Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: tor

 

tor 1916 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

2011.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-650/11-3/JK
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie opodatkowania dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora zwykłego, dyrektora alternatywnego, dyrektora zarządzającego lub dyrektora wykonawczego w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-628/11-2/JK
     ∟Opodatkowanie dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-587/11-2/LS
     ∟Czy dochód Podatnika osiągnięty ze źródła, jakim jest wynagrodzenie otrzymane od spółki cypryjskiej będzie opodatkowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity: Dz.U.00.14.176 ze zmianami)?

2011.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-583/11-2/LS
     ∟Czy dochód Wnioskodawczyni osiągnięty ze źródła, jakim jest wynagrodzenie dyrektora spółki cypryjskiej, będzie opodatkowany, czy też będzie wyłączony od opodatkowania w Polsce?

2011.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-611/11-2/AJ
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie sposobu opodatkowania dochodu uzyskanego z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce cypryjskiej.

2011.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-531/11-2/MS1
     ∟Wynagrodzenie otrzymywane przez Wnioskodawcę od Spółki Cypryjskiej z tytułu pełnienia w niej funkcji dyrektora zwykłego (ang. director), dyrektora alternatywnego (ang. alternate director), dyrektora zarządzającego (ang. managing director) lub dyrektora wykonawczego (ang. executive director) podlega opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania zawartej między Polską a Cyprem. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania stosując tzw. metodę wyłączenia z progresją określoną w art. 24 ust. 1 pkt a) Umowy;Art. 25a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych nie będzie miał tutaj zastosowania i w konsekwencji Wnioskodawca nie ma obowiązków przewidzianych w tym artykule,

2011.08.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-575/11/HD
     ∟Opodatkowanie w Polsce dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-592c/11/TK
     ∟Zakres opodatkowania w Polsce dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-504/11/HK
     ∟Czy wynagrodzenie, które wnioskodawca otrzyma, z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce cypryjskiej będzie podlegało zwolnieniu z podatku dochodowego od osób fizycznych w Polsce, a dochód ten będzie brany pod uwagę przy obliczaniu stawki podatku dochodowego od osób fizycznych od pozostałego dochodu wnioskodawcy podlegającego w Polsce opodatkowaniu, zgodnie z zasadami określonymi w art. 16, art. 24 ust. 1 lit. a), art. 24 ust. 4 umowy z Cyprem oraz art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (tzw. metoda wyłączenia z progresją)?

2011.08.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-547/11/HD
     ∟Opodatkowanie w Polsce dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-539/11-2/MS1
     ∟Wynagrodzenie otrzymywane przez Wnioskodawcę od Spółki Cypryjskiej z tytułu pełnienia w niej funkcji dyrektora zwykłego (ang. director), dyrektora alternatywnego (ang. alternate director), dyrektora zarządzającego (ang. managing director) lub dyrektora wykonawczego (ang. executive director) podlega opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania zawartej między Polską a Cyprem. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania stosując tzw. metodę wyłączenia z progresją określoną w art. 24 ust. 1 pkt a) Umowy;Art. 25a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych nie będzie miał tutaj zastosowania i w konsekwencji Wnioskodawca nie ma obowiązków przewidzianych w tym artykule,

2011.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-532/11-2/MS1
     ∟Sposób opodatkowania dochodu uzyskanego z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce cypryjskiej oraz możliwości zastosowania do tego dochodu art. 25a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2011.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-677/11-2/AMN
     ∟Czy uposażenie prokuratora w stanie spoczynku należy traktować jako przychód ze stosunku służbowego (zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych), a zatem uposażenie pomniejszać o koszty jego uzyskania określone w art. 22 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, skoro prokurator w stanie spoczynku nie świadczy pracy i nie ponosi kosztów związanych dojazdem do pracy, chociaż pozostaje w stanie służbowym?

2011.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-497/11/ŚS
     ∟Czy wynagrodzenie, otrzymywane przez wnioskodawcę z tytułu pełnienia w spółce funkcji dyrektora, podlega zwolnieniu od opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych w Polsce, czy powinno zostać uwzględnione przy obliczaniu stawki podatku dochodowego od osób fizycznych od pozostałego dochodu wnioskodawcy podlegającego opodatkowaniu w Polsce?

2011.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-550/11-2/MS1
     ∟Sposób opodatkowania dochodu uzyskanego z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce cypryjskiej oraz możliwości zastosowania do tego dochodu art. 25a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2011.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-549/11-2/MS1
     ∟Sposób opodatkowania dochodu uzyskanego z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce cypryjskiej oraz możliwości zastosowania do tego dochodu art. 25a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2011.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-488/11-5/LS
     ∟Należy stwierdzić, iż uzyskiwane przez Wnioskodawcę dochody z tytułu pełnienia funkcji dyrektora Spółki będą podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania, tj. na Cyprze i w Polsce.

2011.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-488/11-4/LS
     ∟Należy stwierdzić, iż Wnioskodawca ma prawo do odliczenia od podatku należnego w Polsce kwoty podatku w wysokości 10% kwoty dywidend, które stanowiłyby podatek do zapłacenia na Cyprze, gdyby nie zwolnienie tego rodzaju dochodów od podatku zgodnie z wewnętrznym prawem cypryjskim.

2011.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-602/11/HD
     ∟Opodatkowanie w Polsce dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-586/11/HD
     ∟Opodatkowanie w Polsce dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-585/11/HD
     ∟Opodatkowanie w Polsce dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-583/11/AK
     ∟Opodatkowanie w Polsce dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.

2011.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-489/11-5/MS1
     ∟Należy stwierdzić, iż uzyskiwane przez Wnioskodawcę dochody z tytułu pełnienia funkcji dyrektora Spółki będą podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania, tj. na Cyprze i w Polsce. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania, stosując określoną w art. 24 ust. 1 lit. a) umowy w zw. z art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych tzw. metodę wyłączenia z progresją.

2011.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-489/11-4/MS1
     ∟należy stwierdzić, iż Wnioskodawca ma prawo do odliczenia od podatku należnego w Polsce kwoty podatku w wysokości 10% kwoty dywidend, które stanowiłyby podatek do zapłacenia na Cyprze, gdyby nie zwolnienie tego rodzaju dochodów od podatku zgodnie z wewnętrznym prawem cypryjskim.

2011.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-482/11/AŻ
     ∟opodatkowanie wynagrodzenia uzyskanego z tytułu pełnienia funkcji dyrektora na Cyprze

2011.07.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-544/11/ASz
     ∟opodatkowanie wynagrodzenia uzyskanego z tytułu wykonania kontraktu menadżerskiego

2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-548/11-2/LS
     ∟Należy stwierdzić, iż uzyskiwane dochody wynagrodzenie z tytułu pełnienia funkcji dyrektora Spółki będą podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania, tj. na Cyprze i w Polsce. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania, stosując określoną w art. 24 ust. 1 lit. a) umowy w zw. z art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych tzw. metodę wyłączenia z progresją. Oznacza to, że dochód Wnioskodawcy uzyskany na Cyprze jest zwolniony z opodatkowania w Polsce, przy czym jeżeli Wnioskodawca uzyskałby inne dochody w danym roku podatkowym podlegające opodatkowaniu w Polsce, dochód uzyskany na Cyprze powinien zostać uwzględniony dla potrzeb obliczenia stopy procentowej podatku od pozostałego dochodu Wnioskodawcy podlegającego opodatkowaniu w Polsce.

2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-547/11-2/LS
     ∟Czy dochód Podatnika osiągnięty ze źródła, jakim jest wynagrodzenie otrzymane od spółki cypryjskiej będzie opodatkowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity: Dz.U.00.14.176 ze zmianami)?

2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-499/11-3/MS1
     ∟Wnioskodawczyni będzie pełniła opisane funkcje w Spółce Cypryjskiej w ramach działalności wykonywanej osobiście, a nie działalności gospodarczej należy uznać, że art. 25a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych nie będzie miał tutaj zastosowania i w konsekwencji Wnioskodawczyni nie będzie miał obowiązków przewidzianych w tym artykule, niezależnie od kwot wynagrodzenia za pełnienie funkcji.

2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-497/11-3/MS1
     ∟Wnioskodawca będzie pełnił opisane funkcje w Spółce Cypryjskiej w ramach działalności wykonywanej osobiście, a nie działalności gospodarczej należy uznać, że art. 25a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych nie będzie miał tutaj zastosowania i w konsekwencji Wnioskodawca nie będzie miał obowiązków przewidzianych w tym artykule, niezależnie od kwot wynagrodzenia za pełnienie funkcji.

31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj