Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: upominki

 

upominki 162 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6

2010.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-857/09-2/AM
     ∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup upominków dla kontrahentów oznaczonych logo Spółki, wydatków na zakup upominków dla kluczowych i strategicznych klientów bez logo Spółki, wydatków na drobny poczęstunek podawany podczas spotkań z kontrahentami w siedzibie Spółki, wydatków związanych z odbywaniem spotkań z kontrahentami poza siedzibą Spółki np. w restauracjach, kawiarniach, wydatków na zorganizowanie wielostronnych/ grupowych spotkań z kontrahentami tj. wynajęcie sali, obsługa cateringowa, wydatków na zapewnienie dodatkowych atrakcji podczas spotkań z kontrahentami (tj. oprawa muzyczna, konkursy, gry i zabawy sprawnościowe oraz umysłowe), wydatków na sfinansowanie zajęć sportowych i uczestnictwa w turniejach pracowników Spółki.

2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-754b/09/PS
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących kosztów promocji Spółki.

2010.01.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-697/09-2/AM
     ∟Czy Wydatki, ponoszone w ramach świadczenia usług na rzecz spółek z Grupy (działań promocyjnych i marketingowych), ujmowane następnie w kwocie wynagrodzenia z tytułu świadczenia tych usług, stanowią w całości koszt uzyskania przychodów Spółki?

2009.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-755/09/RSz
     ∟opodatkowanie podatkiem VAT wydania kwiatów i innych upominków pracownikom i kontrahentom Spółki oraz udokumentowania czynności nieodpłatnego przekazania fakturą wewnętrzną

2009.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-824/09-3/MN
     ∟Nieodpłatne przekazanie upominków z logo oraz bez logo w ramach promocji Gminy, wobec których Zainteresowanemu nie będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego (§ 13 ust. 1 pkt 11)

2009.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-577/09-2/MM
     ∟Czy w związku z dokonywaniem Świadczeń Rzeczowych, przekazywaniem upominków oraz organizacją spotkań o charakterze ogólnym – Spółka nie jest zobowiązana do odrębnego wykazywania podatku od towarów i usług od wartości tych poszczególnych świadczeń (ponieważ są one wykonywane w ramach usługi odrębnie opodatkowanej podatkiem od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o VAT i wartość tych świadczeń jest uwzględniona w podstawie kalkulacji wynagrodzenia należnego Spółce z tytułu odpłatnie świadczonych Usług) oraz nie jest zobowiązana do wystawienia w związku z tymi świadczeniami faktur wewnętrznych?Czy jednocześnie, w myśl art. 86 ust. 1 ustawy o VAT — w przypadku Usług świadczonych na rzecz XXX, dla których miejsce opodatkowania znajduje się na terytorium kraju — oraz art. 86 ust. 8 pkt 1 ustawy o VAT — w przypadku Usług świadczonych na rzecz pozostałych Zleceniodawców — Spółka może obniżyć kwotę należnego podatku od towarów i usług o kwotę podatku naliczonego dotyczącego nabycia towarów i usług (jednakże z wyłączeniem odliczenia VAT od usług gastronomicznych) związanych ze Świadczeniami Rzeczowymi/ przekazywaniem Upominków/ organizacją ogólnych spotkań biznesowych w ramach odpłatnie świadczonych Usług na rzecz Zleceniodawców na podstawie Umów, a — w przypadku powstania nadwyżki podatku naliczonego przy nabyciu tych towarów i usług nad podatkiem należnym w rozliczeniu za dany okres — Spółce przysługuje prawo do uzyskania zwrotu podatku w trybie art. 87 ust. 1 ustawy o VAT, ponieważ spełnione będą przesłanki określone w przedmiotowych przepisach?

2009.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-387/09-2/MS
     ∟Czy w związku z przekazywaniem upominków uczestnikom Zbiórek na Fundacji jako przekazującym ciążą jakiekolwiek obowiązki wynikające z przepisów ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. Nr 14 z 2000 roku, poz. 176 z późn. zm.), dalej zwanej „Ustawą”?

2009.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-311/09/RSz
     ∟„Czy wydając nagrody do zakupów spełniających regulamin sprzedaży premiowej (nie noszącej znamion ani reprezentacji ani reklamy) Wnioskodawca powinien je opodatkować podatkiem należnym?”

2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-44/09/ICz
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania nagród rzeczowych (upominków) w zakresie sprzedaży premiowej.

2008.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-845/08-3/AM
     ∟w zakresie obowiązków płatnika w związku z wydaniem upominków/nagród w ramach sprzedaży premiowej

2008.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-628/08-2/MS
     ∟VAT - w zakresie odliczenia podatku od towarów i usług od towarów przekazanych na cele reprezentacji

2008.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-150/08-2/DG
     ∟Czy wydatki poniesione na zakup ww. upominków oraz na organizację spotkania promocyjnego wraz z organizacją poczęstunku, które zgodnie z przepisami Prawa farmaceutycznego stanowią reklamę, jak również w świetle Ustawy NFZ nie stanowią nieuzasadnionej korzyści majątkowej mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

1 2 3 4 5 6

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj