Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: cel reprezentacji i reklamy

 

cel reprezentacji i reklamy 30 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1

2015.12.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-697/15/MM
     ∟w zakresie: czy wydatki poniesione przez Bank na kompleksową usługę organizacji konferencji dedykowanej dla obecnych i potencjalnych klientów/kontrahentów będą stanowić w całości koszty uzyskania przychodu jako wydatki o charakterze szkoleniowo-reklamowym

2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-144/10/14-8/S/AS
     ∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki:- wydatków na artykuły spożywcze ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w takich miejscach jak: przychodnie, szpitale, wynajęte na ten cel sale (np. w hotelu),- wydatków na usługi gastronomiczne ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w restauracjach lub innych placówkach gastronomicznych

2014.02.05 - Minister Finansów - DD9/033/315/SEW/2013/RD-37714
     ∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne, związane z organizacją spotkań biznesowych w lokalach gastronomicznych stanowią podatkowe koszty uzyskania przychodu?

2014.02.04 - Minister Finansów - DD9/033/399/SEW/2012/PK-1470
     ∟O ile poniesione koszty nie służą reprezentacji, to nie podlegają wyłączeniu z kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2012.05.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-118/12-2/JD
     ∟1. Spółka wnosi o potwierdzenie, że prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym kwota skorygowanego podatku VAT należnego z tytułu nieodpłatnego wydania towarów na cele reprezentacji i reklamy stanowi dla Spółki przychód podatkowy w momencie obniżenia podatku VAT należnego na skutek rozpoznania dla celów VAT zbiorczych korygujących faktur wewnętrznych. 2. Alternatywnie, w przypadku odpowiedzi negatywnej na pytanie pierwsze - Spółka wnosi o potwierdzenie, że prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym przedmiotowa kwota skorygowanego podatku VAT, powinna być rozpoznana dla celów podatku dochodowego od osób prawnych jako korekta kosztów uzyskania przychodów w momencie obniżenia podatku VAT należnego na skutek rozpoznania zbiorczych korygujący...

2011.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1078/10/RR
     ∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne, związane z organizacją spotkań biznesowych w lokalach gastronomicznych stanowią podatkowe koszty uzyskania przychodu?

2010.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-1979/08/10-7/S/JL
     ∟Spółka nie ma obowiązku opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów należących do jej przedsiębiorstwa na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, jeżeli przysługiwało Spółce prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z nabyciem tych towarów.

2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-144/10-4/AS
     ∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki: - wydatków na artykuły spożywcze ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w takich miejscach jak: przychodnie, szpitale, wynajęte na ten cel sale (np. w hotelu),- wydatków na usługi gastronomiczne ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w restauracjach lub innych placówkach gastronomicznych

2009.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-658/09-2/KT
     ∟Nie podlega opodatkowaniu nieodpłatna czynność zużycia towarów na cele reprezentacji i reklamy w ramach prowadzonej działalności, w przypadku, gdy beneficjentem jest kontrahent przedsiębiorcy – osoba trzecia, nie będąca pracownikiem, udziałowcem, ani inną osobą która została wymieniona w przepisie art. 7 ust. 2 pkt 1.

2009.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-345/09-3/BS
     ∟dot. opodatkowania podatkiem od towarów i usług wszelkich zakupów na tzw. cele reprezentacyjne i reklamowe zakupionych przez Urząd Miasta i przekazanych bezpłatnie w formie upominków, nagród, poczęstunków w ramach promocji miasta

2009.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-236/08-2/MW
     ∟Czy koszty poniesione na zakup drobnych artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek dla kontrahentów na spotkaniach z władzami i organami uczelni, pracownikami i studentami należy uznać za wydatki na cele reprezentacji, tj. nie stanowiące kosztów uzyskania przychodu w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-223/08-2/MW
     ∟Czy kosztem uzyskania przychodów dla Spółki będzie kwota VAT naliczonego, który nie pomniejszy VAT należnego, od faktur dokumentujących wydatki na cele związane z reprezentacją?

2008.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1468/08-2/KR
     ∟Czy ponosząc wydatki na nabycie towarów i usług, które nie mogą być w wartości netto bez podatku VAT zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, w szczególności ponosząc koszty na cele reprezentacji, Bankowi przysługuje uprawnienie do zaliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tego rodzaju towarów i usług do kosztów uzyskania przychodów, jeżeli nie przysługuje mu uprawnienie do pomniejszenia podatku VAT należnego o ten podatek naliczony?

2008.12.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1466/08-2/KR
     ∟Czy w świetle obowiązujących przepisów, a w szczególności art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a ustawy o PDOP, Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów podatek naliczony od towarów i usług nabytych dla celów reprezentacji?

2008.12.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1465/08-2/KR
     ∟Nie jest kosztem uzyskania przychodu wydatek na reprezentację w kwocie netto, natomiast podatek VAT naliczony w kwocie, której nie przysługuje podatnikowi obniżenie kwoty lub zwrot różnicy podatku VAT stanowi koszt uzyskania przychodu jeżeli wydatek związany jest z reprezentacją firmy.

2008.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-730/08-2/RP
     ∟Czy koszty związane ze sponsorowaniem festynu są kosztami uzyskania przychodu?

2008.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1267/08-2/KK
     ∟ W jaki sposób rozliczać podatek VAT (podatek naliczony/należny) od przekazywanych materiałów reklamowych odbiorcom hurtowym/ odbiorcom indywidualnym? Przy czym należy zaznaczyć, iż przedmiotem zapytania jest przekazywanie materiałów reklamowych nie spełniających przesłanek wynikających z art. 7 ust 3 ustawy o podatku od towarów i usług?

2008.07.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-803/08-3/ECH
     ∟Czy podatek VAT, naliczony od wydatków ponoszonych na usługi noclegowe i gastronomiczne, a także związany z zakupem towarów i usług przeznaczonych na cele reprezentacji (w przypadku uznania, że Wnioskodawca nie ma możliwości odliczenia podatku naliczonego) jest kosztem uzyskania przychodu?

2008.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-126/07-4/GJ
     ∟Prawo zaliczenia podatku naliczonego do kosztów uzyskania przychodów dotyczy zarówno wydatku, który stanowi koszt uzyskania przychodów jak i wydatku, który kwalifikowany jest jako nie stanowiący kosztu uzyskania przychodów. Decydujące znaczenie będzie miał cel poniesienia wydatku. Koszty związane z reprezentacją ponoszone przez podatnika są co do zasady ponoszone w celu uzyskania lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów. Zatem podatek naliczony w tej części, w której zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług podatnikowi nie przysługuje obniżenie kwoty podatku od towarów i usług przy wydatkach związanych z reprezentacją jest kosztem podatkowym.

2007.09.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-85/07/JPI
     ∟Czy przekazanie gadżetów reklamowych z logo firmy takich jak: kurtki, czapki, bluzy, ubrania robocze, portfele, kalendarze, zewnętrzne nośniki pamięci komputerowej, kosmetyczki, parasole, ręczniki, torby, podkładki na biurko kontrehentom Spółki, ich klientom, wykonawcom robót budowlanych i architektom podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?Czy przekazanie przez Spółkę:- klientom Spółki gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową Spółki,- klientom Spółki ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktach,- klientom Spółki plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych oznaczonych logo Spółki,- nagród dla swoich klientów, przekazywanych w ramach programu lojalnościowego za nabycie produktów oferowany...

2007.09.14 - Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto - EDB/415-26/07
     ∟Czy do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług marketingowych i reklamowych można zaliczyć zakup artykułów spożywczych i napojów, alkoholu, usług gastronomicznych, usług cateringowych, usług noclegowych, usług parkingowych, gadżetów reklamowych oraz akcesoriów niezbędnych do przygotowania ?imprez handlowych. Tożsamy z 160763Rozbieżny zUrząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim z dnia 15.05.2007r. sygn. US.I/1-415/8/2007

2007.08.22 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-65/07/RT
     ∟Czy z tytułu nieodpłatnego przekazania kontrahentom gadżetów opatrzonych logo firmy, powstaje obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług, jeśli tak to jaki jest momentu powstania obowiązku podatkowego od w/w czynności, podstawa opodatkowania oraz wysokości opodatkowania podatkiem od towarów i usług.

2007.08.02 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD-2/443-122-37/07
     ∟Czy przekazując pracownikom do użytku koszule lub bluzki z logo firmy nie musi naliczać podatku VAT.

2007.05.25 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZDD/423/16/HL/2007
     ∟Czy w sytuacji opisanej w stanie faktycznym zakup usług gastronomicznych oraz artykułów spożywczych stanowi koszt uzyskania przychodu z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług marketingowych?

2006.11.24 - Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim - US I/1-415/18/2006
     ∟Czy zakup usług gastronomicznych mieści się w zakresie wydatków na cele reprezentacji i reklamy i czy mogą być one zaliczone w ciężar kosztów uzyskania przychodów w ramach limitu 0,25% przychodów ?

2006.08.04 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-34-1-GK/06
     ∟Czy Spółce przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego przy nabyciu towarów będacych przedmiotem przekazania w celach reprezentacji i reklamy w przypadku, gdy wydatki na nabycie tych towarów nie mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych w związku z przekroczeniem limitu wydatków na reklamę niepubliczną?

2006.07.28 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-33-1-GK/06
     ∟Spółka zadała pytanie, czy czynności przekazania towarów na cele reprezentaci i reklamy, wykonane w miesiącu styczniu 2006 r. i w miesiącach następnych, podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług i czy Spółce przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego przy nabyciu towarów będących przedmiotem ww. czynności.

2006.03.07 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-11/06/GZ
     ∟Czy przedstawione przez Podatnika stanowisko w sprawie zaliczenia wydatków z tytułu reklamy publicznej i niepublicznej do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia jest prawidłowe ?

2005.12.16 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-157-1-GK/05
     ∟Czy w przypadku gdy koszty prezentów (akcji promocyjnej) przekraczają w danym roku podatkowym limit, o o którym w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r . Nr 54, poz. 654 ze zm.), Spółka ma prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego (także w części przekraczającej ww. limit.).

2005.11.07 - Urząd Skarbowy w Nowym Targu - PP/443/43/Int-75/05
     ∟Czy podatnik ma prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie towarów, które następnie przekazywane są nieodpłatnie klientom apteki?

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj