Interpretacje do przepisu
art. 24 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


21/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 24 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

1

2018.10.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.451.2018.1.KO
     ∟Podstawa opodatkowania dochodu z działów specjalnych produkcji rolnej w opisanym wyżej stanie faktycznym jest liczba wszystkich Indyków w zależności od docelowego przeznaczenia, z uwzględnieniem zmian ilościowych w trakcie roku podatkowego, proporcjonalnie do okresu (liczby miesięcy), w których określona ilość Indyków znajdowała się w Fermie Reprodukcyjnej.

2018.10.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.452.2018.1.KO
     ∟Podstawa opodatkowania dochodu z działów specjalnych produkcji rolnej w opisanym wyżej stanie faktycznym jest liczba wszystkich Indyków w zależności od docelowego przeznaczenia, z uwzględnieniem zmian ilościowych w trakcie roku podatkowego, proporcjonalnie do okresu (liczby miesięcy), w których określona ilość Indyków znajdowała się w Fermie Reprodukcyjnej.

2018.10.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-1.4011.339.2018.1.IM
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie podstawy opodatkowania, w zakresie obowiązku zgłaszania na formularzu PIT-6 i opodatkowania zarówno Indyków Nieśnych jak i Indyków Sprzedawanych, w zakresie obowiązku informowania Naczelnika Urzędu o zmianie w produkcji oraz w zakresie obowiązku zgłaszania na formularzu PIT-6 stad Indyków przeznaczonych na potrzeby wymiany własnych stad reprodukcyjnych.

2018.10.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-1.4011.338.2018.1.IM
     ∟Podstawa opodatkowania dochodu z działów specjalnych produkcji rolnej w opisanym wyżej stanie faktycznym jest liczba wszystkich Indyków w zależności od docelowego przeznaczenia, z uwzględnieniem zmian ilościowych w trakcie roku podatkowego, proporcjonalnie do okresu (liczby miesięcy), w których określona ilość Indyków znajdowała się w Fermie Reprodukcyjnej.

2017.04.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 1462-IPPB1.4511.123.2017.1.KS
     ∟w zakresie sposobu opodatkowania uzyskiwanych dochodów z działów specjalnych produkcji rolnej

2016.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-51/16-2/KS
     ∟ Czy odchów zakupionych jednodniowych kurek do około 15-19 tygodnia życia jest działem specjalnym produkcji rolnej i wymaga zgłoszenia planowanej produkcji w deklaracji PIT-6, zgłoszenia w terminie 7 dni wstawień kurek na odchów do Naczelnika Urzędu Skarbowego, a następnie rozliczenia dochodu uzyskanego z ww. hodowli w zeznaniu rocznym?

2015.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/4511-438/15/PSZ
     ∟Jak należy obliczać dochód z działów specjalnych produkcji rolnej – chów i hodowla zwierząt futerkowych, dla potrzeb rozliczenia rocznego jeżeli podatnik prowadzący działalność rolniczą (dział specjalny produkcji rolnej) w formie spółki jawnej nie prowadzi ksiąg, o których mowa w art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych a zmianom ulega w trakcie roku podatkowego ilość jednostek produkcji zwierzęcej stanowiąca podstawę kalkulacji tego dochodu przy uwzględnieniu norm szacunkowych i podatnik o zmianach zawiadamia zgodnie z przepisami organy podatkowe?

2015.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-331/15-2/EC
     ∟Jak należy obliczać dochód z działów specjalnych produkcji rolnej - chów i hodowla zwierząt futerkowych, dla potrzeb rozliczenia rocznego jeżeli podatnik prowadzący działalność rolniczą (dział specjalny produkcji rolnej) w formie spółki jawnej nie prowadzi ksiąg, o których mowa w art. 15 ustawy o PIT a zmianom ulega w trakcie roku podatkowego ilość jednostek produkcji zwierzęcej stanowiąca podstawę kalkulacji tego dochodu przy uwzględnieniu norm szacunkowych i podatnik o zmianach zawiadamia zgodnie z przepisami organy podatkowe?

2013.10.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-446/13-/MD
     ∟Jak należy obliczać dochód z działów specjalnych produkcji rolnej, dla potrzeb rozliczenia rocznego, jeżeli podatnik nie prowadzi ksiąg, o których mowa w art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a zmianom ulega w trakcie roku podatkowego ilość jednostek produkcji zwierzęcej stanowiąca podstawę kalkulacji tego dochodu przy uwzględnieniu norm szacunkowych oraz jeżeli uległ zmianie dział specjalny produkcji rolnej i podatnik o zmianach zawiadamia zgodnie z przepisami organy podatkowe?

2012.08.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-614/12/MR
     ∟Jak należy obliczać dochód z działów specjalnych produkcji rolnej - chów i hodowla zwierząt futerkowych, dla potrzeb rozliczenia rocznego jeżeli podatnik nie prowadzi ksiąg, o których mowa w art. 15 ustawy o PIT a zmianom ulega w trakcie roku podatkowego ilość jednostek produkcji zwierzęcej stanowiąca podstawę kalkulacji tego dochodu przy uwzględnieniu norm szacunkowych i podatnik o zmianach zawiadamia zgodnie z przepisami organy podatkowe?

2012.08.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-615/12/MR
     ∟Jak należy obliczać dochód z działów specjalnych produkcji rolnej - chów i hodowla zwierząt futerkowych, dla potrzeb rozliczenia rocznego jeżeli podatnik nie prowadzi ksiąg, o których mowa w art. 15 ustawy o PIT a zmianom ulega w trakcie roku podatkowego ilość jednostek produkcji zwierzęcej stanowiąca podstawę kalkulacji tego dochodu przy uwzględnieniu norm szacunkowych i podatnik o zmianach zawiadamia zgodnie z przepisami organy podatkowe?

2012.08.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-583/12-2/KS
     ∟Jak należy obliczać dochód z działów specjalnych produkcji rolnej - chów i hodowla zwierząt futerkowych, dla potrzeb rozliczenia rocznego jeżeli podatnik nie prowadzi ksiąg, o których mowa w art. 15 ustawy o PIT a zmianom ulega w trakcie roku podatkowego ilość jednostek produkcji zwierzęcej w ciągu roku podatkowego stanowiąca podstawę kalkulacji tego dochodu przy uwzględnieniu norm szacunkowych i podatnik o zmianach zawiadamia zgodnie z przepisami organy podatkowe?.

2012.08.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-582/12-2/KS
     ∟Jak należy obliczać dochód z działów specjalnych produkcji rolnej - chów i hodowla zwierząt futerkowych, dla potrzeb rozliczenia rocznego jeżeli podatnik nie prowadzi ksiąg, o których mowa w art. 15 ustawy o PIT a zmianom ulega w trakcie roku podatkowego ilość jednostek produkcji zwierzęcej w ciągu roku podatkowego stanowiąca podstawę kalkulacji tego dochodu przy uwzględnieniu norm szacunkowych i podatnik o zmianach zawiadamia zgodnie z przepisami organy podatkowe?

2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-125/09/DP
     ∟Odpłatne zbycie udziałów w celu ich umorzenia.

2009.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-80b/09/AK
     ∟W jaki sposób Spółka jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych winna obliczyć podstawę opodatkowania w przypadku wypłaty Wspólnikowi będącemu osobą fizyczną wynagrodzenie z tytułu zbycia przez niego udziałów na rzecz Spółki w celu ich umorzenia?

2009.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-80a/09/AK
     ∟W jaki sposób Spółka jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych winna obliczyć podstawę opodatkowania w przypadku wypłaty Wspólnikowi będącemu osobą fizyczną wynagrodzenie z tytułu zbycia przez niego udziałów na rzecz Spółki w celu ich umorzenia?

2008.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-46/08-2/MO
     ∟W jaki sposób powinna zostać obliczona podstawa opodatkowania w przypadku wypłaty osobie fizycznej/Podatnikowi wynagrodzenia z tytułu umorzenia akcji Spółki, w przypadku gdy Podatnik nabył akcje Spółki tytułem darowizny?

2008.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-47/08-2/MO
     ∟W przedmiotowej sprawie nie ma znaczenia dla Wnioskodawcy czy umorzenie akcji, które nabył w drodze darowizny będzie umorzeniem przymusowym czy dobrowolnym, gdyż podatek dochodowy należny będzie wyłącznie od dochodu ustalonego jako różnica pomiędzy wynagrodzeniem otrzymanym w związku z umorzeniem tych akcji, a wartością umorzonych akcji z dnia nabycia darowizny. Biorąc pod uwagę przedstawione we wniosku zdarzenie przyszłe oraz powołane przepisy prawa, należy uznać iż dochodem z umorzenia udziałów będzie nadwyżka wynagrodzenia (przychodu) otrzymanego przez Wnioskodawcę od Spółki w związku z umorzeniem udziałów Spółki, nad kosztami uzyskania tego przychodu – kwotą odpowiadającą wartości udziałów z dnia nabycia darowizny. Jeżeli wynagrodzenie z tytułu umorzenia udziałów będzie równe lub mniejsze od ich wartości z dnia nabycia darowizny przez Wnioskodawcę, obowiązek zapłaty podatku dochodowego wogóle nie powstanie

2008.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-571/08/WM
     ∟W jaki sposób powinna zostać obliczona podstawa opodatkowania w przypadku wypłaty osobie fizycznej – Wnioskodawcy – wynagrodzenia z tytułu zbycia przez niego akcji na rzecz Spółki w celu ich umorzenia, w przypadku gdy akcje te nabyte były tytułem darowizny?

2008.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-570/08/WM
     ∟W jaki sposób powinna zostać obliczona podstawa opodatkowania w przypadku wypłaty osobie fizycznej – Wnioskodawcy – wynagrodzenia z tytułu zbycia przez niego akcji na rzecz Spółki w celu ich umorzenia, w przypadku gdy akcje te nabyte były tytułem darowizny?

2008.05.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-208/08/PS
     ∟Jak ustala się dochód z tyrułu zbycia akcji na rzecz spółki w celu ich umorzenia?

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj