Interpretacje do przepisu
art. 2 pkt 25a ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


25/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 2 pkt 25a ustawy o podatku od towarów i usług

1

2019.07.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.122.2019.1.PK
     ∟Opodatkowanie sprzedaży kodów doładowujących GSM, pośrednictwa zakresie dostarczenia kodów DEI oraz opodatkowania czynność pobrania i przekazania kwot uzyskanych z tytułu sprzedaży kodów DEI.

2019.03.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.49.2019.1.MT
     ∟zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej

2019.03.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.97.2019.1.KP
     ∟braku obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących w przypadku świadczenia kompleksowej usługi telekomunikacyjnej

2018.09.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.415.2018.1.SM
     ∟Brak obowiązku rejestracji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kasy rejestrującej dla sprzedaży usług telewizyjnych z dekoderem.

2018.08.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.351.2018.1.MT
     ∟obowiązek prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących w przypadku świadczenia kompleksowej usługi telekomunikacyjnej

2018.08.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-2.4012.481.2018.1.AW
     ∟Miejsce świadczenia i opodatkowania usług telekomunikacyjnych oraz brak możliwości stosowania procedury szczególnej rozliczania VAT z tytułu wykonania tych usług

2018.06.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.163.2018.2.ISZ
     ∟w zakresie obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej dokonywanej sprzedaży elementów kompleksowej usługi telekomunikacyjnej

2018.03.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.120.2018.1.MT
     ∟W zakresie zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej.

2017.08.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-1.4012.331.2017.1.AJ
     ∟Interpretacja indywidualna dotycząca podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej oraz obowiązków rejestracyjnych w związku ze świadczeniem usług elektronicznych na rzecz kontrahentów z całego świata.

2017.06.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.1.2017.3.PK
     ∟Sprzedaż kodów doładowujących

2017.06.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.128.2017.1.ISK
     ∟Przyjęty przez Wnioskodawcę sposób ewidencji sprzedaży usług elektronicznych (Cyfrowej Dystrybucji Gier i Cyfrowej Dystrybucji Treści) dokonywanej na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej posiadających miejsce zamieszkania na terytorium kraju spełnia przesłanki umożliwiające zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania za pomocą kas rejestrujących wynikające z § 2 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia w powiązaniu z poz. 39 ww. załącznika do rozporządzenia.

2017.04.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 1462-IPPP2.4512.145.2017.1.MT
     ∟W przypadku świadczenia przez Wnioskodawcę usług polegających na udostępnianiu Portalu osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej oraz rolnikom ryczałtowym, w sytuacji gdy cała należność za te usługi za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej będzie wpływać na rachunek bankowy Wnioskodawcy oraz jeżeli z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie będzie wynikać, jakiej konkretnie czynności dotyczyła, Wnioskodawca będzie miał prawo do zastosowania zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania obrotu i kwot podatku należnego do 31 grudnia 2017 r., na mocy § 2 ust. 1 w zw. z poz. 39 załącznika do rozporządzenia.

2016.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPP4.4512.81.2016.2.PK
     ∟Rozliczenie i dokumentowania działalności w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych

2016.10.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - 1462-IPPP3.4512.688.2016.1.RD
     ∟W zakresie miejsca świadczenia i opodatkowania usługi telekomunikacyjnej oraz prawa do odliczenia.

2016.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-379/16-1/AZb
     ∟uznanie nabywanych od operatora elektronicznych kodów doładowujących za nabycie usługi telekomunikacyjnej oraz odsprzedaży elektronicznych kodów doładowujących do sieci komórkowych za świadczenie usług telekomunikacyjnych, moment powstania obowiązku podatkowego, określenie miejsca świadczenia usługi, prawo do odliczenia podatku naliczonego

2016.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/4512-299/16-1/ICz
     ∟Zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej usług dodatkowych towarzyszących usłudze telekomunikacyjnej.

2016.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-1138/15-2/BS
     ∟Moment powstania obowiązku podatkowego dla świadczonych usług.

2015.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-1074/15-2/MP
     ∟Moment powstania obowiązku podatkowego i podstawa opodatkowania dla sprzedaży doładowań elektronicznych, prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia tych doładowań;

2015.09.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-157/15-6/MJ
     ∟prawo do odsprzedaży urządzeń dostępowych bez konieczności stosowania kasy rejestrującej

2015.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-368/15/MN
     ∟Moment powstania obowiązku podatkowego z tytułu sprzedaży EDJ oraz telekart.

2015.05.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-107/15-4/BH
     ∟Wnioskodawca w odniesieniu do transakcji będących usługami elektronicznymi, o których mowa w art. 2 pkt 26 ustawy realizowanymi za pośrednictwem Serwisu występuje w roli podatnika podatku VAT świadczącego te usługi na rzecz Fanów.

2014.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-500/13/LG
     ∟Obowiązek skorygowania faktur VAT zawierających zapis „metoda kasowa”

2010.10.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-417/10-6/JW
     ∟Czy Wnioskodawca może składać deklaracje VAT-7K jako mały podatnik na podstawie art. 2 pkt 25a (1.200.000 euro), czy obowiązuje go obrót na podstawie art.2 pkt 25b (45.000 euro)?

2006.01.27 - Urząd Skarbowy w Mikołowie - PP II - 443 - 64 - 2005
     ∟Czy w 2004 r. posiadałem status "małego podatnika" i miałem prawo do wyboru kwartalnej metody rozliczeń podatku VAT i kontynuowania jej w 2004 r. aż do przekroczenia kwoty sprzedaży 800.000 euro?

2004.09.07 - Urząd Skarbowy w Głogowie - PP.443/48/04
     ∟Podatnik pyta:1) czy przy ustalaniu czy mały podatnik spełnia kryteria określone w art. 2 pkt 25a ustawy o VAT, należy wziąć pod uwagę, wartość sprzedaży za rok poprzedni, wykazaną w deklaracjach VAT, a więc ustaloną z uwzględnieniem szczególnego momentu powstania obowiązku podatkowego, czy też wartość sprzedaży zaewidencjonowanej w księgach (księdze przychodów i rozchodów, księgach rachunkowych),2) jaki okres rozliczeniowy należy przyjąć do określenia momentu utraty prawa do rozliczeń kwartalnych, narastająco od początku roku, czy kwartał.Zgodnie z przepisem art. 2 pkt 25 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535) ...

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj