Interpretacje do przepisu
art. 134 ust. 2 ustawy o podatku akcyzowym
6/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 134 ust. 2 ustawy o podatku akcyzowym
1
2019.06.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.96.2019.1.JS
∟możliwość przejęcia obowiązku nałożenia banderol legalizacyjnych poprzez przyjęcie zwrotu wyrobów akcyzowych oznaczonych nieaktualnymi znakami akcyzy.
2019.06.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.108.2019.1.JS
∟oznaczanie i możliwość zdjęcia znaków akcyzy na wyroby akcyzowe oraz możliwość obniżenia kwoty akcyzy o wartość tych znaków naniesionych w związku ze zmianą obowiązującego wzoru znaków akcyzy
2019.04.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.42.2019.2.WR
∟Umieszczanie podatkowych znaków akcyzy na wyrobach spirytusowych
2018.09.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.176.2018.1.JS
∟możliwości zdjęcia banderol podatkowych bez uzyskania zgody właściwego naczelnika urzędu skarbowego
2009.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-149/09/JK
∟Papierosy oznaczone znakami akcyzy, które zostały naniesione na jednostkowe opakowania w roku 2008 r. bez naniesienia na nie legalizacyjnych znaków akcyzy nie mogą być przedmiotem sprzedaży na terytorium kraju po 30 czerwca 2009 r.
2009.10.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1173/09-4/TW
∟Czy w świetle art. 43 ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku od towarów i usług, Spółka będzie mogła zastosować zwolnienie od tego podatku dla znaku legalizacyjnego zakupionego w cenie nominalnej 1,30 zł i zafakturować tę wartość nominalną jako odrębną pozycję na fakturze przy sprzedaży tak zalegalizowanych wyrobów do hurtowni, a hurtownia będzie mogła zafakturować znak legalizacyjny w odrębnej pozycji na fakturze jako zwolniony od podatku od towarów i usług dla dalszej sprzedaży zalegalizowanego wyrobu tytoniowego do następnego uczestnika obrotu tym zalegalizowanym wyrobem tytoniowym, w taki sposób, by odpłatność za wyrób tytoniowy z nałożonym znakiem legalizacyjnym na istniejącym opakowaniu wyrobu tytoniowego, pobierana przez ostatniego uczestnika tego obrotu (detalistę) od konsumenta nie przekroczyła kwoty równej sumie maksymalnej ceny detalicznej na paczce (na przykład 7,85 zł), zawierającej 22% podatek od towarów i usług i należności za znak legalizacyjny wg jego wartości nominalnej (1,30 zł) zwolnionej od podatku od towarów i usług tak, by było to zgodne z nowym zapisem art. 8 ust. 5 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym, w brzmieniu nadanym i wprowadzonym w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 21 maja 2009 r. o zmianie ustawy o podatku akcyzowym?
1
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.