Interpretacje do przepisu
art. 2 pkt 3 ustawy o podatku od spadków i darowizn
2/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 2 pkt 3 ustawy o podatku od spadków i darowizn
1
2011.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-67/11/ICz
∟stawka podatku do dostawy soli i solanek jodobromowych
2009.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-524/09-3/AJ
∟1.Czy w świetle postanowień art. 1 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 9 ust. 1 pkt 3 ustawy o podatku od spadków i darowizn (dalej PSD) w zw. z art. 2 ust 1 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej PDOF) nagroda pieniężna wypłacona klientowi, w postaci zwrotu kwoty odpowiadającej dziesięciokrotności różnicy w cenie towaru będzie podlegała przepisom ustawy o podatku od spadków i darowizn jako darowizna na rzecz osoby zaliczającej się do III grupy podatkowej ? 2.Czy w razie udzielenia odpowiedzi twierdzącej na powyżej zadane pytanie przychód uzyskany z tytułu otrzymania nagrody pieniężnej przez Klienta nie będzie opodatkowany podatkiem dochodowym od osób fizycznych ? 3.Czy w świetle postanowień art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej PDOP) środki przeznaczone na wypłaty nagród dla klientów w związku z akcją reklamową „10 x zwrot różnicy w cenie” Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ?
1
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.