Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: produkty

 

produkty 242 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9

2009.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-969/08-3/IM
     ∟Z tytułu inwentury oraz w trakcie roku powstaną na stanie poszczególnych asortymentów (produktów, surowców, opakowań, towarów) niedobory. Czy jeżeli ich łączna wartość nie przekroczy 3% wartości rocznego obrotu ze sprzedaży Wnioskodawczyni będzie mogła zaliczyć je do kosztów podatkowych w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2009.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-225/08-2/AJ
     ∟Czy Spółka korzystając z technologii udostępnionej przez partnera chińskiego jest obowiązana do zapłaty jakiegokolwiek podatku zgodnie z polskim prawem podatkowym ?

2009.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-233/08-2/MW
     ∟Czy wydatki na ologowane drobne produkty promocyjne wymienione powyżej przekazywane klientom jak i kontrahentom stanowią wydatki reklamowe, co za tym idzie czy są kosztami uzyskania przychodu w myśl art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1507/08-2/GJ
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na powyższe zakupy dla pracowników może zaliczać do kosztów uzyskania przychodów?

2008.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-665/08-2/RP
     ∟W jaki sposób Dom Maklerski powinien zakwalifikować uzyskany przez klienta przychód z tytułu odkupu produktów strukturyzowanych?

2008.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-337b/08/MT
     ∟Czy koszt sprzedanych produktów, z którymi związana jest przedmiotowa refundacja wywozowa jest kosztem uzyskania przychodów?

2008.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-336b/08/MT
     ∟Czy koszt sprzedanych produktów, z którymi związana jest przedmiotowa refundacja wywozowa jest kosztem uzyskania przychodów?

2008.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-891/08-2/RK
     ∟Dostawa produktu dodatkowego takiego jak długopis, brelok itp. nie jest dostawą czasopisma wytworzonego metodą poligraficzną, czy też książką (oznaczonymi stosownymi symbolami ISBN, czy też ISSN), zatem nie korzysta z preferencji podatkowej przewidzianej w art. 41 ust. 2 ustawy, czy też § 7 ust. 1 pkt 9 lit. a rozporządzenia

2008.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-442/08-3/GJ
     ∟Czy w związku ze zmianą od 01.01.2007r. art. 12 ust. 3a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka może korzystać z wyłączenia zawartego w art. 12 ust. 4 pkt 1 ustawy i kwalifikować moment powstania przychodu dla wartości wynikającej z faktury VAT wystawionej dla pacjenta w dacie odbioru gotowego, pełnowartościowego produktu, gdyż wystawienie faktury nie wiąże się z faktycznym momentem wykonania świadczenia i wydania towaru oraz opiewa tylko na część należności za wyrób?

2008.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-278/08-2/MK
     ∟mamy do czynienia z wyrobami z zapłaconą akcyzą, w związku z dokonanym importem, co wynika z przepisu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 kwietnia 2004r. (Dz. U. nr 89, poz. 849) w sprawie procedury zawieszenia poboru akcyzy i jej dokumentowania. Jest to wyłącznie konfekcjonowanie, a w tym przypadku z treści § 2 tego rozporządzenia wynika, że nie stosuje się procedury zawieszenia poboru akcyzy w przypadku produkcji lub przetwarzania wyrobów akcyzowych zharmonizowanych z wykorzystaniem wyrobów akcyzowych zharmonizowanych, od których została zapłacona akcyza, jeżeli kwota należnej akcyzy jest równa lub niższa od kwoty uprzednio zapłaconej akcyzy. W związku z tym, że Wnioskująca Spółka nie będzie przetwarzać ani produkować nowych produktów - ma zamiar jedynie pakować papierosy w opakowania zbiorcze po 200 szt - twierdzenie Wnioskodawcy, iż dokonuje przetworzenia produktu i w związku z powyższym staje się producentem towaru, co pozwoli na otwarcie składu podatkowego jest nieprawidło

2008.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-371/08-2/JG
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia w koszty uzyskania przychodu wartości przekazanych na konkursy produktów?

2008.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-54/08-2/DG
     ∟Czy koszty pośrednie poniesione przez Spółkę w 2007r., w związku z promocją nowego produktu A…. są dla Spółki kosztem uzyskania przychodów w 2007r.?

2008.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-536/07-6/RK
     ∟W świetle definicji produktu kompensacyjnego i części zamiennej należy stwierdzić, iż powracający do kraju produkt kompensacyjny jakim jest silnik, jest częścią zamienną, która zastępuje zepsuty silnik w samolocie

2007.09.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VTR1/443-56/07/MSt
     ∟ Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, co do prawidłowości stosowania w stosunku do ww. produktów stawki 7% także w okresie poprzedzającym przedmiotową zmianę przepisów, jako uzasadnionego regułą (niedyskryminacji) swobodnego przepływu towarów pomiędzy krajami Wspólnot Europejskich.

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/241/07/AT
     ∟dotyczy zaliczenia refundacji części lub całości kosztów poniesionych przez kontrahentów za udział w targach branżowych, na których wystawiane są produkty ich dostawców oraz Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).

2007.07.02 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PDII/423-133/07/01
     ∟Spółka wystąpiła z zapytaniem, czy wydatki związane z rozpoznawaniem danego rynku oraz koszty procesu rejestracji produktów Społka powinna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia czy też w dacie osiągnięcia pierwszego przychodu ze sprzedaży produktów na terenie danego kraju?

2007.05.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–122/07/KUKM
     ∟Czy środki przekazane podwykonawcy w postaci poniesionych bezpośrednio przez Spółkę kosztów (nakładów rzeczowych) na modernizację placów zabaw są kosztem uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia, tj. ujęcia kosztu w księgach rachunkowych (zaksięgowania) na podstawie otrzymanej od podwykonawcy faktury? Spółka jest organizatorem programu, którego celem jest m.in. kompleksowa modernizacja 10 istniejących, ogólnodostępnych, zaniedbanych placów zabaw w zamian za zamontowanie tablicy reklamowo–informacyjnej Spółki na minimum 2 lat od dnia odbioru zmodernizowanego placu zabaw.

2007.05.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-97/07/RM
     ∟Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu) i eksponowanie standów reklamowych i woblerów (tzw. kiwaczków).

2007.03.12 - Urząd Skarbowy w Żywcu - PP/443-3/2007
     ∟Zastosowanie 3% stawki podatkowej na dostawę łyka świerkowego o PKWiU 02.01.4? Pełnomocnicy podatnika zwrócili się z zapytaniem jaką stawką podatku VAT opodatkowana jest dostawa (sprzedaż) "łyka świerkowego". Do pisma dołączono pismo z dnia 17.11.2006r. nr OK-5672/KW-5746/2006 wydane przez Urząd Statyczny w Łodzi, w którym to łyko świerkowe sklasyfikowane zostało w PKWiU 02.01.4 jako "Produkty leśne pozostałe". Zdaniem pełnomocników podatnika dla danego towaru zasadne będzie stosowanie stawki podatku VAT w wysokości 3% . Ponadto wyjaśniono, iż łyko świerkowe to część kory drzewa świerkowego , które sprzedawane jest w odcinkach i wykorzystywane przez finalnego nabywcę do produkcji serów pleśniowych(sery są zawijane w kawałki łyka).Po przeanalizowani...

2007.03.06 - Urząd Skarbowy Poznań-Śródmieście - ZP/443-4/07
     ∟jaką stawką podatku od towarów i usług należy opodatkować dostawy „ żołądków wieprzowych parzonych, nie nadających się do bezpośredniego spożycia” zakwalifikowanych do PKWiU 15.13?Naczelnik Urzędu Skarbowego Poznań-Śródmieście, po szczegółowym rozpoznaniu wniosku z dnia 05.02.2007r. (data wpływu 09.02.2007r.) w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji, co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego stwierdza, że stanowisko podatnika jest prawidłowe.Według stanu faktycznego przedstawionego we wniosku: podatnik wszczął postępowanie przetargowe na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych; złożone oferty dot. dostawy „ żołądków wieprzowych parzonych, nie nadających się do bezpośredniego spożycia” zawierają róż...

2007.03.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-400/06/MK
     ∟Czy są w pełnej kwocie koszami uzyskania przychodu wydatki ponoszone na rzecz spółek z grupy kapitałowej, do której należy też Spółka, z tytułu wynagrodzenia za świadczone usługi: zarządzanie międzynarodowymi klientami koncernu, rozwój produktów międzynarodowych, koordynacja działań w ramach całego koncernu, doradztwo finansowe i personalne?

2006.08.18 - Urząd Skarbowy w Sieradzu - 1021_POS_112_115_152
     ∟Czy Spółka stosuje prawidłową stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 3 % do półproduktu spożywczego pn. "flaki wołowe- płprodukt"? W dniu 29 maja 2006 r. wpłynął do tutejszy Urzędu wniosek PPH "xxxxx xxxx" Sp. z o. o. z siedzibą w Sieradzu o udzielenie pisemnej interpretacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego. Przedmiotem zapytania jest zastosowanie właściwej stawki podatku od towarów i usług do sprzedawanych produktów spożywczych. Zgodnie z przedstawionym stanem faktycznym PPH "xxx-xxx" Sp. z o.o. jest producentem spożywczych produktów mrożonych pn. "flaki wołowe krojone" zwane także "flaki wołowe - p...

2006.06.22 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-155/198/06/MC
     ∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki dotyczące usług takich jak: testowanie nowych produktów, usługi marketingowe, reklamowe, logistyczne, promocyjne, pośrednictwa handlowego oraz inne mające na celu intensyfikację sprzedaży, świadczonych przez odbiorcę towarów oraz usług świadczonych przez dystrybutora są kosztem uzyskania przychodu?

2006.02.27 - Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PD/2/415-52/05/13320
     ∟Jakie są zasady opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych nagród w konkursie zorganizowanym dla zespołów pracowników nie będących pracownikami wnioskodawcy, którzy w największym stopniu przyczynili się do rozwoju dystrybucji bezpośredniej produktów wnioskodawcy? Stan faktyczny: Wnioskodawca w celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów, chce zorganizować konkurs, w którym zostaną wyłonione zespoły w największym stopniu przyczyniające się do rozwoju dystrybucji bezpośredniej wyrobów produkowanych przez pytającego oraz tych zespołów, które w największym stopniu przyczynią się do rozwoju sprzedaży w punkach detalicznych i gastronomicznych. W konkurs...

2005.11.09 - Urząd Skarbowy w Pile - PP/443/93/05
     ∟Jaką stawkę podatkową należy zastosować przy sprzedaży sprasowanej słomy i siana, sklasyfikowanych jako produkty roślinne pozostałe?Podatnik prowadzi gospodarstwo rolne i dodatkowo działalność gospodarczą rozliczaną na zasadach ogólnych, jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny. Działalność gospodarcza obejmuje sprzedaż sprasowanej słomy i siana, sklasyfikowanych w PKWiU 011160 jako „produkty roślinne rolnictwa pozostałe". Stanowisko zawarte we wniosku wskazuje, że sprasowaną słomę i siano zakwalifikowano jako produkt roślinny pozostały, którego sprzedaż opodatkowana jest stawką podatku VAT w wysokości 3 %. Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 ...

2005.06.10 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu - PP/443-41/13/05
     ∟Dotyczy opodatkowania stawką podatku 7% sprzedaży następujących produktów spożywczych: orzechy ziemne, orzechy włoskie, orzechy laskowe, migdały, pestki słonecznika , pestki dyni; orzechy ziemne,laskowe,włoskie , migdały pestki słonecznika i dyni zakonserwowane cukrem. Jak wynika ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku z dnia 04.03.2005r. podatnik dokonuje sprzedaży następujących produktów spożywczych: -orzechy włoskie ( symbol PKWiU 01.13.24-00.20),-orzechy laskowe ( symbol PKWiU 01.13.24-00.10),-pestki słonecznika ( symbol PKWiU 01.11.33-00.10),-pestki dyni ( symbol PKWiU 01.12.24-00.00),-orzechy ziemne ( symbol PKWiU 01.11.32-00.00), -migdały ( symbol PKW...

2005.03.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-08/28/05/PS
     ∟Czy koszt udostępnionych placówkom handlowym witryn chłodzących i nalewaków oraz urządzeń i przedmiotów, tzw. point of sale, służących umożliwieniu i wsparciu sprzedaży produktów Spółki, działającej w dziedzinie produkcji, sprzedaży i dystrybucji napojów, soków i wód mineralnych, jest kosztem poniesionym w celu uzyskania przychodów?

2004.12.28 - Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta - PP-3/44/53/04/KB
     ∟Jaka jest stawka podatku od towarów i usług dla produktu o nazwie Antyalergen-ACATAN o symbolu PKWiU 24.41.53-15.90 (glikozydy i ich sole, etery, estry i ich pochodne, gdzie indziej nie sklasyfikowane, pozostałe)? dotyczy: stawka podatku od towarów i usług dla produktu o nazwie Antyalergen – ACATAN o symbolu PKWiU 24.41.53-15.90 (glikozydy i ich sole, etery, estry i ich pochodne, gdzie indziej nie sklasyfikowane, pozostałe).

2004.08.18 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/005/0227/04
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym wydatki poniesione z tytułu zakupu produktów przeznaczonych do celów demonstracyjnych i szkoleniowych podatniczka powinna zaliczać w cię-żar kosztów prowadzonej działalności gospodarczej czy też powinna zakwalifikować je jako koszty reprezentacji i reklamy i uwzględniać w kosztach uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej w granicach limitu określonego w art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Podatniczka prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie usług marketingo-wych w branży kosmetycznej w oparciu o umowę zawartą ze Spółką z o.o. W ramach tej umowy podatniczka ...

2004.08.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - II-2/423/240/GP/115/04
     ∟Czy metoda rozsądnej marży (,,koszt plus")jest prawidłowa dla opisanej struktury współpracy Grupy?Czy podstawa kosztowa opisana w sekcji 2 zapytania podatnika pozwala spełnić założenia metody rozsadnej marzy?Czy zryczałtowany narzut na kosztach spełnia wymogi o których mowa w par. 6 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie cen transferowych?Czy zakres narzutu zysku od 15% do 27% i docelowy poziom 21% spełnia kryteria rynkowe?Czy przyjęcie dla usługi produkcyjnej tych samych zasad ustalania ceny jak dla produkcji wyrobów jest prawidłowe? Odpowiadając na pismo z dnia 29 lipca 2004r. w sprawie zakresu stosowania przepisów art. 11 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochod...

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj