Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: bonus

 

bonus 1115 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

2016.03.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - 1061-IPTPB3.4511.48.2016.1.PM
     ∟W zakresie momentu dokonania korekty kosztów uzyskania przychodów w związku z otrzymaniem bonusowych faktur korygujących

2016.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-651/15/MK
     ∟W jakim momencie nastąpi obowiązek podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych?

2016.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-1143/15/KM
     ∟Interpretacja przepisów prawa podatkowego dotycząca podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług.

2016.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-994/15-2/ISZ
     ∟Przyznana Opłata za utrzymanie współpracy jest wynagrodzeniem za świadczoną usługę na rzecz Spółki. W ramach zawartego pomiędzy stronami stosunku prawnego dochodzi do wymiany świadczeń wzajemnych. Partner wykonuje na rzecz Wnioskodawcy zobowiązanie dotrzymania warunków umowy franschisingowej przez zakładany okres na jaki umowa jest podpisana. Otrzymana zapłata w postaci Opłaty za utrzymanie współpracy, pomimo że jest płatna „z góry”, to jest ona konsekwencją wykonania tego świadczenia. Wynagrodzenie w tym przypadku jest należne za wykonanie tego świadczenia. W konsekwencji, w świetle przestawionych okoliczności sprawy zachowanie Partnera, zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy, należy uznać za usługę świadczoną odpłatnie, podlegającą opodatkowaniu na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy.

2015.12.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-411/15-5/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych z tytułu „rabatu centralnego” – jest nieprawidłowe oraz momentu korekty przychodu z ww. tytułu.

2015.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4510-106/15/ESZ
     ∟w zakresie możliwości zwolnienia od opodatkowania bezzwrotnych środków finansowych otrzymanych w ramach Funduszu Prewencyjnego ubezpieczyciela

2015.11.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-646/15-2/AS
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku obniżenia kwoty podatku VAT naliczonego w związku z otrzymaniem rabatu od spółki wiodącej.

2015.10.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4510-48/15/DW
     ∟w zakresie ustalenia wysokości kosztów nabycia udziałów w spółce kapitałowej w przypadku ich dobrowolnego umorzenia

2015.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4510-27/15/DW
     ∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu prowadzonej działalności gospodarczej wskazanych we wniosku wydatków na rzecz osób zajmujących w spółce kluczowe stanowiska kierownicze

2015.09.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-321/15-3/AO
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości oraz momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kwoty bonusu - rabatu pośredniego.

2015.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-538/15/LSz
     ∟Dotyczy ustalenia podstawy opodatkowania w podatku VAT udzielanych aptekom rabatów pośrednich oraz sposobu i terminu ich dokumentowania.

2015.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB6/4510-130/15-4/TO
     ∟1. Czy w powyższym stanie faktycznym, rabaty pośrednie udzielane przez Spółkę Dealerom, stanowią opusty i obniżki cen w formie rabatów, o których mowa w art. 29a ust. 10 pkt 1 Ustawy o VAT, w związku z których udzieleniem, Spółka jest uprawniona do obniżenia podstawy opodatkowania dla celów podatku VAT o wartość tych rabatów? 2. Czy właściwym sposobem udokumentowania rabatów pośrednich udzielonych Dealerom, o których mowa w powyższym stanie faktycznym, będzie wystawienie przez Spółkę noty księgowej (uznaniowej) na rzecz danego Dealera, zawierającej odpowiednie elementy dokumentu księgowego w myśl Ustawy o rachunkowości? 3. W przypadku udzielenia odpowiedzi twierdzącej w odniesieniu do pytania nr 1 i 2 powyżej, czy Spółka będzie uprawniona do obniżenia podstawy opodatkowania dla potrzeb VAT za okres rozliczeniowy, w którym rabat został faktycznie udzielony danemu Dealerowi, również w sytuacji, gdy nota księgowa dokumentująca udzielenie rabatu zostanie wystawiona w innym okresie rozliczeniowym? 4. Czy prawidłowym jest stanowisko Spółki, iż rabaty pośrednie udzielane przez Spółkę stanowić będą dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych koszty uzyskania przychodów? 5. W przypadku udzielenia odpowiedzi pozytywnej na pytanie nr 5, w którym momencie bonus (rabat pośredni) uznawać należy za koszt poniesiony, zaliczany do podatkowych kosztów uzyskania przychodów?

2015.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-172/15-4/MJ
     ∟opodatkowanie podatkiem od towarów i usług otrzymanego pieniężnego „bonusu”

2015.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB6/4510-129/15-2/TO
     ∟W którym momencie Spółka powinna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów zwrócone dostawcom bonusy/premie?

2015.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-286/15/MJ
     ∟W przypadku otrzymania faktur korygujących związanych z otrzymanymi „bonusami ilościowymi” od dostawców, Spółka winna pomniejszyć k.u.p. z tego tytułu w okresach, w których rozliczyła faktury pierwotne

2015.08.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-548/15-3/AK
     ∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na z tytułu świadczenia usług reklamowych i marketingowych (premie pieniężne, rabaty pośrednie)

2015.07.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB6/4510-78/15-4/AK
     ∟moment pomniejszenia przychodu podatkowego o rabat potransakcyjny

2015.07.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-343/15-2/MK
     ∟Czy otrzymanie przez Spółkę faktury korygującej dokumentującej przyznane Rabaty po upływie terminu do zapłaty zaliczki na podatek dochodowy od osób prawnych za okres, którego Rabat dotyczy ma wpływ na wysokość uiszczonej zaliczki?

2015.06.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-207/15-2/AS
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku dokonania korekty podatku naliczonego przy nabyciu towarów.

2015.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-230/15-2/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie wyłączenia z podstawy opodatkowania udzielonych przez Wnioskodawcę bonusów.

2015.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/4512-94/15/AT
     ∟Wystawienie zbiorczych faktur korygujących na okoliczność wypłaty na rzecz kontrahentów zaliczek.

2015.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-195/15/MN
     ∟Prawidłowość wystawiania faktury korygującej dokumentującej udzielony rabat dotyczący wszystkich dostaw w danym okresie oraz prawa do pomniejszenia kwoty podatku należnego.

2015.04.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-64/15-2/BS
     ∟Dot. dokumentowania Bonusów przyznawanych i wypłacanych Aptekom/Pośrednikom i podmiotom reprezentującym Apteki.

2015.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1534/14/IZ
     ∟W którym momencie Spółka winna zmniejszyć przychód podatkowy w sytuacji, gdy zwrot, przecena towarów następuje po zakończeniu roku podatkowego, w którym miała miejsce dostawa towarów? W którym momencie Spółka winna zmniejszyć przychód podatkowy z tytułu wystawienia zbiorczej faktury korygującej z tytułu udzielenia rabatu rocznego, który uwzględnia także korekty faktur wystawione w okresie rozliczeniowym, dotyczące sytuacji, gdy zwrot, przecena towarów następuje po zakończeniu roku podatkowego, w którym miała miejsce dostawa towarów?

2015.03.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-973/14-5/MK
     ∟5) W przypadku pozytywnej odpowiedzi na Pytanie 1), tj. uznania, że po stronie Uczestników oraz Dyrektora powstają przychody (dochody) kwalifikowane jako przychody (dochody) z kapitałów pieniężnych (o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 7 oraz art. 17 ustawy o PIT), a w konsekwencji stwierdzeniu, że dotychczasowe podejście Spółki w zakresie traktowania dla celów PIT wypłacanych Bonusów na podstawie Pierwszego Programu oraz Premii na podstawie Drugiego Programu było nieprawidłowe, to czy Spółka jest zobowiązana do złożenia korekt deklaracji PIT-4R i informacji PIT-11 oraz skorygowania rozliczeń podatkowych związanych z wypłaconymi w przeszłości Bonusami oraz Premiami? 6) W przypadku pozytywnej odpowiedzi na pytanie 5), to jest uznania, że Spółka powinna dokonać korekt deklaracji PIT-4R, informacji PIT-11 oraz rozliczeń podatkowych związanych z Bonusami oraz Premiami, to czy Spółka jest uprawniona do wystąpienia z wnioskiem o stwierdzenie i zwrot nadpłaty? 7) W przypadku negatywnej odpowiedzi na pytanie 6), to jest uznaniu, że Spółka nie jest uprawniona do wystąpienia z wnioskiem o stwierdzenie i zwrot nadpłaty, to czy z takimi wnioskami mogą wystąpić Uczestnicy oraz Dyrektor?

2015.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-76/15-2/MW
     ∟1. W jaki sposób Wnioskodawca powinien dokumentować Bonusy przyznawane i wypłacane Aptekom/Pośrednikom i podmiotom reprezentującym Apteki? 2. Czy Bonusy wypłacane Aptekom/Pośrednikom i podmiotom reprezentującym Apteki stanowią koszty uzyskania przychodów inne niż bezpośrednio związane z przychodami, potrącalne w dacie ich poniesienia, tj. w dacie ujęcia (zaksięgowania) tych wydatków w księgach rachunkowych Wnioskodawcy jako koszt?

2015.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1117/14-2/NS
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie wystawiania zbiorczych faktur korygujących dokumentujących udzielone rabaty.

2015.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1231a/14/MR
     ∟Czy w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jeżeli w roku podatkowym 2014 doszło do wniesienia do spółki komandytowej przedsiębiorstwa jednego ze wspólników, to w razie późniejszego (31 grudnia 2014 r.) udzielenia przez spółkę komandytową rabatu (zmniejszenie ceny sprzedaży) dotyczącego towaru sprzedanego w okresie od lipca do września 2014 r. przez tego wspólnika w ramach owego przedsiębiorstwa, wszyscy wspólnicy tej spółki komandytowej powinni skorygować o wspomniany rabat swoje przychody osiągnięte w ramach spółki w tym roku podatkowym, proporcjonalnie do swego udziału w tej spółce?

2015.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1064/14-4/MW
     ∟1. Czy koszty, które Spółka będzie ponosić w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego, tj. wartość pełnowartościowych produktów, które będą wydawane przez Spółkę Klientom Pośrednim w zamian za wyroby bliskie przeterminowania, przeterminowane lub nienadające się do dalszej sprzedaży na skutek innych przyczyn (np. uszkodzenia) wraz z ewentualnymi kosztami zwiezienia z rynku i fizycznej likwidacji ww. wyrobów (wydatki związane z Wymianami/Przecenami Niepełnowartościowych Produktów) będą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP? 2. W przypadku uznania, że wydatki związane z Wymianami/Przecenami Niepełnowartościowych Produktów będą stanowić koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych? 3. Czy koszty, które Spółka będzie ponosić w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego, tj. wartość produktów, które będą przekazywane przez Spółkę Klientom Pośrednim jako bonus w zamian za zrealizowanie przez nich odpowiednich zakupów w transakcjach z określoną/określonymi hurtowniami (wydatki związane z udzieleniem Bonusów Promocyjno-Reklamowych) będą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP? 4. W przypadku uznania, że wydatki związane z udzieleniem Bonusów Promocyjno-Reklamowych będą stanowić koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych? 5. Czy koszty, które Spółka będzie ponosić w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego, tj. wartość produktów, które będą przekazywane przez Wnioskodawcę Klientom Pośrednim w celu przeprowadzenia demonstracji (np. prezentacja nowości w ofercie Spółki; wydatki związane z Przekazaniem Próbek) będą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP? 6. W przypadku uznania, że wydatki związane z Przekazaniem Próbek będą stanowić koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych? 7. Czy Wydatki na Usługi Gastronomiczne, które Wnioskodawca będzie ponosić w związku z organizacją spotkań biznesowych, o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego, będą stanowić dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP? 8. W przypadku uznania, że Wydatki na Usługi Gastronomiczne będą stanowić koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?

2015.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1063/14-4/MW
     ∟1. Czy koszty ponoszone przez Spółkę w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie stanu faktycznego, tj. wartość pełnowartościowych produktów wydawanych przez Spółkę Klientom Pośrednim w zamian za wyroby bliskie przeterminowania, przeterminowane lub nienadające się do dalszej sprzedaży na skutek innych przyczyn (np. uszkodzenia) wraz z ewentualnymi kosztami zwiezienia z rynku i fizycznej likwidacji ww. wyrobów (wydatki związane z Wymianami/Przecenami Niepełnowartościowych Produktów) stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP? 2. W przypadku uznania, że wydatki związane z Wymianami/Przecenami Niepełnowartościowych Produktów stanowią koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych? 3. Czy koszty ponoszone przez Spółkę w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie stanu faktycznego, tj. wartość produktów przekazywanych przez Spółkę Klientom Pośrednim jako bonus w zamian za zrealizowanie przez nich odpowiednich zakupów w transakcjach z określoną/określonymi hurtowniami (wydatki związane z udzieleniem Bonusów Promocyjno-Reklamowych) stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP? 4. W przypadku uznania, że wydatki związane z udzieleniem Bonusów Promocyjno-Reklamowych stanowią koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych? 5. Czy koszty ponoszone przez Spółkę w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie stanu faktycznego, tj. wartość produktów przekazanych przez Wnioskodawcę Klientom Pośrednim w celu przeprowadzenia demonstracji (np. prezentacja nowości w ofercie Spółki; wydatki związane z Przekazaniem Próbek) stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP? 6. W przypadku uznania, że wydatki związane z Przekazaniem Próbek stanowią koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych? 7. Czy Wydatki na Usługi Gastronomiczne, ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacją spotkań biznesowych, o których mowa w opisie stanu faktycznego, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP? 8. W przypadku uznania, że Wydatki na Usługi Gastronomiczne stanowią koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj