Interpretacje do przepisu
art. 20 ust. 6 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


124/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 20 ust. 6 ustawy o podatku od towarów i usług

1 2 3 4 5

2009.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-1165/08/RSz
     ∟rozliczenie podatku VAT w przypadku wewnątrzwspólnotowego nabycia samochodów specjalnych

2009.02.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-1119/08/ASz
     ∟transakcje wewnątrzwspólnotowe nabycia towarów z tytułu przemieszczenia z Niemiec do Polski zaimportowanego wcześniej towaru z Chin oraz udokumentowanie tego nabycia fakturą wewnętrzną.

2009.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-1121/08/RSz
     ∟transakcja wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów z tytułu przemieszczenia z Niemiec do Polski zaimportowanego wcześniej towaru z Chin oraz udokumentowania tego nabycia fakturą wewnętrzną

2009.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1725/08-2/IK
     ∟obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług z tytułu dostawy towarów dla której podatnikiem jest nabywca. Obowiązek podatkowy od zapłaconych zaliczek przez leasingobiorcę Kursy walut do przeliczenia na złote w rozliczeniu transakcji dla celów podatku od towarów i usług.

2008.11.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-863/08/BW
     ∟moment powstania obowiązku podatkowego w wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów

2008.11.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-740/08/BM
     ∟czy wystawienie przez dostawcę faktury na zaliczkę na poczet wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów przed jej zapłatą powoduje powstanie w dacie sporządzenia tego dokumentu obowiązku podatkowego z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, a tym samym wymóg naliczenia przez jednostkę podatku należnego i naliczonego według stawki krajowej

2008.10.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-608/08-3/TW
     ∟W związku z tym, że w wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów, które poprzedza – jak wyjaśnia Zainteresowana – nabycie towarów przywiezionych z Chin z odprawą celną dokonaną w Niemczech, brak jest faktury wystawionej przez podatnika podatku od wartości dodanej, obowiązek podatkowy powstaje 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru będącego przedmiotem wewnątrzwspólnotowego nabycia.

2008.09.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-854/08/EJ
     ∟W przypadku wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, gdzie brak jest faktury wystawionej przez dostawcę, obowiązek podatkowy powstaje w myśl art. 20 ust. 5 ustawy o VAT tj. 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym dokonano dostawy

2008.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1217/08-2/AP
     ∟otrzymana przed wpłatą faktura nie dokumentuje żadnego zdarzenia gospodarczego podlegającego opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. W efekcie wystawienie takiej faktury przez kontrahenta nie powoduje w Spółce obowiązku podatkowego z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów. Obowiązek podatkowy z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia powstanie w odniesieniu do całej transakcji nabycia na zasadach określonych w art. 20 ust. 5 lub ust. 6 ustawy o VAT

2008.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-561/08-4/TW
     ∟Ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku wynika, iż Wnioskodawca dokonał nabycia produktów włókienniczych z Chin, które do odprawy celnej zgłoszone zostały w H(…). Zgłoszenia dokonała działająca w imieniu Wnioskodawcy niemiecka firma spedycyjna.

2008.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-940/08-4/RK
     ∟skoro obowiązek rozliczenia podatku należnego od wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów powstał w miesiącu marcu 2008 r. Wnioskodawca ma prawo do rozliczenia podatku naliczonego od przedmiotowej transakcji stosownie do art. 86 ust. 10 pkt 2 ustawy w deklaracji VAT-7 również za miesiąc marzec 2008 r. lub stosownie do art. 86 ust. 11 ustawy, za następny okres rozliczeniowy.

2008.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-270/08/AP
     ∟Powstanie obowiązku podatkowego z tytułu nabycia węwnątrzwspólnotowego.

2008.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-515/08/ASz
     ∟wykazanie w deklaracji VAT-7 nabycia w Wielkiej Brytanii od podatnika nieposiadającego NIP UE oraz sprzedaży używanego samochodu ciężarowego

2008.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-226/08/ASz
     ∟wykazanie w deklaracji VAT-7 nabycia w Wielkiej Brytanii od podatnika posiadającego NIP UE oraz sprzedaży używanego samochodu ciężarowego

2008.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-380/07/ASz
     ∟wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów z tytułu przemieszczenia z Hamburga do Polski zaimportowanego wcześniej towaru z Chin

2008.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-7/08/BWo
     ∟Czy Wnioskodawca ma prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, które zostały skradzione oraz jaki jest termin tego odliczenia?

2008.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-795/07-3/MK
     ∟W związku z przedstawionym powyżej stanem faktycznym Spółka wnosi o potwierdzenie, iż zarówno w przypadku wystawienia przez usługodawcę faktury przed wykonaniem usługi jak i w przypadku jej nie wystawienia (faktury) za wykonaną usługę w terminie określonym w/w art. 19 ust. 4 ustawy o VAT obowiązek podatkowy z tytułu importu usług powstaje w dacie jej faktycznego wystawienia przez tego usługodawcę.

2008.02.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-295b/07/ASz
     ∟rozliczanie zaliczek przy wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów

2008.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-296/07/EJ
     ∟przywóz do kraju towaru zaimportowanego i dopuszczonego do obrotu na obszarze Wspólnoty stanowi WNT, które rodzi skutki w zakresie obowiązku rozliczenia w Polsce podatku VAT

2008.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1676/08-2/SAP
     ∟obowiązek podatkowy w VAT dla dwóch zaliczek (każda w wysokości 30% ceny netto lokomotyw), które Spółka wpłaci na rzecz Kontrahenta na poczet nabycia lokomotyw, o których mowa w Umowie, powstanie z chwilą wystawienia przez Kontrahenta faktur potwierdzających ich otrzymanie zgodnie z art. 20 ust. 7 ustawy o VAT. przepisy art. 103 ust. 4 i 5 ustawy o VAT nie będą mieć zastosowania do zapłaty podatku VAT wynikającej z dwóch zaliczek wpłaconych przez Spółkę na rzecz Kontrahenta w związku z nabyciem lokomotyw na podstawie Umowy, tj. Spółka w przypadku faktur dokumentujących otrzymanie zaliczki nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku VAT w terminie 14 dni od dnia powstania obowiązku podatkowego; obowiązek podatkowy dla pozostałej części należności, którą Spółka ureguluje na rzecz Kontrahenta zgodnie z postanowieniami Umowy po dostawie kolejnych lokomotyw (tj. 40% ceny netto lokomotyw), powstanie na zasadach określonych w art. 20 ust. 9 ustawy o VAT, tj. z chwilą otrzymania tych lokomotyw, nie później jednak niż z chwilą wystawienia faktury przez podatnika podatku od wartości dodanej; zaświadczenie, o którym mowa w art. 105 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT (VAT-25), powinno wskazywać pełną kwotę podatku VAT dotyczącą wewnątrzwspólnotowego nabycia lokomotyw, tj. zarówno (i) kwotę podatku VAT z tytułu zaliczek rozliczoną przez deklarację VAT-7, która nie podlega wpłacie w ciągu 14 dni od dnia powstania obowiązku podatkowego (podatek VAT od 60% kontraktu), jak i (ii) kwotę podatku VAT zapłaconego w terminie 14 dni od dnia powstania obowiązku podatkowego (podatek VAT od 40% kontraktu); zasady przedstawione w punktach 1-4 będą mieć zastosowanie w analogicznych transakcjach, które Spółka będzie realizować w przyszłoś

2008.01.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-181/07/ASz
     ∟wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów z tytułu przemieszczenia z Austrii do Polski zaimportowanego wcześniej towaru z Chin

2007.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-175C/07/AW
     ∟Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów o którym mowa w art. 11 ust. 1 deklaracji VAT-7 za okres rozliczeniowy, w którym powstał obowiązek podatkowy

2007.07.24 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.II/2-4430/107/05
     ∟Zasady rozliczenia podatku VAT z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów (WNT) w sytuacji uzyskania upustu potrasakcyjnego, udokumentowanego przez kontrahenta fakturą korygującą. Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), z urzędu zmienia postanowienie Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie z dnia 18.04.2005 r. znak: IUS-II/443/7/05/4 w sprawie interpretacji prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług stwierdzając, iż stanowisko podatnika zawarte we wniosku z dnia 28.01.2005 r. znak: NF-06/2005/01, uzupełnionym pismami: z dnia 21.02.2005r. znak: NF/2005/02/17 oraz z dnia 20.04.2005r. bez znaku: - w kwestii przel...

2007.06.20 - Izba Skarbowa w Lublinie - NU/443-1/07
     ∟ Interpretacje podatkowe   Rodzaj dokumentudecyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnaturaNU/443-1/07Data2007.06.20AutorIzba Skarbowa w LublinieTematPodatek od towarów i usług --> Przepisy ogólneSłowa kluczoweimport towarówpodatek importowypodatek od towarów i usługPytanie podatnikaCzy transakcja jest wewnątrzwspólnotowym nabyciem towaru? Czy obowiązek podatkowy powstał 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru będącego przedmiotem wewnątrzwspólnotowego nabycia? Czy podstawą opodatkowania jest kwota z zamykającej decyzji podatkowej w wysokości 56.048,13 EUR? DECYZJA Na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 i art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.)- po zweryfikowaniu interpretacji przepisów zawartych w postanowieniu Naczelnika Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie Nr PP1-443/093/06 z dnia 04 grudnia 2006 r. zmieniam z urzędu powyższe postanowienie z uwagi na rażące naruszenie prawa. UZASADNIENIE Pismem z dnia 05 września 2006r. Spółka zwróciła się z wnioskiem o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu stosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka zakupiła od podmiotu XXX kombajn do zbioru malin. Odprawę celną dokonano w Bremen (Niemcy) w dniu 03 lipca 2006r i tam została wydana zamykająca decyzja podatkowa o podatku importowym. Przedmiotowy towar Spółka otrzymała dnia 06 lipca 2006r. Zorganizowanie transportu do Polski z USA oraz sprawy związane z odprawa celną należały do sprzedającego, tj. firmy XXX. Według stanowiska przedstawionego we wniosku o wydanie interpretacji podatkowej przedmiotowa transakcja:- jest wewnątrzwspólnotowym nabyciem towarów,-obowiązek podatkowy powstał 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru będącego przedmiotem wewnątrzwspólnotowego nabycia,- podstawą opodatkowania jest kwota z zamykającej decyzji podatkowej w wysokości 56.048,13 EUR. Naczelnik Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie postanowieniem z dnia 04 grudnia 2006r. Nr PP1-443/993/06 stwierdził, iż opisana czynność polegająca na przemieszczeniu przez Stronę towaru, uprzednio przez nią zaimportowanego, z terytorium Niemiec na terytorium Polski dla potrzeb prowadzonej na tym terytorium działalności, nie stanowi czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług jako wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, a tym samym nie powinna być uwzględniana przy dokonywaniu rozliczenia tego podatku. W ocenie Naczelnika Lubelskiego Urzędu Skarbowego stanowisko Spółki należałoby uznać za prawidłowe, gdyby dokonywała Ona na terytorium Niemiec, w tym także za pośrednictwem przedstawiciela podatkowego, importu towarów w ramach prowadzonego na terytorium tego państwa przedsiębiorstwa, a następnie jego przemieszczania z terytorium tego państwa na terytorium Polski. Przy tym, Strona winna w tym wypadku działać w charakterze podatnika podatku od wartości dodanej, tj. w przypadku Niemiec - Mehrwertsteuer (MWSt.), a nie podatnika podatku od towarów i usług. W sytuacji posłużenia się na terytorium Niemiec przedstawicielem podatkowym winien on działać w imieniu Strony, posługując się nadanym w tym celu odrębnym numerem identyfikacyjnym. Dyrektor Izby Skarbowej w Lublinie, biorąc pod uwagę przedstawiony w sprawie stan faktyczny oraz obowiązujące przepisy prawa stwierdza co następuje: Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług podlegają:1. odpłatna dostawa towarów i odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju, 2. eksport towarów, 3. import towarów, 4. wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów za wynagrodzeniem na terytorium kraju, 5. wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów. Stosownie do art. 9 ust. 1 ustawy o VAT przez wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 4, rozumie się nabycie prawa do rozporządzania jak właściciel towarami, które w wyniku dokonanej dostawy są wysyłane lub transportowane na terytorium państwa członkowskiego inne niż terytorium państwa członkowskiego rozpoczęcia wysyłki lub transportu przez dokonującego dostawy, nabywcę towarów lub na ich rzecz Na podstawie art. 11 ust. 1 ww. ustawy przemieszczenie towarów przez podatnika podatku od wartości dodanej lub na jego rzecz, należących do tego podatnika, z terytorium państwa członkowskiego innego niż terytorium kraju na terytorium kraju, jeżeli towary te zostały przez tego podatnika na terytorium tego innego państwa członkowskiego w ramach prowadzonego przez niego przedsiębiorstwa wytworzone, wydobyte, nabyte, w tym również w ramach wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, albo zaimportowane, i towary te mają służyć czynnościom wykonywanym przez niego jako podatnika na terytorium kraju stanowi wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów za wynagrodzeniem, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 4 ustawy. Przemieszczenie towaru dokonane przez Spółkę na terytorium kraju, zdaniem Dyrektora Izby Skarbowej w Lublinie, spełnia warunki powyższej definicji.Jak wynika z cytowanego art. 11 ust. 1 ustawy o VAT, do uznania przemieszczenia towarów za wewnątrzwspólnotowe nabycie konieczne jest m.in., aby dana czynność (przemieszczenie towaru) została dokonana przez podatnika podatku od wartości dodanej.W opinii Dyrektora Izby Skarbowej w Lublinie, dokonanie czynność zaimportowania towaru przez Spółkę w Niemczech, czyni z niej podatnika podatku od wartości dodanej z tytułu importu tych towarów. Dalszy zaś wywóz towaru z Niemiec do Polski stanowi wewnątrzwspólnotowe nabycie na terytorium kraju z zastosowaniem właściwej stawki podatku od towarów i usług. Biorąc powyższe pod uwagę, w przedmiotowej sprawie uznać należy, że przywiezienie do kraju towaru uprzednio zaimportowanego i dopuszczonego do obrotu na obszarze Unii Europejskiej (w Niemczech) będzie dla Spółki wewnątrzwspólnotowym nabyciem, co rodzi skutki w zakresie obowiązku rozliczenia w Polsce podatku od towarów i usług z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów. W myśl art. 20 ust. 5 ustawy w wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów obowiązek podatkowy powstaje 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru będącego przedmiotem wewnątrzwspólnotowego nabycia, z zastrzeżeniem ust. 6 - 9. Zgodnie z art. 20 ust. 6 ww. ustawy, w przypadku gdy przed terminem, o którym mowa w ust. 5, podatnik podatku od wartości dodanej wystawił fakturę, obowiązek podatkowy powstaje z chwilą wystawienia faktury. W rozpatrywanej sprawie Spółka posiada jedynie fakturę wystawioną przez kontrahenta z USA, nie będącego podatnikiem podatku od wartości dodanej. W związku z powyższym należy przyjąć, iż w tym przypadku nie ma zastosowania ww. art. 20 ust. 6 ustawy o VAT. Obowiązek podatkowy powstaje zatem zgodnie z art. 20 ust. 5 ustawy, tj. 15 dnia następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy.Natomiast generalna zasada ustalania podstawy opodatkowania wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów została uregulowana przez ustawodawcę w art. 31 ustawy o VAT. Zgodnie z ust. 1 tego przepisu jest to kwota, jaką nabywający jest obowiązany zapłacić. Stosownie do treści art. 31 ust. 2 ustawy o VAT, kwotę tą należy powiększyć o:1. podatki, cła, opłaty i inne należności o podobnym charakterze związane z nabyciem towarów, z wyjątkiem podatku; 2. wydatki dodatkowe, takie jak prowizje, koszty opakowania, transportu oraz ubezpieczenia, pobierane przez dostawcę od podmiotu dokonującego wewnątrzwspólnotowego nabycia. W przypadku wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, które nie jest wykonywane za wynagrodzeniem, będąc zrównanym z wewnątrzwspólnotowym nabyciem towarów za wynagrodzeniem (w przypadku przemieszczania towarów należących do Podatnika w ramach jego przedsiębiorstwa), o którym mowa w art. 11 ustawy, podstawą opodatkowania jest cena nabycia tych towarów, a jeżeli cena nabycie nie istnieje, koszt ich wytworzenia. Także w tym przypadku podstawę opodatkowania podwyższa się o ewentualne podatki, cła, opłaty i inne należności płacone w związku z nabyciem towarów oraz wydatki dodatkowe, takie jak prowizje, koszty opakowania, transportu oraz ubezpieczenia (art. 31 ust. 5). Mając na uwadze powyższe okoliczności faktyczne i prawne Dyrektor Izby Skarbowej w Lublinie orzekł jak w sentencji decyzji.

2006.11.30 - Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze - PP/443-118/06
     ∟Czy zakup towaru z Austrii oraz dalsza jego odsprzedaż polskiemu kontrahentowi stanowi wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, jeśli transportu towarów dokonuje polski kontrahent podatnika?

2006.11.28 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/431/71253/06
     ∟Kiedy powstaje obowiązek podatkowy w ramach wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w sytuacji gdy przed dokonaniem części lub całości zapłaty przez nabywcę kontrahent zagraniczny wystawił fakturę zaliczkową?

2006.11.23 - Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze - PP/443-134/06
     ∟1. Czy uznać za wewnątrzwspólnotowe nabycie przemieszczenie własnych towarów z Austrii do Polski? 2. Jaki jest moment powstania obowiązku podatkowego w wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów?3. Jak potraktować wewnątrzwspólnotowe usługi transportu wykonane na trasie Austria - Polska, oraz Austria - Słowacja, czy jest to imort usług?4. Czy uznać jako czynnośc niepodlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT dostawę z Austrii na Słowację? 5. Czy można pominąć numer identyfikacji podatkowej VAT kontrahenta w informacji podsumowującej VAT-UE w przypadku przemieszczenia własnych towarów z Austrii do Polski?

2006.11.16 - Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze - PP/443-107/06
     ∟Jak należy zakwalifikować i opodatkować transakcję nabycia towarów z Niemiec od kontrahenta z Ukrainy?

2006.10.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-481/06/BIK
     ∟Podatnik zwrócił się z zapytaniem, kiedy w powyższym przykładzie powstaje obowiązek podatkowy z tytułu WNT oraz z tytułu dostawy dla której podatnikiem jest nabywca.

2006.10.24 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WVO/443/683/135/2006/GW
     ∟Jak należy rozliczyć faktury za koszty transportu czy:jako import usług i po wystawieniu faktury przez kontrahenta niemieckiego wystawiać fakturę wewnętrzną rozliczaną w deklaracji za miesiąc, w którym obciążono nas kosztami transportu,czy jako wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów i po każdej otrzymanej fakturze za transport korygować rozliczenie miesiąca lipca 2006 r. poprzez wystawianie korekt do faktury z miesiąca lipca i poprzez korygowanie każdorazowo deklaracji VAT-7 z tego m-ca oraz deklaracji VAT-UE za III kwartał 2006r.

1 2 3 4 5

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj