Interpretacje do przepisu
art. 4a pkt 11 lit. c) ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
38/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 4a pkt 11 lit. c) ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
1 2
2019.02.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.9.2019.1.AJ
∟Ukonstytuowanie zakładu Wnioskodawcy w Polsce.
2018.10.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.301.2018.2.AJ
∟Kwestia braku ukonstytuowania zakładu w Polsce oraz braku opodatkowania w Polsce dochodów z realizacji kontraktu.
2018.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.319.2018.1.PW
∟Brak ukonstytuowania zakładu Wnioskodawcy na terytorium Polski.
2018.05.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.94.2018.2.PW
∟Braku ukonstytuowania zakładu Wnioskodawcy na terytorium Polski.
2018.04.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.44.2018.4.PW
∟Ukonstytuowanie zakładu Wnioskodawcy na terytorium Polski.
2018.03.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.5.2018.2.PW
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w opisanym przypadku nie powstanie dla Spółki zakład podatkowy w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej, ustawa o CIT) oraz w rozumieniu art. 5 UPO (Konwencja między Rzecząpospolitą Polską a Konfederacją Szwajcarską w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatków od dochodu i majątku, sporządzoną w Bernie dnia 2 września 1991 r. - dalej: UPO), a w konsekwencji Spółka nie będzie podlegać w Polsce obowiązkowi podatkowemu na podstawie art. 3 ust. 2 w związku z art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy o CIT?
2018.03.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.4.2018.2.AJ
∟W zakresie ukonstytuowania zakładu w związku z odpłatnym udostępnieniem maszyn polskiemu podmiotowi oraz podlegania ograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w Polsce.
2017.12.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-244/16/17-S/ŁM
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie obowiązku pobrania i zapłaty zryczałtowanego podatku dochodowego od nabytych biletów lotniczych.
2017.09.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.185.2017.1.AJ
∟W przypadku wypłat na rzecz niezależnego agenta z siedzibą w Polsce, to on będzie zobowiązany do ewentualnego pobrania podatku u źródła w związku z wypłatą na rzecz zagranicznego przedsiębiorstwa żeglugi powietrznej. W tym stanie rzeczy stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym Spółka nie będzie zobowiązana do poboru i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych od wynagrodzenia (zapłaty za bilet) wypłaconego na rzecz Pośrednika, w związku z zakupem biletów na przeloty organizowane przez przewoźników lotniczych - należy uznać za prawidłowe.
2017.08.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-3.4010.105.2017.2.JS
∟Obowiązek poboru zryczałtowanego podatku dochodowego od wynagrodzenia w związku z zakupem biletów lotniczych od zagranicznego przewoźnika.
2017.08.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.139.2017.1.AP
∟Obowiązek poboru i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych w związku z zakupem biletów lotniczych.
2017.07.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.128.2017.1.AJ
∟w zakresie uznania Wnioskodawcy za płatnika w związku z wypłatą należności za bilety lotnicze na rzecz polskich pośredników
2017.04.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0461-ITPB3.4510.5.2017.2.KP
∟Interpretacja przepisów prawa podatkowego w zakresie obowiązku poboru zryczałtowanego podatku dochodowego.
2017.03.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 2461-IBPB-1-3.4510.15.2017.2.AB
∟W zakresie obowiązku poboru i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych w związku z zakupem biletów lotniczych od pośredników będących polskimi rezydentami podatkowymi.
2017.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-1-2.4510.965.2016.2.AP
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy zgodnie z którym, w przypadku dokonywanych płatności z Faktur nr 1 z tytułu zakupu biletów lotniczych za pośrednictwem polskich rezydentów podatkowych, na Spółce nie ciąży obowiązek pobrania i zapłaty podatku u źródła?
Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy zgodnie z którym, w przypadku dokonywanych płatności z Faktur nr 2 z tytułu zakupu biletów lotniczych za pośrednictwem polskich rezydentów podatkowych, na Spółce nie ciąży obowiązek pobrania i zapłaty podatku u źródła?
2016.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-314/16-1/KP
∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym spółka jest zobowiązana do pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od wynagrodzenia (zapłaty za bilet) wypłacanego na rzecz pośredników, mających siedzibę na terytorium RP w związku z zakupem biletów lotniczych, których loty odbywają się na trasach opisanych w stanie faktycznym?
2016.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-692/16-3/RS
∟Czy prawidłowym jest stanowisko Spółki, że w opisanym w zdarzeniu przyszłym zmodyfikowanym modelu działalności nie powstanie dla Spółki zakład podatkowy w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 lit. a) i c) ustawy o CIT oraz w rozumieniu art. 5 ust. 1 do 7 UPO PL SGP?
2016.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-613/16-5/RS
∟Czy w świetle okoliczności przedstawionych w opisie stanu faktycznego, dochody osiągane przez Spółkę ze sprzedaży towarów na terytorium Unii Europejskiej; poza Unią Europejską, lub Polski nie będą podlegały opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na terenie Polski?
2016.07.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-244/16-4/ŁM
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie obowiązku pobrania i zapłaty zryczałtowanego podatku dochodowego od nabytych biletów lotniczych.
2016.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-591/16-3/RS
∟Czy działalności prowadzona przez Wnioskodawcę w Polsce po likwidacji Oddziału będzie skutkowała powstaniem dla Spółki zakładu na potrzeby podatku dochodowego i w konsekwencji obowiązkiem zapłaty w Polsce przez Spółkę podatku dochodowego od osób prawnych?
2016.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-513/16-2/PW
∟W zakresie poboru zryczałtowanego podatku dochodowego od wynagrodzenia za bilety lotnicze wypłacanego pośrednikowi mającemu siedzibę w Polsce
2016.06.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-443/16-4/MK
∟Podmiotem, który dokonuje wypłat z tytułu zakupu usługi przelotu jest Wnioskodawca który dokonuje płatności za usługę przelotu. Tym samym, na Wnioskodawcy ciąży obowiązek poboru w dniu dokonania wypłaty zryczałtowanego podatku od tych wypłat na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 4 updop, tj. w wysokości 10% przychodów (za wyjątkiem przypadku określonego w art. 26 ust. 1d updop). Obowiązek ten może zostać jedynie zmodyfikowany przy zastosowaniu postanowień odpowiedniej umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 2 updop, pod warunkiem przedstawienia stosownego certyfikatu rezydencji zagranicznego przedsiębiorstwa żeglugi powietrznej (który to warunek wynika z art. 26 ust. 1 updop).
2016.06.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-397/16-2/RS
∟Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, że w opisanym zdarzeniu przyszłym nie powstanie dla Spółki zakład podatkowy w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy o CIT oraz w rozumieniu art. 5 UPO?
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-55/16-8/RS
∟Czy prawidłowym jest stanowisko Spółki, że w opisanym zdarzeniu przyszłym nie powstanie dla Spółki zakład podatkowy w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 lit. a) i c) ustawy o CIT oraz w rozumieniu art. 5 ust. 1 do 7 UPO PL SGP?
2016.03.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1184/15-5/RS
∟Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, że w opisanym stanie faktycznym / zdarzeniu przyszłym nie powstanie dla Spółki zakład podatkowy w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy o CIT oraz w rozumieniu art. 5 UPO?
2016.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1240/15-2/RS
∟1. Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, że w przypadku zatrudnienia przez Spółkę Pracownika w Polsce, w opisanym zdarzeniu przyszłym nie powstanie dla Spółki zakład podatkowy w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy o CIT oraz w rozumieniu art. 5 UPO?
2. Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, że w przypadku nabywania przez Spółkę usług logistycznych w Polsce, w opisanym zdarzeniu przyszłym nie powstanie dla Spółki zakład podatkowy w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy o CIT oraz w rozumieniu art. 5 UPO?
2015.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1278/14-4/PS
∟wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie istnienia zakładu na terytorium Polski w świetle przepisów art. 5 i 7 Konwencji z dnia 2 września 1991 r. zawartej między Rzecząpospolitą Polską a Konfederacją Szwajcarską w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatków od dochodu i majątku (Dz. U. z 1993 r., Nr 22, poz. 92, dalej: UPO).
2014.08.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-501/14-2/PS
∟Czy w świetle okoliczności przedstawionych w opisie stanu faktycznego, w szczególności związanych z zawarciem i wykonywaniem umowy zawartej z Usługodawcą, dochody osiągane przez Spółkę ze sprzedaży towarów na terytorium Polski. nie podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym CIT w Polsce ?
2014.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-350/14-2/PS
∟w zakresie art. 5 umowy dnia 14 maja 2003 r. zawartej między Rzecząpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec w sprawie unikania podwójnego opodatkowania
2014.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-254/14-2/AM
∟Czy Wnioskodawca będzie zobowiązany pobrać jako płatnik podatek u źródła z tytułu wypłacanych należności do zagranicznego podmiotu z grupy A. i tytułu najmu samochodów poza granicami Polski?
1 2
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.