczny ciężar organizacji akcji promocyjnej, który kompleksową obsługą akcji promocyjnej zleci Spółce - koordynatorowi akcji promocyjnej. Spółka bowiem działając w imieniu i na rzecz swoich Kontrahentów wydawać będzie nagrody konsumentom w imieniu Kontrahentów, a tym samym to Kontrahenci będą odpowiedzialni za wydanie nagród klientom i do Kontrahentów klienci będą zgłaszać reklamacje i roszczenie w przypadku nie wydania im nagród.

2015.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/4511-367/15/MM
     ∟Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w związku z opisanymi akcjami i programami promocyjnymi będą korzystały ze zwolnienia z opodatkowania przewidzianego w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jako nagrody związane ze sprzedażą premiową przy spełnieniu warunków określonych w tym przepisie, natomiast w przypadku niespełnienia powyższych warunków będą podlegały opodatkowaniu na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj