Interpretacje do przepisu
art. 106e pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


8/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 106e pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług

1

2019.06.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-3.4012.141.2019.5.AS
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wydatki związane z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz związanych z budową budynku handlowo-usługowego; sposobu dokumentowania nabycia towarów i usług w związku z opisaną inwestycją; sposobu dokumentowania świadczonych przez Wnioskodawcę usług najmu.

2018.01.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-1.4012.794.2017.1.KM
     ∟1) Jakie dokumenty będą podstawą do odliczenia podatku VAT w przypadku faktury wystawionej na dwóch nabywców (dwóch podatników; wnioskodawców)? 2) W przypadku faktury wystawionej na dwóch nabywców (będących wnioskodawcami), czy możliwe jest wystawienie dwóch oryginałów tej samej faktury? 3) Czy prawidłowe jest wystawienie oryginału i kopii faktury i przekazanie nabywcom? Czy w tym wypadku kopia faktury może stanowić podstawę do odliczenia podatku VAT?

2017.06.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4.4012.143.2017.2.MK
     ∟Po dokonanej centralizacji przez Gminę, jednostki organizacyjne gminy wystawiając faktury i dokumentując sprzedaż swoich towarów i usług, a także podając dane do faktur wystawianych im jako nabywającym towary i usługi, powinny podawać adres głównego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej podatnika, tj. adres Wnioskodawcy-Gminy. Tym samym w zakresie pytania nr 2 wniosku, należy uznać za prawidłowe stanowisko Wnioskodawcy, odnośnie sposobu oznaczania stron transakcji na fakturach: nazwa Gminy, adres Urzędu Miasta wskazany w zgłoszeniu identyfikacyjnym (jak wskazał Wnioskodawca jest to adres głównego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej) oraz NIP Gminy. Natomiast preferowany przez Gminę sposób oznaczania stron (wskazany w pytaniu nr 1) należy uznać za nieprawidłowy.

2017.01.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - 1462-IPPP2.4512.901.2016.1.DG
     ∟w zakresie sukcesji związanej z transakcją nabycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa, prawa do wystawiania faktur korygujących dotyczących zwracanych Towarów sprzedanych przed aportem ZCP

2016.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-432/16-2/BS
     ∟Prawidłowość wystawiania faktur VAT za świadczone usługi prawne.

2016.05.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP4/4512-1-70/16-4/JN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie danych zawartych na fakturze.

2015.10.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-759/15-8/MT
     ∟Prawidłowy sposób wystawiania faktur oraz prawa do odliczenia podatku VAT z tych faktur.

2014.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-98/14/PST
     ∟W przypadku negatywnej odpowiedzi na pytanie nr 1 - czy Spółka będzie uprawniona na podstawie przepisu art. 16 ust 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do uznania kwoty podatku VAT naliczonego w związku z wewnątrzwspólnotowym nabyciem towarów za koszt uzyskania przychodu? Czy w przypadku gdy paragon dokumentujący zakup Odzieży nie spełnia warunków minimalnych dla uznania go za fakturę uproszczoną (w szczególności wartość paragonu przekracza kwotę 100 Euro bądź nie zawiera danych, o których mowa w art. 226b Dyrektywy) Spółka będzie uprawniona na podstawie przepisu art. 16 ust 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do uznania kwoty podatku VAT naliczonego w związku z wewnątrzwspólnotowym nabyciem towarów za koszt uzyskania przychodu?

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj