Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: zezwolenie

 

zezwolenie 968 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

2021.09.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1.4011.337.2021.4.MT
     ∟W zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych.

2021.09.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.376.2021.1.MBD
     ∟W zakresie ustalenia, czy: - Wnioskodawca, zgodnie z § 9 pkt 1 rozporządzenia WNI, będzie uprawniony do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o PDOP, począwszy od miesiąca, w którym zostały poniesione koszty kwalifikowane w ramach realizowanej Inwestycji, niezależnie od momentu, w którym Spółka zakończy inwestycję, - w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków na realizację nowej inwestycji (kosztów kwalifikowanych) po uzyskaniu Decyzji, w sytuacji, gdy Spółka generuje już dochody z działalności wskazanej w Decyzji na terenie nią objętym, Wnioskodawca będzie miał możliwość wyboru momentu rozpoczęcia skorzystania ze zwolnienia tj. czy będzie mógł odsunąć w czasie moment rozpoczęcia korzystania ze zwolnienia.

2021.09.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.264.2021.2.BM
     ∟W zakresie ustalenia czy: - Wnioskodawca, zgodnie z § 9 pkt 1 Rozporządzenia będzie uprawniony do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT, począwszy od miesiąca, w którym zostały poniesione koszty kwalifikowane w ramach realizowanej Inwestycji, niezależnie od momentu, w którym Spółka zakończy inwestycję, - w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków na realizację nowej inwestycji (kosztów kwalifikowanych) po uzyskaniu Decyzji, w sytuacji, gdy Spółka generuje już dochody z działalności wskazanej w Decyzji na terenie nią objętym, Wnioskodawca będzie miał możliwość wyboru momentu rozpoczęcia skorzystania ze zwolnienia tj. czy będzie mógł odsunąć w czasie moment rozpoczęcia korzystania ze zwolnienia.

2021.09.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.265.2021.1.MBD
     ∟W zakresie ustalenia czy: - Wnioskodawca, zgodnie z § 9 pkt 1 Rozporządzenia będzie uprawniony do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT, począwszy od miesiąca, w którym zostały poniesione koszty kwalifikowane w ramach realizowanej Inwestycji, niezależnie od momentu, w którym Spółka zakończy inwestycję, - w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków na realizację nowej inwestycji (kosztów kwalifikowanych) po uzyskaniu Decyzji, w sytuacji, gdy Spółka generuje już dochody z działalności wskazanej w Decyzji na terenie nią objętym, Wnioskodawca będzie miał możliwość wyboru momentu rozpoczęcia skorzystania ze zwolnienia tj. czy będzie mógł odsunąć w czasie moment rozpoczęcia korzystania ze zwolnienia.

2021.08.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.283.2021.1.AN
     ∟Czy zwolnienie podatkowe przewidziane w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT - do wysokości limitu dostępnej pomocy publicznej - ma zastosowanie do całości dochodów Spółki z tytułu sprzedaży wyrobów produkowanych na terenie Strefy i mieszczących się w zakresie kodów PKWiU określonych w Zezwoleniu, a zatem będzie miało również zastosowanie do dochodów Spółki uzyskiwanych z działalności gospodarczej prowadzonej z wykorzystaniem nowej linii produkcyjnej?

2021.08.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.116.2021.2.APO
     ∟Czy koszty nabycia uprawnień do emisji CO2 oraz przychody ze sprzedaży tych uprawnień powinny być uwzględnione w kalkulacji dochodu podlegającego zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych, na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34-34a ustawy o CIT?

2021.08.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.103.2020.9.APO
     ∟1) Czy w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 15 listopada 2017 r. Spółka była uprawniona do stosowania zwolnienia z PDOP według zasad wynikających z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP (dostępna pula pomocy publicznej ustalana jako iloczyn wydatków kwalifikowanych i wskaźnika intensywności pomocy publicznej), w związku z działalnością prowadzoną na podstawie Zezwolenia I? 2) Czy zwolnieniu z PDOP powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystany został limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej tj. Zezwolenia I, a po jego wyczerpaniu lub wygaśnięciu wykorzystane zostały/zostaną limity dostępne w ramach zezwoleń wydanych chronologicznie, tj. Zezwolenia II, a następnie Zezwolenia III i w dalszej kolejności Zezwolenia IV, przy czym, Spółka była i będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji rachunkowej dla działalności podlegającej zwolnieniu z PDOP tj. wspólnej dla wszystkich Zezwoleń? 3) Czy prawidłowa jest metodologia ustalania dostępnej na dzień 1 stycznia 2011 r. puli pomocy publicznej w ramach zwolnienia z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, tj. poprzez ustalenie jej z uwzględnieniem kosztów kwalifikowanych poniesionych w ramach spełniania warunków wynikających z Zezwolenia I i wskaźnika intensywności pomocy publicznej, a następnie pula ta powinna być pomniejszona o wartość pomocy publicznej (zwolnienia z PDOP) wykorzystanej przez Spółkę do końca 2010 r. w ramach tzw. nielimitowanej pomocy publicznej? 4) Czy od 1 stycznia 2011 r. zwolnieniem z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, powinien być objęty dochód ustalony łącznie dla całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie wszystkich posiadanych przez Spółkę Zezwoleń, aż do wysokości ograniczeń wynikających z tych Zezwoleń, bez konieczności przyporządkowywania poszczególnych limitów pomocy publicznej do poszczególnych inwestycji określonych w kolejno wydawanych Zezwoleniach?

2021.08.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.200.2021.4.MBD
     ∟w zakresie ustalenia, czy przychód podatkowy z tytułu Utrzymywania zdolności produkcyjnej powinien stanowić element kalkulacyjny dochodu uzyskanego z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie Strefy na podstawie Zezwolenia, korzystającego ze zwolnienia z opodatkowania PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 updop (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)

2021.07.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.108.2021.2.PJ
     ∟- Spółka będzie uprawniona do obniżenia kwoty akcyzy należnej z tytułu wyprowadzenia ze składu podatkowego nowo wyprodukowanych wyrobów tytoniowych o akcyzę zapłaconą przez Spółkę od tych wyrobów tytoniowych, które zostały zwrócone do składu podatkowego i które zostały zużyte do wyprodukowania nowych wyrobów. - Wnioskodawcy jako podmiotowi, który nabył podatkowe znaki akcyzy i który w tej sytuacji jest zobowiązany do oznaczenia wyrobów podatkowymi znakami przed ich wyprowadzeniem z cudzego składu podatkowego na mocy posiadanego zezwolenia z art. 54 ust. 1 ustawy – przysługiwać będzie prawo do odliczenia kwoty poniesionej na zakup tych znaków

2021.06.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.154.2021.1.AN
     ∟czy: - w okolicznościach przedstawionych w części niniejszego wniosku zawierającej opis stanu faktycznego, kosztem kwalifikującym się do objęcia wsparciem na nowe inwestycje będzie cena netto nabycia maszyn i urządzeń z których spółka korzysta w oparciu o umowy leasingu finansowego, obejmująca opłaty wstępne, raty leasingowe i wartość końcową wynikające z tych umów; - w okolicznościach przedstawionych w części niniejszego wniosku zawierającej opis stanu faktycznego, dniem poniesienia kosztów kwalifikujących się do objęcia wsparciem na nowe inwestycje określonych w § 8 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 sierpnia 2018 r. w sprawie pomocy publicznej udzielanej niektórym przedsiębiorcom na realizację nowych inwestycji, jest dzień ujęcia leasingowanych środków trwałych w ewidencji środków trwałych na podstawie zawartych umów leasingu finansowego.

2021.06.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.52.2021.1.APO
     ∟Czy Wnioskodawca spełnia warunek uniemożliwiający skorzystanie z opodatkowania ryczałtem od dochodów spółek kapitałowych w 2021 r. na podstawie art. 28k ust. 1 pkt 3 ustawy o CIT, jeżeli posiada decyzję zezwalającą na działalność na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej, poniósł wstępne wydatki, ale nie rozpoczął budowy hali produkcyjnej i nie uzyskał i nie wykazał żadnych dochodów na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej?

2021.06.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.153.2021.2.APO
     ∟Czy z uwagi na wyczerpanie limitu zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych w poprzednim roku podatkowym i w konsekwencji nie korzystanie ze zwolnienia przewidzianego w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, Wnioskodawca może odliczyć od podstawy opodatkowania koszty kwalifikowane poniesione w 2021 roku i latach następnych na działalność badawczo-rozwojową?

2021.05.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.113.2021.1.BM
     ∟w zakresie: czy dochód uzyskany przez niego z działalności prowadzonej na terenie SSE przy wykorzystaniu Magazynu Centralnego, w zakresie objętym Zezwoleniem, podlegać będzie zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT

2021.05.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.108.2021.1.IM
     ∟w zakresie ustalenia czy: - dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na terenie SSE w oparciu o Zezwolenia, Spółka będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji dla działalności podlegającej zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, tj. wspólnej dla wszystkich Zezwoleń, - zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystywany jest limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej, a gdy limit wynikający z tego zezwolenia nie jest wystarczający do objęcia całości dochodu strefowego zwolnieniem podatkowym (lub gdy zezwolenie utraci ważność) otrzymana pomoc publiczna powinna być rozliczania z dostępnym limitem wynikającym z kolejnych zezwoleń (które nie utraciły ważności) - w kolejności ustalonej zgodnie z datami ich wydania

2021.04.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.80.2021.1.PC
     ∟Czy po uzyskaniu przez spółkę komandytową statusu podatnika podatku dochodowego od osób prawnych będzie mogła skorzystać ze zwolnienia z opodatkowania (wskazanego w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy CIT) dochodów uzyskanych z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie zezwolenia, o którym mowa w ustawie o specjalnych strefach ekonomicznych w zakresie nierozliczonym do 1 maja 2021 r.?

2021.03.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.13.2021.1.BM
     ∟czy: - w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków na realizację nowej inwestycji (kosztów kwalifikowanych) po uzyskaniu Decyzji, Wnioskodawca będzie miał możliwość wyboru momentu rozpoczęcia skorzystania ze zwolnienia, tj. czy będzie mógł odsunąć w czasie moment rozpoczęcia korzystania ze zwolnienia, - Spółka, zgodnie z § 9 pkt 1 Rozporządzenia, będzie uprawniona do korzystania ze zwolnienia z PDOP, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a Ustawy o PDOP, począwszy od miesiąca, w którym zostały poniesione koszty kwalifikowane w ramach Inwestycji, niezależnie od momentu, w którym zostały/zostaną oddane do używania środki trwałe wchodzące w skład Inwestycji

2021.03.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.624.2020.1.APO
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w zdarzeniu przyszłym opisanym we Wniosku w związku z otrzymaniem przez Wnioskodawcę Decyzji z 9 listopada 2020 r. na wsparcie Nowej Inwestycji, Wnioskodawca będzie uprawniony do korzystania ze zwolnienia od opodatkowania podatkiem CIT na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT, począwszy od miesiąca, w którym Wnioskodawca poniesie pierwsze koszty kwalifikowane w ramach Nowej Inwestycji po wydaniu Decyzji z 9 listopada 2020 r.?

2021.02.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.534.2020.1.APO
     ∟Czy przychód podatkowy z tytułu otrzymania przez Spółkę Opłaty powinien stanowić element kalkulacyjny dochodu uzyskanego z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie zezwolenia, korzystającego ze zwolnienia z opodatkowania CIT na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT (w przyszłości, w przypadku uzyskania przez Wnioskodawcę Decyzji, także na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT - zwalniającego z opodatkowania CIT dochód uzyskany z działalności gospodarczej określonej w decyzji o wsparciu)?

2020.12.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 2461-IBPB-1-2.4510.873.2016.13.MS
     ∟Czy w przypadku zbycia składników majątkowych, z którymi były związane wydatki inwestycyjne poniesione przez Spółkę w celu realizacji zobowiązań zawartych w Zezwoleniu, Spółce będzie nadal przysługiwało zwolnienie z podatku CIT określone w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT, wynikające z poniesienia kosztów nowych inwestycji związanych z działalnością gospodarczą prowadzoną w SSE za lata podatkowe już zakończone?

2020.11.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.501.2020.2.APO
     ∟Czy przy założeniu, iż dochód objęty zwolnieniem na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT, w oparciu o uzyskaną Decyzję będzie tożsamy z dochodem objętym zwolnieniem na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT, w oparciu o uzyskane Zezwolenia, Spółka na podstawie art. 13 ust. 6 w zw. z art. 13 ust. 7 UWNI, będzie miała prawo do rozliczenia łącznej pomocy publicznej zgodnie z kolejnością uzyskania Zezwoleń/Decyzji?

2020.11.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.436.2020.1.BM
     ∟Wnioskodawca może odliczyć w ramach ulgi badawczo-rozwojowej za rok podatkowy 2020 koszty kwalifikowane, poniesione w miesiącach, w których korzystanie ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT na podstawie Zezwoleń, z uwagi na wyczerpanie limitu zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych nie było możliwe, a więc w miesiącach, w których poniesione koszty kwalifikowane nie zostaną uwzględnione w kalkulacji dochodu za rok podatkowy 2020 osiągniętego z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie Zezwoleń

2020.10.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.337.2020.1.NL
     ∟- ustalenie czy ponoszone na rzecz Usługodawców Wynagrodzenie z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży nie stanowi kosztów o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - i tym samym ograniczenie w możliwości zaliczania go do kosztów uzyskania przychodów Wnioskodawcy wynikające z tego artykułu nie znajduje (nie znajdzie) do niego zastosowania; - ustalenie czy ograniczenia w możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wynikające z art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych nie znajdą zastosowania do ponoszonego na rzecz Usługodawców Wynagrodzenia z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży, stanowiącego Koszty Strefowe (rozumiane jako koszty uzyskania przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie zezwolenia), w świetle faktu, iż koszty te nie są uwzględniane w dochodzie stanowiącym podstawę opodatkowania zgodnie z art. 7 ust. 3 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2020.10.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.371.2020.1.BM
     ∟w zakresie ustalenia, czy: • ponoszone na rzecz Usługodawców, począwszy od dnia 1 stycznia 2019 r., Wynagrodzenie z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży nie stanowi (nie będzie stanowić) kosztów o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o CIT - i tym samym ograniczenie w możliwości zaliczania go do kosztów uzyskania przychodów Wnioskodawcy wynikające z tego artykułu w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r. nie znajduje (nie znajdzie) do niego zastosowania, • poniesione na rzecz Usługodawców, przed dniem 1 stycznia 2019 r., Wynagrodzenie z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży nie stanowi kosztów o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o CIT - i tym samym ograniczenie w możliwości zaliczania go do kosztów uzyskania przychodów Wnioskodawcy wynikające z tego artykułu w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2018 r. nie znajduje do niego zastosowania, • ograniczenia w możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wynikające z art. 15e ust. 1 ustawy o CIT, w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r., nie znajdą zastosowania do ponoszonego na rzecz Usługodawców, począwszy od dnia 1 stycznia 2019 r. Wynagrodzenia z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży, stanowiącego Koszty Strefowe (rozumiane jako koszty uzyskania przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie zezwolenia), w świetle faktu, iż koszty te nie są uwzględniane w dochodzie stanowiącym podstawę opodatkowania zgodnie z art. 7 ust. 3 pkt 3 ustawy o CIT, • ograniczenia w możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wynikające z art. 15e ust. 1 ustawy o CIT, w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2018 r., nie znajdą zastosowania do poniesionego na rzecz Usługodawców, przed dniem 1 stycznia 2019 r., Wynagrodzenia z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży, stanowiącego Koszty Strefowe (rozumiane jako koszty uzyskania przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie zezwolenia), w świetle faktu, iż koszty te nie są uwzględniane w dochodzie stanowiącym podstawę opodatkowania zgodnie z art. 7 ust. 3 pkt 3 ustawy o CIT

2020.09.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.228.2020.5.KS
     ∟Zobowiązania podatkowe podmiotów prowadzących działalność określoną w art. 17 ust. 1 pkt 4 updop w sytuacji poniesienia straty podatkowej, stwierdzenie nadpłaty

2020.09.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.311.2020.1.IZ
     ∟W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą publiczną wydatków na rozbudowę i modernizację nabytych środków trwałych, pomimo, że wydatki na nabycie tych środków trwałych nie zostały zaliczone do wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą

2020.09.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.240.2020.2.JKU
     ∟w zakresie ustalenia: - czy Spółka powinna stosować się do art. 12 ust. 2 ustawy o SSE (w brzmieniu nadanym ustawą z 10 maja 2018 r. o wspieraniu nowych inwestycji; Dz.U. 2018 poz. 1162), tj. rozliczać łącznie dochód uzyskany na podstawie zezwoleń 401 i 405, a tym samym powinna alokować cały dochód wygenerowany z działalności prowadzonej na terenie SSE i w ramach kodów PKWiU wskazanych w obu zezwoleniach najpierw do jednego z zezwoleń, a po wyczerpaniu limitu dostępnej puli pomocy publicznej analogicznie - całość uzyskanego dochodu alokować do drugiego z zezwoleń - czy zwolnienie z podatku dochodowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT w zw. z art. 12 ust. 2 ustawy o SSE oraz § 5 ust. 4 Rozporządzenia SSE, przysługuje Spółce od miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki określone w którymkolwiek z posiadanych zezwoleń, tj. 401 lub 405, w zależności od tego, które z nich zostały spełnione jako pierwsze

2020.09.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.288.2020.1.IZ
     ∟- czy dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności na terenie SSE w oparciu o Zezwolenia oraz działalności w oparciu o DoW na terenie w niej wskazanym, Spółka może prowadzić jedną wspólną ewidencję dla działalności podlegającej zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, prowadzonej na podstawie posiadanych w danym okresie Zezwoleń oraz DoW, - czy zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej, prowadzonej na podstawie Zezwoleń na terenie SSE i DoW na terenie w niej wskazanym, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystywany jest limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej tj. Zezwolenia 1, a po jego wykorzystaniu, gdy limit pomocy publicznej z niego wynikający nie jest wystarczający do objęcia całości dochodu zwolnionego zwolnieniem podatkowym, otrzymana pomoc publiczna powinna być rozliczania dostępnym limitem wynikającym z kolejnych zezwoleń oraz decyzji o wsparciu – w kolejności ustalonej zgodnie z datami ich wydania

2020.09.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.295.2020.1.APO
     ∟- Czy dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na terenie SSE w oparciu o Zezwolenia, Spółka będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji dla działalności podlegającej zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, tj. wspólnej dla wszystkich Zezwoleń? - Czy zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystywany jest limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej, tj. Zezwolenia 1, a gdy limit wynikający z tego zezwolenia nie jest wystarczający do objęcia całości dochodu strefowego zwolnieniem podatkowym (lub gdy zezwolenie utraci ważność) otrzymana pomoc publiczna powinna być rozliczania z dostępnym limitem wynikającym z kolejnych zezwoleń (które nie utraciły ważności) - w kolejności ustalonej zgodnie z datami ich wydania?

2020.07.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.232.2020.1.BD
     ∟Czy wydatki poniesione na usunięcie i neutralizację ziemi i gruzu powinny zostać uznane za tzw. koszty wspólne, czyli koszty uzyskania zarówno przychodów zwolnionych z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych, jak i przychodów opodatkowanych podatkiem dochodowym od osób prawnych i alokowane do danego źródła przychodów z zastosowaniem klucza alokacji, o którym mowa w art. 15 ust. 2 oraz 2a UPDOP?

2020.06.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IBPBI/2/423-852/12-13/AW
     ∟Czy do obliczenia wysokości przysługującego Spółce zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz art. 12 i art. 16 ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych w brzemieniu obowiązującym w dniu 1 maja 2004 r., należy przyjąć wartość faktycznie poniesionych wydatków inwestycyjnych (uznania wydatków jako koszt kwalifikowany do objęcia pomocą) w okresie ważności zezwolenia uzyskanego przez Spółkę na prowadzenie działalności tj. od dnia udzielenia 30 grudnia 2000 r. do 8 sierpnia 2016 r.?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj