Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi reklamowe

 

usługi reklamowe 532 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

2021.08.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.283.2021.1.KP
     ∟braku obowiązku stosowania oznaczeń GTU „12” w prowadzonej ewidencji dla celów podatku od towarów i usług

2021.05.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-3.4012.30.2021.2.KM
     ∟brak obowiązku stosowania oznaczeń GTU „12” w prowadzonej ewidencji dla celów podatku od towarów i usług

2021.04.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.61.2021.2.DJD
     ∟Ponoszone wydatki będą stanowiły koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 22 ust. 1 w związku z art. 23 ustawy o PIT, a w stosunku do odpisów z tytułu zużyciap wyścigowych i wydatków ich używania nie będą miały zastosowania przepisy art. 23 ust. 1 pkt 4 oraz art. 23 ust. 1 pkt 47 ustawy o PIT

2021.04.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.77.2021.1.BKD
     ∟Czy Wnioskodawca zgodnie z art. 26 ust. 1 w zw. z art. 21 ust. 1 pkt 2a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jest obowiązany do pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodu osiągniętego przez Spółkę z siedzibą w Wielkiej Brytanii z tytułu wynagrodzenia za świadczone przez Spółkę na rzecz Wnioskodawcy usługi reklamowe w związku z zawartą pomiędzy Wnioskodawcą a tą Spółką umową jeżeli Spółka przedłożyła Wnioskodawcy certyfikat rezydencji podatkowej i przy zawarciu umowy z Wnioskodawcą Spółka ta była reprezentowana przez jej udziałowca (właściciela) Pana K

2021.04.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-2.4012.42.2021.1.ST
     ∟Nieoznaczanie kodem GTU_12 w nowym pliku JPK usługi najmu gruntu na cele lokalizacji tablicy informacyjnej.

2021.03.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.489.2020.2.PB
     ∟w zakresie ustalenia, czy, wskazana we wniosku korekta dochodowości za lata 2017-2018 powinna zostać rozpoznana „na bieżąco”, tj. odpowiednio jako zwiększenie przychodów podatkowych przez Y Sp. z o.o. oraz zmniejszenie przychodów podatkowych przez X Sp. z o.o.

2021.03.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.487.2020.2.PB
     ∟w zakresie ustalenia, czy, wskazana we wniosku korekta dochodowości za lata 2017-2018 powinna zostać rozpoznana „na bieżąco”, tj. odpowiednio jako zwiększenie przychodów podatkowych przez Y Sp. z o.o. oraz zmniejszenie przychodów podatkowych przez X Sp. z o.o.

2020.10.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.371.2020.1.AA
     ∟W takiej sytuacji udzielane rabaty stanowią obniżkę ceny, o której mowa w art. 29a ust. 10 pkt 1 ustawy i Wnioskodawca będzie uprawniony do obniżenia podstawy opodatkowania oraz kwoty podatku należnego o kwoty wypłaconych rabatów. Dozwolonym będzie udokumentowanie udzielanych rabatów notami uznaniowymi wystawianymi przez Wnioskodawcę lub notami obciążeniowymi wystawianymi przez Pierwszych Zlecających.

2020.10.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.109.2020.10.BG
     ∟czy obciążenia dokonywane przez Spółki mieszczą się w katalogu art. 21 ust. 1 pkt 2a ustawy o CIT a Wnioskodawca jako płatnik jest zobowiązany do poboru zryczałtowanego podatku z tytułu bonusu, rabatu, opłat za utylizację odpadów transportowych, dopłat do kosztów marketingowych, dopłat do kosztów wspierania sprzedaży oraz kwestia momentu poboru zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych

2020.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1.4011.301.2020.10.MT
     ∟Kwestia istnienia po stronie Spółki obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych w związku z obciążeniami nakładanymi na nią przez kontrahenta.

2020.09.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-1.4012.332.2020.4.IZ
     ∟Prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony wynikający z otrzymanych faktur dokumentujących nabycie towarów i usług służących wykonywaniu przez Wnioskodawcę usług.

2020.09.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-1.4011.422.2020.3.EC
     ∟W zakresie określenia źródła przychodu z tytułu usług reklamowych z wykorzystaniem wizerunku własnego dziecka oraz możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku ze świadczeniem usług reklamowych.

2020.09.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.283.2020.2.SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy przychody Organizatora targów, z tytułu świadczeń opisanych w stanie faktycznym należy klasyfikować jako objęte zakresem przedmiotowym art. 21 ust. 1 UPDOP.

2020.08.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.162.2020.1.AM
     ∟Zastosowania wyłączeń przewidzianych w art. 15e ust. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do kosztów kampanii marketingowych.

2020.07.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.155.2020.2.SP
     ∟Ustalenie, czy Wnioskodawca pełni oraz będzie pełnił rolę płatnika na podstawie art. 21 ust. 1 w związku z art. 26 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w stosunku do wypłaconych należności na rzecz spółek zagranicznych wymienionych we wniosku za świadczoną Usługę.

2020.07.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-1.4012.271.2020.2.JO
     ∟Skoro przedmiotem sprzedaży przez Wnioskodawcę jest/będzie świadczenie kompleksowe, sklasyfikowane w dziale PKWiU 73.1 „usługi reklamowe”, które nie jest wymienione w załączniku nr 15 do ustawy, to należy stwierdzić, że nie zachodzi/nie będzie zachodził obowiązek wynikający z art. 106e ust. 1 pkt 18a ustawy, tj. obowiązek umieszczenia przez Wnioskodawcę na fakturach dokumentujących świadczenie kompleksowej usługi reklamowej wyrazów „mechanizm podzielonej płatności”.

2020.07.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.190.2020.1.AW
     ∟w zakresie ustalenia, czy w świetle art. 15e ust. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, kwoty wynikające z faktur dokumentujących nabywanie przez Wnioskodawcę od podmiotu powiązanego usług promocji, marketingu i reklamy dystrybuowanych przez Spółkę filmów podlegają ograniczeniu wskazanemu w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2020.02.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.550.2019.1.PB
     ∟w zakresie ustalenia czy koszty poniesione w związku z zawarciem umowy sponsoringu z klubem piłki ręcznej, o którym mowa w stanie faktycznym, będą kosztami uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

2020.01.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-1.4012.118.2017.11.RW
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku opłat startowych, opłat za udział w rozgrywkach, biletów wstępu; w zakresie opodatkowania stawką podatku, o której mowa w art. 41 ust. 2 ustawy o VAT opłat startowych, opłat za udział w rozgrywkach, biletów wstępu oraz w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od nabycia towarów i usług związanych z przedstawionymi wydarzeniami.

2020.01.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.467.2019.2.JC
     ∟1. Czy biorąc pod uwagę charakter nabywanych Usług, Wynagrodzenie otrzymane przez Nierezydentów podlega opodatkowaniu tylko, odpowiednio, w Irlandii, na Węgrzech, na Cyprze, na Malcie lub na Słowacji, pod warunkiem przedłożenia certyfikatu rezydencji? 2. Czy w przypadku odpowiedzi pozytywnej na pytanie wskazane w pkt 1, tj. w sytuacji braku opodatkowania Wynagrodzenia z tytułu Usług w Polsce, Spółka jest (będzie) uprawniona do niepobrania podatku u źródła w związku z dochowaniem należytej staranności polegającej tylko i wyłącznie na pozyskaniu certyfikatu rezydencji od Nierezydentów oraz ich oświadczeń, że spełniają warunki uprawniające Wnioskodawcę jako płatnika do niepobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych (podatku u źródła)?

2020.01.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.465.2019.2.SP
     ∟- kwalifikacja wypłacanych kontrahentowi zagranicznemu należności do „zysków przedsiębiorstwa” w rozumieniu art. 7 umowy polsko-słowackiej lub art. 7 umowy polsko-maltańskiej, - spełnienie przesłanek wynikających z art. 26 ust. 7a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zw. z art. 28b ust. 4 pkt 4-6 ww. ustawy i możliwości niepobrania podatku.

2020.01.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.464.2019.2.SP
     ∟- kwalifikacja wypłacanych kontrahentowi zagranicznemu należności do „zysków przedsiębiorstwa” w rozumieniu art. 7 umowy polsko-irlandzkiej, - spełnienie przesłanek wynikających z art. 26 ust. 7a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zw. z art. 28b ust. 4 pkt 4-6 ww. ustawy i możliwości niepobrania podatku.

2020.01.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.468.2019.2.JC
     ∟1. Czy biorąc pod uwagę charakter nabywanych Usług, Wynagrodzenie otrzymane przez Nierezydentów podlega opodatkowaniu tylko, odpowiednio, w Irlandii, na Węgrzech, na Cyprze, na Malcie lub na Słowacji, pod warunkiem przedłożenia certyfikatu rezydencji? 2. Czy w przypadku odpowiedzi pozytywnej na pytanie wskazane w pkt 1, tj. w sytuacji braku opodatkowania Wynagrodzenia z tytułu Usług w Polsce, Spółka jest (będzie) uprawniona do niepobrania podatku u źródła w związku z dochowaniem należytej staranności polegającej tylko i wyłącznie na pozyskaniu certyfikatu rezydencji od Nierezydentów oraz ich oświadczeń, że spełniają warunki uprawniające Wnioskodawcę jako płatnika do niepobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych (podatku u źródła)?

2020.01.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.471.2019.2.KS
     ∟- kwalifikacja wypłacanych kontrahentowi zagranicznemu należności do „zysków przedsiębiorstwa” w rozumieniu art. 7 umowy polsko-irlandzkiej, - spełnienie przesłanek wynikających z art. 26 ust. 7a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zw. z art. 28b ust. 4 pkt 4-6 ww. ustawy i możliwości niepobrania podatku.

2020.01.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.470.2019.2.KS
     ∟- kwalifikacja wypłacanych kontrahentowi zagranicznemu należności do „zysków przedsiębiorstwa” w rozumieniu art. 7 umowy polsko-maltańskiej lub art. 7 umowy polsko-słowackiej, - spełnienie przesłanek wynikających z art. 26 ust. 7a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zw. z art. 28b ust. 4 pkt 4-6 ww. ustawy i możliwości niepobrania podatku.

2020.01.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.469.2019.2.JC
     ∟- kwalifikacja wypłacanych kontrahentowi zagranicznemu należności do „zysków przedsiębiorstwa” w rozumieniu art. 7 umowy polsko-irlandzkiej, - spełnienie przesłanek wynikających z art. 26 ust. 7a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zw. z art. 28b ust. 4 pkt 4-6 ww. ustawy i możliwości niepobrania podatku.

2019.11.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.395.2019.2.KS
     ∟1. Czy opisane zdarzenie przyszłe wskazane we wniosku przedstawiające usługi marketingowe mieszczą się w katalogu usług wskazanych w art. 21 ust. 2a ustawy o CIT i podlegają podatkowi u źródła? 2. W przypadku gdyby organ odpowiedział na pytanie pierwsze twierdząco, to czy Wnioskodawca ma obowiązek pobrać podatek u źródła w związku z dokonywaniem płatności na rzecz nierezydentów z tytułu nabycia usług, o ile będzie w posiadaniu certyfikatu rezydencji podmiotów, od których nabył przedmiotowe usługi, a kwota płatności w roku podatkowym nie przekroczyła 2 000 000 PLN? 3. Czy do limitu 2 000 000 PLN wskazującego zakres obowiązków płatnika podatku u źródła należy liczyć tylko te usługi, które podlegają podatkowi u źródła, biorąc pod uwagę, że Wnioskodawca wypłaca Kontrahentowi wynagrodzenie za usługi zarówno podlegające, jak i nie podlegające podatkowi u źródła?

2019.11.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.394.2019.2.KS
     ∟1. Czy opisane zdarzenie przyszłe wskazane we wniosku przedstawiające usługi marketingowe mieszczą się w katalogu usług wskazanych w art. 21 ust. 2a ustawy o CIT i podlegają podatkowi u źródła? 2. W przypadku gdyby organ odpowiedział na pytanie pierwsze twierdząco, to czy Wnioskodawca ma obowiązek pobrać podatek u źródła w związku z dokonywaniem płatności na rzecz nierezydentów z tytułu nabycia usług, o ile będzie w posiadaniu certyfikatu rezydencji podmiotów, od których nabył przedmiotowe usługi, a kwota płatności w roku podatkowym nie przekroczyła 2 000 000 PLN? 3. Czy do limitu 2 000 000 PLN wskazującego zakres obowiązków płatnika podatku u źródła należy liczyć tylko te usługi, które podlegają podatkowi u źródła, biorąc pod uwagę, że Wnioskodawca wypłaca Kontrahentowi wynagrodzenie za usługi zarówno podlegające, jak i nie podlegające podatkowi u źródła?

2019.11.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.392.2019.2.JC
     ∟1. Czy opisane zdarzenie przyszłe wskazane we wniosku przedstawiające usługi marketingowe mieszczą się w katalogu usług wskazanych w art. 21 ust. 2a ustawy o CIT i podlegają podatkowi u źródła? 2. W przypadku gdyby organ odpowiedział na pytanie pierwsze twierdząco, to czy Wnioskodawca ma obowiązek pobrać podatek u źródła w związku z dokonywaniem płatności na rzecz nierezydentów z tytułu nabycia usług, o ile będzie w posiadaniu certyfikatu rezydencji podmiotów, od których nabył przedmiotowe usługi, a kwota płatności w roku podatkowym nie przekroczyła 2 000 000 PLN? 3. Czy do limitu 2 000 000 PLN wskazującego zakres obowiązków płatnika podatku u źródła należy liczyć tylko te usługi, które podlegają podatkowi u źródła, biorąc pod uwagę, że Wnioskodawca wypłaca Kontrahentowi wynagrodzenie za usługi zarówno podlegające, jak i nie podlegające podatkowi u źródła?

2019.11.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.414.2019.2.AG
     ∟Brak stosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do ponoszonych przez Wnioskodawcę kosztów usług związanych z marketingiem oraz reklamą oraz opłat licencyjnych

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj