Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż premiowa

 

sprzedaż premiowa 638 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

2010.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443/S/227/08-7/JL
     ∟Nieodpłatne wydanie towarów w zamian za zakup innych towarów na określoną przez Spółkę kwotę, jest związane z prowadzonym przedsiębiorstwem i tym samym nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2010.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-422/10-4/EK
     ∟Czy wydatek na ufundowanie nagród spełnia definicję kosztu poniesionego w celu uzyskania przychodu, zawartą w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 z późn. zm., ost. zm. Dz. U. z 2010 r. Nr 75, poz. 473)?

2010.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-683/10/BG
     ∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup piwa lub wina, wydawanych klientom Spółki w ramach sprzedaży premiowej

2010.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-292/10-4/MR
     ∟Opodatkowanie nagród przyznawanych klientom w ramach organizowanego przez Spółkę programu lojalnościowego o charakterze sprzedaży premiowej.

2010.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-243b/10/MR
     ∟Nagrody cashback.

2010.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-128/10/AB
     ∟Moment powstania przychodu z tytułu otrzymanej premii pieniężnej.

2010.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-64/10/BK
     ∟W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów w prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków z tytułu usług intensyfikacji sprzedaży”

2010.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-57/10/MS
     ∟Do jakiego miesiąca Spółka powinna zaliczyć podatkowo koszt faktury jako koszt uzyskania przychodu?

2010.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1488/09/JS
     ∟czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami, w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji, wydatki związane z pobytem zagranicznych kontrahentów (przejazd z lotniska i na lotnisko, pobyt w hotelu) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?

2010.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1026/09-3/JK
     ∟Czy dla nagród o małej wartości (do 10,00 zł) można zrezygnować ze szczegółowej ewidencji pozwalającej na ustalenie tożsamości osób obdarowanych?

2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-693/09-2/MG
     ∟opodatkowanie bonusów lojalnościowych stanowiących nagrodę w ramach organizowanego przez Spółkę programu lojalnościowego.

2010.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-869/09/AB
     ∟Moment powstania przychodu z tytułu otrzymanej premii pieniężnej.

2010.01.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-811/09-6/MC
     ∟1. Czy koszty zakupu bonusu stanowią koszty uzyskania przychodów?2. Czy bonus nie będzie potraktowany jako darowizna na rzecz osób trzecich?

2009.12.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-767/09/ASz
     ∟W jaki sposób wnioskodawczyni ma opodatkować przychody w Polsce?

2009.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-573/09-4/JS
     ∟zwolnienia z podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową

2009.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-720/09/AB
     ∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup nagród przekazanych nieodpłatnie klientom w ramach sprzedaży premiowej.

2009.11.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-894/09-5/IZ
     ∟Wnioskodawca dokonuje sprzedaży określonego towaru po cenie ustalonej w warunkach promocji, co oznacza, że powyższa sprzedaż następuje po cenie uwzględniającej określony rabat na dany towar (rabat przysługuje kontrahentowi po spełnieniu warunków określonych w warunkach promocji). w przypadku nabycia towarów usług związanych z promocyjną sprzedażą swoich wyrobów, Spółka zachowuje prawo do pełnego odliczenia naliczonego VAT.

2009.11.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-684/09/AŻ
     ∟Skutki podatkowe otrzymywania przez lekarzy od wydawnictwa publikacji o wartości odpowiadającej liczbie punktów zgromadzonych na kuponach premiowych.

2009.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-675/09-2/MM
     ∟1. Czy zobowiązanie z tytułu programu lojalnościowego powinno zostać uwzględnione w kalkulacji podatkowej wartości firmy?2. Czy w momencie wydania nagród w zamian za punkty, Bank ma prawo rozpoznać koszty podatkowe niezależnie od tego, czy punkty wymienione na nagrody zostały nabyte przez uczestnika, w momencie kiedy program prowadzony był przez przedsiębiorstwo X, czy już przez Bank?

2009.10.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-657a/09/DP
     ∟Czy fakturę VAT otrzymaną za zakup nagród można zaksięgować w kosztach w dacie zakupu nagród?

2009.10.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-345/07-11/S/JB
     ∟Dokonując nabycia towarów i usług, w celu przekazania ich jako nagrody rzeczowe w akcji promocyjnej, a więc w celu wykonywania czynności opodatkowanych, Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego z tego tytułu. Natomiast nieodpłatne przekazanie tych towarów w ramach sprzedaży premiowej prowadzonej przez Spółkę nie mieści się w pojęciu odpłatnej dostawy towarów w rozumieniu art. 7 ust. 2 ustawy i nie rodzi konieczności opodatkowania podatkiem VAT, z uwagi na fakt, że przedmiotowe przekazanie odbywa się w związku z realizacją celu związanego z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem.

2009.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-452/09-4/MK
     ∟bezpłatne wykonanie usług fryzjerskich na podstawie bezimiennych zaproszeń w ramach promocji i reklamy, w których będzie określona wartość wykonywanej usługi na kwotę nie przekraczającą 100 zł, zwolniona jest od podatku dochodowego. Natomiast bezpłatne wykonanie usługi na podstawie bezimiennych zaproszeń w ramach promocji i reklamy, w których nie będzie określona wartość wykonywanej usługi będzie zwolniona od podatku dochodowego, jeżeli wartość wykonanej usługi nie przekroczy kwoty 100 zł, jeżeli wartość wykonanej usługi przekroczy kwotę 100 zł, będzie stanowić ona dla otrzymującego przychód z innych źródeł, o którym mowa w art. 20 ust. 1 i w związku z tym będzie podlegać opodatkowaniu cała wartość wykonanej usługi.

2009.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-430/09-4/AS2
     ∟1) Czy w przypadku zakupu przez firmę usługi opisanej powyżej i uczestnictwo przez pracowników w programie lojalnościowym nabytym w jej ramach powstałby u pracownika przychód ze stosunku pracy?2) W przypadku odpowiedzi twierdzącej na powyższe pytanie jaka byłaby wartość takiego świadczenia?

2009.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-628/09/MO
     ∟Czy poniesiony wydatek na zorganizowanie wycieczki zagranicznej dla kontrahentów należy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2009.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-384/09/MK
     ∟Czy nagroda rzeczowa otrzymana w sprzedaży premiowej przez osobę nieprowadzącą działalności gospodarczej zwolniona jest z podatku dochodowego?

2009.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-327/09/PP
     ∟Czy wydatki związane z wydawanymi nieodpłatnie przez Podatnika towarami (koszty ich zakupu) mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1).

2009.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-276/09-2/IG
     ∟Czy w okresie od dnia 1 czerwca 2005 r. nieodpłatne przekazywanie towarów (nie będących drukowanymi materiałami reklamowymi lub informacyjnymi, próbkami czy też prezentami małej wartości, o których mowa w art. 7 ust 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.), z tytułu których przy ich nabyciu został odliczony - wynikający z faktury VAT zakupowej podatek naliczony na cele związane z prowadzoną działalnością na podstawie art. 7 ust. 2 oraz art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r., podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2009.06.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3-443-185/09-2/JF
     ∟Wnioskodawca miał prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony przy nabyciu lub wyprodukowaniu upominków rzeczowych wykorzystywanych w akcjach promocyjnych, które nie spełniają przesłanek wynikających z art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług, i w związku z tym ich nieodpłatnie przekazanie klientom w ramach organizowanych akcji reklamowych, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, jako dostawa towarów zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy.

2009.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-226/09/PS
     ∟Czy opisane systemy sprzedaży można uznać za systemy sprzedaży premiowej, a co za tym idzie, czy przyznawane w ich ramach nagrody korzystają ze zwolnienia od podatku dochodowego od osób fizycznych, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (updof)?

2009.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-186/09-4/JG
     ∟Czy poniesione wydatki na zakup wycieczek dla kontrahentów firmy, możemy potraktować jako koszty uzyskania przychodu?

5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj