Interpretacje do przepisu
art. 6 pkt 10a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


33/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 6 pkt 10a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

1 2

2017.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-900/14/16-2/S/LS
     ∟Fundusz będzie prowadził rzeczywistą działalność gospodarczą w ramach własnego przedsiębiorstwa na terytorium Malty, wobec tego do Wnioskodawcy nie będą miały zastosowania regulacje zawarte w art. 30f ust. 1 i 15 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2017.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-899/14/16-2/S/LS
     ∟Fundusz będzie prowadził rzeczywistą działalność gospodarczą w ramach własnego przedsiębiorstwa na terytorium Malty, wobec tego do Wnioskodawcy nie będą miały zastosowania regulacje zawarte w art. 30f ust. 1 i 15 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2016.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-693/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT. Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-562/16-2/AJ
     ∟W ocenie Organu podatkowego, ratio legis wprowadzenia zwolnienia określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT jest bezsporne. Nie ulega przy tym wątpliwości, że formułując warunki zwolnienia określone w tym przepisie ustawodawca oparł się na cechach charakteryzujących fundusze działające na podstawie polskiej ustawy o funduszach inwestycyjnych. Dla właściwego zaś odczytania sensu i intencji normy wynikającej z art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT, konieczne jest każdorazowe (tj. na gruncie konkretnego indywidualnego stanu faktycznego) odwołanie się do wykładni celowościowej przepisu. Przesłanki zwolnienia należy zaś oceniać poprzez pryzmat zasady równego traktowania polskich funduszy inwestycyjnych i ich odpowiedników (podmiotów równoważnych), do których to odwoływali się autorzy nowelizacji wprowadzając analizowane zwolnienie.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-557/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-559/16-2/AJ
     ∟W ocenie Organu podatkowego, ratio legis wprowadzenia zwolnienia określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT jest bezsporne. Nie ulega przy tym wątpliwości, że formułując warunki zwolnienia określone w tym przepisie ustawodawca oparł się na cechach charakteryzujących fundusze działające na podstawie polskiej ustawy o funduszach inwestycyjnych. Dla właściwego zaś odczytania sensu i intencji normy wynikającej z art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT, konieczne jest każdorazowe (tj. na gruncie konkretnego indywidualnego stanu faktycznego) odwołanie się do wykładni celowościowej przepisu. Przesłanki zwolnienia należy zaś oceniać poprzez pryzmat zasady równego traktowania polskich funduszy inwestycyjnych i ich odpowiedników (podmiotów równoważnych), do których to odwoływali się autorzy nowelizacji wprowadzając analizowane zwolnienie.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-556/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-561/16-2/AJ
     ∟W ocenie Organu podatkowego, ratio legis wprowadzenia zwolnienia określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT jest bezsporne. Nie ulega przy tym wątpliwości, że formułując warunki zwolnienia określone w tym przepisie ustawodawca oparł się na cechach charakteryzujących fundusze działające na podstawie polskiej ustawy o funduszach inwestycyjnych. Dla właściwego zaś odczytania sensu i intencji normy wynikającej z art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT, konieczne jest każdorazowe (tj. na gruncie konkretnego indywidualnego stanu faktycznego) odwołanie się do wykładni celowościowej przepisu. Przesłanki zwolnienia należy zaś oceniać poprzez pryzmat zasady równego traktowania polskich funduszy inwestycyjnych i ich odpowiedników (podmiotów równoważnych), do których to odwoływali się autorzy nowelizacji wprowadzając analizowane zwolnienie.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-560/16-2/AJ
     ∟W ocenie Organu podatkowego, ratio legis wprowadzenia zwolnienia określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT jest bezsporne. Nie ulega przy tym wątpliwości, że formułując warunki zwolnienia określone w tym przepisie ustawodawca oparł się na cechach charakteryzujących fundusze działające na podstawie polskiej ustawy o funduszach inwestycyjnych. Dla właściwego zaś odczytania sensu i intencji normy wynikającej z art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy CIT, konieczne jest każdorazowe (tj. na gruncie konkretnego indywidualnego stanu faktycznego) odwołanie się do wykładni celowościowej przepisu. Przesłanki zwolnienia należy zaś oceniać poprzez pryzmat zasady równego traktowania polskich funduszy inwestycyjnych i ich odpowiedników (podmiotów równoważnych), do których to odwoływali się autorzy nowelizacji wprowadzając analizowane zwolnienie.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-558/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-555/16-2/AJ
     ∟Wnioskodawca wywodzi swoje stanowisko z błędnego założenia, że w zakresie opisanych we wniosku o wydanie interpretacji dochodów będzie podlegał zwolnieniu określonemu w art. 6 ust. 1 pkt 10a Ustawy CIT Ani art. 26 ust. 1g Ustawy CIT, ani art. 6 ust. 1 pkt 10a tej ustawy nie znajdą zastosowania w niniejszej sprawie. Wypłaty te będą podlegały opodatkowaniu u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 oraz 22 ust. 1 Ustawy CIT.

2016.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-295/16-4/PW
     ∟W zakresie zastosowania zwolnienia podmiotowego w związku z prowadzeniem działalności inwestycyjnej Wnioskodawcy w Polsce oraz niepodlegania opodatkowaniu u źródła wypłat na rzecz Funduszu na podstawie art. 26 ust. 1g w zw. z art. 6 ust. 1 pkt 10a updop.

2016.05.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-194/16-4/PW
     ∟W zakresie zastosowania zwolnienia podmiotowego w związku z prowadzeniem działalności inwestycyjnej Wnioskodawcy w Polsce oraz niepodlegania opodatkowaniu u źródła wypłat na rzecz Funduszu na podstawie art. 26 ust. 1g w zw. z art. 6 ust. 1 pkt 10a updop

2016.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1200/15-5/AJ/MK
     ∟1. Czy Funduszowi działającemu przez Spółkę, w zakresie dochodów uzyskiwanych na terytorium Polski, przysługuje zwolnienie podmiotowe od podatku dochodowego od osób prawnych zarówno w przypadku dochodów pochodzących z inwestycji bezpośrednich w nieruchomości położone w Polsce, jak i dokonywanych za pośrednictwem spółek osobowych, a także ze zbycia ww. inwestycji (tj. zbycia aktywów, udziałów w spółkach kapitałowych, jak i udziałów w spółkach osobowych)? 2. Czy wypłaty dokonywane na rzecz Funduszu, działającego przez Spółkę, nie będą podlegały obowiązkowi opodatkowania „u źródła” na podstawie art. 26 ust. 1g UPDOP w zw. art. 6 ust. 1 pkt 10a UPDOP?

2015.10.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1203/11/15-8/S/AJ
     ∟Kwestia prawa do zwolnienia podmiotowego określonego w art. 6 ust. 1 pkt 10a updop w odniesieniu zarówno do inwestycji bezpośrednich jak i dokonywanych za pośrednictwem spółek osobowych, a także ze zbycia inwestycji oraz w odniesieniu do opodatkowania u źródła wypłat na rzecz Wnioskodawcy.

2015.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-900/14-3/AS
     ∟Gdy zagraniczna spółka kontrolowana, prowadzi w państwie UE rzeczywistą działalność gospodarczą, wówczas polski podatnik poza brakiem obowiązku zapłaty podatku od dochodów osiągniętych przez taką spółkę, nie będzie zobowiązany do uwzględnienia tej spółki w prowadzonym przez podatnika rejestrze kontrolowanych spółek zagranicznych; prowadzenia ewidencji zdarzeń gospodarczych służącej określeniu dochodu uzyskanego przez tę zagraniczną spółkę kontrolowaną; złożenia zeznania o wysokości dochodu zagranicznej spółki kontrolowanej.

2015.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-899/14-3/AS
     ∟Gdy zagraniczna spółka kontrolowana, prowadzi w państwie UE rzeczywistą działalność gospodarczą, wówczas polski podatnik poza brakiem obowiązku zapłaty podatku od dochodów osiągniętych przez taką spółkę, nie będzie zobowiązany do uwzględnienia tej spółki w prowadzonym przez podatnika rejestrze kontrolowanych spółek zagranicznych; prowadzenia ewidencji zdarzeń gospodarczych służącej określeniu dochodu uzyskanego przez tę zagraniczną spółkę kontrolowaną; złożenia zeznania o wysokości dochodu zagranicznej spółki kontrolowanej.

2014.07.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-473/14-2/DG
     ∟W zakresie obowiązku ewidencyjnego Funduszu inwestycyjnego w rozumieniu przepisów ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników.

2014.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-339/14-5/AJ
     ∟Czy przychody (dochody) Funduszu osiągane na terytorium Polski, w tym przychody (dochody) z udziału w Spółce Osobowej w części odpowiadającej udziałowi Funduszu w zyskach Spółki Osobowej, będą podlegały zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 10a UPDOP zarówno z momentem ich uzyskania przez Spółkę Osobową jak i z chwilą ich faktycznej wypłaty na rzecz Funduszu ?

2014.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-201/14-3/MS1
     ∟Czy przekształcenie Wnioskodawcy w Spółkę Osobową będzie skutkowało powstaniem przychodu podatkowego po stronie samego Wnioskodawcy? Czy na Wnioskodawcy jako Spółce Osobowej powstałej w wyniku przekształcenia będą ciążyły obowiązki płatnika tylko w zakresie niepodzielonych zysków Wnioskodawcy istniejących na dzień przekształcenia, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 8 UPDOP? Czy Wnioskodawca, jako Spółka Osobowa powstała w wyniku przekształcenia działająca w charakterze płatnika, powinien zastosować zwolnienie z podatku dochodowego od osób prawnych w sytuacji gdy podatnikiem w odniesieniu do przychodu (dochodu) z tytułu niepodzielonych zysków Wnioskodawcy istniejących w dniu przekształcenia w Spółkę Osobową będzie (i) spółka spełniająca warunki określone w art. 22 ust. 4 - 4a UPDOP, będąca udziałowcem Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, albo (ii) Fundusz Inwestycyjny jako wspólnik Zagranicznej Spółki Transparentnej będącej wspólnikiem Spółki Transparentnej, która z kolei będzie udziałowcem Wnioskodawcy na dzień przekształcenia?

2014.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-202/14-3/MS1
     ∟Czy przekształcenie Wnioskodawcy w Spółkę Osobową będzie skutkowało powstaniem przychodu podatkowego po stronie samego Wnioskodawcy? Czy na Wnioskodawcy jako Spółce Osobowej powstałej w wyniku przekształcenia będą ciążyły obowiązki płatnika tylko w zakresie niepodzielonych zysków Wnioskodawcy istniejących na dzień przekształcenia, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 8 UPDOP? Czy Wnioskodawca, jako Spółka Osobowa powstała w wyniku przekształcenia i działająca w charakterze płatnika, powinien zastosować zwolnienie z podatku dochodowego od osób prawnych w sytuacji gdy podatnikiem w odniesieniu do przychodu (dochodu) z tytułu niepodzielonych zysków Wnioskodawcy istniejących w dniu przekształcenia w Spółkę Osobową będzie (i) spółka spełniająca warunki określone w art. 22 ust. 4-4a UPDOP, będąca udziałowcem Wnioskodawcy na dzień przekształcenia, albo (ii) Fundusz Inwestycyjny jako wspólnik Spółki Transparentnej będącej udziałowcem Wnioskodawcy na dzień przekształcenia?

2012.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-420/12-4/AJ
     ∟w zakresie ukonstytuowania zakładu

2012.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-267/12-4/AJ
     ∟Czy Fundusz po uzyskaniu statusu SIF SICAV, działający na zasadach wskazanych w opisie zdarzenia przyszłego, będzie instytucją wspólnego inwestowania posiadającą siedzibę w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a w szczególności czy będzie spełniał warunek z art. 6 ust. 1 pkt 10a lit. f. Czy tym samym działalność Funduszu będzie zwolniona z opodatkowania podatkiem dochodowym w Polsce na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 10a tejże ustawy ?

2012.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-268/12-6/AJ
     ∟Czy Fundusz po uzyskaniu statusu SIF SICAV, działający na zasadach wskazanych w opisie zdarzenia przyszłego, będzie instytucją wspólnego inwestowania posiadającą siedzibę w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a w szczególności czy będzie spełniał warunek z art. 6 ust. 1 pkt 10a lit. f, czy tym samym działalność Funduszu będzie zwolniona z opodatkowania podatkiem dochodowym w Polsce na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 10a tejże ustawy ?

2012.03.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1245/11-4/AM
     ∟1. Czy prowadzenie działalności przez Spółkę w Polsce jako akcjonariusza SKA spowoduje powstanie zakładu Spółki w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy o CIT i art. 5 Konwencji?2. Czy Spółka (będąca luksemburskim funduszem inwestycyjnym typu SICAF-FIS bądź SICAV-FIS) będzie podlegała podmiotowemu zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy o CIT, w stosunku do dochodów z działalności Spółki prowadzonej w Polsce za pośrednictwem SKA (jako akcjonariusz SKA)? Spółka wnosi o odpowiedź uwzględniającą zmianę brzmienia art. 6 ust. 1 pkt 10a ustawy o CIT zgodnie z ustawą z dnia 16 września 2011 r. o zmianie ustawy o funduszach inwestycyjnych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (da...

2012.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1104/11-4/AJ
     ∟1) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że Spółka Celowa prowadząc działalność w Polsce poprzez SKA, będzie miała zakład w Polsce w rozumieniu UPDOP oraz Umowy, którego działalność będzie podlegała opodatkowaniu w Polsce na gruncie przepisów UPDOP ?2) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że Spółka Celowa, będąca cypryjskim funduszem inwestycyjnym PICIS, prowadząca w Polsce działalność gospodarczą za pośrednictwem SKA, będzie zwolniona z opodatkowania CIT zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 10a UPDOP ?3) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że zwolnienie, o którym mowa w pytaniu nr 2, obejmuje wszystkie dochody Spółki Celowej osiągnięte za pośrednictwem SKA, w szczególności niepodzielone zyski z działalności gospodarczej prowadzonej przez Spó

2012.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1103/11-4/AJ
     ∟1)Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że Spółka Celowa, będąc cypryjskim funduszem inwestycyjnym PICIS, będzie zwolniona z opodatkowania CIT na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 10a UPDOP w zakresie wypłacanych przez SKA do Spółki Celowej dochodów i przychodów Spółki Celowej, które mogą podlegać opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem dochodowym w Polsce?2)Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że po przekształceniu Spółki w SKA nie będzie ona zobowiązana do wpłacenia, jako płatnik, podatku z tytułu dochodu Spółki Celowej z udziału w zyskach osób prawnych na rachunek właściwego urzędu skarbowego, w związku z występowaniem w Spółce niepodzielonych zysków na dzień przekształcenia ?3)Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że SKA, jako płatnik, ni...

2012.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1102/11-4/AJ
     ∟Czy odrębne majątki otwartych niemieckich funduszy nieruchomościowych, za pośrednictwem Wnioskodawcy jako ich ustawowego powiernika oraz podmiot zobowiązany do opodatkowania w Polsce przychodów zwiększających te majątki, mogą skorzystać ze zwolnienia podmiotowego w podatku CIT z art. 6 ust. 1 pkt 10a w zw. z art. 6 ust. 3 ustawy o CIT ?

2011.10.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-796/11-4/MM
     ∟Wnioskodawca jako podatnik podatku dochodowego od osób prawnych, podlega obowiązkowi ewidencyjnemu, a co za tym idzie zobowiązany jest do złożenia zgłoszenia ewidencyjnego i posiadania numeru NIP w rozumieniu art. 2 ust. 1 w zw. z art. 2 ust. 2 ustawy.

2011.08.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-451/11-3/AJ
     ∟1. Czy prowadzenie działalności przez Wnioskodawcę w Polsce jako akcjonariusza SKA spowoduje powstanie zakładu Wnioskodawcy w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm., dalej: „Ustawa CIT”) i art. 5 umowy między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Republiki Cypru w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatków od dochodów i majątku, sporządzonej w Warszawie dnia 4 czerwca 1992 r. (Dz. U. z 1993 r., Nr 117, poz. 523, dalej: „DTT”)? 2. Czy Wnioskodawca po uzyskaniu statusu ICIS będzie podlegał podmiotowemu zwolnieniu z opodatkowania o którym mowa w art. 6 pkt 10a Ustawy CIT na terytorium Polski, w szczególności czy działalność Wnioskodawcy jako akcjonariusza SKA będzie zwolniona z opodatkowania podatkiem dochodowym w Polsce na podstawie art. 6 pkt 10a Ustawy CIT? 3. Czy w przypadku wypłaty dywidendy przez SKA na rzecz Wnioskodawcy pobierany będzie zryczałtowany podatek dochodowy „u źródła” w Polsce na podstawie art. 22 Ustawy CIT?

1 2

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj