Interpretacje do przepisu
art. 89 ust. 1 pkt 15 lit. a) ustawy o podatku akcyzowym

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


19/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 89 ust. 1 pkt 15 lit. a) ustawy o podatku akcyzowym

1

2018.01.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.256.2017.1.WR
     ∟Stawka podatku od wyrobu akcyzowego klasyfikowanego do kodu CN 2707 50 00. Obowiązek uzyskiwania oświadczeń oraz obowiązek znakowania i barwienia.

2017.07.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.67.2017.1.MK
     ∟określenie stawki podatku na wyroby akcyzowe klasyfikowane do kodu CN 2710 12 21 i 2710 12 25 i możliwość konfekcjonowania tych wyrobów poza składem podatkowym

2015.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1179/14-5/KB
     ∟W zakresie właściwej stawki dla oleju opałowego o kodzie CN 2710 19 65

2015.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1223/14-5/SM
     ∟Stawka akcyzy dla nabywanego wewnątrzwspólnotowo oleju opałowego o kodzie CN 2707 50 00 i obowiązek stosowania oświadczeń

2015.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-121/14-2/TK
     ∟Podatek akcyzowy w zakresie obowiązku zbierania oświadczeń od nabywców oraz przygotowywania i składania do naczelnika urzędu celnego zestawień oświadczeń oraz obowiązku zapłaty akcyzy.

2014.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-693/14-2/KB
     ∟w zakresie opodatkowania oleju fuzlowego o kodzie CN 3824 90 97 wykorzystywanego do celów opałowych w składzie podatkowym

2014.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-488/14-2/SM
     ∟rozliczenie akcyzy od oleju opałowego Z.

2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-73/14-2/KB
     ∟Czy zużycie oleju fuzlowego w opisany w stanie faktycznym niniejszego wniosku sposób stanowi zużycie wyrobu akcyzowego w ramach procesów służących bezpośrednio produkcji wyrobu akcyzowego i zgodnie z art. 42 ust. 1 pkt 2 ustawy o akcyzie, w stosunku do przedmiotowego oleju fuzlowego zobowiązanie podatkowe nie powstaje i wygasa obowiązek podatkowy.

2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-45/14/JK
     ∟Obowiązek znakowania i barwienia.

2012.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-88/11-2/TK
     ∟1. Czy mieszanie wyrobów akcyzowych nabytych przez Zainteresowanego z zapłaconą akcyzą może odbywać się poza składem podatkowym?2. Czy w przypadku nabycia przez Wnioskodawcę wyrobów akcyzowych, poddawanych mieszaniu ich dalszej sprzedaży z przeznaczeniem dla celów opałowych może zostać zastosowana stawka, o której mowa w art. 89 ust. 1 pkt 15 lit. a tiret drugie ustawy akcyzowej?3. Czy Zainteresowany będzie zobowiązany do składania deklaracji podatkowych, wpłacania akcyzy oraz przedpłat akcyzy z tytułu produkcji mieszaniny?4. Czy Wnioskodawca będzie zobowiązany do wystąpienia do właściwego naczelnika urzędu celnego o ustalenie norm ubytków powstałych podczas produkcji wyrobu akcyzowego oraz czy dla produkcji wyrobu akcyzowego powinny zostać ustalone normy zu

2012.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-225/11/JK
     ∟Sprzedawca oleju opałowego przeznaczonego do celów opałowych, stosuje preferencyjną stawkę podatku właściwą dla paliw opałowych w przypadku, gdy wypełnia warunki określone art. 89 ust. 5-15 ustawy. Brak atestu, o którym mowa w § 35 wymienionego rozporządzenia, w obrocie tymi wyrobami poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy nie stanowi przeszkody w stosowaniu preferencyjnej stawki akcyzy.

2011.07.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-119/11/JK
     ∟Stanowisko Spółki, zgodnie z którym wyrób o kodzie CN 2710 19 99 przeznaczony co celów opałowych winien być opodatkowany stawką podatku, o której mowa w art. 89 ust. 1 pkt 15 ustawy, należało uznać za nieprawidłowe.

2010.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-539/10/BWo
     ∟Czy produkcja estrów kwasów monokarboksylowych musi odbywać się w składzie podatkowym

2010.10.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-97/10-2/TK
     ∟Podatek akcyzowy w zakresie stawki podatku.

2010.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-676/10-2/JK
     ∟Opodatkowanie destylatu naftowego średniego o kodzie CN 2710 19 31 przeznaczonego na cele opałowe.

2009.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-639/09/ŁW
     ∟Opodatkowanie destylatu naftowego średniego o kodzie CN 2710 19 31 przeznaczonego na cele opałowe.

2009.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-686/09-4/JK
     ∟Czy Spółka ma obowiązek uzyskiwać oświadczeń, o których mowa w art. 89 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy o podatku akcyzowym?

2009.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-433/09-2/MPe
     ∟stawki podatku oraz znakowanie i barwienie wyrobów akcyzowych o kodach CN 2710 19 25; CN 2710 19 29.

2009.07.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443W-31/09/DG
     ∟Czy opisane w stanie faktycznym wyroby (produkt I oraz produkt II) winny być opodatkowane stawką akcyzy właściwą dla pozostałych paliw opałowych określoną w art. 89 ust. 1 pkt 15 tiret drugie ustawy w sytuacji gdy, sprzedaż tych wyrobów odbywać się będzie przy spełnieniu warunków określonych w art. 89 ust. 5-15 ustawy o podatku akcyzowym?

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj