Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: paliwo opałowe

 

paliwo opałowe 38 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2

2021.08.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.135.2021.2.JS
     ∟opodatkowanie i dokumentowanie dostawy wewnątrzwspólnotowej wyrobów energetycznych

2021.04.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-2.4012.4.2021.2.JSZ
     ∟brak obowiązku stosowania mechanizmu podzielonej płatności dla sprzedaży niektórych kategorii wyrobów akcyzowych przeznaczonych na cele opałowe

2020.11.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-2.4012.721.2020.1.JSZ
     ∟brak obowiązku stosowania mechanizmu podzielonej płatności dla sprzedaży paliwa gazowego

2020.08.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.108.2020.1.JS
     ∟Opodatkowanie i dokumentowanie produkcji oraz sprzedaży wyrobów energetycznych oznaczonych kodem CN 2710 19 29

2020.06.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.72.2020.2.JS
     ∟dokumentowanie dostawy wewnątrzwspólnotowej paliw opałowych

2018.10.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.170.2018.2.PK
     ∟Uznanie rozpałki do grilla jako wyrobu przeznaczonego na cele opałowe

2018.05.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.45.2018.2.MAZ
     ∟Ustalenie prawidłowej stawki akcyzy na wyroby przeciw szlakowaniu kotłów o kodzie CN 3811 90 00.

2017.09.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.105.2017.2.MS
     ∟zwolnienie od akcyzy gazu o kodzie CN 2711 12 94 zużywanego jako paliwo opałowe.

2015.09.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-52/15-2/SM
     ∟Czy w przypadku zużycia wyrobów opisanych w stanie faktycznym na cele opałowe na Spółce ciążyć będzie obowiązek rejestracji w podatku akcyzowym, opodatkowanie zużycia wyrobów, złożenie deklaracji AKC-4 oraz zapłata podatku akcyzowego w terminie określonym w art. 21 ust. 2 ustawy, zaś stawką akcyzy właściwą dla wyrobów opisanych w stanie faktycznym w przypadku ich zużycia do celów opałowych jest stawka określona w art. 89 ust. 1 pkt 15 lit. a) tiret drugi ustawy, to jest 64 zł/1000 kilogramów, z uwagi na to, że gęstość wyrobu w temperaturze 15 st. C jest wyższa niż 890 kg/metr sześcienny?

2015.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-14/15/EK
     ∟zwolnienie z akcyzy gazu o kodzie CN 2711 12 94, który jest wykorzystywany jako paliwo opałowe

2014.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-671/14-2/KB
     ∟w zakresie zwolnienia z akcyzy nabywanych i wydobywanych wyrobów akcyzowych

2013.10.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-50/13-3/TK
     ∟Podatek akcyzowy w zakresie opodatkowania wyrobu o kodzie CN 3814 00 90.

2013.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-508/13/LG
     ∟Uznanie za zużycie na cele opałowe węglowodorów gazowych o kodach CN 2711 12 11 do 2711 19 00 do procesu spawania elementów przewodów klimatyzacyjnych oraz opodatkowania stawką 0 zł nabywanych węglowodorów gazowych o kodach CN 2711 12 11 do 2711 19 00 wykorzystywanych do procesu spawania

2013.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-385/13/LG
     ∟Uznanie za zużycie na cele opałowe węglowodorów gazowych o kodach CN 2711 12 11 do 2711 19 00 do procesu spawania elementów przewodów klimatyzacyjnych oraz opodatkowania stawką 0 zł nabywanych węglowodorów gazowych o kodach CN 2711 12 11 do 2711 19 00 wykorzystywanych do procesu spawania

2013.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-34/13-5/BJ
     ∟Nabywane przez NZOZ wyroby węglowe będą korzystać ze zwolnienia od podatku akcyzowego jedynie w przypadku ich zużycia do ogrzania pomieszczeń użytkowanych przez NZOZ, będący podmiotem leczniczym, natomiast w pozostałych przypadkach (tj. dla celów ogrzania lokali użytkowanych przez inne podmioty, takie jak: Gmina, gospodarstwa domowe i gabinet stomatologiczny), będą podlegać opodatkowaniu stawką podatku akcyzowego określoną w art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy.Jednocześnie Wnioskodawca przed dniem wykonania pierwszej czynności podlegającej opodatkowaniu akcyzą lub pierwszej czynności z wykorzystaniem wyrobów akcyzowych objętych zwolnieniem od akcyzy ze względu na ich przezn...

2013.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-32/13-2/BJ
     ∟W przypadku nabycia wewnątrzwspólnotowego (następującego nie do składu podatkowego) koksu naftowego o kodzie CN 2713, z zamiarem przeznaczenia go do celów opałowych, właściwą stawką akcyzy nie będzie wynikająca z art. 89 ust. 2 ustawy, preferencyjna stawka 0 zł. Z uwagi na to, iż Wnioskodawca wskazał, że zamierza stosować koks naftowy o kodzie CN 2713 wraz z węglem do celów opałowych (do wypalania w piecach zmielonego kamienia wapiennego), przedmiotowy koks naftowy należy traktować jako paliwo opałowe, czego konsekwencją jest zastosowanie w tym przypadku stawki akcyzy z art. 89 ust. 1 pkt 15 lit. a lub lit. b ustawy.

2013.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-16/13-4/SM
     ∟opodatkowanie podatkiem akcyzowym węgla i brykietu do grilla

2012.08.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-118/12-2/TK
     ∟Czy jeżeli normy maksymalne ubytków dla danych wyrobów (a w szczególności paliw oznaczonych kodem CN 3824 90 91) nie zostały określone w treści ww. rozporządzenia ani nie zostały określone przez właściwy organ straty tych wyrobów (wykazywane w drodze ewidencji wewnętrznej przedsiębiorstwa podatnika, ocenianej w przypadku kontroli na podstawie ogólnych reguł dowodowych) stanowią ubytki/starty nieopodatkowane?

2012.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-80/12-2/TW
     ∟Niedobory paliw opałowych z zapłaconą akcyzą.

2012.05.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-182/12-2/JK
     ∟ustalenie stawki podatku akcyzowego dla propanu o kodzie CN 2711 12 11 oraz CN 2711 12 94 wykorzystywanego do pakietyzacji wyrobów

2012.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-98/09/11-S/TW
     ∟Podatek akcyzowy w zakresie ubytków wyrobów akcyzowych.

2012.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-1217/11/PH
     ∟W zakresie uznania za wyrób energetyczny przeznaczony do celów innych niż opałowe, acetylenu oznaczonego kodem CN 2901 29 00 odsprzedawanego przez Wnioskodawcę kontrahentom do celów lutowania, spawania i cięcia.

2012.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-88/11-2/TK
     ∟1. Czy mieszanie wyrobów akcyzowych nabytych przez Zainteresowanego z zapłaconą akcyzą może odbywać się poza składem podatkowym?2. Czy w przypadku nabycia przez Wnioskodawcę wyrobów akcyzowych, poddawanych mieszaniu ich dalszej sprzedaży z przeznaczeniem dla celów opałowych może zostać zastosowana stawka, o której mowa w art. 89 ust. 1 pkt 15 lit. a tiret drugie ustawy akcyzowej?3. Czy Zainteresowany będzie zobowiązany do składania deklaracji podatkowych, wpłacania akcyzy oraz przedpłat akcyzy z tytułu produkcji mieszaniny?4. Czy Wnioskodawca będzie zobowiązany do wystąpienia do właściwego naczelnika urzędu celnego o ustalenie norm ubytków powstałych podczas produkcji wyrobu akcyzowego oraz czy dla produkcji wyrobu akcyzowego powinny zostać ustalone normy zu

2011.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-63/11-2/TW
     ∟Czy od niedoborów, tj. ubytków naturalnych oleju opałowego należy odprowadzić podatek akcyzowy we właściwej wysokości zgodnie z art. 4 ust. 3 oraz art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 23 stycznia 2004 r. o podatku akcyzowym?

2011.09.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-24/11-2/BJ
     ∟Ustalenie czy węgiel i koks, oznaczone kodami CN 2701 oraz CN 2704 00 nabywane w celu ich wykorzystania w piecach szybowych, a także w piecach typu X są wyrobem akcyzowym w rozumieniu ustawy o podatku akcyzowym.

2011.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-36/11-2/TW
     ∟Czy od niedoborów, tj. ubytków naturalnych oleju opałowego należy odprowadzić podatek akcyzowy we właściwej wysokości zgodnie z art. 4 ust. 3 oraz art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 23 stycznia 2004 r. o podatku akcyzowym?

2011.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-33/11/DG
     ∟uznanie za paliwo opałowe, w rozumieniu art. 86 ust. 3 ustawy o podatku akcyzowym, płynnego gazu – propanu o kodzie CN 2711 12 94 oraz 2711 12 11 wykorzystywanego do ogrzewania hal maszyn przy pomocy promienników gazowych oraz skorzystania ze zwolnienia z akcyzy przy takim wykorzystaniu gazu

2011.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-32/11/DG
     ∟Uznanie za paliwo opałowe, w rozumieniu art. 86 ust. 3 ustawy o podatku akcyzowym, płynnego gazu – propanu o kodzie CN 2711 12 94 oraz 2711 12 11 w sytuacji gdy jest on wykorzystywany do wykonywania cięć gazowo-tlenowych oraz dokonania podgrzewań gazowych spawanych materiałów oraz możliwości skorzystania ze zwolnienia z akcyzy przy takim wykorzystaniu gazu

2011.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-911/10/DG
     ∟Czy podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym wyrób o kodzie CN 3814 00 90 nie zawierający w swoim składzie alkoholu etylowego oraz nie przeznaczony do celów napędowych lub opałowych

2010.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-688/10/DG
     ∟Opodatkowanie akcyzą i zasady obrotu wyrobu o kodzie CN 1518 przeznaczonego do celów opałowych lub napędowych oraz do celów innych niż opałowe lub napędowe.

1 2

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj