Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: bony

 

bony 317 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

2020.05.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.82.2020.2.BD
     ∟Ustalenie, czy: - wymienione wartości bonów pieniężnych NBP oraz transakcje kupna/wykupu dokonywane w trakcie roku obrotowego Bank powinien brać pod uwagę czy posiada status „małego podatnika”, - przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychody od otrzymanego dyskonta od tych bonów, - Bank przy ustaleniu wartości przychodów ze sprzedaży w kontekście „małego podatnika” powinien brać pod uwagę przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości, - przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank posiada w roku 2017 i 2018 status „małego podatnika” i w konsekwencji dla obliczenia za te lata podatku dochodowego od osób prawnych Bank powinien zastosować stawkę podatku 15%, - Bank powinien wykonać korektę podatku dochodowego za 2017 i 2018 r. oraz obliczyć zaliczki na podatek dochodowy od osób prawnych w wysokości 15%, - w związku z wprowadzonymi zmianami od dnia 1 stycznia 2019 r. w art. 19 ust. 1 updop, Bank może zastosować 9% stawkę podatku dochodowego od osób prawnych za 2019 r.

2020.05.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.60.2020.2.MS
     ∟1. Czy wartości bonów pieniężnych NBP oraz transakcje związane z zakupem i wykupem bonów pieniężnych dokonywane w trakcie roku obrotowego, Bank powinien brać pod uwagę przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” w rozumieniu art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? 2. Czy przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychody od otrzymanego dyskonta od tych bonów? 3. Czy Bank przy ustaleniu wartości przychodów ze sprzedaży w kontekście „małego podatnika” powinien brać pod uwagę przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości? 4. Czy przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19, ust. 1 pkt 2 w związku z artykułem 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank posiada w roku 2017 i 2018 status „małego podatnika” i w konsekwencji dla obliczenia za te lata podatku dochodowego od osób prawnych Bank powinien zastosować stawkę podatku 15%? 5. Czy Bank powinien wykonać korektę podatku dochodowego za 2017 i 2018 rok oraz obliczyć zaliczki na podatek dochodowy od osób prawnych w wysokości 15%? 6. Czy w związku z wprowadzonymi zmianami od 1 stycznia 2019 r. w art. 19 ust. 1 updop na podstawie przedstawionych danych Bank może zastosować 9% stawkę podatku dochodowego od osób prawnych za 2019 r.?

2020.05.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.46.2020.2.IZ
     ∟Ustalenie, czy: - wymienione wartości bonów pieniężnych NBP oraz transakcje kupna/wykupu dokonywane w trakcie roku obrotowego Bank powinien brać pod uwagę czy posiada status „małego podatnika”, - przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychody od otrzymanego dyskonta od tych bonów, - Bank przy ustaleniu wartości przychodów ze sprzedaży w kontekście „małego podatnika” powinien brać pod uwagę przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości, - przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank posiada w roku 2017 i 2018 status „małego podatnika” i w konsekwencji dla obliczenia za te lata podatku dochodowego od osób prawnych Bank powinien zastosować stawkę podatku 15%, - Bank powinien wykonać korektę podatku dochodowego za 2017 i 2018 r. oraz obliczyć zaliczki na podatek dochodowy od osób prawnych w wysokości 15%, - w związku z wprowadzonymi zmianami od dnia 1 stycznia 2019 r. w art. 19 ust. 1 updop, Bank może zastosować 9% stawkę podatku dochodowego od osób prawnych za 2019 r.

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.52.2020.2.ISK
     ∟Opodatkowanie sprzedaży Karty turystycznej przez Wnioskodawcę.

2020.03.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.584.2019.2.ISK
     ∟Brak uznania sprzedaży i wydania kodu uprawniającego do pobrania skipassu za transfer bonu jednego przeznaczenia, dla którego obowiązek podatkowy powstaje w dacie transferu tego bonu.

2020.02.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.515.2019.1.MK
     ∟w zakresie ustalenia, które z wartości wskazanych w zadanym we wniosku pytaniu, należy uwzględnić jako przychody ze sprzedaży przy ustalaniu statusu małego podatnika w rozumieniu art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

2020.02.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2.4011.107.2019.2.HD
     ∟Obowiązki płatnika w związku z przyznaniem uprawnionym pracownikom bonów towarowo-żywieniowych.

2020.02.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.571.2019.2.EN
     ∟zakresie ustalenia, czy Bank przy wyznaczaniu statusu małego podatnika w rozumieniu art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, jako przychody ze sprzedaży, winien uwzględnić dyskonto od bonów pieniężnych NBP, czy też wartość nominalną bonów pieniężnych NBP

2020.02.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.483.2019.2.MF
     ∟czy, a jeśli tak to w którym momencie, po stronie Wnioskodawcy powstanie przychód podatkowy w związku ze sprzedażą kart przedpłaconych z kodem lub otrzymaniem wynagrodzenia z tytułu sprzedaży kart przedpłaconych z kodem oraz czy, a jeśli tak to w którym momencie, po stronie Wnioskodawcy powstanie przychód podatkowy w związku ze świadczeniem na rzecz klienta usług, których dotyczą sprzedane karty przedpłacone z kodem.

2020.01.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4012.578.2019.2.EW
     ∟Uznanie Bonu, w przypadku możliwości jego wymiany na inny Produkt Spółki za bon różnego przeznaczenia; uznanie, że wykorzystanie Bonów, Pakietów i Voucherów będzie czynnością podlegającą opodatkowaniu u Wnioskodawcy występującego w swoim imieniu i na swoją rzecz.

2020.01.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-3.4012.636.2019.2.ALN
     ∟Organizacja konkursów, loterii promocyjnych, loterii audiotekstowych lub sprzedaży premiowej.

2019.12.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.376.2019.1.PK
     ∟Fakturowanie sprzedaży doładowań do telefonów dla podmiotów zagranicznych

2019.12.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.428.2019.2.SG
     ∟ustalenie: - czy Bank powinien brać pod uwagę wartość sprzedanych w danym roku bonów pieniężnych (ich wartość nominalną) przy wyliczeniu przychodów ze sprzedaży uprawniających do uzyskania statusu małego podatnika, - czy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 2 oraz art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i wyliczonych przychodów ze sprzedaży za rok 2017 Bank posiadał w roku 2018 status małego podatnika i był uprawniony do zastosowania obniżonej stawki podatku 15%, - czy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 2 oraz art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i wyliczonych przychodów ze sprzedaży za rok 2018 Bank posiada w roku 2019 status małego podatnika i może zastosować obniżoną stawkę do wyliczenia należnego podatku 9% od przychodów innych niż z zysków kapitałowych.

2019.11.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-3.4012.457.2019.2.WB
     ∟- Uznanie bonów (Kart Przedpłaconych: A) za bony różnego przeznaczenia oraz braku opodatkowania ich odsprzedaży przez Wnioskodawcę- Uznanie bonów (Kart Przedpłaconych B) za bony różnego przeznaczenia oraz braku opodatkowania ich odsprzedaży przez Wnioskodawcę - Uznanie transakcji (prowizji) – zarówno w zamian za nabycie od dostawcy Kart Przedpłaconych, jak i z tytułu ich dalszej odsprzedaży klientom Spółki – za usługi pośrednictwa finansowego podlegające zwolnieniu od opodatkowania na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy.

2019.11.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-1.4012.504.2019.2.MN
     ∟Uznanie, że przekazanie tokenów w zamian za kryptowalutę lub waluty tradycyjne należy traktować jako transfer bonów różnego przeznaczenia, momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu transferu tokenów oraz braku opodatkowania sprzedaży wirtualnej waluty uzyskanej z tytułu transferu tokenu.

2019.11.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.479.2019.1.JG
     ∟uznanie kart podarunkowych za bon jednego przeznaczenia niestanowiący niezależnej transakcji oraz brak obowiązku wydania paragonu fiskalnego w związku z realizacją karty podarunkowej

2019.10.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.360.2019.3.KP
     ∟Uznania oferowanych przez Wnioskodawcę bonów za bony jednego przeznaczenia oraz obowiązku podatkowego w związku z jego realizacją.

2019.10.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4012.370.2019.3.EW
     ∟Uznanie Wnioskodawcy za podatnika podatku vat z tytułu sprzedaży Kart przedpłaconych różnego przeznaczenia; Prawo do ewidencjonowania na własnej kasie kwot pobranych od konsumentów z tytułu wydania Kart z zastosowaniem zera technicznego; Możliwość wykazania na paragonie fiskalnym kwot pobranych od konsumentów z tytułu wydania Kart w innej pozycji paragonu jako dodatkowe informacje.

2019.10.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-2.4012.524.2019.4.SR
     ∟zastosowanie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług obowiązujących od 1 stycznia 2019 r. (regulujących zagadnienie związane z bonami) do usług świadczonych przez Wnioskodawcę w ramach produktu S na podstawie kart przedpłaconych z kodem sprzedanych przez spółkę B na rzecz spółki C w oparciu o umowę z dnia 31 grudnia 2018 r. oraz określenie momentu powstania obowiązku podatkowego po stronie Wnioskodawcy w związku ze świadczeniem usług w ramach produktu S.

2019.10.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.288.2019.1.RMA
     ∟Sposób opodatkowania kart-zdrapek oraz kuponów uprawniających do odbioru darmowej sztuki towaru (bony)

2019.09.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.297.2019.1.JG
     ∟Sposób określenia podstawy opodatkowania z tytułu nabycia przez klientów towarów w zamian za wydany nieodpłatnie Bon różnego przeznaczenia MPV w przypadku, gdy wartość Bonu jest równa lub wyższa od sumy wartości nabywanych towarów, jak również w przypadku, gdy wartość Bonu jest niższa od sumy wartości nabywanych towarów

2019.09.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.285.2019.1.RMA
     ∟rozliczenia usług związanych z dystrybucją bonów towarowych

2019.09.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL4.4012.290.2019.2.TKU
     ∟Ustalenie podstawy opodatkowania w przypadku całkowitej zapłaty przez klienta Bonem otrzymanym nieodpłatnie i dopłaty pozostałej części należności.

2019.09.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.233.2019.2.ISK
     ∟Określenie podstawy opodatkowania w przypadku zapłaty za towar lub usługę Bonem.

2019.09.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4012.322.2019.1.EN
     ∟W przypadku sprzedaży kart podarunkowych, Wnioskodawca prowadzi działalność polegającą na pośrednictwie w sprzedaży pomiędzy Wydawcami (a więc dostawcami towarów lub usług), Partnerem a ostatecznymi nabywcami (Klientami). Odbiorcą usług pośrednictwa świadczonych przez Wnioskodawcę jest Partner, bowiem to on uzyskuje korzyści z tytułu sprzedaży kart podarunkowych. Mając na uwadze przedstawiony opis sprawy oraz powołane przepisy prawa należy stwierdzić, że sprzedaż przez Wnioskodawcę na rzecz Klienta kart podarunkowych nie stanowi u niego dostawy towarów ani świadczenia usług i nie mieści się w katalogu czynności opodatkowanych podatkiem VAT zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o VAT, zatem nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. W opisanej sytuacji przedmiotem opodatkowania są usługi pośrednictwa świadczone na rzecz Partnera, za które Wnioskodawca otrzymuje wynagrodzenie w postaci prowizji. Zatem, kwota ta stanowi w istocie zapłatę (wynagrodzenie) za wykonaną usługę, tj. za pośrednictwo w sprzedaży kart podarunkowych. W konsekwencji, podstawą opodatkowania z tytułu świadczenia usług pośrednictwa zgodnie z art. 29a ust. 1 ustawy, jest kwota prowizji jaką otrzyma Wnioskodawca od Partnera w związku z wykonaniem na jego rzecz usługi pośrednictwa, pomniejszona o kwotę podatku. Wnioskodawca nie ma/nie będzie miał obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej sprzedaży na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych kart podarunkowych jednego przeznaczenia dokonywanej w imieniu i na rzecz innych podatników (Wydawców). Wnioskodawca nie jest/nie będzie zobowiązany ewidencjonować na kasie rejestrującej odpłatnego wydania osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej oraz rolnikom ryczałtowym kart podarunkowych różnego przeznaczenia.

2019.07.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.176.2019.1.MT
     ∟wartość sprzedaży opodatkowanej podlegającej rejestracji za pomocą kasy rejestrującej oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z faktur wystawionych na Wnioskodawcę przez podmioty współpracujące z Wnioskodawcą

2019.07.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-3.4012.185.2019.2.PR
     ∟Uznanie bonów za bony różnego przeznaczenia oraz brak opodatkowania ich transferu przez Wnioskodawcę.

2019.07.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-1.4012.201.2019.3.MN
     ∟Zastosowanie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług obowiązujących od 1 stycznia 2019 r. (regulujących zagadnienie związane z bonami) do sprzedaży kart przedpłaconych z kodem oraz usług świadczonych przez Wnioskodawcę w ramach produktu S na podstawie kart przedpłaconych z kodem sprzedanych przez Wnioskodawcę na rzecz spółki C w oparciu o umowę z dnia 31 grudnia 2018 r. oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego po stronie Wnioskodawcy w związku ze sprzedażą kart przedpłaconych z kodem.

2019.07.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.122.2019.1.PK
     ∟Opodatkowanie sprzedaży kodów doładowujących GSM, pośrednictwa zakresie dostarczenia kodów DEI oraz opodatkowania czynność pobrania i przekazania kwot uzyskanych z tytułu sprzedaży kodów DEI.

2019.06.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-3.4012.113.2019.3.JM
     ∟Uznanie voucherów i zaproszeń za bony różnego przeznaczenia. Zasady opodatkowania.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj