Interpretacje do przepisu
art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
1909/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
2015.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1064/14-4/MW
∟1. Czy koszty, które Spółka będzie ponosić w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego, tj. wartość pełnowartościowych produktów, które będą wydawane przez Spółkę Klientom Pośrednim w zamian za wyroby bliskie przeterminowania, przeterminowane lub nienadające się do dalszej sprzedaży na skutek innych przyczyn (np. uszkodzenia) wraz z ewentualnymi kosztami zwiezienia z rynku i fizycznej likwidacji ww. wyrobów (wydatki związane z Wymianami/Przecenami Niepełnowartościowych Produktów) będą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP?
2. W przypadku uznania, że wydatki związane z Wymianami/Przecenami Niepełnowartościowych Produktów będą stanowić koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?
3. Czy koszty, które Spółka będzie ponosić w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego, tj. wartość produktów, które będą przekazywane przez Spółkę Klientom Pośrednim jako bonus w zamian za zrealizowanie przez nich odpowiednich zakupów w transakcjach z określoną/określonymi hurtowniami (wydatki związane z udzieleniem Bonusów Promocyjno-Reklamowych) będą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP?
4. W przypadku uznania, że wydatki związane z udzieleniem Bonusów Promocyjno-Reklamowych będą stanowić koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?
5. Czy koszty, które Spółka będzie ponosić w ramach Działań Wsparcia Sprzedaży, o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego, tj. wartość produktów, które będą przekazywane przez Wnioskodawcę Klientom Pośrednim w celu przeprowadzenia demonstracji (np. prezentacja nowości w ofercie Spółki; wydatki związane z Przekazaniem Próbek) będą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP?
6. W przypadku uznania, że wydatki związane z Przekazaniem Próbek będą stanowić koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?
7. Czy Wydatki na Usługi Gastronomiczne, które Wnioskodawca będzie ponosić w związku z organizacją spotkań biznesowych, o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego, będą stanowić dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy PDOP?
8. W przypadku uznania, że Wydatki na Usługi Gastronomiczne będą stanowić koszty uzyskania przychodów, w którym momencie należy je rozpoznać dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?
2015.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1078/14-2/KS
∟Czy ponoszone w opisanym zdarzeniu przyszłym koszty reklamy, obejmujące opisany sponsoring, będą stanowiły dla Spółki koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.01.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-500b/14/MK
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, iż w zdarzeniu przedstawionym we wniosku, wydatki związane z Emisją Akcji, wskazane w stanie faktycznym Wniosku w pkt 17-21, nie pod legają zaliczeniu przez Wnioskodawcę do kosztów uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.01.23 - Minister Finansów - DD10/033/311/MZO/13/PK-1779/12
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów: wydatków na zakup artykułów spożywczych do Sekretariatu Zarządu; wydatków na gastronomię w związku ze spotkaniami członków Zarządu Spółki oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Spółki z kontrahentami; wydatków na zakup artykułów spożywczych dla biegłych rewidentów, osób wykonujących czynności kontrolne
2015.01.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-560/14-2/PR
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na konsumpcję ponoszonych w trakcie spotkań biznesowych z klientami lub potencjalnymi klientami spożywaną w restauracji lub w siedzibie Spółki.
2015.01.16 - Minister Finansów - DD10/033/371/MZB/14/PK-2029/12
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych podczas spotkań z kontrahentami w siedzibie Spółki oraz poza jej siedzibą
2015.01.16 - Minister Finansów - DD10/033/288/MZO/13
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów: wydatków związanych z organizacją spotkań biznesowych z kontrahentami, w tym na nabycie drobnego poczęstunku w siedzibie firmy i poza siedzibą firmy; wydatków związanych z pobytem zagranicznych kontrahentów dotyczących usługi tłumacza; wydatków związanych z pobytem zagranicznych kontrahentów, w tym dotyczących przejazdu z lotniska/na lotnisko, pobytu w hotelu
2015.01.15 - Minister Finansów - DD10/033/287/MZO/13
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów: wydatków związanych z organizacją spotkań biznesowych z kontrahentami, w tym na nabycie drobnego poczęstunku w siedzibie firmy i poza siedzibą firmy; wydatków związanych z pobytem zagranicznych kontrahentów dotyczących usługi tłumacza; wydatków związanych z pobytem zagranicznych kontrahentów, w tym dotyczących przejazdu z lotniska/na lotnisko, pobytu w hotelu
2015.01.15 - Minister Finansów - DD10/033/286/MZO/13
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów: wydatków związanych z organizacją spotkań biznesowych z kontrahentami, w tym na nabycie drobnego poczęstunku w siedzibie firmy i poza siedzibą firmy; wydatków związanych z pobytem zagranicznych kontrahentów, dotyczących usługi tłumacza; wydatków związanych z pobytem zagranicznych kontrahentów, w tym dotyczących przejazdu z lotniska na lotnisko, pobytu w hotelu
2015.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB4/423-139/14/PST
∟Czy wydatki związane z zapewnieniem noclegu obecnym lub potencjalnym kontrahentom stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodów?
2015.01.09 - Minister Finansów - DD10.8221.1.2015.MZO
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów ponoszonych w związku z prowadzeniem działań w ramach strategii CSR
2015.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1112/14-2/JC
∟Czy zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki na nabycie towarów, które następnie przekazywane są kontrahentom nieodpłatnie mogą być zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?
2014.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-952/14-5/KS
∟Czy w opisanym stanie faktycznym, wydatki na organizację spotkań i imprez o charakterze integracyjnym, motywacyjnym i okolicznościowym, dla pracowników spółek PGK, stanowią koszt uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2014.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-564/14-2/KO
∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne, obejmujące posiłki wraz z napojami bezalkoholowymi oraz alkoholowymi, w postaci jak wskazana w opisie stanu faktycznego, poniesione przez Wnioskodawcę na spotkaniach biznesowych z obecnymi lub potencjalnymi kontrahentami, stanowią koszty uzyskania przychodu i nie są zaliczane do reprezentacji w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2014.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-514/14/KK
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na drobne poczęstunki, napoje, posiłki, które będą podawane podczas prowadzenia rozmów z kontrahentami?
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/423-35/14/ESZ
∟Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z zapłatą rachunków/faktur za wydatki określone w opisie stanu faktycznego stanowią dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodu?
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/423-37/14/ESZ
∟Czy wydatki, które Wnioskodawca zamierza ponieść w związku z zapłatą rachunków/faktur za wydatki określone w opisie zdarzenia przyszłego stanowią dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodu?
(pytanie oznaczone we wniosku nr 1)
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1353/14/SD
∟Czy wydatki na artykuły spożywcze i usługi gastronomiczne nabywane przez Spółkę dla zaproszonych osób podczas spotkań promocyjnych mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1354/14/SD
∟Czy wydatki na artykuły spożywcze i usługi gastronomiczne nabywane przez Spółkę dla zaproszonych osób tj. promotorów, przedstawicieli handlowych, odbiorców handlowych; podczas szkoleń produktowych mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1355/14/SD
∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne i na artykuły spożywcze nabywane przez Spółkę podczas szkoleń organizowanych dla pracowników, mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/423-36/14/ESZ
∟Czy w sytuacji gdy rachunek/faktura obejmuje również wydatki na napoje, w tym alkoholowe, co do zasady wyodrębniany jako osobna pozycja na rachunku/fakturze, to czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z zapłatą również takich pozycji stanowią dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodu?
(pytanie oznaczone we wniosku nr 2)
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/423-38/14/ESZ
∟Czy w sytuacji gdy rachunek/faktura obejmie również wydatki na napoje, w tym alkoholowe, co do zasady wyodrębniany, jako osobna pozycja na rachunku/fakturze, to czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z zapłatą również takich pozycji będą mogły stanowić dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodu? (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)
2014.12.08 - Minister Finansów - DD10/033/374/MZB/14/PK-2032/12
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych podczas spotkań z klientami w siedzibie Spółki oraz poza jej siedzibą
2014.12.08 - Minister Finansów - DD10/033/373/MZB/14/PK-2031/12
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych podczas spotkań z klientami w siedzibie Spółki oraz poza jej siedzibą
2014.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-409/14/MK
∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wszystkie wydatki poniesione na organizację mini targów?
2014.12.04 - Minister Finansów - DD10/033/107/MZB/14/RWPD-12175/14
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na poczęstunek podawany w trakcie spotkań z kontrahentami w siedzibie Spółki
2014.12.03 - Minister Finansów - DD10/033/273/MZO/14/RD-26730
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup usługi gastronomicznej i poczęstunku w siedzibie Spółki
2014.12.02 - Minister Finansów - DD10/033/103/MZB/14/RWPD-12175/14
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na poczęstunek podawany w trakcie spotkań z kontrahentami w siedzibie Spółki
2014.12.02 - Minister Finansów - DD10/033/101/MZB/14/RWPD-12175/14
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na poczęstunek podawany w trakcie spotkań z kontrahentami w siedzibie Spółki
2014.12.02 - Minister Finansów - DD10/033/126/MZB/14/RWPD-12175/14
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na posiłki podawane w trakcie spotkań z kontrahentami poza siedzibą Spółki
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.