Interpretacje do przepisu
art. 85 ust. 1 ustawy o podatku akcyzowym
19/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 85 ust. 1 ustawy o podatku akcyzowym
1
2018.05.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.51.2018.1.MAZ
∟Brak możliwości zwolnienia od akcyzy, na podstawie art. 32 ust. 4 pkt 2 ustawy, posiadanego przez wnioskodawcę skażonego alkoholu etylowego.
2018.01.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-1.4011.356.2017.1.KF
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania do całości wynagrodzenia 50% kosztów uzyskania przychodów.
2017.02.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - 3063-ILPB1-1.4511.386.2016.1.KF
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania do całości wynagrodzenia 50% kosztów uzyskania przychodów.
2017.02.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - 3063-ILPB1-1.4511.391.2016.1.AMN
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania do całości wynagrodzenia 50% kosztów uzyskania przychodów.
2016.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - 1462-IPPP3.4513.104.2016.1.SM
∟w zakresie obowiązku wystąpienia z wnioskiem o wydanie nowej decyzji określającej dopuszczalne normy zużycia dla alkoholu etylowego skażonego
2016.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPP4.4513.352.2016.1.EK
∟zwolnienie z akcyzy oraz ustalenie norm zużycia skażonego alkoholu etylowego - § 9 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia w sprawie zwolnień
2016.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-5/16/BP
∟Czy w opisanym zdarzeniu przyszłym, gdy Spółka będzie korzystała ze zwolnienia z podatku akcyzowego na podstawie § 9 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego to będzie zobowiązana do uzyskania decyzji o dopuszczalnych normach zużycia alkoholu etylowego zawartego w tych aromatach?
2015.01.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-717/13/15-6/S/MT
∟Skoro źródła powstania przychodu po stronie Wnioskodawcy upatrywać należy m.in. w Jego rozpoznawalnym wizerunku, na którego utrwalanie i rozpowszechnianie wyrazi On zgodę, za co będzie otrzymywał stosowne wynagrodzenie, to niezależnie od rodzaju umowy, jaką zawrze w tym względzie, czy to z klubem sportowym, którego może być trenerem, czy też z innymi podmiotami, na rzecz których świadczyć będzie ww. usługi marketingowe, to przychody uzyskiwane z tego tytułu stanowić będą dla Wnioskodawcy przychody z praw majątkowych, o których mowa w art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, podlegające opodatkowaniu według zasad właściwych dla tego źródła przychodów, a nie przychody z pozarolniczej działalności gospodarczej niezależnie od tego, iż jako strona zawieranych umów Wnioskodawca występował będzie w charakterze podmiotu gospodarczego (przedsiębiorcy).
2012.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-405/12/BP
∟Wyliczenie kwoty zwolnienia z obowiązku złożenia zabezpieczenia akcyzowego?
2012.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-235/12/LG
∟Opodatkowanie strat ilościowych związanych z procesem suszenia wyrobów akcyzowych
2012.04.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-49/12/PK
∟Opodatkowanie strat ilościowych związanych z procesem suszenia wyrobów węglowych.
2011.06.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-26/11-2/TK
∟Przepisy prawa podatkowego dotyczące podatku akcyzowego w zakresie skażania alkoholu etylowego oraz norm zużycia i norm ubytków alkoholu etylowego .
2010.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-61/10/PH
∟„Czy wysokość zabezpieczenia generalnego powinna być ustalana w odniesieniu do kwoty akcyzy od wyrobów akcyzowych, stanowiących wyroby gotowe czy również odniesieniu do wyrobów akcyzowych stanowiących półprodukty?”
2009.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-939/09-2/AK
∟Czy Wnioskodawca w celu zaliczenia strat wynikających z naturalnych ubytków paliw płynnych musi posiadać decyzję właściwego naczelnika urzędu celnego ustalającej normy maksymalnych ubytków paliw ciekłych. Zainteresowany nie jest podatnikiem podatku akcyzowego. Prowadzi działalność gospodarczą na podstawie koncesji w zakresie obrotu paliwami ciekłymi poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy.
2009.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-461/09/ŁW
∟opodatkowanie podatkiem akcyzowym wyrobu o kodzie CN 3820 i 3814
2009.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-460/09/MM
∟Zwolnienie z akcyzy alkoholu etylowego o kodzie CN 2207 20 całkowicie skażonego przeznaczonego do dalszej sprzedaży w stanie niezmienionym lub wytwarzania wyrobów nieakcyzowych
2009.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-459/09/PK
∟Opodatkowania podatkiem akcyzowym wyrobu o kodzie CN 3820 i 3814
2008.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-584/08/KO
∟Czy w przypadku utraty lub zniszczenia banderol w przyszłości w czasie transportu do Czech Wnioskodawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Naczelnika Urzędu Skarbowego dodatkowej kwoty podatku akcyzowego, a jeżeli tak, to w jakiej wysokości i w którym miesiącu powstanie obowiązek zapłaty tej dodatkowej kwoty podatku? Czy w takim przypadku Wnioskodawca otrzyma zwrot uiszczonych przy zakupie banderol kosztów wytworzenia oraz wartości banderol?Jakie czynności musi wykonać, a nadto jakie warunki musi spełnić Wnioskodawca, aby utrata, uszkodzenie lub zniszczenie banderol w czasie transportu do Czech nie spowodowało powstania dodatkowych zobowiązań podatkowych oraz odpowiedzialności karnoskarbowej członków Zarządu Wnioskodawcy, a nadto aby nie stracić prawa do zwrotu kosztu wytworzenia i wartości banderol zapłaconych przy nabyciu banderol?
2006.03.28 - Urząd Celny w Gliwicach - 332000-RPA-055-020/2006/PF
∟Pytanie: Czy w przedstawiona interpretacja przepisów jest prawidłowa oraz w jaki sposób należy rozliczyć straty banderol, które nastąpiły w poniżej opisanych okolicznościach, tj. powstały one poza procesem oznaczania wyrobów znakami akcyzy.
1
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.