Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: obowiązek barwienia

 

obowiązek barwienia 27 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1

2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-45/14/JK
     ∟Obowiązek znakowania i barwienia.

2013.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-408/13-4/JK
     ∟obowiązek znakowania i barwienia wyrobu KTS-F

2011.01.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3-443-100/09/10-13/S/JK
     ∟Wewnątrzwspólnotowe nabycie produktów oznaczonych kodem CN 2710 19 91 oraz CN 2710 11 21

2010.07.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-414/10-4/SM
     ∟Stawka podatku przy sprzedaży ekstraktów furfurolowych; obowiązek znakowania i barwienia.

2009.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-75b/09/JK
     ∟Brak jest podstaw prawnych w zakresie obowiązku znakowania i barwienia paliw opałowych o kodzie CN 3824 90 97. Obowiązek znakowania i barwienia dotyczy bowiem wyłącznie wyrobów energetycznych wymienionych w art. 90 ust. 1 ustawy, stanowiącym katalog zamknięty tychże wyrobów. Wśród wyrobów podlegających obowiązkowi znakowania i barwienia, ustawodawca nie wymienia paliw opałowych o kodzie 3824 90 97.

2009.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-74b/09/JK
     ∟Brak jest podstaw prawnych w zakresie obowiązku znakowania i barwienia paliw opałowych o kodzie CN 2707 99 99. Obowiązek znakowania i barwienia dotyczy bowiem wyłącznie wyrobów energetycznych wymienionych w art. 90 ust. 1 ustawy, stanowiącym katalog zamknięty tychże wyrobów. Wśród wyrobów podlegających obowiązkowi znakowania i barwienia, ustawodawca nie wymienia paliw opałowych o kodzie CN 2707 99 99.

2009.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-175/09-2/SM
     ∟stawka podatku akcyzowego na naftę używaną do celów opałowych

2009.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-857/08/DG
     ∟Czy w związku przeznaczeniem na cele opałowe szerokiej frakcji węglowodorów KTS-F o symbolu PKWiU 24.66.32-90.00 i kodzie CN 3811, Wnioskodawca z tego tytułu powinien zapłacić akcyzę w wysokości 60 zł za każdą tonę przeznaczoną na cele opałowe?

2008.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-2121/08-2/SM
     ∟wymieniony olej opałowy o kodzie CN 3824, PKWiU 24.66.49-90.90 nie podlega obowiązkowi znakowania i barwienia; stawka podatku wynosi 60 zł/1.000 kg

2008.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1804/08-3/SM
     ∟wymieniony olej opałowy o kodzie CN 3824, PKWiU 24.66.49-90.90 nie podlega obowiązkowi znakowania i barwienia; stawka podatku wynosi 60 zł/1.000 kg

2008.10.24 - Minister Finansów - AEI/8012/1/GLK/08/PK 916
     ∟Olej opałowy o kodzie CN 2707 99 91 nie podlega obowiązkowi znakowania i barwienia. Zawartość siarki w przedmiotowym oleju wynosi 0,7% (mim), zatem nie spełnia on definicji ciężkiego oleju opałowego wynikającej z art. 62 ust. 2 ustawy o podatku akcyzowym.

2008.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443W-9/08
     ∟Olej przeznaczony do celów opałowych wprowadzany do obrotu w kraju o kodzie CN 3824 90 97 nie podlega znakowaniu i barwieniu.

2008.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443W-8/08
     ∟Olej przeznaczony do celów opałowych wprowadzany do obrotu w kraju o kodzie CN 3824 90 97 nie podlega znakowaniu i barwieniu.

2008.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443W-7/08
     ∟Olej przeznaczony do celów opałowych wprowadzany do obrotu w kraju o kodzie CN 3824 90 97 nie podlega znakowaniu i barwieniu.

2008.08.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-139A/08/JK
     ∟Obowiązek znakowania i barwienia oleju przeznaczonego do celów opałowych wprowadzanego do obrotu w kraju.

2008.08.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-578/08-4/GD
     ∟przedmiotowy olej przeznaczony na cele opałowe nie podlega barwieniu i znakowaniu, i jest opodatkowany akcyzą według stawki w wysokości 60,00zł/1000kg. Z uwagi na powyższe Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie stwierdza podstawy do uznania stanowiska Strony w zakresie obowiązku znakowania i barwienia oleju popirolitycznego oraz stawki akcyzy przy sprzedaży tego wyrobu, przedstawionego we wniosku o interpretację indywidualną z dnia 20.03.2008 r. za prawidłowe. Natomiast stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, w zakresie obowiązku podatkowego w podatku akcyzowym, przedstawione w interpretacji indywidualnej z dnia 25.06.2008r. znak IPPP1/443-578/08-2/GD pozostaje niezmienione

2008.08.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-579/08-4/SM
     ∟nabycie wewnątrzwspólnotowe wymienionego oleju o kodzie CN 3824 90 97 przeznaczonego na cele opałowe podlega stawce w wysokości 60,00 zł/1.000 kg; w przypadku jego sprzedaży na terytorium kraju nie będzie on podlegać znakowaniu i barwieniu

2008.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-359/08/DG
     ∟Czy sprzedaż wyrobu tj. oleju opałowego o kodzie CN 3824 90 98 i symbolu PKWiU 24.66.10-00.00 przeznaczonego na cele opałowe podlega barwieniu i znakowaniu?

2008.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-682/07-4/GD
     ∟Uznanie za wyrób akcyzowy oleju grzewczego o symbolu CN 38248098, który nie został wymieniony w załącznikach do ustawy o podatku akcyzowym, ale został przeznaczony na cele grzewcze

2007.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-319/07-3/MK
     ∟czy produkt o podanych właściwościach podlega obowiązkowi znakowania i barwienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 30 maja 2005 w sprawie znakowania i barwienia paliw silnikowych oraz olejów opałowych dla celów kontroli obrotu (Dz. U. Nr 96, poz. 815 z późn. zm) oraz czy olej ten jest opodatkowany stawką podatku akcyzowego w wysokości 60 zł / 1000kg?

2007.10.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-178/07-3/SM
     ∟Czy olej opałowy produkowany przez Pana i oznaczony symbolem PKWiU 24.14.73-67.20 oraz kodem CN 2707 99 19 będzie wyrobem nieopodatkowanym podatkiem akcyzowym? Jeśli będzie podlegał ustawie o podatku akcyzowym, to jaka stawka podatku będzie obowiązywać przy jego produkcji?Czy produkcja wyrobu niepodlegającego przepisom ustawy o podatku akcyzowym może odbywać się na składzie podatkowym?

2005.11.04 - Izba Celna w Szczecinie - 420000-WPA-9143-18/05/ES
     ∟Podatnik zwrócił się z pytaniem, czy przepis § 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 maja 2005 roku w sprawie znakowania i barwienia paliw silnikowych oraz olejów opałowych dla celów kontroli obrotu (Dz. U. Nr 96, poz. 815), który wszedł w życie z dniem 17 czerwca 2005 roku ma zastosowanie do oleju napędowego wykorzystywanego do celów żeglugi objętego procedurą dopuszczenia do obrotu (w imporcie) i zwolnionego z akcyzy ze względu na przeznaczenie przed 17 czerwca 2005 roku, a nie odsprzedanego odbiorcom posiadającym jednostki pływające po dniu 17 czerwca 2005 roku. P O ST A N O W I E NI E

2005.10.17 - Urząd Celny w Białymstoku - 311000-PA-0550-22/05/KG
     ∟Czy olej opałowy ciężki, którego mniej niż 30% destyluje przy 350° C i który to olej jednocześnie ma gęstość poniżej 890 kg/m3 nie podlega obowiązkowi znakowania i barwienia, o którym mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 maja 2005r. w sprawie znakowania i barwienia paliw silnikowych oraz olejów opałowych dla celów kontroli obrotu (Dz. U. Nr 96, poz. 815)?

2005.09.05 - Urząd Celny w Białej Podlaskiej - 301000-PA-9103-38/05
     ∟Czy olej opałowy ciężki, którego mniej niż 30% destyluje przy 350°C i któy to olej jednocześnie ma gęstość poniżej 890 kg/m#179; nie podlega obowiązkowi znakowania i barwienia a także czy ten olej, spełniający wymogi Taryfy Celnej do kodu CN 2710 19 61 podlega stawce podatku akcyzowego w wysokości 60 zł/1000kg?P o s t a n o w i e n i e

2005.08.25 - Urząd Celny w Szczecinie - 421000-PA-SN-ZH-9110-64/05/ET
     ∟Podatnik zwrócił się z pytaniem, czy przepis § 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 maja 2005 roku w sprawie znakowania i barwienia paliw silnikowych oraz olejów opałowych dla celów kontroli obrotu (Dz. U. Nr 96, poz. 815), który wszedł w życie z dniem 17 czerwca 2005 roku ma zastosowanie do oleju napędowego wykorzystywanego do celów żeglugi objętego procedurą dopuszczenia do obrotu (w imporcie) i zwolnionego z akcyzy ze względu na przeznaczenie przed 17 czerwca 2005 roku, a nie odsprzedanego odbiorcom posiadającym jednostki pływające po dniu 17 czerwca 2005 roku. P O ST A N O W I E NI E

2005.08.23 - Urząd Celny w Szczecinie - 421000-SN-ZH-9110-63/05/ET/IK
     ∟Czy przepis § 1 ust.1rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 maja 2005r. w sprawie znakowania i barwienia paliw silnikowych oraz olejów opałowych dla celów kontroli obrotu (Dz. U. Nr 96, poz. 815), który wszedł w życie z dniem 17 czerwca 2005r ma zastosowanie do oleju napędowego wykorzystywanego do celów żeglugi objętego procedurą dopuszczenia do obrotu (w imporcie) i zwolnionego z akcyzy ze względu na przeznaczenie przed 17 czerwca 2005r, a nie odsprzedanego odbiorcom posiadającym jednostki pływające. P O S T A N O W I E N I E

2005.08.16 - Urząd Celny w Białej Podlaskiej - 301000-PA-9103-34/05
     ∟Czy olej opałowy ciężki, którego mniej niż 30% destyluje przy 350°C i który to olej jednocześnie ma gęstość poniżej 890 kg/m3 nie podlega obowiązkowi znakowania i barwienia?P o s t a n o w i e n i e

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj