Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: limit

 

limit 2039 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

2020.05.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-2.4011.351.2020.1.JM
     ∟Zasady rozliczania działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej.

2020.05.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-2.4011.181.2020.1.JM
     ∟Różnice kursowe.

2020.05.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.121.2020.1.ANK
     ∟Czy przez podmiot, który „nie poniósł straty podatkowej” w roku podatkowym należy rozumieć podmiot, który nie poniósł takiej straty z tego źródła przychodów, w ramach którego opodatkowane są transakcje dokonywane przez ten podmiot.

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.405.2020.MS
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.404.2020.MS
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.403.2020.MS
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.402.2020.MS
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.399.2020.1.JŚ
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.398.2020.1.JŚ
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.229.2020.MS
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.228.2020.MS
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.227.2020.MS
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.226.2020.MS
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.225.2020.1.JŚ
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.224.2020.1.JŚ
     ∟rozliczanie różnic kursowych w działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie i w formie spółki osobowej

2020.05.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.137.2020.1.MBD
     ∟w zakresie ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym dochód z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE i objętej Zezwoleniami, rozliczany będzie w ten sposób, że w pierwszej kolejności zostanie wykorzystany limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia I (wydanego najwcześniej), natomiast po jego spożytkowaniu wyczerpywane będą kolejno limity posiadane w ramach Zezwolenia II, Zezwolenia III oraz Zezwolenia IV (chronologicznie wydanych później).

2020.04.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.38.2020.1.PC
     ∟1. Czy Wnioskodawca może odliczyć w ramach ulgi badawczo - rozwojowej za rok podatkowy 2018 koszty kwalifikowane, które zostały uwzględnione w kalkulacji dochodu za rok podatkowy 2018 osiągniętego z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie Zezwolenia, który nie został zwolniony z podatku na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT z uwagi na wyczerpanie limitu zwolnienia z CIT w ramach Zezwolenia? 2. Czy Wnioskodawca będzie mógł odliczyć w ramach ulgi badawczo - rozwojowej koszty kwalifikowane, które zostaną uwzględnione w kalkulacji dochodu osiągniętego z działalności gospodarczej określonej w Decyzji prowadzonej na terenie wskazanym w Decyzji, który nie zostanie zwolniony z podatku na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT z uwagi na wyczerpanie limitu zwolnienia z CIT w ramach Decyzji? 3. Jak ustalić wartość koszów kwalifikowanych podlegających odliczeniu w ramach ulgi badawczo-rozwodowej stanowiących koszt uzyskania przychodów z działalności prowadzonej na podstawie Zezwolenia/Decyzji, składających się na dochód podlegający opodatkowaniu z uwagi na wyczerpanie limitu dostępnej pomocy publicznej wynikającego z zezwolenia lub Decyzji?

2020.04.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.83.2020.1.PC
     ∟Czy w sytuacji, gdy w trakcie roku podatkowego nastąpi przekroczenie dostępnego limitu pomocy publicznej w formie zwolnienia z PDOP, Spółka będzie zobowiązana do kalkulacji i wpłaty miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy z działalności określonej w Zezwoleniu, prowadzonej na terenie SSE?

2020.04.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-2.4012.95.2020.4.WN
     ∟Możliwość skorzystania ze zwolnienia podmiotowego VAT.

2020.04.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-1.4011.51.2020.2.AMN
     ∟Zwolnienie z opodatkowania świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

2020.04.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.74.2020.1.MS
     ∟Czy przez pojęcie „transakcji”, o której mowa w treści art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1292 ze zm., dalej: „Prawo przedsiębiorców”) w kontekście rozważanego modelu współpracy, należy rozumieć wartość pojedynczej faktury, a tym samym w sytuacji gdy wartość tej faktury nie będzie przekraczać 15 000 zł brutto, Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu zapłatę za tę fakturę, dokonaną przelewem na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podatników, o którym w art. 96b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług?

2020.04.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.73.2020.1.BD
     ∟Czy przez pojęcie „transakcji”, o której mowa w treści art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców, w kontekście opisanego modelu współpracy, należy rozumieć wartość pojedynczej faktury, a tym samym w sytuacji gdy wartość tej faktury nie będzie przekraczać 15 000 zł brutto, Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu zapłatę za tę fakturę, dokonaną przelewem na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podatników, o którym w art. 96b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług?

2020.04.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.71.2020.2.DP
     ∟Czy przez pojęcie „transakcji”, o której mowa w treści art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1292 ze zm., dalej: „Prawo przedsiębiorców”) w kontekście rozważanego modelu współpracy, należy rozumieć wartość pojedynczej faktury, a tym samym w sytuacji gdy wartość tej faktury nie będzie przekraczać 15.000 zł brutto, Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu zapłatę za tę fakturę, dokonaną przelewem na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podatników, o którym w art. 96b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług?

2020.04.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.152.2020.2.MD
     ∟działy specjalne produkcji rolnej

2020.04.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.151.2020.2.MD
     ∟działy specjalne produkcji rolnej

2020.04.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.149.2020.2.AP
     ∟działy specjalne produkcji rolnej

2020.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-176/16/20-S/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie obowiązku prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnej dla działalności opodatkowanej i działalności zwolnionej oraz obowiązku dyskontowania uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie dwóch zezwoleń) najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia I, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia I limitu pomocy publicznej, na dzień wydania Zezwolenia II.

2020.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.59.2020.1.NL
     ∟ustalenie, czy ustalenia, czy limit określony w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, oblicza się jako sumę: (i) 3.000.000 zł i (ii) 5% kwoty odpowiadającej nadwyżce sumy przychodów ze wszystkich źródeł przychodów pomniejszoną o przychody z tytułu odsetek nad sumą kosztów uzyskania przychodów pomniejszonych o wartość zaliczonych w roku podatkowym do kosztów uzyskania przychodów odpisów amortyzacyjnych, o których mowa w art. 16a-16m ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i odsetek

2020.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.57.2020.1.DP
     ∟czy limit określony w art. 15e ust. 1 ustawy o CIT, oblicza się jako sumę: (i) 3.000.000 zł i (ii) 5% kwoty odpowiadającej nadwyżce sumy przychodów ze wszystkich źródeł przychodów pomniejszoną o przychody z tytułu odsetek nad sumą kosztów uzyskania przychodów pomniejszonych o wartość zaliczonych w roku podatkowym do kosztów uzyskania przychodów odpisów amortyzacyjnych, o których mowa w art. 16a-16m ustawy o CIT i odsetek

2020.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.38.2020.2.AK
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko, zgodnie z którym ograniczenia w zaliczaniu poszczególnych kosztów do kosztów uzyskania przychodu wynikające z art. 15c i 15e updop - nie mają zastosowania do kosztów działalności zwolnionej od pdop? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko, zgodnie z którym, w przypadku kosztów związanych zarówno z działalnością opodatkowaną, jak i działalnością zwolnioną z opodatkowania, Spółka powinna stosować wyłączenia z art. 15c i 15e updop, jedynie w odniesieniu do tej części kosztów, która jest alokowana do działalności opodatkowanej, w tym na podstawie klucza alokacji wynikającego z art. 15 ust. 2 i 2a ww. ustawy?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj