Interpretacje do przepisu
art. 8 ust. 5 ustawy o podatku akcyzowym

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


8/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 8 ust. 5 ustawy o podatku akcyzowym

1

2014.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-921/13-2/JK
     ∟możliwości przyjęcia zwrotu wyrobów tytoniowych do składu podatkowego

2013.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-43/10/13-10/S/JK
     ∟Możliwość obniżenia akcyzy na podstawie art. 21 ust. 8 ustawy w przypadku zmiany maksymalnej ceny detalicznej.

2011.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1219/11-2/SM
     ∟przepakowywanie papierosów jako produkcja i prawo do obniżenia kwoty należnej akcyzy

2010.07.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3-443-466/10-3/JK
     ∟Reklamacja wyrobów tytoniowych a obniżenie kwoty akcyzy

2010.07.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3-443-465/10-3/JK
     ∟Czy Spółka będzie upoważniona do skorzystania ze zwolnienia od podatku akcyzowego, o którym mowa w § 21 rozporządzenia w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego w przypadku zniszczenia wyrobów tytoniowych?

2010.04.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-44/10-2/KB
     ∟Jaką maksymalną cenę brutto można ustalić dla jednej paczki wyrobu tytoniowego o cenie 5,00 zł brutto, aby uniknąć obowiązku zapłaty podatku według sankcyjnej stawki 70-proc. od nadrukowanej ceny?

2010.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-1/10-2/TK
     ∟Czy od 1 marca 2010 r. będzie możliwa (bez konieczności zapłaty dodatkowych kwot podatku akcyzowego) sprzedaż przez Spółkę wyrobów tytoniowych z naniesionymi na nie legalizacyjnymi znakami akcyzy w cenie maksymalnej ceny sprzedaży nadrukowanej na opakowaniu powiększonej o wartość legalizacyjnej banderoli tj. 1,30 zł na opakowanie?

2009.10.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1173/09-4/TW
     ∟Czy w świetle art. 43 ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku od towarów i usług, Spółka będzie mogła zastosować zwolnienie od tego podatku dla znaku legalizacyjnego zakupionego w cenie nominalnej 1,30 zł i zafakturować tę wartość nominalną jako odrębną pozycję na fakturze przy sprzedaży tak zalegalizowanych wyrobów do hurtowni, a hurtownia będzie mogła zafakturować znak legalizacyjny w odrębnej pozycji na fakturze jako zwolniony od podatku od towarów i usług dla dalszej sprzedaży zalegalizowanego wyrobu tytoniowego do następnego uczestnika obrotu tym zalegalizowanym wyrobem tytoniowym, w taki sposób, by odpłatność za wyrób tytoniowy z nałożonym znakiem legalizacyjnym na istniejącym opakowaniu wyrobu tytoniowego, pobierana przez ostatniego uczestnika tego obrotu (detalistę) od konsumenta nie przekroczyła kwoty równej sumie maksymalnej ceny detalicznej na paczce (na przykład 7,85 zł), zawierającej 22% podatek od towarów i usług i należności za znak legalizacyjny wg jego wartości nominalnej (1,30 zł) zwolnionej od podatku od towarów i usług tak, by było to zgodne z nowym zapisem art. 8 ust. 5 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym, w brzmieniu nadanym i wprowadzonym w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 21 maja 2009 r. o zmianie ustawy o podatku akcyzowym?

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj