Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: limit

 

limit 2039 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

2020.07.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.393.2020.2.MAP
     ∟opodatkowanie uzyskiwanych przychodów

2020.07.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4011.422.2020.2.KP
     ∟Skutki podatkowe zawarcia umowy cesji leasingu operacyjnego.

2020.07.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.210.2020.1.AW
     ∟Spółka, której jedynym udziałowcem jest Przedsiębiorstwo Państwowe, nie jest powiązana wyłącznie ze Skarbem Państwa, podobnie jak pozostałe spółki, których udziałowcem jest Przedsiębiorstwo Państwowe lub Wojewoda. Stąd do Wnioskodawcy nie będzie miał zastosowania art. 11n pkt 5 updop wyłączający obowiązek sporządzania dokumentacji lokalnej cen transferowych.

2020.07.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.123.2020.1.AM
     ∟Możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wypłacanych na rzecz pracowników diet, których wysokość będzie indywidualnie ustalana z pracownikiem w oparciu o zawartą umowę o pracę.

2020.07.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.145.2020.2.KS
     ∟skutki podatkowe utraty przez spółkę statusu małego przedsiębiorcy

2020.07.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.134.2020.2.AT
     ∟w zakresie możliwości zastosowania 9% stawki podatkowej do opodatkowania przychodów uzyskanych w 2020 r. przekraczających kwotę 6 284 000 zł brutto.

2020.06.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-3.4012.349.2020.1.KS
     ∟Możliwość korzystania ze zwolnienia z podatku VAT na podstawie art. 113 ustawy o VAT (wliczanie do limitu sprzedaży, o której mowa w art. 113, wartości dostawy mediów do lokali mieszkalnych).

2020.06.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.99.2020.1.PP/AS
     ∟Brak zastosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w odniesieniu do kosztów Opłat licencyjnych za Znak towarowy ponoszonych przez Spółkę na rzecz Licencjodawcy, w związku z zastosowaniem art. 15e ust. 11 pkt 1 ww. ustawy

2020.06.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.149.2020.2.AW
     ∟Ustalenie, czy -wartość nominalną bonów pieniężnych oraz transakcje kupna-sprzedaży dokonywane w trakcie roku obrotowego Bank powinien brać pod uwagę przy określeniu, czy posiada status „małego podatnika”, -przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” powinny być brane pod uwagę przychody z otrzymanego dyskonta od tych bonów, które stanowią przychód z tytułu odsetek zgodnie z art. 43 ust. 2 ustawy o rachunkowości, -Bank przy ustalaniu wartości przychodów ze sprzedaży w kontekście „małego podatnika” powinien brać pod uwagę przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości, -przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank posiadał w roku 2017 i 2018 status „małego podatnika” i w konsekwencji powinien zastosować stawkę podatku w wysokości 15%, -przepisy ustawy PDOP w szczególności art. 19 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 4a pkt 10 należy interpretować w ten sposób, że Bank posiadał w roku 2019 status „małego podatnika” i w konsekwencji winien zastosować stawkę podatku 9%, -Bank powinien wykonać korektę deklaracji CIT-8 za 2019 r. i obliczyć podatek dochodowy od osób prawnych w wysokości 9%.

2020.06.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4011.281.2020.1.WS
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie 50% kosztów uzyskania przychodów.

2020.06.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.101.2020.1.AP
     ∟- Czy w przedstawionym stanie faktycznym i opisie zdarzenia przyszłego, Spółka jest i będzie obowiązania jako płatnik pobrać zryczałtowany podatek dochodowy (podatek u źródła) z tytułu płatności realizowanych za Usługi (Płatności) zgodnie z art. 26 ust. 1 w zw. z art. 21 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 2a ustawy o CIT?

2020.06.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.103.2020.1.APO
     ∟- Czy w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 15 listopada 2017 r. Spółka była uprawniona do stosowania zwolnienia z PDOP według zasad wynikających z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP (dostępna pula pomocy publicznej ustalana jako iloczyn wydatków kwalifikowanych i wskaźnika intensywności pomocy publicznej), w związku z działalnością prowadzoną na podstawie Zezwolenia I? - Czy zwolnieniu z PDOP powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystany został limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej tj. Zezwolenia I, a po jego wyczerpaniu lub wygaśnięciu wykorzystane zostały/zostaną limity dostępne w ramach zezwoleń wydanych chronologicznie, tj. Zezwolenia II, a następnie Zezwolenia III i w dalszej kolejności Zezwolenia IV, przy czym, Spółka była i będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji rachunkowej dla działalności podlegającej zwolnieniu z PDOP tj. wspólnej dla wszystkich Zezwoleń? - Czy prawidłowa jest metodologia ustalania dostępnej na dzień 1 stycznia 2011 r. puli pomocy publicznej w ramach zwolnienia z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, tj. poprzez ustalenie jej z uwzględnieniem kosztów kwalifikowanych poniesionych w ramach spełniania warunków wynikających z Zezwolenia I i wskaźnika intensywności pomocy publicznej, a następnie pula ta powinna być pomniejszona o wartość pomocy publicznej (zwolnienia z PDOP) wykorzystanej przez Spółkę do końca 2010 r. w ramach tzw. nielimitowanej pomocy publicznej? - Czy od 1 stycznia 2011 r. zwolnieniem z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, powinien być objęty dochód ustalony łącznie dla całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie wszystkich posiadanych przez Spółkę Zezwoleń, aż do wysokości ograniczeń wynikających z tych Zezwoleń, bez konieczności przyporządkowywania poszczególnych limitów pomocy publicznej do poszczególnych inwestycji określonych w kolejno wydawanych Zezwoleniach?

2020.06.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.97.2020.2.PP/RK
     ∟brak zastosowania art. 15e ust. 1 ustawy o CIT w związku z art. 15e ust. 11 pkt 1 ww. ustawy w odniesieniu do kosztów nabywanej licencji na korzystanie z Marketingowego Know-how.

2020.05.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - ILPP2-3/4512-2-3/16-10/AS
     ∟Obowiązek rejestracji Wspólnoty Mieszkaniowej jako czynnego podatnika podatku od towarów i usług.

2020.05.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPP1/4512-1-258/16/20-S/NK
     ∟Obowiązek rejestracji Wspólnoty jako czynnego podatnika podatku od towarów i usług.

2020.05.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.123.2020.1.BM
     ∟1. Czy przy kalkulacji wysokości przysługującego Wnioskodawcy zwolnienia od podatku dochodowego, o którym mowa wart. 17 ust. 1 pkt 34a UPDOP, w ramach uzyskanej DoW, Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia WNI, cenę Nabycia samochodów ciężarowych w sytuacji, w której ww. samochody wykorzystywane byłyby wyłącznie do transportu wyrobów powstałych w wyniku działalności gospodarczej prowadzonej w ramach DoW (przy założeniu spełnienia kryteriów określonych w § 8 rozporządzenia WNI, związanych z uznaniem danych kosztów za wydatki kwalifikowane)? 2. Czy przy kalkulacji wysokości przysługującego Wnioskodawcy zwolnienia od podatku dochodowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a UPDOP, w ramach uzyskanej DoW, Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia WNI, cenę Nabycia samochodów ciężarowych w sytuacji, w której ww. samochody poza wykorzystywaniem w działalności gospodarczej prowadzonej w ramach DoW byłby wykorzystywane w nieznacznej (uzasadnionej ekonomicznie) części również do transportu towarów handlowych w związku z pozostałą działalnością Spółki (przy założeniu spełnienia kryteriów określonych w § 8 Rozporządzenia WNI, związanych z uznaniem danych kosztów za wydatki kwalifikowane)?

2020.05.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.163.2020.3.KK
     ∟Prawo do skorzystania ze zwolnienia od VAT na podstawie art. 113 ustawy.

2020.05.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4011.224.2020.1.WS
     ∟Zmiana harmonogramu spłat w umowie leasingowej, sposób rozliczenia raty czynszu.

2020.05.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.73.2020.1.PP/AM
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków z tytułu nabycia Usług IT (w części przypadającej Wnioskodawcy proporcjonalnie do jego prawa do udziału w zysku spółki komandytowej) – art. 15e

2020.05.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.72.2020.1.AS/AM
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków z tytułu nabycia Usług IT (w części przypadającej Wnioskodawcy proporcjonalnie do jego prawa do udziału w zysku spółki komandytowej) – art. 15e

2020.05.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.237.2020.1.DJD
     ∟Metoda rozliczania różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.230.2020.1.MM
     ∟Metoda rozliczania różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.229.2020.1.MM
     ∟Metoda rozliczania różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.225.2020.1.DJD
     ∟Metoda rozliczania różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.73.2020.1.MAZ
     ∟Możliwość korzystania przez Wnioskodawcę ze zwolnienia od akcyzy piwa, produkowanego w ilości do 200 000 hl w roku kalendarzowym, w przypadku zlecenia innemu podmiotowi usługowego rozlewu piwa.

2020.05.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.61.2020.1.PB
     ∟w zakresie konieczności stosowania przez Wnioskodawcę ograniczenia, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 49a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w związku z zawarciem wskazanej we wniosku umowy leasingu samochodu osobowego.

2020.05.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.162.2020.1.NL
     ∟ustalenie, czy wydatki z tytułu przejazdu przez most, ponoszone przez pracowników Wnioskodawcy w ramach wykonywanej podróży służbowej (…) można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów (w tej części, w której wydatki na przejazd przez most nie podlegają wyłączeniu z kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 51 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych)

2020.05.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.113.2020.1.NL
     ∟ustalenie, czy wydatki z tytułu przeprawy promowej, ponoszone przez pracowników Wnioskodawcy w ramach wykonywanej podróży służbowej można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów (w tej części, w której wydatki na przeprawę promową nie podlegają wyłączeniu z kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 51 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych)

2020.05.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.113.2020.2.KK
     ∟W zakresie braku uznania Wnioskodawcy za podatnika podatku VAT, z tytułu sprzedaży działek otrzymanych w spadku

2020.05.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.117.2020.1.AK
     ∟Możliwości opodatkowania preferencyjną stawką podatkową dochodu osiągniętego w 2019 r.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj