Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: fundusz

 

fundusz 1155 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

2016.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-86/16/BG
     ∟- wypłaty przez Fundusz na rzecz Uczestnika dochodów Funduszu z tytułu przychodów z Zamknięcia Inwestycji netto Funduszu bez wykupywania certyfikatów inwestycyjnych stanowi dla Uczestnika przychód podlegający opodatkowaniu na zasadach ogólnych, zgodnie z art. 12 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, - wypłaty przez Fundusz na rzecz Uczestnika dochodów Funduszu z tytułu przychodów z Zamknięcia Inwestycji netto Funduszu bez wykupywania certyfikatów inwestycyjnych stanowią dla Uczestnika przychód, który podlega opodatkowaniu w Polsce, - Fundusz jako podmiot dokonujący wypłat z tytułu przychodów z Zamknięcia Inwestycji netto Funduszu bez wykupywania certyfikatów inwestycyjnych będzie zobowiązany do poboru i zapłaty podatku dochodowego z tytułu przychodu osiąganego przez Uczestnika

2016.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-3/16-3/PS
     ∟Czy odnoszone w danym roku w koszty księgowe (wynik lat ubiegłych), zgodnie z rozporządzeniem SKOK, wpłaty na fundusz stabilizacyjny, wniesione przez Wnioskodawcę przed 2015 r., będą kosztem uzyskania przychodu?

2016.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-3/16-2/PS
     ∟Czy wnoszone po 1 stycznia 2015 r. wpłaty na fundusz stabilizacyjny będą dla Wnioskodawcy kosztem uzyskania przychodów na gruncie Ustawy CIT?

2016.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-627/15/MK
     ∟1. Czy w związku z zaprzestaniem przyjmowania odpadów na pole składowe będące środkiem trwałym o nieumorzonej jeszcze nadal wartości początkowej należy zaprzestać jego amortyzacji dla celów podatkowych, pomimo, że Spółka nadal będzie pozyskiwać z napełnionego pola składowego pożytki z tytułu sprzedaży praw do pobierania biogazu ? 2. jeśli na pytanie numer 1 odpowiedź będzie twierdząca to: - czy w związku z zaprzestaniem przyjmowania odpadów na pole składowe będące środkiem trwałym o nieumorzonej jeszcze wartości początkowej i zaprzestaniem naliczania amortyzacji podatkowej, nieumorzoną wartość netto można spisać w koszty podatkowe i kiedy? - czy w miesiącu zaprzestania przyjmowania odpadów, czy też w miesiącu zakończenia rekultywacji; którą z tych dat należy utożsamiać z datą zakończenia użytkowania i likwidacji środka trwałego? 3. Czy koszty ponoszone na rekultywację oraz monitoring omawianych pól będą stanowiły podatkowe koszty uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia?

2016.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-110/16-2/AJ
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach Lux SCSp) ?

2016.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-207/12/16-5/S/AJ
     ∟W zakresie uznania Funduszu za instytucję wspólnego inwestowania oraz uznania Wnioskodawcy za podatnika polskiego podatku dochodowego od osób prawnych.

2016.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-205/12/16-5/S/AJ
     ∟1. Czy w przedmiotowym przypadku Fundusz należy uznać za instytucję wspólnego inwestowania posiadającą siedzibę w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w innym państwie należącym do Europejskiego Obszaru Gospodarczego, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy o CIT ? 2. Czy w przedmiotowym przypadku będzie spełniony warunek, o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a lit. a ustawy o CIT, zgodnie z którym instytucja wspólnego inwestowania powinna podlegać opodatkowaniu od całości swoich dochodów w kraju siedziby ? 3. Czy w przedmiotowym przypadku będzie spełniony warunek, o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a lit. b ustawy o CIT, zgodnie z którym wyłącznym przedmiotem działalności instytucji wspólnego inwestowania powinno być zbiorowe lokowanie środków pieniężnych zebranych w drodze publicznego lub niepublicznego proponowania nabycia ich tytułów uczestnictwa, w papiery wartościowe, instrumenty rynku pieniężnego i inne prawa majątkowe ? 4. Czy w przedmiotowym przypadku będzie spełniony warunek, o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a lit. c ustawy o CIT, zgodnie z którym instytucja wspólnego inwestowania powinna prowadzić swoją działalność na podstawie zezwolenia właściwych organów nadzoru nad rynkiem finansowym państwa, w którym mają siedzibę ? 5. Czy w przedmiotowym przypadku będzie spełniony warunek, o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a lit. d ustawy o CIT, zgodnie z którym działalność instytucji wspólnego inwestowania powinna podlegać bezpośredniemu nadzorowi właściwych organów nadzoru nad rynkiem finansowym państwa, w którym ma ona siedzibę ? 6. Czy w przedmiotowym przypadku będzie spełniony warunek, o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a lit. e ustawy o CIT, zgodnie z którym instytucja wspólnego inwestowania powinna posiadać depozytariusza przechowującego aktywa tej instytucji ? 7. Czy w przedmiotowym przypadku będzie spełniony warunek, o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a lit. f ustawy o CIT, zgodnie z którym instytucja wspólnego inwestowania powinna być zarządzana przez podmiot, który prowadzi swoją działalność na podstawie zezwolenia właściwych organów nadzoru nad rynkiem finansowym państwa, w którym podmiot ten ma siedzibę ? 8. Czy dochody osiągane w Polsce w wyniku działalności inwestycyjnej Funduszu powinny być wykazywane przez Wnioskodawcę jako dochody podlegające zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy o CIT ?

2016.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-867/15/AK
     ∟Czy przychodem podatkowym w rozumieniu art. 14 ust. 1 ustawy o CIT z tytułu sprzedaży: - wierzytelności z tytułu naliczonych, a niezapłaconych odsetek, - wierzytelności z tytułu opłat naliczonych przez Bank w związku z dochodzeniem wierzytelności kredytowej, jest - w odniesieniu do każdej z tych wierzytelności cząstkowych - część ceny sprzedaży wierzytelności złożonej obejmującej te wierzytelności cząstkowe, odpowiadająca stosunkowi wartości nominalnej danej wierzytelności cząstkowej do łącznej wartości nominalnej wierzytelności złożonej? (stan faktyczny)

2016.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-2-1/4514-499/15/ASz
     ∟Czy umowy, których przedmiotem będzie przeniesienie sekurytyzowanych wierzytelności, które będą zawierane z inicjatorami sekurytyzacji w przyszłości, stanowić będą czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od czynności cywilnoprawnych?

2016.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-2-1/4514-498/15/ASz
     ∟Czy umowy, których przedmiotem jest przeniesienie sekurytyzowanych wierzytelności zawarte z inicjatorami sekurytyzacji w przeszłości (opisane przez Wnioskodawcę w stanie faktycznym) stanowią czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od czynności cywilnoprawnych?

2016.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-2-1/4514-495/15/PM
     ∟Czy umowy, których przedmiotem będzie przeniesienie sekurytyzowanych wierzytelności, które będą zawierane z inicjatorami sekurytyzacji w przyszłości, stanowić będą czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od czynności cywilnoprawnych?

2016.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-2-1/4514-494/15/PM
     ∟Czy umowy, których przedmiotem jest przeniesienie sekurytyzowanych wierzytelności zawarte z inicjatorami sekurytyzacji w przeszłości (opisane przez Wnioskodawcę w stanie faktycznym) stanowią czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od czynności cywilnoprawnych?

2016.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-839/15/MM
     ∟w zakresie: czy kosztem uzyskania przychodów z tytułu zbycia nieruchomości nabytej na licytacji komorniczej będzie wylicytowana przez Spółkę cena (cena przybicia), uregulowana w trybie art. 968 § 2 K.p.c. cudzą wierzytelnością na podstawie porozumienia w przedmiocie udzielenia zgody na wykorzystanie wierzytelności, której to definitywny ciężar zostanie poniesiony przez Spółkę po przysądzeniu przez sąd własności nieruchomości, poprzez wpłatę na rachunek bankowy właściciela wierzytelności równowartości wierzytelności w pieniądzu w wysokości równej cenie przybicia

2016.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-23/16-2/AJ
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach Lux SCSp) ?

2016.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1116/15-2/AJ
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach spółek SCSp oraz udziałem spółek SCSp w zyskach Spółek Kom.) ? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, po stronie Wnioskodawcy nie powstanie przychód (dochód) podatkowy podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych ? 3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym planowane przekształcenie Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ? 4. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym wypłata jakiegokolwiek dochodu przez Wnioskodawcę na rzecz Spółek Kom. w części w jakiej będzie on stanowił dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach spółek SCSp oraz udziałem spółek SCSp w zyskach Spółek Kom.) nie będzie wiązała się z obowiązkiem pobrania i wpłacenia przez Wnioskodawcę jako płatnika podatku dochodowego od osób prawnych ? 5. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód SARL (w związku z jego udziałem w zyskach spółek SCSp oraz udziałem spółek SCSp w zyskach Spółek Kom.) ?

2016.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1115/15-2/AJ
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) ? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego u źródła z tytułu wypłaty ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód SARL (w związku z jej udziałem w zyskach SCSp) ? 3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, po stronie Wnioskodawcy nie powstanie przychód (dochód) podatkowy podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych ? 4. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym planowane przekształcenie Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ? 5. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym wypłata jakiegokolwiek dochodu przez Wnioskodawcę na rzecz SCSp, w części w jakiej będzie on stanowił dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) nie będzie wiązała się z obowiązkiem pobrania i wpłacenia przez Wnioskodawcę jako płatnika podatku dochodowego od osób prawnych?

2016.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1114/15-2/AJ
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) ? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego u źródła z tytułu wypłaty ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód SARL (w związku z jej udziałem w zyskach SCSp) ? 3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, po stronie Wnioskodawcy nie powstanie przychód (dochód) podatkowy podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych ? 4. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym planowane przekształcenie Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ? 5. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym wypłata jakiegokolwiek dochodu przez Wnioskodawcę na rzecz SCSp, w części w jakiej będzie on stanowił dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) nie będzie wiązała się z obowiązkiem pobrania i wpłacenia przez Wnioskodawcę jako płatnika podatku dochodowego od osób prawnych?

2016.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1113/15-2/AJ
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) ? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego u źródła z tytułu wypłaty ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód SARL (w związku z jej udziałem w zyskach SCSp) ? 3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, po stronie Wnioskodawcy nie powstanie przychód (dochód) podatkowy podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych ? 4. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym planowane przekształcenie Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ? 5. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym wypłata jakiegokolwiek dochodu przez Wnioskodawcę na rzecz SCSp, w części w jakiej będzie on stanowił dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) nie będzie wiązała się z obowiązkiem pobrania i wpłacenia przez Wnioskodawcę jako płatnika podatku dochodowego od osób prawnych?

2016.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1112/15-2/AJ
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) ? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego u źródła z tytułu wypłaty ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód SARL (w związku z jej udziałem w zyskach SCSp) ? 3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, po stronie Wnioskodawcy nie powstanie przychód (dochód) podatkowy podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych ? 4. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym planowane przekształcenie Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ? 5. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym wypłata jakiegokolwiek dochodu przez Wnioskodawcę na rzecz SCSp, w części w jakiej będzie on stanowił dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) nie będzie wiązała się z obowiązkiem pobrania i wpłacenia przez Wnioskodawcę jako płatnika podatku dochodowego od osób prawnych?

2016.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1111/15-2/AJ
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) ? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, na Wnioskodawcy będzie ciążył obowiązek pobrania i wpłacenia podatku dochodowego u źródła z tytułu wypłaty ewentualnych niepodzielonych zysków występujących u Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, w części, w jakiej będą one stanowiły dochód SARL (w związku z jej udziałem w zyskach SCSp) ? 3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w związku z planowanym przekształceniem Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, po stronie Wnioskodawcy nie powstanie przychód (dochód) podatkowy podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych ? 4. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym planowane przekształcenie Wnioskodawcy ze spółki komandytowo-akcyjnej, będącej podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych (SKA), w spółkę komandytową, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ? 5. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym wypłata jakiegokolwiek dochodu przez Wnioskodawcę na rzecz SCSp, w części w jakiej będzie on stanowił dochód Funduszu (w związku z jego udziałem w zyskach SCSp) nie będzie wiązała się z obowiązkiem pobrania i wpłacenia przez Wnioskodawcę jako płatnika podatku dochodowego od osób prawnych ?

2016.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-1017/15-2/PS
     ∟zastosowanie art. 12 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 74, poz. 397 z późn. zm.).

2016.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-1016/15-2/PS
     ∟zastosowanie art. 12 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 74, poz. 397 z późn. zm.).

2016.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-1015/15-2/PS
     ∟zastosowanie art. 12 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 74, poz. 397 z późn. zm.).

2016.01.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-902/15-3/DP
     ∟1) Czy w przypadku opłacenia Certyfikatów Akcjami powstanie dla Wnioskodawcy przychód podatkowy równy wartości Certyfikatów na moment ich nabycia? 2) Czy w przypadku opłacenia Certyfikatów Akcjami i rozpoznania z tego tytułu przychodu podatkowego Wnioskodawca będzie uprawniony do rozpoznania kosztu uzyskania przychodu w wysokości odpowiadającej wartości nominalnej Udziałów własnych wydanych w zamian za Akcje? 3) Czy w przypadku odpłatnego zbycia Certyfikatów na rzecz FIZ Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć w koszty uzyskania przychodów wpłaty dokonane na nabycie Certyfikatów poprzez przekazanie Akcji na rzecz FIZ równe wartości Akcji na moment ich zbycia na rzecz FIZ? 4) Czy w przypadku sprzedaży Certyfikatów na rzecz podmiotu trzeciego Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć w koszty uzyskania przychodów wpłaty dokonane na nabycie Certyfikatów poprzez przekazanie Akcji na rzecz FIZ równe wartości Akcji na moment ich zbycia na rzecz FIZ?

2016.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-901/15-3/DP
     ∟1. Czy w przypadku odpłatnego zbycia Certyfikatów na rzecz FIZ (w ramach wykupu Certyfikatów przez FIZ) przez Spółkę kosztem uzyskania przychodu dla Wnioskodawcy będzie kwota wpłaty na Certyfikaty dokonanej w całości lub poprzez potrącenie? 2. Czy w przypadku sprzedaży Certyfikatów przez Spółkę kosztem uzyskania przychodu dla Wnioskodawcy będzie kwota wpłaty na Certyfikaty dokonanej w całości lub części poprzez potrącenie?

2016.01.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/4511-1-1128/15-2/WS
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych zamiany tytułów uczestnictwa w ramach funduszu parasolowe.

2016.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-560/15/JKT
     ∟Czy w zaistniałym stanie faktycznym wpłata dokonana przez Wnioskodawcę na fundusz likwidacji zakładów górniczych nabytych w ramach ZCP w kwocie odpowiadającej wysokości środków zgromadzonych do tej pory na funduszach likwidacji zakładów górniczych przez Poprzedniego właściciela ZCP, dokonana przed faktycznym uzyskaniem koncesji na wydobywanie węgla kamiennego (w celu przeniesienia koncesji) stanowi dla Spółki koszt uzyskania przychodów w momencie wpłaty na nowo utworzony rachunek funduszu likwidacji zakładów górniczych?

2015.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/4510-1-544/15-2/ŁM
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie odliczenia podatku u źródła zapłaconego za granicą.

2015.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/4510-1-543/15-2/DS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie odliczenia podatku u źródła zapłaconego za granicą.

2015.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/4510-1-542/15-2/MC
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie odliczenia podatku u źródła zapłaconego za granicą.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj