Interpretacje do przepisu
art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


1202/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

2005.10.04 - Izba Skarbowa w Białymstoku - PPI/4430-667/BO/05
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie kontrahentom materiałów ekspozycyjnych może zostać zakwalifikowane jako przekazanie próbek w rozumieniu art.7 ust. 3 ustawy o VAT?

2005.09.27 - Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta - PP/443-86/05/RJ/41734
     ∟Czy przy opisanym stanie faktycznym dostawę towaru można uznać jako eksport? P O S T A N O W I E N I E

2005.09.26 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR1/443-332/1/05/IK
     ∟Czy Spółka ma bezwarunkowe prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z dostawami towarów, o których mowa w art. 7 ust. 3, 4 i 7 ustawy z dnia 11 marca 2004r oraz czy Spółka ma obowiązek opodatkowania czynności, o których mowa w w/w artykule niezależnie od związku celu przekazania tych towarów z prowadzonym przedsiębiorstwem?

2005.09.23 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR1/443-315/05/AM
     ∟Strona jest dealerem samochodowym dokonującym sprzedaży samochodów na terenie kraju. Dla wsparcia sprzedaży przekazuje klientom różnego rodzaju drukowane materiały reklamowe i informacyjne (katalogi handlowe, informacje o parametrach technicznych pojazdów, wizytówki). Dodatkowo w ramach promocji przekazywane są prezenty o małej wartości, np. breloki, długopisy, nalepki. Materiały te są przygotowywane przez wykonawców zewnętrznych i za ich przygotowanie Strona otrzymuje faktury z wykazaną kwotą podatku naliczonego. W związku z tym Strona zwróciła się z zapytaniem, czy w związku ze zmianą art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług,...

2005.09.21 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/i/4407/197/05
     ∟1) Czy można potraktować zakup kawy, śmietanki do kawy, soku, jako świadczenia na rzecz pracowników i odliczyć podatek naliczony i nie traktować ich jako koszty reprezentacji i reklamy?2) Czy przy kosztach reprezentacji i reklamy należy odliczyć podatek naliczony od faktur zakupowych (a na koniec miesiąca wystawiać zbiorczą fakturę wewnętrzną dokumentującą sprzedaż i podatek należny) oraz czy można przy zakupie na reprezentację i reklamę nie odliczać podatku naliczonego?

2005.09.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-493/2005/JJ
     ∟Spółka uważa, że wszelkie nieodpłatne przekazanie towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem nie podlega opodatkowaniu VAT. W związku z wnioskiem Spółki z dnia 20.06.2005 r., (data wpływu do Urzędu 24.06.2005) w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu stosowania przepisów prawa podatkowego,

2005.09.09 - Urząd Skarbowy w Lesku - US-PP-443/35/05
     ∟Czy Nadleśnictwo ma prawo do odliczenia podatku od towarów i usług przy zakupach związanych z remontem i modernizacją budynków leśniczówek, które będą nieodpłatnie udostępnione uprawnionym pracownikom i czy ten podatek winien być rozliczony jako związany ze sprzedażą zwolnioną i opodatkowaną?

2005.09.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-482/2005/JJ
     ∟Spółka stoi na stanowisku, że w opisanej sytuacji nie dochodzi do nieodpłatnego przekazania towarów opodatkowanego podatkiem od towarów i usług, ponieważ zapłacona przez nabywcę cena, pomimo, iż formalnie naliczana jest tylko za paliwo, w rzeczywistości obejmuje również wartość towarów promocyjnych. W związku z wnioskiem Spółki z dnia 30.06.2005 r., (data wpływu do Urzędu 30.06.2005) w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu stosowania przepisów prawa podatkowego,

2005.09.07 - Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - III-2/443-147/05/JP
     ∟Jakie dane winna zawierać ewidencja, o której mowa w art. 7 ust. 4 pkt 1 ustawy PTU?

2005.09.02 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-465/2005/JJ
     ∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług przekazywanych nieodpłatnie na rzecz klientów, bez ograniczenia limitem wydatków na potrzeby niepublicznej reprezentacji i reklamy (art. 16 ust. 1 pkt 28 updop)

2005.08.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-457/2005/US
     ∟Czy nieodpłatne prezkazanie towarów również o wartości powyżej 5 zł, na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

2005.08.19 - Urząd Skarbowy w Kartuzach - PP/443-P41/05/JK
     ∟Czy od 1 czerwca 2005 r. przekazywanie materiałów promujących Gminę nie będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, a także wskazanie, czy przekazanie prezentów typu kubki, serwetki, rzeźby na rzecz firm i instytucji należy objąć tym podatkiem?

2005.08.16 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - PP/443/-114/80918/05
     ∟Czy istnieje możliwość obniżenia podatku należnego o naliczony przy nabyciu słodyczy przekazywanych klientom punktów usługowych Podatnika?

2005.08.12 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-416/05/SS
     ∟Zagadnienie, o rozstrzygnięcie którego zwraca się Spółka, dotyczy prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego, związanego z przekazywanymi przez Spółkę drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi, w tym w szczególności podatku naliczonego w fakturach dokumentujących nabycie przedmiotowych materiałów przez Spółkę. Postanowienie W odpowiedzi na zapytanie sformułowane we wniosku z dnia 22 lipca 2005 r. (data wpływu do tut. Urzędu 28 lipca 2005 r.) dotyczące stosowania przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), działając w trybie art. 14a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja p...

2005.08.09 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP I 443/1/207/05
     ∟Pytanie Podatnika w sprawie dotyczącej obowiązku opodatkowania nabytych usług aranżacji i wykonania ogrodu przed siedzibą firmy.

2005.08.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-210/05
     ∟Podatnik zwraca się z zapytaniem, czy bezpłatne przekazanie kontrahentom katalogów podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

2005.08.04 - Urząd Skarbowy w Olsztynie - US IV/III/443-54/05
     ∟1. Czy przekazywanie kontrahentom nieodpłatnie próbek towarów podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług,2. Czy przekazywanie nieodpłatnie próbek towarów wymaga udokumentowania fakturą wewnętrzną?3. Jakie jest prawo do odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu surowców do wyprodukowania próbek?

2005.08.02 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-2/443-73/05/KW
     ∟Czy wręczanie w punktach sprzedaży detalicznej i hurtowniach potencjalnym nabywcom bardzo małych ilości towarów własnej produkcji nie wskazujące na działanie mające charakter handlowy można traktować stosownie do art. 7 ust. 3 ustawy o VAT jako przekazanie próbek na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, co w konsekwencji powoduje wyłączenie ich z opodatkowania ?

2005.08.01 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/i/4407/65/05
     ∟Czy przekazanie ulotek informacyjnych, jako związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem, a także przekazanie artykułów spożywczych na cele reprezentacji i reklamy w celu ich zużycia na terenie zakładu pracy przez klientów i kontrhentów Spółki podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2005.08.01 - Izba Skarbowa w Gdańsku - PI/005-27/05/Z/04
     ∟Czy wykonujac czynności przedmiotowo zwolnione zpodatku VAT podatnik ma prawo do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie towarów, przekazanych następnie nieodpłatnie na cele reklamowe podlega odliczeniu w całości czy też proporcjonalnie?

2005.07.29 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/175/05/AMM
     ∟Czy przekazywane kontrahentowi (istniejącemu lub potencjalnemu) „kart kolorów” nici można zaliczyć do „próbki” w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy o podatku od towarów i usług ?Spółka X złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) w sprawie wliczania wartości nieodpłatnie przekazywanych obecnym i potencjalnym klientom próbników kolorów nici tzw. "kart kolorów" do limitu wyznaczonego przepisem art. 7 ust. 4 ustawy o podatku od towarów i usług dla prezentów o małej wartości. Ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku ...

2005.07.29 - Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-115/05/BKJ-45407
     ∟Pytanie podatnika dotyczy opodatkowania podatkiem od towarów i usług wydania materiałów reklamowych i informacyjnych takich jak ulotki, foldery w świetle przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.Nr. 54, poz. 535 z późn.zm.) obowiazujących po dniu 31 maja 2005r. Zgodnie z przedstawionym przez Stronę stanem faktycznym Spółka w celach informacyjno-reklamowych przekazuje ulotki i foldery. Formy przekazania ulotek mogą być różne, a mianowicie:• ulotki i foldery są wystawiane na stoliku przy recepcji w Spółce, gdzie kontrahenci mają swobodny dostęp i mogą je przeczytać, zabrać,• na targach ulotki i foldery są wręczane osobom któr...

2005.07.28 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-235a/05/MP
     ∟Czy czynności polegające na przekazaniu gadżetów, które są załączone do sprzedawanych czasopism w sytuacji, gdy wartość gadżetów jest uwzględniona w cenie sprzedawanego czasopisma, należy traktować jako element odpłatnej dostawy czasopisma opodatkowanej stawką VAT 7%?

2005.07.28 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR/443-247/05/MŻ
     ∟Z przedstawionego przez Stronę stanu faktycznego wynika, że zakupuje Ona materiały informacyjno - reklamowe (ulotki, broszury, foldery) oraz inne towary, które są przekazywane potencjalnym klientom lub wystawiane w salonach sprzedaży. Podatek naliczony od tych towarów nie został przez Stronę odliczony. W związku z tym Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska w kwestii opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazania klientom zakupionych materiałów informacyjno - reklamowych (ulotki, broszury, foldery) lub innych towarów związanych bezpośrednio z prowadzonym przedsiębiorstwem, jeśli podatek naliczony od tych towarów nie został odliczony. Zdaniem Strony prze...

2005.07.28 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZI/443/315/KO/05
     ∟Ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku wynika, iż firma Pana świadczy usługi optyczne oraz prowadzi sprzedaż wszelkiego rodzaju okularów. Produkt jaki jest sprzedawany nie wymaga odpowiedniego opakowania. W tym celu kupuje Pan futerały, których jednostkowa wartość jest poniżej 5 zł. i wręcza je klientom bezpłatnie. Są to tzw. prezenty o małej wartości, które jednocześnie spełniają rolę reklamy działalności, ponieważ na przedmiotowych futerałach drukowane są dane firmy. Jednocześnie, systematycznie przekazywane są nieodpłatnie materiały reklamowe i informacyjne w postaci ulotek, broszur, kalendarzyków, które są elementem prowadzonej przez Pana reklamy...

2005.07.26 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP I 443/1/185/05
     ∟Podatnik ma wątpliwości, czy kwota podatku naliczonego wykazana na fakturach dotyczących wydatków poniesionych w związku ze zorganizowaniem spotkań integracyjnych z pracownikami z okazji świąt sfinansowanych z bieżących środków może zostać odliczona od kwoty podatku należnego.

2005.07.26 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP I 443/1/186/05
     ∟Podatnik ma wątpliwości, czy poniesienie wydatków na potrzeby sekretariatu zarządu daje Podatnikowi prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, a Podatnik nie wystawia jednocześnie w takim przypadku faktury wewnętrznej i nie opodatkowuje czynności zużycia na potrzeby reprezentacji i reklamy.

2005.07.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-382/2005/JJ
     ∟Spółka w związku z prowadzoną działalnością, w celach promocyjno-reklamowych przekazuje nieodpłatnie kontrahentom różnego rodzaju prezenty (długopisy, koszulki, książki, bluzy itp.). Cena jednostkowa prezentów może być różna: od poniżej 5 zł do ponad 100 zł. Spółka prowadzi ewidencję prezentów o wartości pomiędzy 5 a 100 zł, ale tylko w zakresie konkretnej akcji promocyjnej, a nie w sposób ciągły dla wszystkich obdarowanych osób w ciągu roku. Spółka uważa, że wszelkie nieodpłatne przekazanie towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem nie podlega opodatkowaniu VAT. Spółka w związku z prowadzoną działalnością, w celach promocyjno-reklamowych przekazuje nieodpłatnie kontrahentom różnego rodzaju prezenty (długopisy, koszulki, ks...

2005.07.21 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/174/115/2005/GW
     ∟ Czy Spółka na podstawie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r jest zobowiązany opodatkowywać podatkiem od towarów i usług towary – materiały promocyjne, w tym prezenty, gadżety przekazywane przez przedstawicieli Spółki podczas spotkań z osobami, do których kierowana jest reklama produktów farmaceutycznych oraz innymi osobami, które biorą udział w obrocie tymi produktami w ramach wykonywania usługi marketingowej zleconej przez podmiot zagraniczny ?

2005.07.19 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/85/05/AMM
     ∟podatnika Wniosek Spółki dotyczy możliwości zakwalifikowania przekazania kontrahentom materiałów ekspozycyjnych w celu oferowania produktów Podatnika do kategorii przekazania próbek w rozumieniu art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od...

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj