Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: promocja

 

promocja 1090 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

2012.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-1785/11/AŚ
     ∟Gmina ma prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku realizacją projektu polegającego na wykonaniu opracowań terenu przeznaczonego pod inwestycje.

2012.03.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1101/11-4/GJ
     ∟Czy w opisanym powyżej stanie faktycznym Spółka prawidłowo będzie określała wysokość podstawy opodatkowania z punktu widzenia podatku od towarów i usług, tj. w oparciu o cenę promocyjną? Konsekwentnie, czy dla celów podatku dochodowego od osób prawnych, Wnioskodawca, zobowiązany będzie rozpoznać przychód podatkowy w wysokości faktycznie należnej kwoty ze sprzedaży produktu promocyjnego, tj. w wysokości ceny promocyjnej?

2012.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-1849/11/JP
     ∟prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego związanego z realizacją projektu polegającego na promocji terenów inwestycyjnych

2012.03.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-11/12/LŻ
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z nabyciem lub wyprodukowaniem towarów, które następnie są przekazywane nieodpłatnie.

2012.03.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-10/12/LŻ
     ∟opodatkowania nieodpłatnie przekazanych towarów

2012.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-498/11-2/ŁM
     ∟1. Czy wydatki za sporządzenie studium wykonalności, promocję i reklamę, dotyczącą tego projektu zwiększają wartość początkową wytwarzanych środków trwałych?2. Czy w związku z tym amortyzacja od wytworzonych w ramach projektu środków trwałych w części niesfinansowanej ze środków unijnych będzie stanowić koszt uzyskania przychodów?

2012.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-584/11-3/MM
     ∟1. Czy wydatki Spółki, jakie poniesione byłyby w związku z zakupem nagród w promocjach (konkursach sprzedaży itp.), o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego w poz. 68, Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów o których mowa w art. 15 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.)?2. Czy ww. wydatki Spółki na zakup nagród stanowią koszty bezpośrednio związane z przychodem, czy też koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodem, o których mowa w art. 15 ust. 4 - 4d ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.)?

2012.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1296/11/AK
     ∟Czy zakupy nagród wydawanych nieodpłatnie w ramach sprzedaży premiowej są kosztem uzyskania przychodów w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1295/11/TK
     ∟Czy zakupy nagród wydawanych nieodpłatnie w ramach sprzedaży premiowej są kosztem uzyskania przychodów w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1293/11/AK
     ∟Czy zakupy nagród wydawanych nieodpłatnie w ramach sprzedaży premiowej są kosztem uzyskania przychodów w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1158/11-2/RS
     ∟1.Czy wydatki związane z organizacją uroczystej gali stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.) - dalej updop? 2.Czy wydatki związane z organizacją pikników rodzinnych (z wyłączeniem wydatków na napoje alkoholowe), zarówno w części dotyczącej pracowników, jak i osób im towarzyszących (dzieci, współmałżonków) oraz zaproszonych gości, stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 updop? 3.Czy wydatki związane z organizacją ekspedycji na Mont Blanc mogą być kosztem uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 updop? 4.Czy koszt wycieczki oraz weekendów w SPA dla laureatów konkursu „Niezwykli ludzie P.” oraz d...

2012.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1157/11-4/RS
     ∟1.Czy koszt organizacji spotkania firmowego w kwocie netto jest kosztem podatkowym? 2.Czy w przypadku konieczności naliczenia VAT należnego od kwoty netto zorganizowanego spotkania, kwota tego VAT będzie kosztem podatkowym.? 3.Czy w przypadku, gdy kwota VAT wykazana na fakturze dotyczącej zorganizowania spotkania firmowego, nie podlega odliczeniu, będzie ta kwota VAT kosztem podatkowym?

2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1759/11-2/EK
     ∟Określenie podstawy opodatkowania przy sprzedaży towarów po cenach promocyjnych

2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-6/MP
     ∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody o wartości nie przekraczającej 760 złotych brutto, związane zorganizowaną przez Spółkę na zlecenie Kontrahenta akcją sprzedaży premiowej, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-5/MP
     ∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody, w związku z reklamą i promocją Kontrahenta Spółki i oferowanych przez niego towarów lub usług, prowadzoną wśród pracowników sklepów mających w ofercie produkty Kontrahenta Spółki w ramach akcji marketingowych (polegających na promowaniu ekspozycji lub osiągnięciu pułapu sprzedaży produktów Kontrahenta Spółki), o wartości nie przekraczającej 200 złotych brutto, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-4/MP
     ∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody w organizowanym konkursie, ogłaszanym za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej zamieszczonej w sieci internet, a jednorazowa wartość nagrody nie przekracza kwoty 760 złotych brutto, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?Czy wydanie przez Spółkę nagrody w organizowanym konkursie, w którym warunkiem udziału jest zakup produktów lub usług, a jednorazowa wartość nagrody nie przekracza kwoty 200 złotych brutto, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?Czy wydanie przez Spółkę nagrody w organizowanym konkursie, w którym w...

2012.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-956/11-4/RG
     ∟Czy Wnioskodawca stając się podatnikiem VAT powinien rozliczać w deklaracjach VAT podatek VAT z faktur zakupu rozliczanych w projekcie obliczając kwotę podatku naliczonego na podstawie proporcji wyliczanej szacunkowo według prognozy uzgodnionej z naczelnikiem urzędu skarbowego?

2012.02.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1664/11/KT
     ∟Prawo do odzyskania podatku naliczonego związanego z realizacją projektu.

2012.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-502/11-EK
     ∟Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

2012.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-502/11-3/EK
     ∟Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?

2012.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-487/11-2/JG
     ∟1. Czy w związku z zaproponowaną koncepcją podziału zysku i udziału w stratach, wspólnicy spółki komandytowej będą uczestniczyć w przychodach i kosztach uzyskania przychodów tej Spółki proporcjonalnie do udziału w zysku spółki, który wynika z postanowień umowy spółki, a nie proporcjonalnie do wniesionego wkładu? 2. Czy ustalenie podziału zysku w spółce komandytowej nieproporcjonalnie do wartości wnoszonych wkładów nie spowoduje po stronie Wnioskodawcy powstania z tego tytułu przychodu?

2012.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1092/11-2/RS
     ∟Czy w świetle przepisów art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej; ustawa o CIT) środki przeznaczone na wypłaty dla klientów w związku z realizacją akcji „zwrot różnicy w cenie” Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2011.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1264/11-2/MPe
     ∟w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania przy sprzedaży produktów po cenie promocyjnej oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego

2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-227/11-2/KJ
     ∟Czy koszty promocji projektu, w szczególności: koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych, koszt ogłoszeń prasowych promujących projekt, organizacja konferencji informujących o projekcie, powiększają wartość początkową, wytworzonego środka trwałego?

2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1047/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania ze źródeł zewnętrznych procesu developerskiego ponoszone przez R. Sp. z o.o. Spółka Komandytowa będą stanowiły dla M. Sp. z o.o. koszty bezpośrednie w rozumieniu art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy z 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 roku Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1046/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez R. Sp. z o. o. Spółka komandytowa w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez nią produktów będą stanowiły dla R. Sp. z o.o. koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 roku Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.12.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-1414/11/AŚ
     ∟Gmina ma prawo do odliczenia podatku naliczonego w odniesieniu do promocji terenów inwestycyjnych, gdyż niewątpliwie celem długookresowym jest sprzedaż jak i dzierżawa promowanych terenów

2011.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-1332/11/JP
     ∟Możliwość odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu polegającego na promocji potencjału inwestycyjnego miasta.

2011.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-413a/11/MT
     ∟Czy opisane koszty spotkań negocjacyjnych i promujących związanych z realizacją inwestycji Spółka powinna uwzględniać w wartości początkowej środków trwałych czy zaliczać je wprost do kosztów uzyskania przychodów?

2011.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-826/11/RS
     ∟Czy upominki o wartości nieprzekraczającej 200 zł przekazane osobom fizycznym w związku z promocją gminy korzystają ze zwolnienia przedmiotowego?

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj