Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: próbki materiałów

 

próbki materiałów 22 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1

2011.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-418/11-5/MM
     ∟Czy informacje o wynikach badań, otrzymane w związku z realizacją porozumień z podmiotami wykonującymi te badania, będą stanowiły dla Spółki przychód z tytułu nieodpłatnych świadczeń, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2011.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-418/11-4/MM
     ∟Czy Spółka będzie mogła rozpoznać jako koszty uzyskania przychodów kwotę stanowiącą wartość przekazanych próbek materiałów (towarów) w oparciu o zapisy porozumień?

2008.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-251/08/AM
     ∟Czy Spółka prawidłowo stosuje przepisy art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i zalicza w całości do kosztów uzyskania przychodów wartość (w koszcie ich wytworzenia) przekazywanych próbek?

2008.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-36/08-2/MN
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnie przekazywanych materiałów reklamowych oraz płyt CD, przy nabyciu których Spółka odliczała podatek naliczony.

2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-120/07/MM
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z reklamą produktów leczniczych, spełniającą kryteria określone w rozdziale IV Prawa farmaceutycznego oraz Dyrektywie farmaceutycznej, jak też wydatki na tzw. reklamę korporacyjną, ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją i przeprowadzaniem bezpłatnych badań lekarskich w trakcie organizowania tzw. „białych sobót” oraz innego rodzaju wydarzeń mających na celu reklamę marki, stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o pdop jako koszty reklamy, oraz czy do w/w wydatków nie będzie miał zastosowania przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o pdop, dotyczący stricte wydatków reprezentacyjnych,

2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-106/07/KK
     ∟Czy wydatki na rozdawanie próbek wyrobów medycznych pacjentom, lekarzom oraz pielęgniarkom stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym do dnia 31.12.2006r. oraz w brzmieniu obowiązującym po tej dacie.

2006.12.20 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-443/198/06/TL
     ∟Czy podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług nieodpłatne przekazanie przez Spółkę broszur, notesów reklamowych, długopisów, reklamówek, folderów, ulotek, breloczków reklamowych i innych materiałów reklamowych będących drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi, prezentów o małej wartości i próbek, o których mowa w art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług, jak również materiałów nie zaliczanych do powyższej kategorii towarów, na rzecz odbiorców spoza Wspólnoty ?

2006.06.23 - Urząd Skarbowy Łódź-Widzew - II/423/6/06
     ∟ Podatnik zwraca się z zapytaniem czy otrzymane nieodpłatnie (od producentów i dostawców) materiały reklamowe np. katalogi, ulotki itp. oraz próbki towarów, które przekazywane są również nieodpłatnie potencjalnym odbiorcom, stanowią przychód podatkowy w świetle art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ?

2006.06.19 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP1.443/55/06
     ∟Czy w przypadku, gdy nieodpłatne przekazanie prezentu w postaci herbatki mieści się w kategorii prezentów o małej wartości, o których mowa art. 7 ust. 4 ustawy o podatku od towarów i usług, dołączenie ich do „pakietu promocyjnego” nie stanowi zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy dostawy towarów podlegającej opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług niezależnie od wykazania związku z prowadzonym przedsiębiorstwem? Czy sprzedaż w/w pakietu promocyjnego stanowi sprzedaż napojów owocowych lub owocowo- warzywnych, o których mowa w poz. 40 lub 41 załącznika nr 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.; dalej: ustawa...

2005.12.08 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-100/05/JP
     ∟czy koszty pojedynczych próbek, testerów bądź produktów, przekazywanych redakcjom, stanowią koszty uzyskania przychodu dla Spółki w sytuacji gdy bezpośrednim skutkiem takiego przekazania nie były ukazujące się w prasie artykuły na temat towarów sprzedawanych przez Spółkę lub artykuły w inny sposób dotyczące Spółki. Decyzja

2005.09.23 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR1/443-315/05/AM
     ∟Strona jest dealerem samochodowym dokonującym sprzedaży samochodów na terenie kraju. Dla wsparcia sprzedaży przekazuje klientom różnego rodzaju drukowane materiały reklamowe i informacyjne (katalogi handlowe, informacje o parametrach technicznych pojazdów, wizytówki). Dodatkowo w ramach promocji przekazywane są prezenty o małej wartości, np. breloki, długopisy, nalepki. Materiały te są przygotowywane przez wykonawców zewnętrznych i za ich przygotowanie Strona otrzymuje faktury z wykazaną kwotą podatku naliczonego. W związku z tym Strona zwróciła się z zapytaniem, czy w związku ze zmianą art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług,...

2005.09.08 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-245/05
     ∟Podatnik zwraca się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na następujące zapytania w zakresie podatku VAT:1. Czy wydanie materiałów informacyjnych i reklamowych przez Spółkę stanowi dostawę towarów w rozumieniu art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, a w związku z tym, czy powstaje obowiązek opodatkowania przekazania w/w materiałów przez Wnioskującą?2. Czy próbki, zamieszczone na "Palecie barw spoin do glazury oraz "Palecie barw tynków i farb" mogą zostać uznane za "próbki" w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy o podatku od towarów i usług, a w związku z tym, czy przekazanie ich, pozostanie wolne od opodatkowania podatkiem VAT, czy też ...

2005.08.30 - Izba Skarbowa we Wrocławiu - PP III 443/916/05/PO
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie nieodpłatnie nabytych z krajów Wspólnoty Europejskiej towarów takich jak: próbki, plakaty, ręczniki, prospekty, stojaki z próbkami, nowe wzory produktów etc. podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2005.08.01 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/i/4407/65/05
     ∟Czy przekazanie ulotek informacyjnych, jako związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem, a także przekazanie artykułów spożywczych na cele reprezentacji i reklamy w celu ich zużycia na terenie zakładu pracy przez klientów i kontrhentów Spółki podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2005.04.18 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/31/05/AT
     ∟Czy wydawanie próbek określonych w art. 7 ust. 3 i 7 ustawy o podatku od towarów i usług nie podlegajacych VAT należy traktować jako reklamę zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w ramach limitu lub nielimitowaną np. przekazywane na targach lub dużym odbiorcom handlowym (hurtowniom) do wyeksponowania, czy jako koszty handlowe?

2005.01.31 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - US38/443/177/2004/AO
     ∟Pytanie dotyczy opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazania przez Spółkę w ramach usług w zakresie reklamy/ promocji produktów leczniczych materiałów w formie ulotek i upominków, a także produktów spożywczych dla swoich klientów. Ze stanu faktycznego przedstawionego przez Spółkę w przedmiotowym piśmie wynika, iż w ramach prowadzonej działalności gospodarczej wykonuje usługi na rzecz zagranicznego usługobiorcy w zakresie reklamy/ promocji produktów leczniczych . W ramach tych usług przekazuje ona materiały w formie ulotek i upominków. Ponadto w związku z w/w działalnością Spółka przekazuje również produkty spożywcze dla swoich klientów. Zgodnie...

2004.12.21 - Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie - P-1443/193/04
     ∟ Czy nieodpłatnie przekazywane przez spółke preparaty przyprawowe w ilości od kilku do kilkunastu kilogramów można uznać za próbki? Czy to przekazanie stanowi koszty reprezentacji i reklamy? Jak należy rozumieć pojęcie charakter „handlowy”? Ustawa z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz. 535 ) w art. 7 ust. 3 wyłącza z opodatkowania podatkiem VAT przekazywanie prezentów o małej wartości i przekazywanie próbek ,jeżeli ich przekazanie (wręczenie ) wiąże się bezpośrednio z prowadzonym przez podatnika przedsiębiorstwem .Próbka to (zgodnie z ust. 7 cyt. przepisu ) najmniejsza ilość towaru pobrana z dużej partii,która zachowuje skł...

2004.11.29 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - III-2-443-95/04/PJ
     ∟Czy nieodpłatnie przekazanie klientom pojedynczych sztuk bądź par obuwia celem prezentacji nowego wzoru podlega opodatkowaniu podatkiwem od towarów i uslug?

2004.10.13 - Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy - PP1-443-82/04
     ∟Czy wykonywane przez Wojewódzki Inspektorat w B. usługi pobierania prób, przeprowadzenia badań makroskopowych i laboratoryjnych oraz oceny organoleptycznej wykonywanej na zlecenie wnioskodawcy podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2004.08.16 - Izba Skarbowa w Gdańsku - PI/005-1170/04/CIP/01
     ∟1) Podatnik zwraca się z zapytaniem, czy dokonywane przekazanie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.Zdaniem Podatnika, przekazanie ulotek i banerów jest związane z prowadzonym przedsiębiorstwem i nie powinno podlegać opodatkowaniu podatkiem VAT.2) Podatnik zwraca się z zapytaniem, kiedy powstaje obowiązek podatkowy z tytułu świadczonych usług oraz czy ma prawo do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0 % na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 24 ustawy o VAT.Podatnik stoi na stanowisku, iż obowiązek podatkowy z tytułu świadczonych przez niego usług powstaje z chwilą wykonania usługi, czyli w przypadku Podatnika - stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy o podatku ...

2004.08.09 - Izba Skarbowa w Gdańsku - PI/005-1064/04/CIP/01
     ∟Podatnik zapytuje czy w świetle opisanego stanu faktycznego, do saszetek, stanowiących niezbędne opakowanie do próbek pobranych z większej partii produktu oraz przekazywanych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, ma zastosowanie art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług i czy ich przekazywanie powoduje obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług. Zdaniem Podatnika, przekazywanie opisanych próbek łącznie z saszetką, która stanowi niezbędne ich opakowanie nie powoduje obowiązku naliczania podatku należnego w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług. Podatnik stoi na stanowisku, że pobrane z większej ilości produ...

2004.08.02 - Izba Skarbowa w Gdańsku - PI/005-1062/04/CIP/01
     ∟1. Czy nieodpłatne przekazanie towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem podlega opodatkowaniu VAT; jeśli tak to według jakich zasad należałoby ustalić podstawę opodatkowania? Zdaniem Podatnika przekazanie takie podlega opodatkowaniu VAT, a podstawę opodatkowania w tym wypadku stanowi cena nabycia przekazywanych towarów, a gdy cena nabycia nie istnieje, koszt wytworzenia określony w momencie dostawy tych towarów.2. Czy nieodpłatne świadczenie usług na cele związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa podlega opodatkowaniu VAT; jeśli tak to według jakich zasad należałoby ustalić podstawę opodatkowania? Zdaniem podatnika takie nieodpłatne świadczenie usłu...

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj