Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: odzież

 

odzież 1458 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

2020.01.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4.4012.697.2019.2.MP
     ∟Stawka podatku dla kursów edukacyjnych z matematyki, prowadzonych osobiście lub przez osobę zatrudnioną; Stawka podatku dla zajęć z programowania/zajęć komputerowych, zajęć artystycznych (np. kursów fotografii) oraz dla usług organizacji półkolonii.

2020.01.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT3.4011.437.2019.4.KU
     ∟możliwość skorzystania z ulgi prorodzinnej

2019.12.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL4.4012.529.2019.1.TKU
     ∟Wskazanie, czy opłaty z tytułu usług świadczonych przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę w zakresie nauczania, wychowania i opieki ponad ustalony 5-godzinny, bezpłatny wymiar godzin dziennie, oraz opłaty za wyżywienie (dzieci i pracowników przedszkola) nie podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT.

2019.12.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-3.4011.499.2019.2.JK3
     ∟Dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wypoczynku dziecka pracownika.

2019.12.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.457.2019.2.KP
     ∟Zwolnienia od podatku VAT świadczenia usług opieki dla dzieci w wieku do lat 3

2019.12.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-2.4011.426.2019.1.ŁS
     ∟Zwolnienie przedmiotowe – art. 21 ust. 1 pkt 78 PIT

2019.12.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-3.4011.488.2019.2.AK
     ∟1. Czy w opisanej sytuacji Wnioskodawczyni ma prawo w całości skorzystać za rok 2019 z ulgi prorodzinnej przysługującej na dzieci? 2. Czy Wnioskodawczyni może skorzystać w całości ulgi prorodzinnej za dwoje dzieci w przyszłych (kolejnych) latach?

2019.12.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-2.4011.398.2019.2.MD
     ∟Biorąc zatem pod uwagę okoliczności przedstawione we wniosku, w szczególności fakt, że Wnioskodawczyni sama opiekuje się dzieckiem, troszczy się o wszelkie jego potrzeby i sama je wyposaża, co wpływa na jego zdrowie i rozwój, natomiast ojciec dziecka – jak twierdzi Wnioskodawczyni – nie zabezpiecza żadnych potrzeb dziecka począwszy od bytowych, edukacyjnych, rozwojowych, zdrowotnych, emocjonalnych uznać należy, że Wnioskodawczyni przysługuje w pełnym wymiarze prawo do dokonania za 2015, 2016, 2017 i 2018 r. odliczenia w ramach ulgi prorodzinnej, wynikającej z art. 27f ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, na małoletnie dziecko. Prawo do odliczenia w pełnym wymiarze ulgi na małoletnie dziecko będzie przysługiwało Wnioskodawczyni również w latach przyszłych pod warunkiem, że nie ulegną zmianie przepisy prawa będące podstawą niniejszego rozstrzygnięcia oraz stan faktyczny sprawy, w szczególności Wnioskodawczyni będzie nadal wyłącznie wykonywała władzę rodzicielską.

2019.11.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-2.4011.360.2019.2.MM
     ∟Podział pomiędzy rodziców przysługującej ulgi prorodzinnej w sytuacji gdy tylko Wnioskodawca wykonuje obowiązek alimentacyjny wobec niepełnoletniego dziecka i do dnia wydania orzeczenia o wysokości alimentów sam utrzymywał pełnoletnie dziecko.

2019.11.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.433.2019.2.MKA
     ∟Odliczenie ulgi prorodzinnej.

2019.11.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-2.4011.331.2019.3.MD
     ∟Czy małżonkom przysługuje ulga prorodzinna, z tytułu wychowania dzieci, do wysokości sumy składek społecznych i zdrowotnych Wnioskodawcy za rok 2016, 2017, 2018, 2019 oraz lata przyszłe?

2019.11.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4.4012.610.2019.1.RK
     ∟Brak opodatkowania opłat dotyczących opieki nad dziećmi w żłobku i przedszkolu oraz ich wyżywienia a także braku opodatkowania opłat dotyczących wyżywienia uczniów, parowników pedagogicznych oraz pracowników niepedagogicznych.

2019.11.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-2.4011.347.2019.2.MD
     ∟Mając na uwadze przedstawiony we wniosku stan faktyczny oraz powołane przepisy prawa należy stwierdzić, że skoro jednym z wymogów warunkujących dokonywanie odliczeń wynikających z art. 27f ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w ramach omawianej ulgi jest utrzymywanie pełnoletnich dzieci w związku z wykonywaniem, nawet przymusowo obowiązku alimentacyjnego to w sytuacji gdy były mąż uiszczał alimenty na pełnoletnie, studiujące, niepracujące dzieci wykonując wobec nich obowiązek alimentacyjny, Wnioskodawczyni nie przysługuje wyłączne prawo do skorzystania z ulgi prorodzinnej na dzieci. W przypadku braku porozumienia rodziców co do wysokości dokonywanego odliczenia, każdy z rodziców ma możliwość odliczenia połowy przysługującej kwoty ulgi. Jednocześnie wskazać przy tym należy, że rozstrzyganie ewentualnych sporów między byłymi małżonkami odnoszących się do kwestii wykorzystania ulgi nie należy do kompetencji organu wydającego interpretacje.

2019.11.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-1.4011.457.2019.2.PP
     ∟w zakresie możliwości skorzystania z ulgi prorodzinnej

2019.10.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-1.4012.487.2019.4.ŻR
     ∟zwolnienie z opodatkowania podatkiem VAT świadczonych usług opieki nad dziećmi i młodzieżą

2019.10.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-3.4012.442.2019.2.EW
     ∟Stwierdzenie czy pobierane przez Miasto opłaty dotyczące opieki nad dziećmi w przedszkolu ponad 5 godzinny limit oraz wyżywienia w przedszkolu, opieki nad dziećmi w żłobku oraz ich wyżywienia w żłobku, opłaty z tytułu wyżywienia uczniów w wybranych placówkach oświatowych (tj. szkołach podstawowych oraz bursach) oraz opłaty za wyżywienie pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych stanowią podstawę opodatkowania świadczenia podlegającego opodatkowaniu VAT oraz stwierdzenie, czy wydawanie przez Miasto, za pośrednictwem wybranych placówek oświatowych (tj. szkół podstawowych, zespołów szkół oraz liceów), duplikatów legitymacji i świadectw za opłatą przewidzianą w rozporządzeniu będzie podlegało opodatkowaniu VAT.

2019.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.398.2019.1.AK
     ∟Możliwość skorzystania przez matkę małoletnich dzieci z całości przysługującej kwoty w ramach ulgi prorodzinnej, w związku ze sprawowaniem władzy rodzicielskiej wyłącznie przez matkę dzieci.

2019.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.357.2019.1.AK
     ∟Możliwość skorzystania przez matkę małoletnich dzieci z całości przysługującej kwoty w ramach ulgi prorodzinnej, w związku ze sprawowaniem władzy rodzicielskiej wyłącznie przez matkę dzieci.

2019.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-3.4012.400.2019.2.WB
     ∟Opodatkowanie darowizny zorganizowanej części przedsiębiorstwa na rzecz synów.

2019.10.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-3.4011.324.2019.3.JK3
     ∟Świadczenia na rzecz zleceniobiorców.

2019.10.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-3.4011.308.2019.2.AK
     ∟1.Na jakim formularzu zeznania rocznego Wnioskodawczyni powinna rozliczać dochody swoich niepełnoletnich dzieci? 2. Jeżeli poprzednie zeznania roczne były składane na formularzu PIT-36 z załącznikiem PIT/M, czy Wnioskodawczyni powinna złożyć korektę?

2019.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.322.2019.1.TR
     ∟Stypendium otrzymywane przez Zainteresowanego nie korzysta ze zwolnienia od podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 148 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ponieważ mimo spełnienia przesłanki podmiotowej zastosowania analizowanego zwolnienia, nie została spełniona przesłanka przedmiotowa, co z kolei wyklucza możliwość zastosowania ww. zwolnienia.

2019.09.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-2.4011.294.2019.1.MD
     ∟Ustalając za rok 2018 dochód córki (…) Wnioskodawczyni zobowiązana była od kwoty osiągniętego przez córkę przychodu z działalności wykonywanej osobiście (umowy-zlecenia) odjąć wyłącznie koszty jego uzyskania. Ponieważ dochód ten, w przypadku tej pełnoletniej, uczącej się córki w 2018 r. przekroczył kwotę 3.089 zł, o której mowa w art. 27f w powiązaniu z art. 6 ust. 4 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, to nie została spełniona jedna z przesłanek warunkujących możliwość skorzystania z omawianej ulgi. Oznacza to, że Wnioskodawczyni nie mogła, w rozliczeniu za rok 2018, zastosować ulgi prorodzinnej na tę córkę.

2019.09.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.312.2019.2.TR
     ∟Z uwagi na brak porozumienia w tym zakresie z matką synów – jak to wynika z rozpatrywanego stanu faktycznego – Wnioskodawcy przysługuje odliczenie w wysokości po 50% kwoty ulgi na każdego z synów, zarówno za rok 2017, jak i za rok 2018.

2019.09.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT3.4011.278.2019.3.JŁ
     ∟Czy Wnioskodawca może obniżyć osiągnięty przychód z działalności gospodarczej o koszty związane z zakupem sprzętu zimowego oraz kursów i szkoleń w zakresie nauki narciarstwa?

2019.09.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4012.384.2019.2.MŁ
     ∟Zwolnienie z obowiązku rejestracji przy użyciu na kasie rejestrującej.

2019.09.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.273.2019.2.JK
     ∟Ulga prorodzinna.

2019.09.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.324.2019.1.DJ
     ∟Możliwość rozliczenia się w sposób przewidziany dla osoby samotnie wychowującej dziecko za 2018 rok.

2019.09.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.318.2019.1.DJ
     ∟Możliwość rozliczenia się w sposób przewidziany dla osoby samotnie wychowującej dziecko za 2019 rok i lata następne.

2019.08.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT3.4011.315.2019.2.PP
     ∟Możliwość skorzystania z ulgi prorodzinnej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj