Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: fundusz

 

fundusz 1155 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

2016.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/4510-1-18/16-2/EK
     ∟Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - przychody i koszty podatkowe.

2016.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-658/16-2/MPe
     ∟Usługi wyceny aktywów funduszy świadczone na rzecz funduszy mieszczą się w definicji zarządzania funduszami inwestycyjnymi, w konsekwencji są zwolnione z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 12 ustawy o VAT.

2016.09.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-661/16-1/BG
     ∟w zakresie ustalenia, czy: - wypłaty przez Fundusz na rzecz Uczestnika dochodów Funduszu z tytułu przychodów z Zamknięcia Inwestycji netto Funduszu bez wykupywania certyfikatów inwestycyjnych stanowi dla Uczestnika przychód podlegający opodatkowaniu na zasadach ogólnych, zgodnie z art. 12 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, - wypłaty przez Fundusz na rzecz Uczestnika dochodów Funduszu z tytułu przychodów z Zamknięcia Inwestycji netto Funduszu bez wykupywania certyfikatów inwestycyjnych stanowią dla Uczestnika przychód, który podlega opodatkowaniu w Polsce, - Fundusz jako podmiot dokonujący wypłat z tytułu przychodów z Zamknięcia Inwestycji netto Funduszu bez wykupywania certyfikatów inwestycyjnych będzie zobowiązany do poboru i zapłaty podatku dochodowego z tytułu przychodu osiąganego przez Uczestnika

2016.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-693/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT. Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-2-2/4511-591/16-2/AK
     ∟Możliwość zwolnienia z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 46 updof środków otrzymanych przez Wnioskodawcę w ramach programu X.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-562/16-2/AJ
     ∟W ocenie Organu podatkowego, ratio legis wprowadzenia zwolnienia określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT jest bezsporne. Nie ulega przy tym wątpliwości, że formułując warunki zwolnienia określone w tym przepisie ustawodawca oparł się na cechach charakteryzujących fundusze działające na podstawie polskiej ustawy o funduszach inwestycyjnych. Dla właściwego zaś odczytania sensu i intencji normy wynikającej z art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT, konieczne jest każdorazowe (tj. na gruncie konkretnego indywidualnego stanu faktycznego) odwołanie się do wykładni celowościowej przepisu. Przesłanki zwolnienia należy zaś oceniać poprzez pryzmat zasady równego traktowania polskich funduszy inwestycyjnych i ich odpowiedników (podmiotów równoważnych), do których to odwoływali się autorzy nowelizacji wprowadzając analizowane zwolnienie.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-561/16-2/AJ
     ∟W ocenie Organu podatkowego, ratio legis wprowadzenia zwolnienia określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT jest bezsporne. Nie ulega przy tym wątpliwości, że formułując warunki zwolnienia określone w tym przepisie ustawodawca oparł się na cechach charakteryzujących fundusze działające na podstawie polskiej ustawy o funduszach inwestycyjnych. Dla właściwego zaś odczytania sensu i intencji normy wynikającej z art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT, konieczne jest każdorazowe (tj. na gruncie konkretnego indywidualnego stanu faktycznego) odwołanie się do wykładni celowościowej przepisu. Przesłanki zwolnienia należy zaś oceniać poprzez pryzmat zasady równego traktowania polskich funduszy inwestycyjnych i ich odpowiedników (podmiotów równoważnych), do których to odwoływali się autorzy nowelizacji wprowadzając analizowane zwolnienie.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-560/16-2/AJ
     ∟W ocenie Organu podatkowego, ratio legis wprowadzenia zwolnienia określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT jest bezsporne. Nie ulega przy tym wątpliwości, że formułując warunki zwolnienia określone w tym przepisie ustawodawca oparł się na cechach charakteryzujących fundusze działające na podstawie polskiej ustawy o funduszach inwestycyjnych. Dla właściwego zaś odczytania sensu i intencji normy wynikającej z art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT, konieczne jest każdorazowe (tj. na gruncie konkretnego indywidualnego stanu faktycznego) odwołanie się do wykładni celowościowej przepisu. Przesłanki zwolnienia należy zaś oceniać poprzez pryzmat zasady równego traktowania polskich funduszy inwestycyjnych i ich odpowiedników (podmiotów równoważnych), do których to odwoływali się autorzy nowelizacji wprowadzając analizowane zwolnienie.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-559/16-2/AJ
     ∟W ocenie Organu podatkowego, ratio legis wprowadzenia zwolnienia określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT jest bezsporne. Nie ulega przy tym wątpliwości, że formułując warunki zwolnienia określone w tym przepisie ustawodawca oparł się na cechach charakteryzujących fundusze działające na podstawie polskiej ustawy o funduszach inwestycyjnych. Dla właściwego zaś odczytania sensu i intencji normy wynikającej z art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT, konieczne jest każdorazowe (tj. na gruncie konkretnego indywidualnego stanu faktycznego) odwołanie się do wykładni celowościowej przepisu. Przesłanki zwolnienia należy zaś oceniać poprzez pryzmat zasady równego traktowania polskich funduszy inwestycyjnych i ich odpowiedników (podmiotów równoważnych), do których to odwoływali się autorzy nowelizacji wprowadzając analizowane zwolnienie.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-558/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-557/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-556/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-555/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-714/16-1/BKD
     ∟Czy prawidłowe jest twierdzenie Wnioskodawcy, że pomiędzy spółkami tworzącymi PGK a funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi, w których spółki te są uczestnikami, nie zachodzą powiązania w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o CIT, co oznacza że spółki tworzące PGK, dla transakcji zawieranych pomiędzy tymi spółkami a w/w funduszami, nie będą zobowiązane do sporządzania dokumentacji podatkowej, o której mowa art. 9a ustawy o CIT w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2017

2016.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-570/16-1/BKD
     ∟Czy prawidłowe jest twierdzenie Wnioskodawcy, że pomiędzy spółkami tworzącymi PGK a funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi, w których spółki te są uczestnikami, nie zachodzą powiązania w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o CIT, co oznacza że spółki tworzące PGK, dla transakcji zawieranych pomiędzy tymi spółkami a w/w funduszami, nie będą zobowiązane do sporządzania dokumentacji podatkowej, o której mowa art. 9a ustawy o CIT w brzmieniu aktualnym

2016.08.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/4512-1-168/16-5/NF
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości rezygnacji z odliczania podatku naliczonego i z dokonywania korekt podatku naliczonego.

2016.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-625/16-2/PW
     ∟W zakresie skutków podatkowych uzyskania przychodu w wyniku likwidacji Funduszu.

2016.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-624/16-2/PW
     ∟W zakresie skutków podatkowych uzyskania przychodów z tytułu wypłat z polskiego funduszu inwestycyjnego zamkniętego bez wykupu certyfikatów.

2016.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/4511-566/16/HD
     ∟Czy umorzenie przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny świadczenia za wyrządzoną przez Wnioskodawcę szkodę komunikacyjną powoduje powstanie po stronie Wnioskodawcy przychodu podatkowego?

2016.08.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-852/12-5/S/16/MS
     ∟przychody uzyskane w momencie zbycia wierzytelności funduszowi sekuratyzacyjnemu albo towarzystwu funduszy inwestycyjnych tworzącemu fundusz sekuratyzacyjny

2016.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-667/16-2/JC
     ∟Czy dokonany, zgodnie z opracowanym planem zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne odpis na fundusz rekultywacyjny w formie rezerwy w części przypadającej na rok 2015 skorygowany o kwotę pozostałości środków tego funduszu według stanu na początek roku podatkowego, może być kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 29 ustawy o CIT?

2016.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-563/16-4/BC
     ∟Czy wydatki na sfinansowanie Wkładu Uzupełniającego w ramach Programu Spółka będzie miała prawo zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodów?

2016.07.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-454/16/BD
     ∟Czy wpłata określonej kwoty środków przez Bank na wezwanie Rady Funduszu Wsparcia Kredytobiorców stanowi koszt uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2016.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-364/16-2/MG
     ∟W zakresie przeliczania przychodów i kosztów na złote polskie związanych z odkupowaniem jednostek uczestnictwa w subfunduszach w walucie obcej w celu ustalenia dochodu i ewentualnego potrącenia zryczałtowanego podatku dochodowego.

2016.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-311/16-2/MG
     ∟w zakresie ustalenia momentu powstania po stronie Klienta przychodu z tytułu zbycia/umorzenia jednostek uczestnictwa w funduszu na zlecenie Klienta oraz powstania po stronie Klienta przychodu z tytułu umorzenia jednostek uczestnictwa na zlecenie Wnioskodawcy na poczet prowizji należnej Wnioskodawcy z tytułu świadczenia usługi doradztwa inwestycyjnego na rzecz Klienta

2016.06.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-378/16-2/MK1
     ∟Czy transakcje dokonywane w ramach Funduszu parasolowego - pomiędzy wydzielonymi w nim subfunduszami (bez wypłaty środków na rzecz klienta), nie generują przychodu podatkowego po stronie klienta, nie tworząc jednocześnie po stronie Funduszu jako płatnika obowiązku poboru zryczałtowanego podatku PIT od zysków kapitałowych?

2016.06.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/4511-388/16/MU
     ∟Powstanie przychodu.

2016.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/4511-1-608/16-3/BC
     ∟Skutki podatkowe przedawnienia zobowiązania.

2016.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-460/16/AK
     ∟Czy w związku z planowaną emisją obligacji Wnioskodawca powinien sporządzić dokumentację cen transferowych, o której mowa w art. 9a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2016.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-416/16-5/PW
     ∟Opodatkowanie w Polsce dochodu z wypłat pieniężnych bez wykupu i umorzenia certyfikatów inwestycyjnych;Opodatkowania w Polsce dochodu z wypłat z tytułu umorzenia certyfikatów inwestycyjnych w związku z likwidacją Funduszu (w tym w przypadku potrącenia wierzytelności).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj