Interpretacje do przepisu
art. 16 ust. 1pkt pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


14/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 16 ust. 1pkt pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

1

2017.12.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.275.2017.1.JP
     ∟Czy wydatki na zorganizowanie konferencji stanowią dla Wnioskodawcy koszt uzyskania przychodu w rozumieniu przepisów ustawy z 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych?

2012.06.01 - Minister Finansów - DD6-033-25/SOH/PK-1655/09/10
     ∟zaliczanie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup kawy, herbaty, soków, wody mineralnej, słodyczy albo wydatków na opłacenie posiłków zamówionych w firmie cateringowej na poczęstunki podczas spotkań biznesowych z kontrahentami

2010.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1629/09/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z opisanymi w stanie faktycznym spotkaniami z kontrahentami, obejmujących w szczególności wydatki na nabycie napojów i artykułów spożywczych przeznaczonych na drobny poczęstunek, usług cateringowych czy gastronomicznych itp?

2010.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-441/10/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na nabycie napojów, drobnego poczęstunku i ciepłego posiłku, w związku z organizacją spotkań dla kontrahentów w formie szkoleń, konferencji czy warsztatów?

2010.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-444/10/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na nabycie napojów, drobnego poczęstunku i ciepłego posiłku, w związku z organizacją spotkań dla kontrahentów w formie szkoleń, konferencji czy warsztatów?

2010.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-440/10/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z opisanymi w stanie faktycznym spotkaniami z kontrahentami poza siedzibą firmy, np. w restauracji czy kawiarni?

2010.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-381/10/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z opisanymi w stanie faktycznym spotkaniami z kontrahentami poza siedzibą firmy, np. w restauracji czy kawiarni?

2010.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-385/10/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na nabycie napojów, drobnego poczęstunku i ciepłego posiłku, w związku z organizacją spotkań dla kontrahentów w formie szkoleń, konferencji czy warsztatów?

2010.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-384/10/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z opisanymi w stanie faktycznym spotkaniami z kontrahentami poza siedzibą firmy, np. w restauracji czy kawiarni?

2010.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-382/10/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na nabycie napojów, drobnego poczęstunku i ciepłego posiłku, w związku z organizacją spotkań dla kontrahentów w formie szkoleń, konferencji czy warsztatów?

2010.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-443/10/JS
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z opisanymi w stanie faktycznym spotkaniami z kontrahentami poza siedzibą firmy, np. w restauracji czy kawiarni?

2010.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-699/09-2/JC
     ∟Czy wydatki Spółki związane ze spotkaniem biznesowym z aktualnymi lub potencjalnymi klientami Spółki, bądź klientami funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Spółkę oraz z dystrybutorami jednostek uczestnictwa tych funduszy, dotyczące zakupu napojów, poczęstunku oraz posiłków np. w restauracji stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodu w świetle art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (ustawa o CIT), jako ściśle związane z działalnością gospodarcza Spółki, a więc zmierzające do osiągnięcia przychodu, zabezpieczenia lub zachowania źródła przychodu?

2006.05.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-63/160/06/PK
     ∟1. W związku ze stosowaną zasadą ustalania wynagrodzenia opartą na metodzie "koszt plus" (faktycznie poniesione wydatki w danym miesiącu powiększone o 5% marżę), wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami i uwzględniane w bazie kosztowej stanowią jej koszty uzyskania przychodu w oparciu o art. 15 ust.1 ze względu na bezpośredni związek z faktycznie uzyskiwanym przychodem w postaci wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług marketingowych. 2. konsekwentnie, do wydatków uwzględnianych w wynagrodzeniu za usługi marketingowe (ujmowanych w tzw. bazie kosztowej) nie mają zastosowania art. 16 ust. 1 pkt 14, pkt 28, pkt 37 oraz pkt 65 ustawy...

2006.01.31 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3-423-76-05-7298-2006
     ∟Czy wartość zakupionych od zleceniodawcy produktów reklamowych w części w jakiej służą reklamie i promocji własnej (10% materiałów) stanowi w całości koszt uzyskania przychodów dlla podatnika czy też do wysokości limitu określonego w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj