Interpretacje do przepisu
art. 29 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


3022/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 29 ustawy o podatku od towarów i usług

13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-10/14/AW
     ∟Czy w przypadku zwrotu towaru, którego dostawa stanowiła podstawę kalkulacji premii pieniężnej dla Grupy, faktura korygująca powinna odnosić się do ceny jednostkowej towaru pomniejszonej odpowiednio o premię pieniężną związaną z dostawą tego towaru (premię, dla której podstawą obliczenia był również zwracany towar)?

2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-975/12/14-7/S/KBr
     ∟uznanie stosowanej przez Spółkę procedury uzyskania potwierdzenia odbioru faktury korygującej przez konsultantkę oraz terminu, w jakim jest uprawniona do skorygowania obrotu z tytułu wystawionych faktur korygujących

2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-27/14-2/MM
     ∟uznania czynności oczyszczania ścieków za kompleksową usługę podlegającą opodatkowaniu, zastosowania właściwej stawki podatku dla usługi oczyszczania ścieków oraz określenia właściwej podstawy opodatkowania

2014.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-3/14-4/UNR
     ∟prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług związanych z czynnościami opodatkowanymi, niepodlegającymi opodatkowaniu oraz zwolnionymi z opodatkowania podatkiem VAT,brak obowiązku uwzględniania w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, zdarzeń spoza zakresu ustawy,brak obowiązku stosowania jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika proporcji, etc.) niż wynikającej z art. 90 ust. 3 ustawy,

2014.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1463/13/AW
     ∟Możliwość skorygowania błędnie naliczonego podatku należnego w drodze korekt pierwotnych deklaracji.

2014.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1453/13/AK
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego na podstawie proporcji sprzedaży w przypadku wydatków związanych jednocześnie z czynnościami podlegającymi opodatkowaniu oraz niepodlegającymi opodatkowaniu oraz brak obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych w pewnej części także do zdarzeń spoza zakresu VAT.

2014.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1434a/13/AW
     ∟Zwolnienie od podatku przeniesienia prawa własności nieruchomości w zamian za odszkodowanie w związku z wydaniem przez Starostę decyzji o realizacji inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi powiatowej oraz możliwość skorygowania podatku należnego wykazanego uprzednio przez Gminę w związku ze zbyciem ww. prawa.

2014.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-1472/13/UH
     ∟Opodatkowanie dofinansowania otrzymanego na realizację projektu pn. „…”.

2014.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1232/13/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT prowadzonych przez Urząd. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji złożonej przez Urząd. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego z tytułu rozliczeń podatku VAT prowadzonych przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd. - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd w związku z rozliczeniami VAT prowadzonymi przez Urząd. - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w związku z rozliczeniami VAT prowadzonymi przez Urząd. - Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1226/13/BM
     ∟- prawa do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd, - prawa do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd, - prawa do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, - prawa do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd, - prawa do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd, - prawa do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem: Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy, numeru NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy, Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu, - stwierdzenia czy Gmina dokonując korekty przeszłych rozliczeń VAT Gminy, będzie zobowiązana do wykazania w swoich skorygowanych rozliczeniach VAT - w tym w swoich skorygowanych deklaracjach VAT - podatku należnego oraz podatku naliczonego wykazanego dotychczas w deklaracjach złożonych przez Urząd, bez konieczności korygowania deklaracji VAT-7 złożonych dotychczas przez Urząd

2014.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-946/13-4/RG
     ∟prawa do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy,nieuwzględniania zdarzeń spoza zakresu VAT w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy,braku obowiązku zastosowania innej, wstępnej lub późniejszej alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji)

2014.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-946/13-5/RG
     ∟prawa do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy,nieuwzględniania zdarzeń spoza zakresu VAT w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy,braku obowiązku zastosowania innej, wstępnej lub późniejszej alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji)

2014.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-92/14-2/MPe
     ∟w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z aportem znaków towarowych

2014.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-30/14-3/PG
     ∟Wyłączenie od opodatkowania czynności, które Gmina wykonuje w ramach reżimu publicznoprawnego oraz kalkulacja współczynnika struktury sprzedaży.

2014.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1231/13/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7K (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7K złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7K złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu. - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd. - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd. - Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych po dniu rejestracji Gminy, jeżeli błąd będzie dotyczyć omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile będzie zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1387/13/KM
     ∟Czy wykonując postanowienia Umowy Spółka będzie świadczyć usługi w rozumieniu przepisów VAT, czy też jedynym podmiotem świadczącym usługi w rozumieniu VAT będzie Bank i w związku z tym, czy odsetki otrzymane przez Spółkę będą stanowiły obrót Spółki w rozumieniu przepisów o VAT ?

2014.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1379/13/MS
     ∟1. Czy wpłaty dokonywane przez mieszkańców tytułem wniesienia wkładu własnego podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT?2. Czy Gmina ma możliwość odzyskania podatku VAT naliczonego od wydatków dotyczących montażu instalacji solarnych na domach mieszkalnych prywatnych?3. Czy Gmina nie ma możliwość odzyskania podatku VAT naliczonego od wydatków dotyczących montażu instalacji solarnych na budynkach użyteczności publicznej?4. Czy po upływie 5 lat sprzedaż całości zestawu kolektora słonecznego za kwotę 10 zł brutto dla mieszkańca, może być uznana za dostawę towarów w rozumieniu ustawy o VAT (a jeśli tak, to wg jakiej stawki będzie opodatkowana)?

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-859/13-6/BM
     ∟Zwolnienie od podatku aportu nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych.

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-859/13-7/BM
     ∟Zwolnienie od podatku aportu nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych.

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1388/13/DM
     ∟Brak obowiązku opodatkowania realizowanych czynności wykonywanych przez Spółkę w ramach umowy systemu zarządzania środkami pieniężnymi w grupie rachunków.

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1375/13/DM
     ∟1. Czy w przedstawionym stanie faktycznym, w świetle przepisów ustawy o VAT obowiązujących od dnia 1 kwietnia 2011 r. do dnia 31 marca 2013 r., nieodpłatne przekazanie Towarów, których jednostkowa wartość (koszt wytworzenia/cena nabycia) nie przekracza 10 PLN netto, podlega opodatkowaniu VAT na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o VAT, nawet jeśli Towary są przekazywane w opakowaniach zbiorczych, których łączna wartość przekracza 10 PLN netto?2. Czy w przedstawionym stanie faktycznym, w świetle przepisów ustawy o VAT obowiązujących od dnia 1 kwietnia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r., nieodpłatne przekazanie Towarów, których jednostkowa wartość (koszt wytworzenia/cena nabyci...

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1226/13-3/AKr
     ∟Czy planowany aport nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkami/budowlami stanowiącymi własność Gminy, która przez okres co najmniej 2 lat była wydzierżawiona na rzecz Spółki. będzie dostawą towarów zwolnioną z VAT?

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-889/13-5/MK
     ∟1. Prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług związanych z czynnościami opodatkowanymi, niepodlegającymi opodatkowaniu oraz zwolnionymi z opodatkowania podatkiem VAT.2. Brak obowiązku uwzględniania w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, zdarzeń spoza zakresu ustawy.3. Brak obowiązku stosowania jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika proporcji, etc.) niż wynikającej z art. 90 ust. 3 ustawy.

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-50/14-2/JS
     ∟prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego – czynności opodatkowane, niepodlegające opodatkowaniu i zwolnione z opodatkowania, brak obowiązku zastosowania innej alokacji podatku naliczonego niż z art. 90 ust. 3 ustawy oraz brak obowiązku uwzględniania w kalkulacji proporcji sprzedaży zdarzeń spoza zakresu ustawy

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1224/13-2/AD
     ∟Czy stawka 23% przy refakturowaniu wody i ścieków na najemców lokali użytkowych jest stawką prawidłową?

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1216/13/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd i wymagającej skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w zakresie rozliczeń prowadzonych przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji w zakresie rozliczeń prowadzonych przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd albo przez Gminę w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, bez konieczności korygowania takich faktur, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji ujętych w rozliczeniach prowadzonych przez Urząd; - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji ujętych w rozliczeniach prowadzonych przez Urząd; - Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT;

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1207/13/DK
     ∟ Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.  Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.  Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych po dniu rejestracji Gminy, jeżeli błąd będzie dotyczyć omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile będzie zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1165/13-2/LK
     ∟kompleksowość wykonywanych świadczeń oraz określenie danych na fakturze

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1206/13-2/IG
     ∟1. Czy Spółka jako strona Umowy cash poolingu będzie świadczyła jakąkolwiek usługę w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów usług (dalej jako: „ustawy o VAT”) tym samym będzie działać w charakterze podatnika podatku od towarów i z tego tytułu?2. Czy Spółka jako strona Umowy cash poolingu będzie nabywała od PL usługi i z tytułu których zobowiązana będzie do rozliczenia podatku od towarów i usług z tytułu transakcji na zasadzie importu usług?3. Czy usługi kompleksowego zarządzania płynnością finansową nabywane przez Spółkę od Banku w ramach przedstawionej Umowy cash poolingu podlegać będą zwolnieniu od podatku od towarów i usług, jako...

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1197/13-2/IG
     ∟1. Czy Spółka jako strona Umowy cash poolingu będzie świadczyła jakąkolwiek usługę w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów usług (dalej jako: „ustawy o VAT”) tym samym będzie działać w charakterze podatnika podatku od towarów i z tego tytułu?2. Czy Spółka jako strona Umowy cash poolingu będzie nabywała od P.L usługi i z tytułu których zobowiązana będzie do rozliczenia podatku od towarów i usług z tytułu transakcji na zasadzie importu usług?3. Czy usługi kompleksowego zarządzania płynnością finansową nabywane przez Spółkę od Banku w ramach przedstawionej Umowy cash poolingu podlegać będą zwolnieniu od podatku od towarów i usług, jak...

13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj