Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż premiowa

 

sprzedaż premiowa 638 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

2006.07.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-164/232/06/DP
     ∟Czy wydatki na zakup nagród premiowych w ramach sprzedaży premiowej stanowią w całości koszt uzyskania przychodu (na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT), czy są kosztem reklamy i reprezentacji limitowanej (art. 16 ust.1 pkt.28 ustawy o CIT)?

2006.07.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP 1/423-164/233/06/DP
     ∟Czy VAT należny z tytułu wydanych nagród premiowych jest kosztem uzyskania przychodu?

2006.07.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-52/06/PK
     ∟Jakie są zasady skorzystania ze zwolnienia dla przychodów ze sprzedaży premiowej zawartego w art. 21 ust. 1 pkt 68 updof? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka sprzedaje różne produkty w ogólnodostępnych placówkach handlowych. Nabywcy tych produktów stają się uczestnikami Programu sprzedaży premiowej (dalej: Program). W ramach tego Programu nabywcy z tytułu każdego udokumentowanego nabycia otrzymują określoną liczbę punktów. Uzyskane punkty są podstawą do przekazania, w kwartalnych okresach rozliczeniowych, przedpłaconych kart płatniczych. Nabywcami produktów mogą być osoby fizyczne (zarówno prowadzące działalność gospodarczą jak ...

2006.07.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-39/06/PK
     ∟Czy z tytułu przekazywania nagród osobom prowadzącym działalność gospodarczą ciążą na przekazującym obowiązki płatnika? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka zajmuje się sprzedażą półfabrykatów i gotowych produktów dla przemysłu cukierniczego. W celu poprawienia wyników sprzedaży Spółka ogłosiła promocję polegającą na dodaniu do zakupu określonych towarów, nagród premiowych w postaci plecaków, zegarów, miotełek i szufelek. Cena jednostkowa tych nagród nie przekraczała 100zł, jednakże zgodnie z regulaminem klienci w określonych warunkach mogli otrzymać więcej nagród i wtedy jednorazowa wartość nagrody wynosiła ponad ...

2006.07.04 - Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald - AD-II-A/423/2/06
     ∟Czy wydatek na zakup kuponów premiowych może stanowić koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych? Czy konieczne jest prowadzenie dodatkowej ewidencji osób fizycznych prowadzących bądź nieprowadzących działalności gospodarczej, którym zostanie przyznany kupon, mimo iż wartość nagrody nie przekroczy 760 zł? Spółka przeprowadzi sprzedaż premiową, polegającą na wydawaniu nagród klientom - osobom fizycznym, prowadzącym działalność gospodarczą, jak i nieprowadzącym działalności, przy dokonaniu odpowiedniego przez nich zakupu, bądź dokonując określonej wartości zamówienia - mającą na celu wsparcie sprzedaży. Nagrodami będą kupony pre...

2006.07.03 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-27/PIT/06
     ∟Czy premia wypłacona klientowi za zakup określonej ilości gazu w okresie 3 lat oraz zakup i montaż kotła gazowego jest nagrodą związaną ze sprzedażą premiową, do której zastosowanie ma zwolnienie podatkowe określone w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? W dniu 04.04.2006r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji, co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, uzupełniony pismem z dnia 08.05.2006r. (wpływ do tutejszego organu podatkowego w dniu 08.05.2006r.). Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskujący planuje akcję promocyjną. Klienci, którzy z...

2006.06.28 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-243/63/06/AT
     ∟Czy wypłacone rolnikom premie pieniężne za dokonywanie zakupów wyrobów Spółki podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów ?

2006.06.20 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-99/187/06/DP
     ∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki dotyczące wypłaty kontrahentom Spółki rabatów oraz premii pieniężnych stanowią koszt uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2006.06.09 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu - PD-2/415/149/06
     ∟1. Czy organizowana przez podatników promocja ma charakter sprzedaży premiowej,2. czy na wnioskodawcy w trakcie organizowanej przez nich sprzedaży premiowej ciążą obowiązki płatnika, o których mowa w art. 41 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,3.czy wydatki poniesione na zorganizowanie sprzedaży premiowej będą stanowiły u wnioskodawców koszty uzyskania przychodu Wnioskodawcy są osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej. W zakresie prowadzonej działalności gospodarczej podatnicy sprzedają kołdry i poduszki, planują zorganizowanie akcji promocyjnej o charakterze sprzedaży premiowej. Promocja ma polegać na przyznawa...

2006.06.08 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP1/423-48/06/45397
     ∟Zapytanie Spółki dotyczy kwestii, czy koszty opisanej we wniosku akcji prowadzonej na rzecz określonej grupy są dla Spółki kosztem uzyskania przychodów?

2006.05.31 - Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik - PB/415/47a/06/BM
     ∟Czy wypłacone w 2006 r. przez spółkę swoim klientom - odbiorcom bonusy pieniężne za zrealizowanie rocznego poziomu zakupów produktów w 2005 r. Spółka prawidłowo zaliczyła do kosztów uzyskania przychodów w 2005 r. Obowiązek wypłaty premii powstał na podstawie zawartych umów bonusowych po zakończeniu roku podatkowego 2005 (w momencie, kiedy obroty z odbiorcami były znane)?

2006.05.22 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-22/06/MS
     ∟Pytanie dotyczy zastosowania zwolnienia zawartego w art. 21 ust. 1 pkt 68 updof (konkursy i sprzedaż premiowa) Z przedstawionego przez Spółkę stanu faktycznego wynika, iż Spółka w celu promocji swoich produktów oraz wsparcia ich sprzedaży organizuje różnego rodzaju akcje promocyjne. W szczególności akcje te mogą przyjmować postać sprzedaży premiowej oraz różnego rodzaju konkursów. Akcje marketingowe typu sprzedaż premiowa organizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w określonym terminie przez Spółkę, jej uczestnikami są osoby fizyczne zamieszkałe na terytorium kraju nie prowadzące działalności gospodarczej, z wyłączeniem pracowników Płatnika oraz p...

2006.05.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-28/06/PK
     ∟Czy w przypadku przekazywania prezentów pracownikom kontrahentów można zastosować zwolnienie zawarte w art. 21 ust. 1 pkt 68 updof? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka prowadzi sprzedaż hurtową części komputerowych i oprogramowania na terenie Polski. Odbiorcami towarów są osoby prawne i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (dalej: Odbiorcy). W ramach uatrakcyjniania sprzedaży Spółka organizuje akcje promocyjne. W ramach tej akcji przekazuje prezenty pracownikom Odbiorców, którzy to pracownicy są odpowiedzialni za dokonywanie zamówień w imieniu swoich pracodawców. Te akcje promocyjne mają na celu skłonienie tych osób do c...

2006.03.21 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Zielonej Górze - II-2/423/4/2006/TW
     ∟Czy koszt zakupu towarów w ramach premiowania dużych odbiorców dokonujących zakupów w firmie będzie w momencie sprzedaży tych towarów po niższej cenie lub wydania nieodpłatnego kosztem uzyskania przychodu?

2006.03.03 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach - IUS PDFD1-415/11/06
     ∟Dotyczy możliwości zakwalifikowania podatku od towarów i usług należnego od przekazanych nagród w ramach sprzedaży premiowej do kosztów uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób fizycznych.Postanowienie

2006.02.01 - Urząd Skarbowy w Rudzie Śląskiej - PD/423-5/05
     ∟Czy wydanie nagród w ramach sprzedaży premiowej jest kosztem uzyskania przychodu (zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych) i nie stanowi kosztu reprezentacji i reklamy limitowane.

2006.01.27 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie - P-3-415-35/05
     ∟Czy gratisy wydawane klientom, dokonującym zakupu usług stanowią koszt uzyskania przychodu w całości, bez limitu ?

2006.01.25 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/448-806/04/I
     ∟Podatniczka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie: apteka, jest podatnikiem podatku od towarów i usług. Od kontrahenta hurtowni w której zaopatruje się w towar, otrzymuje notę księgową z tytułu udziału w sprzedaży premiowej. Powyższa nota księgowa dotyczy premii pieniężnej za współpracę w określonym okresie. Formą rozliczenia tej noty jest rekompensata. Prawo do premii wynika z zawartej umowy z hurtownią, a jej wysokość i sposób kompensaty jest uregulowany powyższą umową.Czy występuje obowiązek opodatkowania premii pieniężnej podatkiem od towarów i usług?

2006.01.25 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/448-805/04/I
     ∟Podatniczka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedsiębiorstwa wielobranżowego, jest podatnikiem podatku od towarów i usług. Od kontrahenta u którego zaopatruje się w towar, otrzymuje bon towarowy o określonej wartości, z tytułu udziału w sprzedaży premiowej. Czy występuje obowiązek opodatkowania premii w postaci bonu towarowego podatkiem od towarów i usług?

2006.01.13 - Urząd Skarbowy w Krasnymstawie - PP/4405-1/06
     ∟Czy otrzymanie bonu towarowego od dostawcy towaru powoduje powstanie obowiązku podatkowego w podatku VAT?

2006.01.13 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-59/PIT/05
     ∟Czy wygrane (mp3 i zegarki) w konkursie zorganizowanym przez wytwórcę okien dla sprzedawców ? pracowników punktów sprzedaży, można uznać za nagrody związane ze sprzedażą premiową, do których ma zastosowanie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca jest organizatorem konkursu sprzedażowego. Konkurs skierowany jest do sprzedawców, tj. pracowników punktów sprzedaży okien, które są wykonane z profili oznaczonych marką Spółki. Wnioskująca sprzedaje profile okienne producentom okien, producenci z kolei, po wyprodukowaniu dóbr finalnych, tj. okien, dokonują sprzedaży do punktów s...

2006.01.12 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WP/415/402/58/06/JK
     ∟Czy zakup nagród dla osób ,ktore zlożyły depozyty można uznać jako sprzedaż premiową, a tym samym wartość tej sprzedaży nie jest opodatkowana podatkiem dochodowym od osób fizycznych zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2006.01.09 - Opolski Urząd Skarbowy - PD/423-55-1/MM/05/06
     ∟Pytanie w sprawie uznania za koszt uzyskania przychodów wydatków związanych z nagrodami przyznawanymi w ramach prowadzonej przez Bank Loterii Promocyjnej.

2006.01.05 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/402/WD/423/121/05/KŻ
     ∟Interpretacja dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków związanych z zakupem nagród dla depozytariuszy.

2005.12.28 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/415/28/05
     ∟Czy podlegają zwolnieniu z podatku dochodowego od osób fizycznych nagrody rzeczowe (w wysokości od 100 do 300 zł) przekazane w ramach konkursu sprzedaży premiowej dla pracowników firm (odbiorców hurtowych), które dokonają w spółce zakupów w określonej kwocie?

2005.12.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-82/05/PK
     ∟Czy z tytułu przekazywania pracownikom klientów lub klientom (przedsiębiorcom) świadczeń rzeczowych w ramach sprzedaży premiowej podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka prowadzi sprzedaż hurtową części komputerowych i oprogramowania na terenie Polski. Odbiorcami towarów są osoby prawne i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W ramach uatrakcyjniania sprzedaży Spółka organizuje sprzedaż premiową. Za zakup określonego towaru klient otrzymuje prezent w postaci plecaka. Prezent ten jest dołączany do paczki z zamówionym towarem i przekazywany na adres odbiorcy. Adresa...

2005.12.08 - Urząd Skarbowy w Wyszkowie - 1443PD/41/415/418/20/05
     ∟Czy nieodpłatna usługa mycia samochodu na kartę rabatową jest sprzedażą detaliczną ?

2005.12.08 - Urząd Skarbowy w Wyszkowie - 1443/PD/41/415/420/22/05
     ∟Czy wartość kuponów rabatowych jest reprezentacją i reklamą publiczną nielimitowaną czy publiczną limitowaną 0.25 % ?

2005.12.08 - Urząd Skarbowy w Wyszkowie - 1443/PD/41/415/419/21/05
     ∟Czy wartość netto kuponu rabatowego oraz VAT stanowią koszt uzyskania przychodu , oraz czy wartość VAT od kuponów rabatowych powiększa limit 0,25 % reprezentacji i reklamy ?

2005.12.08 - Opolski Urząd Skarbowy - PD/423-51-1/MM/05
     ∟Czy podatek należny VAT związany z wydatkami, ponoszonymi w ramach prowadzonej promocji, polegającej na przyznawaniu nagród, w przypadku sprzedaży określonych towarów objętych promocją sprzedawcom zatrudnionym u kontrahentów, stanowi koszt uzyskania przychodu?

9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj