Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: wyroby tytoniowe

 

wyroby tytoniowe 189 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7

2016.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-93/15-4/MC
     ∟Opodatkowanie akcyzą odpadów produkcyjnych w postaci piasku, żyły tytoniowej, pyłu tytoniowego oraz sznurka.

2015.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-75/15-3/MC
     ∟Prawo do obniżenia kwoty akcyzy o kwotę akcyzy zapłaconej od reklamowanych wyrobów tytoniowych w przypadku uznania reklamacji wynikającej z wady prawnej wyrobów tytoniowych.

2015.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-74/15-2/MC
     ∟W zakresie możliwości obniżenia kwoty akcyzy o kwotę akcyzy zapłaconej od reklamowanych wyrobów tytoniowych na podstawie art. 83a ustawy oraz możliwości obniżenia akcyzy należnej od wyprodukowanych wyrobów tytoniowych o kwotę akcyzy zapłaconej od składników będących wyrobami tytoniowymi zużytych do produkcji tych wyrobów na podstawie art. 21 ust. 8 ustawy.

2015.12.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-100/15-2/MC
     ∟W zakresie oznaczania wyrobów tytoniowych znakami akcyzy

2015.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-82/15/MK
     ∟zwolnienia z podatku akcyzowego alkoholu etylowego zawartego w aromatach zużywanych do produkcji wyrobów tytoniowych

2015.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/4513-17/15-2/KK
     ∟Obliczony podatek akcyzowy należny z tytułu wyprowadzania wyrobów tytoniowych ze składu podatkowego po „re-pricingu” z nową maksymalną ceną (obniżoną) może być pomniejszy o akcyzę zapłaconą od wyrobów akcyzowych, zużytych do ich wyprodukowania.

2015.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/4513-15/15-2/KK
     ∟Wnioskodawca w opisanym zdarzeniu przyszłym nie może skorzystać z instytucji reklamacji przewidzianej w art. 83 i 83a ustawy, a tym samym przepisy art. 83 i 83a ustawy nie mają zastosowania w sprawie objętej wnioskiem

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/4513-1-19/15-2/TK
     ∟Podatek akcyzowy w zakresie wewnątrzwspólnotowej dostawy suszu tytoniowego.

2015.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-39/15-2/MC
     ∟W zakresie możliwości obniżenia akcyzy należnej od wyprodukowanych wyrobów akcyzowych o kwotę akcyzy zapłaconej od składników będących wyrobami akcyzowymi zużytych do produkcji tych wyrobów akcyzowych oraz obowiązku wystąpienia do właściwego naczelnika urzędu celnego o zgodę na zdjęcie znaków akcyzy z opakowań jednostkowych wyrobów akcyzowych

2015.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-30/15/EK
     ∟nieuznanie za wyrób akcyzowy aromatyzowanej masy i brak obowiązku oznaczania znakami akcyzy

2015.06.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/4513-4/15-2/KK
     ∟Przedmiotem obrotu, jak wynika z opisu zdarzenia przyszłego są wyroby tytoniowe, które zostały określone w powołanym wcześniej art. 98 ust. 1 ustawy. Tym samym zasadnie Wnioskodawca stoi na stanowisku, że w sprawie nie znajdzie zastosowania również art. 9b ustawy dotyczący suszu tytoniowego, czyli wyrobu niezaliczanego w myśl ustawy o podatku akcyzowym do wyrobów tytoniowych.

2015.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-28/15/PK
     ∟Określenie podstawy opodatkowania dla cygar

2015.06.12 - Minister Finansów - PA2.8011.4.2015
     ∟stosowanie przepisów ustawy o podatku akcyzowym w odniesieniu do masy aromatyzowanej przeznaczonej m.in. do kominków oraz fajek wodnych, która nie zawiera tytoniu i nie jest przeznaczona do paleni

2015.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-43/12-6/15-S/KK
     ∟Liście tytoniu (odżyłowanego i nieodżyłowanego), które nie zostaną ani pocięte ani skręcone lub sprasowane w postaci bloków lecz nadają się do palenia bez dalszego przetworzenia przemysłowego nie podlegają podatkowi akcyzowemu z uwagi na brak spełnienia warunku w postaci konieczności pocięcia, podzielenia inaczej, skręcenia lub sprasowania w postaci bloków przedmiotowego tytoniu.

2015.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-84/14-2/BJ
     ∟Spółka ma prawo do obniżenia wpłat dziennych należnej akcyzy o kwotę stanowiącą wartość podatkowych znaków akcyzy prawidłowo naniesionych. Spółka po naniesieniu nowych znaków akcyzy, ma prawo do ponownego obniżenia wpłat dziennych należnej akcyzy o kwotę stanowiącą wartość podatkowych znaków akcyzy prawidłowo naniesionych w składzie podatkowym na terytorium kraju. Spółka nie jest zobowiązana do dokonania korekty złożonej deklaracji podatkowej, w której dokonała obniżenia należnej akcyzy o wartość podatkowych znaków akcyzy nałożonych uprzednio. Nabyte wewnątrzwspólnotowo przed zakończeniem procedury zawieszenia poboru akcyzy powinny być prawidłowo oznaczone nowymi podatkowymi znakami akcyzy właściwymi dla wyrobów nabywanych wewnątrzwspólnotowo.

2015.01.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1073/14-4/SM
     ∟Nie uznanie za wyrób akcyzowy (tytoniowy) aromatyzowanej masy i brak obowiązku oznaczania znakami akcyzy.

2015.01.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-119/14-2/TK
     ∟Podatek akcyzowy w zakresie opodatkowania pyłu tytoniowego w zakresie tytoniu do palenia oraz w zakresie suszu tytoniowego.

2014.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-64/14-4/BJ
     ∟Wnioskodawca jako podmiot prowadzący skład podatkowy powinien prowadzić ewidencję, o której mowa w art. 53 ust. 5-7 ustawy o podatku akcyzowym dla suszu tytoniowego zużywanego do produkcji wyrobów tytoniowych oraz dla sprzedawanego suszu tytoniowego na terytorium kraju, w ramach wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów oraz eksportu.

2014.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-375/14/EK
     ∟opodatkowanie suszu tytoniowego

2014.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-370/14/BP
     ∟Czy w świetle obowiązującego stanu prawnego Wnioskodawca może sprzedawać na rynku krajowym bez podatku akcyzowego hurtowo i detalicznie nieprzetworzone liście tytoniu klientom, którzy nie mają statusu Pośredniczącego Podmiotu Tytoniowego i nie są Składem Podatkowym? (przepisy techniczne)

2014.10.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-681/14-2/KB
     ∟Czy udostępnienie w miejscu sprzedaży wyrobów tytoniowych urządzenia umożliwiającego nabywcy/konsumentowi wyrobów tytoniowych samodzielne sporządzenie na własny użytek jednorazowo 1 sztuki papierosa i w konsekwencji powtórzenia tego procesu większej ilości papierosów (z gilzy i wyrobów tytoniowych nabywanych od pytającego/przedsiębiorcy) może być przedmiotem opodatkowania podatkiem akcyzowym?

2014.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-739/14-4/JK
     ∟Opodatkowanie udostępnienia w miejscu sprzedaży wyrobów tytoniowych urządzenia umożliwiającego nabywcy wyrobów tytoniowych sporządzenie papierosa.

2014.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-655/14-2/JK
     ∟opodatkowanie udostępnienia w miejscu sprzedaży wyrobów tytoniowych urządzenia umożliwiającego nabywcy wyrobów tytoniowych sporządzenie papierosa

2014.08.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-445/14-2/KB
     ∟w zakresie opodatkowania wydzierżawienia maszyny i wytwarzanych papierosów

2014.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-63/14-2/TK
     ∟Czy w przedstawionym zdarzeniu przyszłym Origanum majorana L. – potocznie zwany majerankiem – przeznaczony do m.in. marynowania mięs i przyprawiania dań, produkt nie zawiera tytoniu ani nikotyny, może być zaliczany do wyrobów tytoniowych (tytoniu do palenia) w rozumieniu przepisów ustawy o podatku akcyzowym?

2014.07.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-62/14-2/TK
     ∟Czy Origanum majorana L. – potocznie zwany majerankiem – przeznaczony do m.in. marynowania mięs i przyprawiania dań, produkt nie zawiera tytoniu ani nikotyny, może być zaliczany do wyrobów tytoniowych (tytoniu do palenia) w rozumieniu przepisów ustawy o podatku akcyzowym?

2014.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-59/14-2/TK
     ∟Czy w przedstawionym zdarzeniu przyszłym żel zapachowy – przeznaczony do fajek wodnych, po osiągnięciu wysokiej temperatury żelu zawarta w produkcie gliceryna będzie przechodzić w stan lotny emitujący zapach nie zawierający nikotyny ani tytoniu – może być zaliczany do wyrobów tytoniowych (tytoniu do palenia) w rozumieniu przepisów ustawy o podatku akcyzowym?

2014.05.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-71/14/JK
     ∟Czy udostępnienie przez Wnioskodawcę, w miejscu sprzedaży wyrobów tytoniowych, urządzenia umożliwiającego nabywcy tytoniu samodzielne sporządzenie jednorazowo jednej sztuki papierosa (z gilzy i tytoniu nabywanego od Wnioskodawcy) może być przedmiotem opodatkowania podatkiem akcyzowym?

2014.05.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-70/14/JK
     ∟Czy udostępnienie przez Wnioskodawcę, w miejscu sprzedaży wyrobów tytoniowych, urządzenia umożliwiającego nabywcy tytoniu samodzielne sporządzenie jednorazowo jednej sztuki papierosa (z gilzy i tytoniu nabywanego od Wnioskodawcy) może być przedmiotem opodatkowania podatkiem akcyzowym?

2014.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-69/14/JK
     ∟Czy udostępnienie przez Wnioskodawcę, w miejscu sprzedaży wyrobów tytoniowych, urządzenia umożliwiającego nabywcy tytoniu samodzielne sporządzenie jednorazowo jednej sztuki papierosa (z gilzy i tytoniu nabywanego od Wnioskodawcy) może być przedmiotem opodatkowania podatkiem akcyzowym?

1 2 3 4 5 6 7

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj