Interpretacje do przepisu
art. 29 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


10746/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 29 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

2015.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-714/15-2/KC
     ∟w zakresie określenia podstawy opodatkowania dla transakcji wniesienia aportem Znaku Towarowego do SKA w zamian za akcje

2015.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-146/13-11/15/S/ŻR
     ∟Stawka podatku dla czynności obciążania najemców lokali użytkowych kosztami mediów.

2015.09.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-598/15-2/RR
     ∟Sposób odliczenia kwot podatku naliczonego od poniesionych przed 2011 r. wydatków o charakterze ogólnym oraz na wytworzenie nieruchomości.

2015.09.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-449/15-4/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie uznania czynności udostępniania zasadniczo nieodpłatnie przez Gminę na rzecz CK Budynku za odpłatną, kompleksową usługę podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT (niekorzystającą ze zwolnienia), uznania, że Budynek w całości wykorzystywany będzie do wykonywania czynności podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT, określenia podstawy opodatkowania dla ww. czynności, jak również prawa do pełnego odliczenia podatku naliczonego wykazanego na fakturach zakupowych dotyczących wydatków inwestycyjnych oraz bieżących związanych z Budynkiem.

2015.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/4512-596/15/RS
     ∟Czy wobec wykorzystywania plaży w prowadzonej przez Gminę działalności opodatkowanej VAT, w przedstawionym stanie faktycznym, przysługuje jej prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem towarów i usług w ramach przeprowadzonych inwestycji związanych z terenami plaży oraz od wydatków na bieżące utrzymanie plaży?

2015.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-710/15-2/AS
     ∟podstawa opodatkowania z tyt. dotacji

2015.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-434/15-4/HW
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy wykonywane przez Spółkę czynności w ramach uczestnictwa w strukturze cash poolingu pozostają poza zakresem opodatkowania podatkiem od towarów i usług.

2015.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/4512-350/15-4/AJB
     ∟w zakresie braku obowiązku opodatkowania czynności wykonywanych w ramach cash poolingu

2015.09.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-676/15/KM
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej: „współczynnik sprzedaży”), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 2. Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D), Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, itp.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinna ją wyliczyć i zastosować? 4. Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego? 5. Czy w przypadku, gdy Gmina będzie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego za lata poprzednie, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ma obowiązek ustalania w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym rok podatkowy zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy o VAT (tj. proporcji wstępnej), a następnie dokonania korekty kwoty podatku naliczonego podlegającego odliczeniu w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (proporcja właściwa) zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy o VAT, czy też Gmina powinna zastosować bezpośrednio proporcję właściwą dla danego roku? 6. Czy sprzedaż (obrót), wynikająca z działalności Jednostek Budżetowych Gminy z tytułu dostaw towarów lub świadczenia usług należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży Gminy, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

2015.09.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-588/15/AZb
     ∟podstawa opodatkowania dla czynności wniesienia aportem wkładu niepieniężnego w formie Aktywów do spółki

2015.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-443/15-2/TK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania dla transakcji przekazania aportem Nieruchomości.

2015.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-586/15/MS
     ∟wniesienie aportem wkładu niepieniężnego w formie Aktywów do spółki.

2015.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-587/15/MG
     ∟Określenie podstawy opodatkowania dla czynności wniesienia aportem aktywów do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

2015.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-440/15-2/HW
     ∟Czy Wnioskodawca postąpił prawidłowo, określając podstawę opodatkowania na fakturze w oparciu o wartość nominalną akcji wydanych w zamian za aport Nieruchomości, pomniejszoną o kwotę VAT?

2015.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/4512-281/15-2/MD
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego dotyczącego wydatków mieszanych

2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-441/15-2/AW
     ∟Określenie podstawy opodatkowania dla czynności wniesienia wkładu niepieniężnego do spółki komandytowo-akcyjnej.

2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-442/15-2/MD
     ∟Określenie podstawy opodatkowania dla czynności wniesienia wkładu niepieniężnego do spółki komandytowo-akcyjnej.

2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-253/15-2/MK
     ∟Co stanowi podstawę opodatkowania podatkiem VAT w przypadku wniesienia wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki przez Gminę?

2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-903/15-2/AW
     ∟dofinansowanie do wycofanych owoców z rynku – obrót, stawka

2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-546/15/AW
     ∟- korekta rozliczeń Urzędu przez Gminę; - prawo/obowiązek Gminy do podwyższenia podatku należnego; - prawo Gminy do odliczenia VAT naliczonego; - prawo Gminy do wystawiania faktur (korygujących) i not korygujących dotyczących transakcji sprzed rejestracji Gminy; - prawo Gminy do przyjmowania faktur (korygujących) i not korygujących dotyczących transakcji sprzed rejestracji Gminy; - prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych po dniu rejestracji.

2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-453/15/BM
     ∟w zakresie stawki podatku VAT z tytułu przeniesienia (cesji) praw i obowiązków wynikających z przedwstępnych umów developerskich na rzecz podmiotów trzecich oraz określenia podstawy opodatkowania dla ww. cesji.

2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-452/15/BM
     ∟w zakresie stawki podatku VAT z tytułu przeniesienia (cesji) praw i obowiązków wynikających z przedwstępnych umów developerskich na rzecz podmiotów trzecich oraz określenia podstawy opodatkowania dla ww. cesji.

2015.09.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-680/15/DM
     ∟Czy do określenia wartości podstawy opodatkowania świadczonej usługi przez Gminę znajdzie zastosowanie art. 29 ust. 3 w zw. z art. 32 ust. 1 do dnia 31 grudnia 2013 r., a od 1 stycznia 2014 r. art. 29a ust. 1 w zw. z art. 32 ust. 1 ustawy o podatku od towarów?

2015.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-615/15-2/MPe
     ∟W zakresie podstawy opodatkowania oraz prawa do odliczenia podatku VAT w związku z aportem.

2015.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/4512-632/15-2/AJ
     ∟Interpretacja indywidualna dotycząca podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu wykorzystywania wydatków mieszanych do zdarzeń pozostających poza ustawą, prawa do częściowego odliczenia podatku naliczonego dotyczącego wydatków mieszanych w oparciu o proporcję sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy oraz nieuwzględniania zdarzeń spoza zakresu VAT w kalkulacji proporcji sprzedaży, a także braku obowiązku stosowania jakiejkolwiek innej wstępnej lub późniejszej alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika proporcji, etc.).

2015.09.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/4512-614/15/AP
     ∟Podstawa opodatkowania przy aporcie znaku towarowego.

2015.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-435/15-2/AW
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy wykonywane przez Wnioskodawcę czynności w ramach uczestnictwa w strukturze cash pooling pozostają poza zakresem opodatkowania podatkiem od towarów i usług.

2015.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-589/15/KM
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej: „współczynnik sprzedaży”), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?2. Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D), Wnioskodawca powinien traktować jako pozostające poza zakresem VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji itp.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinna ją wyliczyć i zastosować?4. Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń spoza zakresu VAT (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2015.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-433/15-2/MD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy wykonywane przez Spółkę czynności w ramach uczestnictwa w strukturze cash poolingu pozostają poza zakresem opodatkowania podatkiem od towarów i usług.

2015.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-348/15-4/TK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie sposobu opodatkowania przeniesienia kosztów mediów (refaktury) na rzecz najemców.

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj