Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: transakcja trójstronna

 

transakcja trójstronna 167 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6

2021.08.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.246.2021.2.MAZ
     ∟Dostawa towarów realizowana przez Wnioskodawcę na rzecz Spółki Matki jest/będzie dostawą krajową.

2021.07.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-2.4012.399.2021.1.JSZ
     ∟prawo do rozliczenia dokonywanej transakcji jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, do której ma zastosowanie procedura uproszczona

2021.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.10.2021.2.PK
     ∟Rozpoznanie i opodatkowania dostaw w ramach transakcji łańcuchowej w tym transakcji trójstronnych

2021.01.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-1.4012.627.2020.2.JO
     ∟uznanie dostawy Urządzenia przez Spółkę A za wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów oraz rozpoznania wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, o której mowa w art. 135 ust. 1 pkt 2 ustawy w zakresie rozliczenia tej transakcji w ramach procedury uproszonej określonej w art. 135 ust. 1 pkt 4 ustawy

2020.12.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.543.2020.1.PK
     ∟Rozpoznanie wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej i korekty rozliczenia tych transakcji

2020.10.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.440.2020.2.PK
     ∟Rozpoznanie wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, o której moa w art. 135 ust. 1 pkt 2 ustawy o VAT

2020.08.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-1.4012.268.2020.2.IZ
     ∟Prawo do zastosowania procedury uproszczonej określonej w art. 135 ust. 1 pkt 4 ustawy o VAT.

2020.04.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.11.2020.1.RD
     ∟Brak rozpoznania wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów oraz obowiązek skorygowania faktury sprzedażowej poprzez zmianę stawki podatku z 0% na 23%.

2020.03.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-2.4012.813.2019.2.KW
     ∟w zakresie dokonania korekty rozliczenia transakcji

2019.11.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.464.2019.1.RD
     ∟Stosowanie procedury uproszczonej do wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej w sytuacji skorygowania wcześniejszych rozliczeń i konsekwencji z tym związanych.

2019.07.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.331.2019.2.RM
     ∟- możliwość zastosowania procedury uproszczonej rozliczenia VAT w opisanej wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej; - brak obowiązku złożenia zgłoszenia rejestracyjnego

2019.02.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.813.2018.1.KT
     ∟Brak możliwości rozliczenia transakcji dostawy towarów pomiędzy Spółką, jej oddziałem oraz zagranicznym kontrahentem jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej.

2018.08.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.365.2018.2.RM
     ∟nie uznanie Wnioskodawcy za podatnika z uwagi na fakt, że Transakcja nr 1 będzie rozliczana przez polskich klientów, w ramach wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej natomiast dostawa dokonana przez Wnioskodawcę na rzecz rosyjskiego klienta (Transakcja nr 2) jako następująca po transporcie towarów stanowi dostawę dokonaną w miejscu zakończenia transportu, tj. w Rosji, - Wnioskodawca nie będzie wykonywał na terytorium kraju czynności podlegających opodatkowaniu VAT wymienionych w art. 5 ust. 1 ustawy zatem ma prawo do wyrejestrowania się z rejestru podatników VAT

2018.08.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-3.4012.334.2018.4.MD
     ∟Ustalenie miejsca opodatkowania oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z wystąpieniem tzw. transakcji łańcuchowej.

2018.08.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.362.2018.1.KT
     ∟Rozpoznanie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów w ramach transakcji łańcuchowej oraz w ramach transakcji trójstronnej, do której ma zastosowanie procedura uproszczona; prawo do zastosowania stawki VAT 0% dla WDT.

2018.08.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-3.4012.386.2018.1.KB
     ∟Prawo do rozliczenia dokonywanej transakcji jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej – procedura uproszczona.

2018.07.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.349.2018.1.KT
     ∟Zastosowanie procedury uproszczonej do wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej.

2018.05.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.167.2018.1.KT
     ∟Opodatkowanie dostawy towarów w ramach wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej z zastosowaniem procedury uproszczonej oraz brak obowiązku rejestracji Wnioskodawcy dla celów VAT w Polsce.

2018.05.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-3.4012.189.2018.1.JN
     ∟Rozliczenie dostawy towarów w ramach transakcji łańcuchowej i prawa do odliczenia podatku naliczonego przez Wnioskodawcę z tytułu tej transakcji oraz w zakresie możliwości zastosowania procedury uproszczonej dla planowanych transakcji łańcuchowych.

2018.05.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-3.4012.153.2018.2.PR
     ∟Uznanie transakcji za wewnątrzwspólnotową transakcję trójstronną i możliwość jej rozliczenia na zasadach właściwych dla procedury uproszczonej.

2018.04.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.137.2018.1.KT
     ∟Rozpoznanie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów w ramach transakcji trójstronnej i opodatkowanie 0% stawką VAT na podstawie posiadanych dokumentów.

2018.02.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-3.4012.649.2017.2.PR
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia kwot podatku naliczonego wynikających z faktur wystawionych przez C dokumentujących dostawę towarów; w zakresie uznania dostawy towarów realizowanej przez Wnioskodawcę w Schemacie 1 za dostawę krajową opodatkowaną stawką podatku w wysokości 23%; w zakresie uznania dostawy towarów realizowanej przez Wnioskodawcę w Schemacie 2 za dostawę ruchomą w ramach transakcji łańcuchowej stanowiącą wewnątrzwspólnotową dostawę towarów opodatkowaną stawką podatku w wysokości 0%; w zakresie uznania dostawy towarów realizowanej przez Wnioskodawcę w Schemacie 2, w przypadku zastosowania przez B uproszczonej procedury rozliczania wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, za wewnątrzwspólnotową dostawę towarów opodatkowaną stawką podatku w wysokości 0% oraz w zakresie uznania dostawy towarów realizowanej przez Wnioskodawcę w Schemacie 3 za dostawę ruchomą w ramach transakcji łańcuchowej stanowiącą eksport towarów opodatkowany stawką podatku w wysokości 0%.

2018.02.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.697.2017.2.SM
     ∟Co do zasady, usługi transportu starych mebli oraz umeblowanie pięter biurowych mają charakter samoistny i mogą być wykonywane niezależnie od siebie, jak również nie występuje między nimi tak ścisły związek, by nie było możliwe ich wyodrębnienie. Zarówno usługa transportu starych mebli, jak i meblowanie pięter biurowych są rodzajem świadczeń, które nabywca może kupić oddzielnie. Niniejsze okoliczności sprawy jednoznacznie potwierdzają, że w analizowanym przypadku przedmiotem świadczenia na rzecz polskich Klientów nie jest jedno kompleksowe świadczenie. Stosowana przez Spółkę praktyka wskazuje, że wyodrębnienie usługi transportu starych mebli oraz meblowania pięter biurowych jest nie tylko możliwe, ale i stosowane przez Spółkę. Co do zasady, są to różne i niezależne od siebie świadczenia, a zatem w przedmiotowej sprawie mamy do czynienia z odrębnymi świadczeniami. W opisanym przypadku nie można mówić o jednym kompleksowym świadczeniu. W konsekwencji, ww. świadczenia należy zakwalifikować jako dwa odrębne, niezależne świadczenia, które powinny być odrębnie opodatkowane VAT według właściwych dla nich zasad.

2018.02.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.51.2018.1.SM
     ∟VAT - w zakresie uznania transakcji za wewnątrzwspólnotową dostawę towarów oraz za wewnątrzwspólnotową transakcję trójstronną, wymaganej dokumentacji potwierdzającej wywóz towarów z terytorium Polski i prawa do zastosowania stawki 0%.

2018.01.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-3.4012.557.2017.1.JNA
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do korekty deklaracji VAT na podstawie wewnętrznej faktury korygującej, dokumentującej wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów i uznania tej transakcji za uproszczoną transakcję trójstronną oraz w zakresie prawa do korekty deklaracji VAT i wykazania dostawy towarów na rzecz podmiotu austriackiego jako uproszczoną transakcję trójstronną.

2017.12.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.540.2017.1.KT
     ∟w zakresie wykazania w ewidencji VAT oraz deklaracji podatkowej danych dotyczących dostawy towarów dokonanej w ramach wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej rozliczanej w procedurze uproszczonej

2017.12.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.526.2017.1.SM
     ∟W zakresie uznania dostaw towarów w przedstawionych modelach za odpłatną dostawę towarów na terytorium kraju, wewnątrzwspólnotową dostawę towarów oraz możliwości zastosowania procedury uproszczonej.

2017.12.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.518.2017.1.SM
     ∟w zakresie sposobu rozliczeń między oddziałami spółki zagranicznej

2017.10.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.330.2017.1.SM
     ∟W przypadku otrzymania przez Wnioskodawcę (drugi podmiot w łańcuchu dostaw) zaliczki od ostatecznego (trzeciego w kolejności) podmiotu, dla ustalenia momentu powstania obowiązku podatkowego mają zastosowanie przepisy regulujące moment powstania obowiązku podatkowego dla wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów (jak wyżej wskazano, mamy do czynienia w tej sytuacji z transakcją wykazywaną w informacji podsumowującej jako wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów). Zatem w przedmiotowym przypadku otrzymanie zaliczki przez Wnioskodawcę nie powoduje powstania obowiązku podatkowego.

2017.10.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.319.2017.2.SM
     ∟Skoro Wnioskodawca w stosunku do danej transakcji będzie w posiadaniu dokumentów w postaci: pisemnych umów z Nabywcą (kontraktów); zamówień od Nabywcy na towar będący przedmiotem wewnątrzwspólnotowej dostawy towaru; upoważnienia wystawionego przez Nabywcę towaru dla Spółki, upoważniającego kierowców wybranej przez Nabywcę firmy transportowej do odbioru od Wnioskodawcy towarów; pisemnych oświadczeń potwierdzających przeznaczenie zakupionego towaru; faktury sprzedaży wystawionej na Nabywcę towarów z innego kraju unijnego zawierającej specyfikację poszczególnych sztuk ładunku; dowodu zapłaty za towar będący przedmiotem wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów dokonanej przez Nabywcę z innego kraju niż Polska, jak również dokumentu CMR (z pierwszego kompletu tych dokumentów) i z dokumentów tych będzie wynikało, że towary będące przedmiotem wewnątrzwspólnotowej dostawy realizowanej w ramach wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej zostały wywiezione z terytorium kraju i dostarczone na terytorium innego państwa członkowskiego, Wnioskodawca będzie mieć prawo do zastosowania stawki podatku w wysokości 0%.

1 2 3 4 5 6

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj