Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: Luksemburg

 

Luksemburg 1434 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-7/14-2/IŚ
     ∟Opodatkowanie przychodów przez spółkę luksemburską z tytułu odpłatnego zbycia certyfikatów inwestycyjnych (wyemitowanych przez polski fundusz inwestycyjny zamknięty) na rzecz osób trzecich.

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-17/14-3/IŚ
     ∟Skutki z tytułu wypłat przez polski fundusz inwestycyjny zamknięty dla spółki luksemburskiej dochodów związanych z lokatami, w tym brak obowiązków płatnika do poboru i zapłaty podatku dochodowego.

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-16/14-3/IŚ
     ∟Skutki z tytułu uzyskania przez spółkę luksemburską przychodów w wyniku umorzenia certyfikatów inwestycyjnych w związku z likwidacją polskiego funduszu inwestycyjnego zamkniętego, w tym brak obowiązków płatnika do poboru i zapłaty podatku dochodowego.

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-15/14-3/IŚ
     ∟Skutki z tytułu wykupu przez polski fundusz inwestycyjny zamknięty od spółki luksemburskiej certyfikatów inwestycyjnych, w tym braku obowiązków płatnika do poboru i zapłaty podatku dochodowego

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-11/14-3/IŚ
     ∟Skutki z tytułu uzyskania przez spółkę luksemburską przychodów w wyniku umorzenia certyfikatów inwestycyjnych w związku z likwidacją funduszu inwestycyjnego zamkniętego, w tym brak obowiązków płatnika do poboru i zapłaty podatku dochodowego.

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-10/14-3/IŚ
     ∟Skutki z tytułu wykupu przez polski fundusz inwestycyjny zamknięty od spółki luksemburskiej certyfikatów inwestycyjnych, w tym brak obowiązków płatnika do poboru i zapłaty podatku dochodowego.

2014.04.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-55/14-5/AJ
     ∟Czy w związku z przedstawioną strukturą inwestycji, zyski osiągane przez Fundusz z tytułu udziału w SC SP będą opodatkowane w Polsce na podstawie art. 5 ust. 1 updop, jako przychody z udziału w spółce niebędącej osobą prawną ?

2014.04.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-25/14-4/AJ
     ∟Czy w ramach przedstawionego stanu faktycznego, dochody osiągane przez polską spółkę jawną lub komandytową, w której wspólnikiem będzie luksemburska spółka SCSp, w której z kolei wspólnikiem będzie Wnioskodawca, będą stanowiły dochody Wnioskodawcy podlegające opodatkowaniu w PolSC e w części odpowiadającej udziałowi posiadanemu przez SC Sp w zysku polskiej spółki jawnej lub komandytowej po uwzględnieniu udziału w zysku, jaki posiadać będzie Wnioskodawca w SC Sp ?

2014.03.21 - Minister Finansów - DD9/033/76/BRT/2011/PK-932
     ∟Czy wniesienie przez wnioskodawcę udziałów w Spółce do Spółki z siedzibą w Luksemburgu prowadzące do przejęcia przez Spółkę luksemburska bezwzględnej kontroli nad Spółką będzie stanowiło przychód wnioskodawcy w momencie wniesienia udziałów w Spółce do Spółki luksemburskiej?

2014.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-894/13-2/PW
     ∟Stwierdzić należy, że dochody z tytułu wypłaty zysku w formie dywidendy ze spółki akcyjnej z siedzibą w Luksemburgu, o których mowa we wniosku, uzyskane w grudniu 2013 r. przez Wnioskodawczynię, mogą podlegać – na mocy art. 10 Konwencji – opodatkowaniu w Luksemburgu i w Polsce. Jednocześnie, w celu eliminacji podwójnego opodatkowania należy zastosować metodę określoną w art. 24 ust. 2 lit. b) Konwencji, tj. metodę odliczenia proporcjonalnego. Stosownie do cytowanego wyżej art. 30a ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ww. dywidenda podlega opodatkowaniu w Polsce 19% zryczałtowanym podatkiem dochodowym. Jednakże, mając na uwadze przepisy umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Polska zezwoli na potrącenie od podatku dochodowego kwoty równej podatkowi zapłaconemu w Luksemburgu, przy czym ww. odliczenie nie może przekroczyć kwoty podatku obliczonego od tych przychodów (dochodów) przy zastosowaniu stawki 19%. W konsekwencji Wnioskodawczyni będzie zobowiązana do zadeklarowania uzyskanego dochodu w zeznaniu podatkowym składanym w Polsce, w którym od obliczonego od łącznej sumy dochodów podatku odliczy kwotę równą podatkowi zapłaconemu w Luksemburgu.

2014.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-464/13-2/ŁM
     ∟Czy Podatnik dokonując w dniu 20 listopada 2013 r., na rzecz Zakładu Spółki SA, wypłaty odsetek od pożyczki, był uprawniony do zastosowania zwolnienia od podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy od podatku dochodowym od osób prawnych, a jeżeli nie to w jakiej wysokości należało taki podatek pobrać?

2014.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-416/10/13-5/S/AJ
     ∟w zakresie opodatkowania wartości majątku przejmowanych spółek w układzie transgranicznym oraz w zakresie sukcesji podatkowej w odniesieniu do wypełnienia przez spółkę luksemburską typu s.a.r.l. przesłanki zwolnienia określonej w art. 22 ust. 4a updop

2014.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-886/13-2/PS
     ∟W jakim momencie powstanie obowiązek podatkowy od 0l.01.2014 r. dla spółki będącej Wnioskodawczynią na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych ?

2014.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1392/13/CzP
     ∟Czy w związku z przedstawioną strukturą inwestycji, dochody osiągane przez Fundusz z tytułu udziału w SCSP będą opodatkowane w Polsce na podstawie art. 5 ust. 1 updop, jako przychody z udziału w spółce niebędącej osobą prawną?

2014.01.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-925/13-4/AJ
     ∟1. Czy w przedstawionym zdarzeniu przyszłym spółki jawne i spółki komandytowe będą uznawane za zakłady Funduszu w Polsce w rozumieniu Konwencji między Rzecząpospolitą Polską a Wielkim Księstwem Luksemburga w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatków od dochodu i majątku sporządzonej dnia 14 czerwca 1995 r. (Konwencja) ? 2. Czy Fundusz będzie zwolniony od podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych od dochodu uzyskiwanego ze spółek jawnych i komandytowych z siedzibą na terytorium RP, w których Fundusz będzie wspólnikiem ?

2014.01.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB4/423-149c/13/TK
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w przypadku odpłatnego zbycia (całości lub części) certyfikatów funduszu inwestycyjnego zamkniętego, w tym na rzecz funduszu w ramach ich wykupu w celu umorzenia, Wnioskodawca będzie uprawniony do rozpoznania kosztów uzyskania przychodu w wysokości odpowiadającej wartości rynkowej certyfikatów z dnia nabycia w ramach likwidacji Sarl?

2014.01.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB4/423-149b/13/TK
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w wyniku likwidacji Sarl Wnioskodawca uzyska przychód z udziału w zyskach osób prawnych, w rozumieniu art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy o CIT, w wysokości wartości rynkowej majątku otrzymanego w związku z likwidacją Spółki (tj. wartości składników majątkowych nabytych w wyniku likwidacji Sarl, na dzień ich nabycia przez Wnioskodawcę) pomniejszonej, zgodnie z art. 12 ust. 4 pkt 3 ustawy o CIT o koszt nabycia udziałów w Sari przez Wnioskodawcę? Przy czym, czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że koszt nabycia udziałów Sarl powinien zostać ustalony zgodnie z art. 16 ust 1 pkt 8e ustawy o CIT, tj. w wysokości sumy warto

2014.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1008/13-4/JK
     ∟Skutki podatkowe udziału w spółce luksemburskiej.

2014.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1008/13-3/JK
     ∟Skutki podatkowe udziału w spółce luksemburskiej.

2014.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1008/13-2/JK
     ∟Skutki podatkowe udziału w spółce luksemburskiej.

2014.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-980/13-6/WM
     ∟Dywidenda otrzymywana ze spółki mającej siedzibę w Luksemburgu.

2014.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-980/13-5/WM
     ∟Dywidenda otrzymywana ze spółki mającej siedzibę w Luksemburgu.

2014.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-980/13-4/WM
     ∟Dywidenda otrzymywana ze spółki mającej siedzibę w Luksemburgu.

2014.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1072/13/MR
     ∟1. Czy świadczenie wypłacone Wnioskodawcy (jako akcjonariuszowi L), z tytułu obniżenia kapitału – dokonanego poprzez obniżenie wartości nominalnej akcji L, będzie podlegało opodatkowaniu w Polsce, jako dochód, który nie został objęty postanowieniami któregokolwiek z artykułów Konwencji z dnia 14 czerwca 1995 r. między Rzecząpospolitą Polską a Wielkim Księstwem Luksemburga w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatków od dochodów i majątku (Dz. U. z 1996 r., Nr 110, poz. 527), które to artykuły jasno regulują określone kategorie dochodów?2. W jaki sposób należy opodatkować w Polsce opisane w niniejszym stanie faktycznym obniżenie kapitału...

2014.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-774/13-2/EL
     ∟w zakresie sposobu opodatkowania dochodów z tytułu objęcia akcji w spółce z siedzibą w Luksemburgu w zamian za wniesienie wkładu niepieniężnego w postaci akcji polskiej spółki kapitałowej.

2014.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-408/13-2/ŁM
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych czynności wniesienia wkładu do spółki luksemburskiej.

2014.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-982/13-2/WM
     ∟Skutki wniesienia do spółki luksemburskiej wkładu niepieniężnego w postaci ogółu praw i obowiązków w spółce komandytowej.

2014.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-981/13-2/WM
     ∟Skutki wniesienia do spółki luksemburskiej wkładu niepieniężnego w postaci ogółu praw i obowiązków w spółce komandytowej.

2014.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-979/13-5/WM
     ∟Czy wypłata dywidendy przez spółkę luksemburską będzie podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 24 pkt 2 lit. b) Konwencji, tj. w Polsce podlega opodatkowaniu 19% zryczałtowanym podatkiem dochodowym, a od kwoty tak wyliczonego podatku odliczaniu podlega kwota równa podatkowi zapłaconemu w Luksemburgu przy czym takie odliczenie nie może przekroczyć tej części podatku, obliczonego przed dokonaniem odliczenia, która przypada na taki dochód lub zyski ze sprzedaży majątku uzyskane w Luksemburgu?

2014.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-979/13-3/WM
     ∟Czy wypłata dywidendy przez spółkę luksemburską będzie podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 24 pkt 2 lit. b) Konwencji, tj. w Polsce podlega opodatkowaniu 19% zryczałtowanym podatkiem dochodowym, a od kwoty tak wyliczonego podatku odliczaniu podlega kwota równa podatkowi zapłaconemu w Luksemburgu przy czym takie odliczenie nie może przekroczyć tej części podatku, obliczonego przed dokonaniem odliczenia, która przypada na taki dochód lub zyski ze sprzedaży majątku uzyskane w Luksemburgu?

9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj