Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: materiały reklamowe

 

materiały reklamowe 303 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

2010.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-406/10/PS
     ∟W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wytworzenia produktów oraz nabycia towarów i gadżetów przekazywanych nieodpłatnie kontrahentom.

2010.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-397/09/10-S2/AK
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie nagród, gadżetów lub innych upominków stanowiących formę reklamy Spółki, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, gdy Wnioskodawcy przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego?

2010.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-397/09/10-S1/AK
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie nagród, gadżetów lub innych upominków stanowiących formę reklamy Spółki, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, gdy Wnioskodawcy przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego?

2010.09.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-491/10/PH
     ∟„Czy przekazane nieodpłatnie przez Wnioskodawcę prezenty dla jego kontrahentów w ramach promocji i reklamy na cele związane z prowadzoną działalnością podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, w sytuacji, gdy został odliczony podatek naliczony przy ich nabyciu? Na podstawie art. 7 ust. 2 i art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług Dz. U. z 2004r. nr 54, poz. 535 z poźn. zmianami.”

2010.09.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-947/10/ESZ
     ∟Czy wydatki związane z organizacją opisanych szkoleń może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów

2010.09.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-605/10/ESZ
     ∟Czy wydatki związane z organizacją opisanych szkoleń może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2010.08.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-721/10-4/MR
     ∟Czy od czynności nieodpłatnego przekazania przez Spółkę wyrobów oraz towarów w ramach akcji promocyjno-reklamowych na rzecz nabywców jej wyrobów oraz pracowników hurtowni i sklepów, Wnioskodawca jest zobowiązani do naliczenia podatku VAT należnego, przy założeniu, że Spółka odlicza podatek VAT naliczony wynikający z faktur dokumentujących nabycie surowców i towarów?

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-6/JK
     ∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-5/JK
     ∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-4/JK
     ∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-3/JK
     ∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT.Prawo do odliczenia podatku naliczonego

2010.07.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-366/10/WN
     ∟ustalenia czy nieodpłatnie przekazywane w ramach reklamy i promocji materiały reklamowe, prezenty o małej wartości, próbki oraz towary i produkty podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT

2010.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-249/10-4/PS
     ∟Wydatki ponoszone na zakup materiałów (gadżetów) reklamowych o niskiej wartości jednostkowej oznaczonych logo firmy, wręczanych klientom bądź potencjalnym klientom podczas imprez zbiorowych takich jak: ogólnodostępne targi, imprezy promocyjne, itp. mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. W przypadku natomiast przekazywania takich prezentów o wyższej wartości wybranym kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom w celu wywołania u nich jak najlepszego wrażenia, należy uznać tego typu działania za wiążące się z wytwornością i okazałością występowanie w imieniu Spółki. Wydatki na zakup takich prezentów mają charakter reprezentacyjny, a co za tym idzie nie stanowią kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2010.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1768/09-4/BA
     ∟1. Czy Spółka prawidłowo rozpoznaje materiały drukowane i informacyjne, co ma znaczenie dla prawidłowego postępowania w podatku od towarów i usług?2. Czy Spółka prawidłowo rozlicza podatek od towarów i usług od zużytych materiałów reklamowych?

2010.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-862/08/10-S/AK
     ∟Czy czynności nieodpłatnego przekazania towarów na cele promocji i reklamy Spółki dokonywane w ramach i związane z prowadzoną działalnością są opodatkowane podatkiem od towarów i usług?

2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-939/09-4/JB
     ∟1. Czy można wydatki zaliczyć do wydatków poniesionych na reklamę firmy w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-689/09/PS
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup gadżetów opatrzonych logo firmy.

2010.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-712/09-4/AM
     ∟Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki związane z wydawaniem magazynów reklamowych można w całości zakwalifikować jako koszty uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia?

2010.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-16/10-2/AS
     ∟Nieodpłatne przekazanie towarów przez Spółkę stanowi dostawę towarów i podlega opodatkowaniu podatkiem VAT, zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług, gdyż Wnioskodawcy przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu.

2010.01.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1666/09-2/AK
     ∟Czy czynności nieodpłatnego przekazania towarów w charakterze upominków z tytułu osiągniętego wysokiego obrotu w transakcjach z Wnioskodawcą podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT?

2009.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-560/09/PS
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup nagród przekazanych w związku z reklamą i promocją przedsiębiorstwa.

2009.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-777/09-3/JG
     ∟Czy nieodpłatne otrzymanie próbek towarów, katalogów reklamowych oraz gadżetów reklamowych przez Spółkę, które następnie są wydawane nieodpłatnie klientom i potencjalnym klientom Spółki, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-777/09-2/JG
     ∟Czy nieodpłatne otrzymanie próbek towarów, katalogów reklamowych oraz gadżetów reklamowych przez Spółkę, które następnie są wydawane nieodpłatnie klientom i potencjalnym klientom Spółki, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-514b/09/PS
     ∟Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków Uczelni związanych z utrzymaniem i zachęceniem studentów do kontynuowania nauki na kolejnych latach studiów.

2009.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-514a/09/PS
     ∟Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków reklamowych związanych z rekrutacją studentów na studia.

2009.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-624/09-2/JB
     ∟Czy otrzymane towary i materiały reklamowe stanowią przychód należny firmy w rozumieniu art. 11 ust. 2a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2009.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-557/09-4/KS
     ∟Czy wartość otrzymanych nieodpłatnie od różnych firm próbek materiałów medycznych i próbek sprzętu medycznego, w ramach działalności reklamowej tych firm, stanowi dla szpitala klinicznego przychód opodatkowany i tym samym stanowi podstawę powstania obowiązku naliczania i odprowadzania podatku dochodowego od osób prawnych?

2009.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-724/09-3/AD
     ∟Czy w związku z mającym nastąpić przekazaniem wiat przystankowych przez zakład budżetowy na rzecz Urzędu Miasta wystąpi konieczność opodatkowania tej czynności jako nieodpłatnego przekazania?Czy ewentualny obowiązek opodatkowania czynności związanej z nieodpłatnym przekazaniem wiat przystankowych nastąpi od ceny zakupu wyłącznie tych składników majątku, przy nabyciu których Zainteresowany obniżył podatek należny o podatek naliczony (wiaty przystankowe nabyte po 2000 roku)?Czy w sytuacji, gdyby czynność nieodpłatnego przekazania pomiędzy zakładem budżetowym a Urzędem Miasta została uznana jako nie posiadająca cech prawnie skutecznej umowy i wobec tego podlegałaby wyłączeniu na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług Zakład winien dokonać korekty podatku w rozumieniu art. 91 ustawy o VAT w związku ze zmianą przeznaczenia środków trwałych?

2009.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-423/09-2/AT
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie kalendarzy opisanych w zdarzeniu przyszłym podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2009.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-355/09-4/EWW
     ∟Z tytułu przekazywana nieodpłatnie towarów spełniających warunki aby uznać je za prezenty o małej wartości, nie powstanie obowiązek naliczania podatku należnego, w sytuacji, gdy jednostkowy koszt wytworzenia bądź cena rynkowa towaru przekracza kwotę 10 zł powstanie obowiązek podatkowy z tyt. nieodpłatnego przekazania.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj